Oud worden is overrated.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie lees je mee?
Die heeft dan nog maar een jaar of 20 voor de boeg.
En @Anneloos weduwe laten worden? Ik vind dit ijskoud.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga maar snel beginnen met roken. Helemaal geen zin om 85 te worden.
Zolang ze weet hoe zijn bitcoin seed te hanteren, dan zal ze er geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En @:Anneloos weduwe laten worden? Ik vind dit ijskoud.
Nog geen idee, ben jij eigenlijk nog steeds bezig met dat vrachtwagenspelletje?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Schnitzel (alweer ja) met witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
In Nice?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog geen idee, ben jij eigenlijk nog steeds bezig met dat vrachtwagenspelletje?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga maar snel beginnen met roken. Helemaal geen zin om 85 te worden.
Whehe, nee dat heb ik al een behoorlijke tijd niet meer gespeeld, maar mischien ga ik dat binnenkort weer eens doen. Even lekker solo of online van Reykjavik naar Istanbul jakkeren ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog geen idee, ben jij eigenlijk nog steeds bezig met dat vrachtwagenspelletje?
Hoe durft hij..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij snapt het! Hehehehequote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang ze weet hoe zijn bitcoin seed te hanteren, dan zal ze er geen problemen mee hebben.
[ afbeelding ]
Oh ja, ik moet het wel langer volhouden dan haar anders ga jij achter d'r aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is pas toewijding, in het weekend om 7.00 opstaan om Woordle te spelen!quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:10 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 504 3/6
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 300 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟩⬛🟨🟨
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wordle 504 6/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟩🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Denk dat ie moest kakken. Komt namelijk de hele dag stront uit die beste man.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is pas toewijding, in het weekend om 7.00 opstaan om Woordle te spelen!
Dit is heel matig. Je stelt de VBL SC teleur.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:35 schreef Speedfight het volgende:
Goeeeeiemorgen
Woordle 504 3/6
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 300 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨🟩
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
⬛🟨🟨🟨⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟨🟩
⬛🟨🟨🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛⬛🟨
@:scrupuleus![]()
Wordle 504 3/6
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Engelse wordle vind mij wel impressive
Sowieso, want @Anneloosquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet het wel langer volhouden dan haar anders ga jij achter d'r aan.
Gepost op een prima tijdstip makker, jammer dat het niet post 222 was. @muskusboktor57 zou trots op je zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Stukje gehaktbal kiekeboe @:sked @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |