quote:Op woensdag 2 november 2022 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf @:YoungDriller noemt en het verkrachten van kinderen goedpraat, lijkt me wel een wat ongelukkige combinatie.
Ik ben inderdaad YoungDriller maar ik drill het liefst moeders. en vind hier geen bal *badum tsh* aan.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg benieuwd wat @:Za en @:YoungDriller hiervan vinden
Vroeger noemden ze hem Benno Lquote:Op woensdag 2 november 2022 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf @:YoungDriller noemt en het verkrachten van kinderen goedpraat, lijkt me wel een wat ongelukkige combinatie.
Maar we hebben wel allemaal een moeder om te drillen.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:11 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inderdaad YoungDriller maar ik drill het liefst moeders. en vind hier geen bal *badum tsh* aan.
Tegenwoordig noemen ze zo iemand Marco B.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze hem Benno L
Ik houd @onlogisch verantwoordelijk voor dit gedrag.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt dat het minder dom of juist een stuk dommer?
Dan loop ik een halve marathon!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aan zo'n pingpongtafel hoef je niet hard te rennen toch
Jij bent ook steeds vroegerquote:Op donderdag 3 november 2022 06:57 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 502 3/6
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 298 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Jezus, veel mogelijkheden
Ik heb nog nooit van een "Tena voor mannen" gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede dag op YouTube dat ik een Tena reclame voor mannen zie. De moderne tijd staat voor niks.
Ik ben blij dat je het niet nodig hebt.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een "Tena voor mannen" gehoord.
quote:
Maar intussen elke Woordle post zo'n beetje wel.quote:Deze post heeft (nog) geen likes...
quote:
Zo zie je maar dat mensen mijn hulp helemaal niet nodig hebben om tot de conclusie te komen dat jij een ongrappige debiel bent.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
giftig sfeertje en @:GGMM is er niet eens bij betrokken dit keer.
Eigenlijk is het alleen jouw billenmaatje @Scrummie die er altijd als de kippen bij is, maar oke wat jij wil.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat mensen mijn hulp helemaal niet nodig hebben om tot de conclusie te komen dat jij een ongrappige debiel bent.
Heb je ook even gekeken naar je Woordle?quote:Op donderdag 3 november 2022 10:20 schreef 3rr0r het volgende:
Even kijken of het dankzij de FOK!-detectives was dat men het meisje in Bulgarije heeft weten te vinden.
Ik speel dat niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook even gekeken naar je Woordle?
Welke duiding kleeft hieraan?quote:
Lekker zonnestraaltje ben je toch ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed om te zien dat ik tussen de 40 & 45k zit![]()
Hier is het prima, hoe is het in huize Charrel?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden is ons per abuis vergeten.
Ik heb lekker pizza besteld.En ook meteen een nieuwe hometrainer.
Deze combinatie is puur toeval.
Hoi Jojo.quote:
Alles prima, en bij jou?quote:
Oh, heb je nu herfstvakantie?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lekker wel!
Maandag begint het weer hè…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |