Sorry heb even de quote gemist.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar is dat erg? Mensen mogen toch weten dat iemand zich terugtrekt?
Rupie eruit gooienquote:Op woensdag 2 november 2022 10:19 schreef Sestra666 het volgende:
jeff heeft een aantal verrassingen in petto, daar lul je 10 jaar later nog over![]()
nou, ben benieuwd
Doe maarquote:Op woensdag 2 november 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
zoe in de stress ze heeft niks om aan te trekken
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
chaos gaat blijven , het moet jemand
met en harde hand zijn de managt
en de niet altijd jankt zo als madi
Dat zou wel goed zijn voor een keer. Maar denk niet dat dat gaat werken.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
als er iemand met een harde hand zou managenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
Maar wij willen wel dat dat daar gaat gebeurenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand met een harde hand zou managen
dan krijg je een revolutie
nog meer chaos
jij wilt toch ook niet dat iemand alles voor je bepaalt
Het verwonderd mij iedere keer weer dat ze zich op doffen.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:21 schreef mikekomen het volgende:
Z
[..]
Ze denken dat ze alleen met dit soort dingen te zien zijn op tv
maar ik zit niet binnen somigen had ik al enquote:Op woensdag 2 november 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand met een harde hand zou managen
dan krijg je een revolutie
nog meer chaos
jij wilt toch ook niet dat iemand alles voor je bepaalt
dan gaat de halve COS over de pisquote:Op woensdag 2 november 2022 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wij willen wel dat dat daar gaat gebeuren
Dan zal Imaddidin wel winnen zodat Jeff zijn coup kan plegen en de koelkast leeg kan vretenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wij willen wel dat dat daar gaat gebeuren
Revolutiequote:Op woensdag 2 november 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat de halve COS over de pis
waarom moet daarbinnen dan wel alles heel streng?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik zit niet binnen somigen had ik al en
slag gegeven
zo koppen hoe rubem of naditr welquote:Op woensdag 2 november 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom moet daarbinnen dan wel alles heel streng?
en slaan mag niet
ook die mag je niet slaan Marioquote:Op woensdag 2 november 2022 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo koppen hoe rubem of naditr wel
misschien een idee om de modepolitie er op af te sturenquote:
Broekje zit ook gewoon strak, hoezo zegt iedereen dat ze zoveel zijn afgevallen? of geleende broekquote:
"Naïeve' Mirthequote:Op woensdag 2 november 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
Mensen die zich laten aankleden door anderen
typisch
volgens mij kijken mannen heeeel anders naar de kleding van een vrouw dan mannenquote:
Is stiekem laten struikelen boven aan de trap wel toegestaan?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook die mag je niet slaan Mario![]()
er zijn mensen echt afgevallenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Broekje zit ook gewoon strak, hoezo zegt iedereen dat ze zoveel zijn afgevallen? of geleende broek
jij mag datquote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is stiekem laten struikelen boven aan de trap wel toegestaan?![]()
Per ongeluk uiteraard
een paar is 2 toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn mensen echt afgevallen
en een paar echt niet!
Niet de juiste kledingkeuze iddquote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kijken mannen heeeel anders naar de kleding van een vrouw dan mannen![]()
de nadir kann man ombenennen in Naar-je - de -deurquote:Op woensdag 2 november 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook die mag je niet slaan Mario![]()
sorryquote:
Ja .. hoe minder hoe beter maar toch niet helemaal naaktquote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kijken mannen heeeel anders naar de kleding van een vrouw dan mannen![]()
ik vond haar in het begin toen ze wat meer met Wesley optrok ook veel leuker dan nuquote:Op woensdag 2 november 2022 10:28 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Niet de juiste kledingkeuze iddMaar verder is ze wel cute
alleen echt een kut karakter
Ik dacht dat Esther zich ook officieel had terug getrokken?? Maar dus niet begrijp ik?quote:
ik heb het opgegevenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:28 schreef Ireth het volgende:
Zit Eunice in het inieminieding-promotieteam?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 2 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Esther zich ook officieel had terug getrokken?? Maar dus niet begrijp ik?
D8 ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Esther zich ook officieel had terug getrokken?? Maar dus niet begrijp ik?
Erik gaat op Jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
niet echtquote:
Zelfs de reetveters hebben geen houvast meer.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn mensen echt afgevallen
en een paar echt niet!
JWquote:Op woensdag 2 november 2022 10:30 schreef Ireth het volgende:
Moraima presteert heel consequent aldus Eunice...
Ja niets doen kan ook heel consequent zijn
Ze is erachter gekomen dat ze het niet gaat redden. En om te zorgen dat Imadiddin geen manager word heeft ze aangegeven dat iedereen die op haar stemt dan maar op Jeffrey moet gaan. Maar ze zet wel de speech door.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stille lijdersquote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
Figuranten in de linkerhoek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs de reetveters hebben geen houvast meer.
[ afbeelding ]
aaah vandaar dat Mexx met boksgala geen ondergoed aan hadquote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze is erg vervelend de laatste wekenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:33 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die eunice mag ook wel vertrekken.. vond haar eerst wel aanstekelijk maar begint nu zwaar te vervelen
de goedkoopste was er niet meerquote:Op woensdag 2 november 2022 10:33 schreef pingu66 het volgende:
Wendy : Dez er siroop is echt lekker.
Maddy : ja dat klopt, je hebt echt veel minder water erbij nodig ....huh?!?!?!
is hier nu de string naar beneden metgegaan? :quote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze lopen sowieso achterquote:Op woensdag 2 november 2022 10:34 schreef Vlinder1974 het volgende:
als iedereen in de loods nou weet dat het om 10 uur zou beginnen
waarom staan ze zich nu dan nog om te kleding en op te maken om 10.30?
ik zou er zenuwachtig van worden als ik daar zat
Was laatst weer redelijk in orde.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lopen sowieso achter
qua tijd
ik dacht dat ze sowieso een kwartier achter liepen deze weekquote:Op woensdag 2 november 2022 10:35 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Was laatst weer redelijk in orde.
zal vast enorm vrolijk worden als JW hem schrijftquote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaa, we gaan weer voor een RLS liedje. "Gewoon omdat carnaval eraan komt"
Gezelligquote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaa, we gaan weer voor een RLS liedje. "Gewoon omdat carnaval eraan komt"
Nog te weinig bingotermenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal vast enorm vrolijk worden als JW hem schrijft![]()
hoe is het met de bingo?
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
met zo'n bed heb je geen kast meer nodig
[ afbeelding ]
En ik dacht dat mijn vriendin een rommelkont was!quote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden hoorde ik een tijd en die week een minuut af van de tijd die ik in de opnames heb staan.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze sowieso een kwartier achter liepen deze week
Jeff, Esther en Ima mogen niet stemmen..😉quote:Op woensdag 2 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik gaat op Jeff
is gisteravond allemaal afgesproken zo
Esther zelf ook op Jeff
Janet ook
jawel tochquote:Op woensdag 2 november 2022 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeff, Esther en Ima mogen niet stemmen..😉
weet je ook van wie dat bed is?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
ik las ziektesquote:Op woensdag 2 november 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
Maddy wenst de nieuwe manager heel veel ziekses
owwwquote:
Ik kom dus niet meer bij als ze nu alsnog 20+ stemmen krijgtquote:Op woensdag 2 november 2022 10:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther gaat dus heel serieus haar plannen weer vertellen, terwijl ze weet dat ze geen stemmen krijgt![]()
Jaja... ze kwamen gisteren ook uit op 15/14... maar dat moet er niks geks gebeuren...quote:Op woensdag 2 november 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww
als Jeff dan 15 stemmen heeft.. dan is hij er toch?
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig is Imadedief niet te horen
dat is toch maar een klein onderdeel van haar programma?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik gaat op Esther stemmen die feestjes wil?
Hij gaat op Jef, gisterenavond besprokenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik gaat op Esther stemmen die feestjes wil?
Worst ?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom worst dit niet ondertiteld? Amper te verstaan
Rupie dusquote:Op woensdag 2 november 2022 10:46 schreef Benny het volgende:
Onbegrijpelijke regels
Imadiddin for president!
Benny is er niet veelquote:
Nee dat verklaart eeaquote:Op woensdag 2 november 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benny is er niet veel
die krijgt niet alles mee
Jawelquote:Op woensdag 2 november 2022 10:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
typefout, gebeurt jou nooit?
jaquote:Op woensdag 2 november 2022 10:48 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Een echte Cosser Cost ook onderweg
Rupie staat te loeren wie wat stemtquote:Op woensdag 2 november 2022 10:48 schreef spapaars het volgende:
En ik hou in de gaten wat jullie stemmen vergeet hij er bij te zeggen.
Yepquote:Op woensdag 2 november 2022 10:49 schreef Hendrik83 het volgende:
Jeffrey is rechts op het scherm vermoed ik.
Ima links vermoed ikquote:Op woensdag 2 november 2022 10:49 schreef Hendrik83 het volgende:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 10:49 schreef Hendrik83 het volgende:
Straks staan ze bij iedereen op een andere plek, zitten wij te speculerenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ima links vermoed ik
dus Esther in het midden?
We moeten watquote:Op woensdag 2 november 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Straks staan ze bij iedereen op een andere plek, zitten wij te speculeren
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leila heeft vannacht ok gezegd op Jeff te stemmen
Is wel vaker bij stemmomenten te horenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:53 schreef Ireth het volgende:
Wat is er voor een irritante pieptoon in die toko
Hij kan iets zien, de 2 die Jef daar wilde positioneren gaat niet door, iedereen moet op zijn eigen stip staan.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie staat te loeren wie wat stemt
de hele dag doorquote:Op woensdag 2 november 2022 10:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Is wel vaker bij stemmomenten te horen
Ja 1 minuutquote:Op woensdag 2 november 2022 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Speechs gemist 😢
Ze zijn al aan het stemmen? Dacht dat daar tijd tussen zat tussen speechen en stemmen?
Jappie staat wel helemaal rechts...quote:Op woensdag 2 november 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan iets zien, de 2 die Jef daar wilde positioneren gaat niet door, iedereen moet op zijn eigen stip staan.
Heeft met de microfoons te maken die in de loods zelf hangen denk ikquote:Op woensdag 2 november 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele dag door
maar afhankelijk van hoe ze het geluid doorzetten hoor je hem wel of niet
ja als ze de individuele mic's geluid weergeven hoor je het nietquote:Op woensdag 2 november 2022 10:55 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Heeft met de microfoons te maken die in de loods zelf hangen denk ik
Hij mag de boodschappen gaan bestellenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Historisch moment![]()
Praat alsof die Trump is
Nee ze wist dat ze geen kans maakte en heeft gevraagd aan haar "achterban" om op Jeff te stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
0 voor Esther, wat zal die zuur zijn.
Dat moeten dan 10 stemmen zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoeveel stemmen heeft imadinnini
10 of 11 als Esther 1 of 0 hadquote:Op woensdag 2 november 2022 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
11quote:Op woensdag 2 november 2022 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is gelukt dus.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze wist dat ze geen kans maakte en heeft gevraagd aan haar "achterban" om op Jeff te stemmen
dat had esther afgesproken he, die heeft er mede voor gezorgd dat jeff wonquote:Op woensdag 2 november 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
0 voor Esther, wat zal die zuur zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had inieminiedinges waarschijnlijk al gepakt![]()
[..]
Iemand had rondgebazuind dat ze zich terug had getrokken. Misschien daarom geen stemmen?quote:
[..]
We wachten op de overdracht van de sleutel die verstopt ligt ergens op een plek .. maar welke is Maddy vergetenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:00 schreef engine het volgende:
Is die ongelofelijke tijd al begonnen want ik merk nog weinig verschil?
Zou kunnen, maar haar punten waren ook slechtquote:Op woensdag 2 november 2022 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand had rondgebazuind dat ze zich terug had getrokken. Misschien daarom geen stemmen?
Verkiezing fraude dus.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand had rondgebazuind dat ze zich terug had getrokken. Misschien daarom geen stemmen?
Martin is nog manager bij jou?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:01 schreef Benny het volgende:
Mijn stream loopt echt honderd uur achter geloof ik
Code is volgens mij al veranderdquote:Op woensdag 2 november 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Waarom pakt ze hem niet dan, ze had al 10x op en neer kunnen zijn.
Moet je regelmatig verversen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:01 schreef Benny het volgende:
Mijn stream loopt echt honderd uur achter geloof ik
Esther had dit zelf rond gebazuind, om haar kiezers op Jeff te laten stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zit nog bij de exit van Nawel??quote:Op woensdag 2 november 2022 11:03 schreef mario390 het volgende:
[..]zo veel achter ben selfs ik niet
haha grappigquote:Op woensdag 2 november 2022 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij zit nog bij de exit van Nawel??
Over een kleine maand gaat ze er weer voor.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
[..]
R.I.P., rust, regelmaat en reinheid
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Manuela heeft net te horen gekregen dat ze niet mee mag doen
Hij is openquote:Op woensdag 2 november 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
In de brievenbus ligt de nieuwe code voor de deur, de sleutel van de brievenbus ligt in het kantoor, waar ze niet meer in kunnen
Lijkt wel alsof hij verlegen is, viel me al eerder op.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:07 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Jeff nou een beetje ongemakkelijk reageren op zijn winst.
Meteen een stresstestquote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef spapaars het volgende:
Nu deze onzin achter de rug is, een opdracht s.v.p.
dat weet Jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Jeff hoort nu dat Esther de handdoek in de ring had gegooid van Maddy
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo kim ka, je bedoelt de van Jeff
Oh je meent het ..quote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Hij wist het zowat als eerste.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Bovendien zouden ze niet verstaanbaar zijn, alleen tijdens de TV uitzending waar ze 'wel eens' worden ondertitelt maar ook vaak niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel heel blij dat Ima niet heeft gewonnen.
Die 2 continue op mijn streams had ik niet getrokken denk ik
Dat wist hij al. Had Babette hem vanmorgen al verteldquote:Op woensdag 2 november 2022 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Wens hem veel succes met het bestellen van boodschappen, veel meer inhoud heeft het werk van de manager niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:07 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Jeff nou een beetje ongemakkelijk reageren op zijn winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |