quote:Op woensdag 2 november 2022 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf @:YoungDriller noemt en het verkrachten van kinderen goedpraat, lijkt me wel een wat ongelukkige combinatie.
Ik ben inderdaad YoungDriller maar ik drill het liefst moeders. en vind hier geen bal *badum tsh* aan.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg benieuwd wat @:Za en @:YoungDriller hiervan vinden
Vroeger noemden ze hem Benno Lquote:Op woensdag 2 november 2022 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf @:YoungDriller noemt en het verkrachten van kinderen goedpraat, lijkt me wel een wat ongelukkige combinatie.
Maar we hebben wel allemaal een moeder om te drillen.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:11 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inderdaad YoungDriller maar ik drill het liefst moeders. en vind hier geen bal *badum tsh* aan.
Tegenwoordig noemen ze zo iemand Marco B.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze hem Benno L
Ik houd @onlogisch verantwoordelijk voor dit gedrag.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt dat het minder dom of juist een stuk dommer?
Dan loop ik een halve marathon!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aan zo'n pingpongtafel hoef je niet hard te rennen toch
Jij bent ook steeds vroegerquote:Op donderdag 3 november 2022 06:57 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 502 3/6
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 298 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Jezus, veel mogelijkheden
Ik heb nog nooit van een "Tena voor mannen" gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede dag op YouTube dat ik een Tena reclame voor mannen zie. De moderne tijd staat voor niks.
Ik ben blij dat je het niet nodig hebt.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een "Tena voor mannen" gehoord.
quote:
Maar intussen elke Woordle post zo'n beetje wel.quote:Deze post heeft (nog) geen likes...
quote:
Zo zie je maar dat mensen mijn hulp helemaal niet nodig hebben om tot de conclusie te komen dat jij een ongrappige debiel bent.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
giftig sfeertje en @:GGMM is er niet eens bij betrokken dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |