Flinke wallenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Stukje gehaktbal kiekeboe @:sked @:zipportal
Wallen of de fillers van Kuyt, het is ook nooit goed.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is heel matig. Je stelt de VBL SC teleur.
Waarom gebruik jij geen donkere modus?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:11 schreef Oriente het volgende:
Woordle6 300 2/6
⬜🟨🟨⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 504 3/6
⬜⬜⬜🟩🟩
🟨⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben de beste van München, Gelsenkirchen, VBL SC en Europaaaasss jaaa
Doe ik op pc wel zit op mobielquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen donkere modus?
Dit is een Nederlandse club.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:35 schreef fetX het volgende:
Mensen die wordle spelen in plaats van woordle neem ik niet serieus.
Je spreekt maar gewoon Nederlands.
Bami moksi metiquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Pasta pesto.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Dit soort films kijk je toch niet voor je plezier?quote:
True crime films? Jazeker wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit soort films kijk je toch niet voor je plezier?
Dit leek me nogal een dramatisch gedoe.quote:
Is het ook wel een beetje, maar dat kan ook leuk zijn. Al had ik er meer van verwacht, een 7.1 is ook geen heel hoog cijfer natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit leek me nogal een dramatisch gedoe.
Ik zie net dat jij geen moddereter geworden bent, mooi dat jij nog wel enig ethisch besef hebt en je jezelf niet hebt geleend voor dit walgelijke feest van slavernijverheerlijking.quote:
Ik heb liever films waarin iemand alle problemen met een machinegeweer oplost.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje, maar dat kan ook leuk zijn. Al had ik er meer van verwacht, een 7.1 is ook geen heel hoog cijfer natuurlijk.
Die zijn er gelukkig ook genoegquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever films waarin iemand alle problemen met een machinegeweer oplost.
Jammer dat onze apothekersvriend geen rating kan doen. @Lenny_Leonardquote:
Verder geen ander genre?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever films waarin iemand alle problemen met een machinegeweer oplost.
Ik houd ook wel van historische films, zoals het meesterwerk SS Doomtroopers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |