Die PI blijft wel een puntje.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van historische films, zoals het meesterwerk SS Doomtroopers.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij geen moddereter geworden bent, mooi dat jij nog wel enig ethisch besef hebt en je jezelf niet hebt geleend voor dit walgelijke feest van slavernijverheerlijking.
Het WK-forumquote:
Zaten een paar mooie acties bij. Een paar direct naar de grond gehaald. Voor wat anderen leek het leuk voor ze toen ze eventjes wegreden bij rennende marechaussee's. Op het laatst gaf eentje zichzelf maar over want die zag in dat het anders een smak van de fiets af zou worden. Op Schiphol geen geintjes, geen 'zou je alsjeblieft van die fiets willen komen'.quote:Op zondag 6 november 2022 01:35 schreef AFCNiels het volgende:
Nederlandser dan dit zal een achtervolging nooit worden.
[ twitter ]
Tot wanneer staan ze nog vast bij jou?quote:Op zondag 6 november 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe energie tarieven binnen na 4 jaar vast; electra gaat keer 4 omhoog, gas 3 keer zo hoog als nu. Auw.
Mijn contract liep in februari af.quote:Op zondag 6 november 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe energie tarieven binnen na 4 jaar vast; electra gaat keer 4 omhoog, gas 3 keer zo hoog als nu. Auw.
Ik had al variabel, dan komt de klap wat geleidelijker.quote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn contract liep in februari af.Ik geloof dat ik al 3000 euro lichter ben en nu per oktober maandelijks bijna 400 meer.
Geen sneeuw deze winter ajb.
Heb je wel een dak op je huisquote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn contract liep in februari af.Ik geloof dat ik al 3000 euro lichter ben en nu per oktober maandelijks bijna 400 meer.
Een keertje luchten lijkt me wel zo gezond.quote:Op zondag 6 november 2022 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
Nog geen verwarming aangehad en is nu nog 22 gradenlaat die energiecompensatie maar komen
Waar lees jij dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje luchten lijkt me wel zo gezond.
Vanaf december deze nieuwe.quote:Op zondag 6 november 2022 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
T
[..]
Tot wanneer staan ze nog vast bij jou?
Nee, idd. Kom maar op met die global warming.quote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt he wat een smerig varkenquote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje luchten lijkt me wel zo gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |