Wij hadden laatst bieterballenquote:Op woensdag 2 november 2022 14:06 schreef KingRoland het volgende:
bij borrels moeten er altijd bitterballen en dat soort snacks aanwezig zijn
IHL als in rode biet?quote:Op woensdag 2 november 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hadden laatst bieterballen
Would not recommend
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Would not recommend
Bij een diner als opleuking van het bord of echt ter vervanging van bitterballen bij een borrel?quote:Op woensdag 2 november 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Would not recommend
"opleuking van het bord"quote:Op woensdag 2 november 2022 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een diner als opleuking van het bord of echt ter vervanging van bitterballen bij een borrel?
Ernaast, van de 100 was 1/3e bitterbal, 1/3e oesterzwambitterbal, 1/3 bieterbal oidquote:Op woensdag 2 november 2022 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een diner als opleuking van het bord of echt ter vervanging van bitterballen bij een borrel?
Ah en met een beetje pech is de 1/3 bitterbal al op als men langs 1/3 van de mensen is geweest en jij moet nog.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ernaast, van de 100 was 1/3e bitterbal, 1/3e oesterzwambitterbal, 1/3 bieterbal oid
Walgelijk woke
Dat gebeurde uiteraard waarna men van ellende maar overging op de andere meukquote:Op woensdag 2 november 2022 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ah en met een beetje pech is de 1/3 bitterbal al op als men langs 1/3 van de mensen is geweest en jij moet nog.
Altijd beter dan: https://www.ah.nl/product(...)smooth-peanut-butterquote:Op woensdag 2 november 2022 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ernaast, van de 100 was 1/3e bitterbal, 1/3e oesterzwambitterbal, 1/3 bieterbal oid
Walgelijk woke
Snap wel dat men rekening moet houden met vegetarische mensen of vegans tegenwoordig en dat een gedeelte dus zonder vlees is maar zo'n bietending geeft nou niet echt dezelfde ervaring als een hartige snack als een bitterbal voor bij je biertje.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurde uiteraard waarna men van ellende maar overging op de andere meuk
Moet zeggen dat die oesterzwam me meevielquote:Op woensdag 2 november 2022 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap wel dat men rekening moet houden met vegetarische mensen of vegans tegenwoordig en dat een gedeelte dus zonder vlees is maar zo'n bietending geeft nou niet echt dezelfde ervaring als een hartige snack als een bitterbal voor bij je biertje.
Oh dat bietending is gewoon gekleurd maar wel gefrituurd. Dacht meer als een rauwkostballetje afgaande op die foto van Roland. Maar die moesten kennelijk nog in de olie.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die oesterzwam me meeviel
Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon gefrituurd
Oesterzwam en rode bieten. Gatverdamme. Zelfs dippen in mosterd zou niet helpen.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk woke
een echte influencer haalt pindakaas bij de pindakaaswinkelquote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef KingRoland het volgende:
Die AH pindakaas is trouwens veel beter dan Calve pindakaas
Van die hele natte, linksgedraaide, 100% naturel zonder toevoegingen.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:44 schreef KingRoland het volgende:
Die AH pindakaas is trouwens veel beter dan Calve pindakaas
en veeel goedkoper dan calvequote:Op woensdag 2 november 2022 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die hele natte, linksgedraaide, 100% naturel zonder toevoegingen.Al is die van de Plus dan weer beter.
#ekoplaza
oh meneer heeft een lesje statistiek gehadquote:Op woensdag 2 november 2022 16:41 schreef KingRoland het volgende:
significant zouden ze zeggen op de uni
Ik verwacht een type 7 voor je van de bristol stool chart. Sterkte.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben weer bruine bonensoep aan het maken
Opbakaardappeltjes met paprika kruiden, spruitjes, balletjes en sla.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Opbakaardappeltjes met paprika kruiden, spruitjes, balletjes en sla.
Ga je de gedachtenis van Allerzielen nog vieren in de kerk vanavond?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:41 schreef KingRoland het volgende:
significant zouden ze zeggen op de uni
quote:
Volgens mij stond ik vierkant achter mijn keuze, destijds. Was weloverwogen.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Buitendam die Duitsland achterwege liet. Weer gelachen.
Dat eet ik ook regelmatig, alleen die spruitjesquote:Op woensdag 2 november 2022 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ja, AGV.Kan niet elke dag feest zijn.
Kom kom, denk aan je vitamines.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat eet ik ook regelmatig, alleen die spruitjes![]()
![]()
Maakt dat het minder dom of juist een stuk dommer?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik vierkant achter mijn keuze, destijds. Was weloverwogen.
Wat een verrassing!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht ik kijk even of @:Scrummie die meid uit Soest al heeft gevonden maar men is daar druk met of de moeder of de vader fout is en iemand wordt zelfs uitgemaakt voor kk nsb-er
Pasta met kip en rode pesto.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aan zo'n pingpongtafel hoef je niet hard te rennen tochquote:Op woensdag 2 november 2022 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pasta met kip en rode pesto.
De botjes alvast aansterken voor zondag! (Dan ga ik hard rennen)
Laat mij hier lekker buiten.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht ik kijk even of @:Scrummie die meid uit Soest al heeft gevonden maar men is daar druk met of de moeder of de vader fout is en iemand wordt zelfs uitgemaakt voor kk nsb-er
Zit dat kind al in Turkije?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 24 uur kan er veel gebeuren in een vermissingszaak!
quote:Het is trouwens niet verrassend dat users als Za en YoungDriller die een stijfje krijgen van Russische soldaten die Oekraïnse kinderen verkrachten ook dit soort ontvoeringen goedpraten.
Iemand die zichzelf @YoungDriller noemt en het verkrachten van kinderen goedpraat, lijkt me wel een wat ongelukkige combinatie.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg benieuwd wat @:Za en @:YoungDriller hiervan vinden
Ja, nou je het zegtquote:Op woensdag 2 november 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is wordle eigenlijk niet een soort lingo
Party pooper.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is wordle eigenlijk niet een soort lingo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |