SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Benjamin Franklin of Gandhi.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo netjes. Waar zou je jezelf liever mee vergelijken? Mussert of Rost van Tonningen? #ikstelalleenmaarvragen![]()
Nee ik zei: Minister van een groot land worden is best een prestatie. Heeft van de rest niks met de inhoud van zijn werk te maken wat natuurlijk ziekmakend is. Maar puur het feit van mister worden kan je best een prestatie noemen.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
Dit topic dwaalt wel wat af als we hier het leven van Goebbels als een prestatie gaan zien
Eens. Ik wou @Ulx de kans geven deze opmerking toe te lichten. Het kan, zoals je merkt, snel verkeerd op worden gevat.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik zei: Minister van een groot land worden is best een prestatie. Heeft van de rest niks met de inhoud van zijn werk te maken wat natuurlijk ziekmakend is. Maar puur het feit van mister worden kan je best een prestatie noemen.
Maar laten we het idd maar weer over Oekraïne gaan hebben voor het 3 pagina's alleen hier over gaat en totaal uit zijn verband getrokken gaat worden.
Dat komt ook omdat er in Oekraïne geen reet gebeurt. Alles ligt weer stil lijktquote:Op woensdag 2 november 2022 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik zei: Minister van een groot land worden is best een prestatie. Heeft van de rest niks met de inhoud van zijn werk te maken wat natuurlijk ziekmakend is. Maar puur het feit van mister worden kan je best een prestatie noemen.
Maar laten we het idd maar weer over Oekraïne gaan hebben voor het 3 pagina's alleen hier over gaat en totaal uit zijn verband getrokken gaat worden.
Ik heb een neefje en soms gaan we kamperen. Dolle boel inderdaad.quote:
Wen er maar aan. Winter komt er aan. Steeds meer modder. Steeds moeilijker voor een offensiefquote:Op woensdag 2 november 2022 10:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er in Oekraïne geen reet gebeurt. Alles ligt weer stil lijkt
Wat mij betreft zetten ze die energietransitie (mede dankzij de oorlog in Oekraïne) even een tandje harder door en laten ze meteen de Golfstaten even vallen. Een andere belangrijke les is namelijk: maak jezelf niet afhankelijk van schurkenstaten.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
De les van deze oorlog is juist dat je schurkenstaten meedogenloos moet aanpakken. Geen deals of afspraken, maar repressie en sancties totdat ze breken.
Inderdaad. Nu gewoon door de zure appel heen bijten.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat mij betreft zetten ze die energietransitie (mede dankzij de oorlog in Oekraïne) even een tandje harder door en laten ze meteen de Golfstaten even vallen. Een andere belangrijke les is namelijk: maak jezelf niet afhankelijk van schurkenstaten.
https://nos.nl/artikel/24(...)ers-niet-kon-steunenquote:Meeste Oekraïners in Nederland hebben werk
Een overgrote meerderheid van de Oekraïense vluchtelingen in Nederland heeft inmiddels werk gevonden, blijkt uit gegevens van het UWV.
Op dit moment zijn er in Nederland zo'n 55.000 Oekraïners tussen de 18 tot 65 jaar. Het UWV heeft 46.000 meldingen gekregen van werkgevers die een vluchteling uit Oekraïne in dienst hebben genomen, oftewel 83 procent. Eind augustus ging het nog om bijna 60 procent.
Wat beetje nadeel is. Dat 1/3e van alle olie en gassen langs de straat van hormuz gaan. Iran is misschien nog wel belangrijker dan rusland is voor olie en gas voor de rest van de wereld.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat mij betreft zetten ze die energietransitie (mede dankzij de oorlog in Oekraïne) even een tandje harder door en laten ze meteen de Golfstaten even vallen. Een andere belangrijke les is namelijk: maak jezelf niet afhankelijk van schurkenstaten.
zE pIkKeN oNzE bAnEn In!1!!quote:Op woensdag 2 november 2022 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ers-niet-kon-steunen
Mooi dat die mensen ook ons weer kunnen helpen met onze tekorten in de horeca bijvoorbeeld!
Nou dan gaat Gerda toch ook lekker in de horeca werken? Ze nemen letterlijk vrijwel iedereen aan daar nu.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
zE pIkKeN oNzE bAnEn In!1!!
(zag zulke commentaren al voorbij komen elders)
Maar Iran was decennia onder de Shah een de facto gewest van de VS en de VS heeft nukes dus Iran moet de VS niet vernederen want dan WO3 en daarom moet Iran de Straat gewoon aan de VS geven. Dat hebben we geleerd van Poetin.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat beetje nadeel is. Dat 1/3e van alle olie en gassen langs de straat van hormuz gaan. Iran is misschien nog wel belangrijker dan rusland is voor olie en gas voor de rest van de wereld.
Mooi nieuws maar jammer dat die pseudo-onderzoeker van het SCP weer ermee aan de haalt gaat. Dat we ook andere 'vluchtelingen' gelijk moeten laten werken, ook als niet zeker is dat ze een vergunning krijgen. Alsof de instroom niet hoog genoeg is.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ers-niet-kon-steunen
Mooi dat die mensen ook ons weer kunnen helpen met onze tekorten in de horeca bijvoorbeeld!
Afgelopen zomer was het "waarom is er te weinig personeel in de horeca, nu moet ik 10 minuten op m'n cappuccino wachten"quote:Op woensdag 2 november 2022 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
zE pIkKeN oNzE bAnEn In!1!!
(zag zulke commentaren al voorbij komen elders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |