Interessante lijstjesquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef onlogisch het volgende:
KLB-SC wel verbeterd. Dat komt vast omdat @:Solotovski geen mod meer is
Ik zou 'm bijna de verantwoordelijkheid willen geven om de lunch te verzorgen maar dat durf ik toch niet aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch heeft het niet al te druk op zijn werk zo te zien.
Ik vond dat altijd levensgevaarlijk, van die heftruckchauffeurs die op de telefoon zatenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch heeft het niet al te druk op zijn werk zo te zien.
Als allround palletsorteerder kan ik me voorstellen dat jij je daar niet zo prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd levensgevaarlijk, van die heftruckchauffeurs die op de telefoon zaten
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als zelfs de vervanger zo laat pas reageert, kunnen we die lunch-act niet gewoon in de prullenbak gooien? (Net als deze SC?)
Ik stuur dit door naar @GGMMquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om LubachGod
@:kingroland
Ik heb liever dat ze jouw account in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als zelfs de vervanger zo laat pas reageert, kunnen we die lunch-act niet gewoon in de prullenbak gooien? (Net als deze SC?)
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze jouw account in de prullenbak gooien.
Gewoon die 2kzooi helemaal verbiedenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-belazerd~aa703b03/
Wat een goed nieuws.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef onlogisch het volgende:
Wat een goed nieuws.
Blijk je jarenlang niet 1 maar eigenlijk 2 pakjes per week weg te roken. @Drizztquote:Uit onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu blijkt dat de hoeveelheid teer, nicotine en koolmonoxide zeker twee keer zo hoog is als fabrikanten opgeven. De sjoemelsigaret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan zomaar het woord van 2022 gaan worden. De sjoemelsigaret.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Blijk je jarenlang niet 1 maar eigenlijk 2 pakjes per week weg te roken. @:Drizzt
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef onlogisch het volgende:
Wat een goed nieuws.
Alsof een roker (ja ik) daarover nadenkt.quote:Dit betekent gewoon dat de roker vele jaren lang belazerd is en sigaretten heeft gerookt die veel schadelijker zijn dan ze dachten.
Nee kan niet, woordle is HET woord van 2022.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan zomaar het woord van 2022 gaan worden. De sjoemelsigaret.
Haha. Forumgebruiker @Scrummie is een roker.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Alsof een roker (ja ik) daarover nadenkt.
Gewoon zuigen. (ik had hier een moeder grap van willen maken maar ach, ik laat 'm gaan)
Soms is het beter om je mening voor je te houden om zo de sfeer in het topic niet te verpestenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik stuur dit door naar @:ggmm
Ben benieuwd naar zijn mening
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Alsof een roker (ja ik) daarover nadenkt.
Gewoon zuigen. (ik had hier een moeder grap van willen maken maar ach, ik laat 'm gaan)
Voltooid leven met <65 jaar. Erg mooiquote:Naar schatting haalt 43 procent van de rokers die hun hele leven zwaar roken de leeftijd van 65 jaar niet.In 2021 was de levensverwachting bij geboorte 79,7 jaar voor mannen en 83,0 jaar voor vrouwen. Niet-rokers kunnen gemiddeld 5 jaar optellen bij deze gemiddelde leeftijd
@Scrummie lees je mee?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Voltooid leven met <65 jaar. Erg mooi
Ik ga maar snel beginnen met roken. Helemaal geen zin om 85 te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Voltooid leven met <65 jaar. Erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |