Een keertje luchten lijkt me wel zo gezond.quote:Op zondag 6 november 2022 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
Nog geen verwarming aangehad en is nu nog 22 gradenlaat die energiecompensatie maar komen
Waar lees jij dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje luchten lijkt me wel zo gezond.
Vanaf december deze nieuwe.quote:Op zondag 6 november 2022 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
T
[..]
Tot wanneer staan ze nog vast bij jou?
Nee, idd. Kom maar op met die global warming.quote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn contract liep in februari af.Ik geloof dat ik al 3000 euro lichter ben en nu per oktober maandelijks bijna 400 meer.
Geen sneeuw deze winter ajb.
Echt he wat een smerig varkenquote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje luchten lijkt me wel zo gezond.
Volendam sla je over?quote:Op zondag 6 november 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
Woordle 505 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 301 5/6
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
Wat een geniale grap uit je jaren ‘80 moppenboekje.quote:
Mechanische ventilatie met warmteterugwinning. Als doe ik alsnog af en toe een raampje open voor een fris briesje.quote:Op zondag 6 november 2022 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Conclusie uit geen verwarming aangehad, 22 graden binnen en buiten 11
Al zou schaatsen wel weer leuk zijn in de winter.quote:Op zondag 6 november 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, idd. Kom maar op met die global warming.
Mijn huis is zo oud dat ik al een fris briesje heb met de ramen dicht.quote:Op zondag 6 november 2022 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mechanische ventilatie met warmteterugwinning. Als doe ik alsnog af en toe een raampje open voor een fris briesje.
Ik denk dat een aantal buren flink stoken
Welke users heb jij op LinkedIn?quote:Op zondag 6 november 2022 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Users die ex-topbedrijf hebben toegevoegd op hun linkedin titel hebben zijn erg triest
Geen doden?quote:Op maandag 7 november 2022 09:46 schreef Oriente het volgende:
De Argentijnse bekerfinale tussen Racing Club en Boca Juniors is afgelopen zondag compleet ontspoord. Scheidsrechter Facundo Tello, die ook op het WK in Qatar actief zal zijn, had het flink druk: hij moest maar liefst tien rode kaarten uitdelen
Argentijntjes moet je kort houden.
Stukje geil !!!quote:Op maandag 7 november 2022 11:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 506 2/6
🟨🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
KOEKOEK
@:de_boswachter @:speedfight @:scrummie @:oriente @:scrupuleus
Woordle6 302 4/6
🟩⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛🟨🟩🟨⬛
🟩🟨⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@RamboDirk pak hemquote:Op maandag 7 november 2022 11:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 506 2/6
🟨🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
KOEKOEK
@:de_boswachter @:speedfight @:scrummie @:oriente @:scrupuleus
Woordle6 302 4/6
🟩⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛🟨🟩🟨⬛
🟩🟨⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
| Forum Opties | |
|---|---|