Dat hangt af van het aantal deelnemers. De vorige keer was het rond de 3 meier geloof ik.quote:
Gohquote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef 3rr0r het volgende:
De FOK!-detectives zijn nog slechts 2 pagina's onderweg maar het lijkt er nu op dat het de Turkse vader is.
Wat is een Turk in een politieauto?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef 3rr0r het volgende:
De FOK!-detectives zijn nog slechts 2 pagina's onderweg maar het lijkt er nu op dat het de Turkse vader is.
Watquote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bij ons op het werk heeft iemand bezwaar gemaakt tegen een WK-poule omdat ze dat "niet helemaal gepast vindt"
Krijg toch het heen en weer muts
Ik neem aan dat die collega op gepaste wijze helemaal KAPOT is gemaakt op de werkvloer.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bij ons op het werk heeft iemand bezwaar gemaakt tegen een WK-poule omdat ze dat "niet helemaal gepast vindt"
Jouw collega krijgt van mij 5 woke piemeltjes.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Gaat het?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jouw collega krijgt van mij 5 woke piemeltjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed, het branderig gevoel in mijn eikel is weggetrokken. Geen soa, pak van mijn hart. Ik weet niet hoe het voor jouw is. Maar mijn pielemuis is mijn allesje.quote:
jouwquote:Op woensdag 2 november 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed, het branderig gevoel in mijn eikel is weggetrokken. Geen soa, pak van mijn hart. Ik weet niet hoe het voor jouw is. Maar mijn pielemuis is mijn allesje.
Smerige racisten.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend hoor @:scrummie @:tong80
Is het een tros bananen of zwarte schmink?
Dat soort vrouwen wil je toch met hun kut om een kanon vouwen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen wil je toch met hun kut om een kanon vouwen.
waarschijnlijk past het ook nogquote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je hier weer aan mee doet. Misschien heb je hem gemist en als je hem vakkundig negeert dan bekijk je het maar lekker.quote:
Heb jij je oranje spencer al?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik doe wel mee hoor, ben er tochquote:Op woensdag 2 november 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je hier weer aan mee doet. Misschien heb je hem gemist en als je hem vakkundig negeert dan bekijk je het maar lekker.
Bedankt voor de uitnodiging makker, maar ik laat pouletjes aan de kenners over.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had de post niet geliked, vandaar. Dat geldt ook voor jou @:Wereldgozer
Dat begrijp ik. Als we je resultaten van toen erbij pakken, snap ik dat je ditmaal overslaatquote:Op woensdag 2 november 2022 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging makker, maar ik laat pouletjes aan de kenners over.
quote:Polen - Slowakije: 2-1 (1)
Engeland - Schotland: 3-0 (1)
Slowakije - Spanje: 1-1 (3)
quote:Groep C
1 Nederland
2 Oekraine
3 Oostenrijk
4 Noord-Macedonie
(Nederland zal het wel verneuken, maar iedere andere voorspelling maakt mij GGZ-patient waardig)
Lekker hoor. Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hangt af van het aantal deelnemers. De vorige keer was het rond de 3 meier geloof ik.
Ik zou het leuk vinden als je ook meedoet
Onze teamleider heeft de WK-poule goedgekeurd en zelfs geld voor een prijsje beschikbaar gesteld, zolang er maar niet te feestelijk gedaan wordt.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet een leidinggevende goedkeuring geven voor een fucking wk pool. Wat een onzin allemaalquote:Op woensdag 2 november 2022 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze teamleider heeft de WK-poule goedgekeurd en zelfs geld voor een prijsje beschikbaar gesteld, zolang er maar niet te feestelijk gedaan wordt.
Valt mij enorm mee voor iemand die alcohol wil verbieden op borrels omdat het niet inclusief genoeg is.
Dat is hier allang verboden (op bedrijfslocatie, daarbuiten niet).quote:Op woensdag 2 november 2022 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze teamleider heeft de WK-poule goedgekeurd en zelfs geld voor een prijsje beschikbaar gesteld, zolang er maar niet te feestelijk gedaan wordt.
Valt mij enorm mee voor iemand die alcohol wil verbieden op borrels omdat het niet inclusief genoeg is.
Trutje van een leidinggevende.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom moet een leidinggevende goedkeuring geven voor een fucking wk pool. Wat een onzin allemaal
Wat een wanstaltig bedrijf. Wij hebben gewoon een inpandige kroeg.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is hier allang verboden (op bedrijfslocatie, daarbuiten niet).
Bij ons gaat het om borrels buiten locatie (georganiseerd door de hogeschool zelf). Het is best een rel aan het worden nu. Islamitische collega’s die niet willen komen als er alcohol geserveerd wordt en met name de oudgediende docenten die zeggen ‘ik bepaal zelf wel wat ik buiten werktijd drink, anders gaan we ergens anders borrelen’, etc.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is hier allang verboden (op bedrijfslocatie, daarbuiten niet).
quote:Op woensdag 2 november 2022 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij ons gaat het om borrels buiten locatie (georganiseerd door de hogeschool zelf). Het is best een rel aan het worden nu. Islamitische collega’s die niet willen komen als er alcohol geserveerd wordt en met name de oudgediende docenten die zeggen ‘ik bepaal zelf wel wat ik buiten werktijd drink, anders gaan we ergens anders borrelen’, etc.
Dit trutje zal in kwatar de boel wel weer laten lopen omdat hij het te warm heeft.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:14 schreef Oriente het volgende:
Hier een foto van een trutje
[ afbeelding ]
Dat moslim broederschap wat zich collega noemt krijgen geen woke piemeltjes.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij ons gaat het om borrels buiten locatie (georganiseerd door de hogeschool zelf). Het is best een rel aan het worden nu. Islamitische collega’s die niet willen komen als er alcohol geserveerd wordt en met name de oudgediende docenten die zeggen ‘ik bepaal zelf wel wat ik buiten werktijd drink, anders gaan we ergens anders borrelen’, etc.
Als iedere borrel in een zuipfeest zou veranderen zou ik de frustratie nog wel begrijpen, maar das eigenlijk nooit zo. Er wordt meestal gewoon rustig een biertje of wijntje bij gepakt, vind het echt onzin om dat te willen verbieden voor iedereen omdat je het zelf niet leuk vindt/niet mag. Na afloop duiken er wel mensen de kroeg in waar het losser wordt maar das iets anders.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Alsof ze geforceerd alcohol moeten drinken. Straks een vegan die niet wil komen want er is een bitterbal te krijgen waar vlees in zit. Na het alcoholobstakel willen ze alleen komen als elke vrouw een hoofddoek op heeft?
Het klinkt vooral als een smoes om niet naar dat soort dingen te hoeven komen. Zoals je zegt hebben ze er geen last van dat een ander dat drinkt. Het is niet alsof je verplicht wordt in een ruimte met rokers plaats te gaan nemen. Als ze echt denken dat iedereen zich aan hun religieuze leefregels moet houden tijdens een bijeenkomst want anders is iedereen niet inclusief bezig dan hebben ze een kronkel in hun hoofd.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedere borrel in een zuipfeest zou veranderen zou ik de frustratie nog wel begrijpen, maar das eigenlijk nooit zo. Er wordt meestal gewoon rustig een biertje of wijntje bij gepakt, vind het echt onzin om dat te willen verbieden voor iedereen omdat je het zelf niet leuk vindt/niet mag. Na afloop duiken er wel mensen de kroeg in waar het losser wordt maar das iets anders.
Als inclusiviteit het streven is vind ik van alles verbieden sowieso nooit echt het antwoord.
Vies varkenquote:Op woensdag 2 november 2022 14:06 schreef KingRoland het volgende:
bij borrels moeten er altijd bitterballen en dat soort snacks aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |