Er is maar een iemand goed in Jeff zijn ogen en dat is Jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 08:23 schreef engine het volgende:
Gert Jan staat niet stabiel in het leven. Het is niet voor niks een oud gokverslaafde.
Jeff begint heel zuur te worden. Babette moet hij ook niet meer.
Voor iemand die zegt van kort en krachtig te houden blijft hij lang doorzeiken die Jeff 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 08:24 schreef engine het volgende:
We zijn genaaid!
Babette mag je nooit meer vertrouwen.
Benieuwd of dat nog zo is na de aanval van Esther die straks komtquote:Op woensdag 2 november 2022 08:24 schreef juul. het volgende:
Wat? Babs en Leila spreken net af dat ze op Jef gaan![]()
Hij wordt steeds extremer. Gistermiddag klonk het nog lief.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt van kort en krachtig te houden blijft hij lang doorzeiken die Jeff 🤣🤣🤣
Wat zegt ze. Ik luister stream 1quote:Op woensdag 2 november 2022 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Ooh jeee... dit gaat fout... babette is ook een rat hoor..
Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wordt steeds extremer. Gistermiddag klonk het nog lief.
Ze heeft iedereen verteld dat Esther manager af is... en de stemmen van Esther naar Jeffrey gaan... dus nu worden er weer stemmen geronseld voor Ima... volgens Jeffrey hoor...quote:
Ik had ook net gewisseldquote:Op woensdag 2 november 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Over naar stream 2. Daar vertouwen ze imadjn nit. Hij is met een charmoffensief begonnen zegt Janet. Normaal,praat hij nooit tegenmij.
Ja echt he. Hoorde het ook. Soms vraag ik mij af zijn dit volwassen mensen pppfffquote:Op woensdag 2 november 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had ook net gewisseld
Janet kroket gaat ook op Jeff. Dan houdt ze invloed in de keuken.
En ze ziet het charmeoffensief van Jeff niet? Ziende blindquote:Op woensdag 2 november 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had ook net gewisseld
Janet kroket gaat ook op Jeff. Dan houdt ze invloed in de keuken.
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ima en consorten stelen gewoon heel de zooi bij elkaar... lekker als dat aan het roer staat... dat moet je toch niet willen...
Heeft JW haar net afgeradenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Huh nu zie ik Esther en Babette gezellig buurten. Ik dacht dat Esther Babette aan zou gaan vallen
Jeff moet haar echt in bedwang houden. Er is nog kans dat ze iemand aanvliegt vandaag.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef mootie het volgende:
Beetje raar hoor, je moet op Jeff stemmen, anders ben je fout.
KimD gaat weer iedereen haten die niet op haar tijger stemt.
Die stelen alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.
Nouja zegquote:
Zegt men...quote:Op woensdag 2 november 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die stelen alles wat los en vast zit![]()
Kim D gaat 1 deze dagen zichzelf eliminerenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff moet haar echt in bedwang houden. Er is nog kans dat ze iemand aanvliegt vandaag.
Hij denkt heel wat te zijn.quote:
Ja dat gaat een keer fout. Afgelopen vrijdag was Isaac ook nog maar net op tijd.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D gaat 1 deze dagen zichzelf elimineren
Ben benieuwd wanneer Jeff inziet dat het een verloren zaak isquote:Op woensdag 2 november 2022 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat gaat een keer fout. Afgelopen vrijdag was Isaac ook nog maar net op tijd.
Geen idee of dat zo is. Denk eigenlijk dat hij gaat winnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Jeff inziet dat het een verloren zaak is
Is elke keer een dingquote:Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
Jasper moet gaan spieken wie waar gestemd heeft. Elke stem wil Jeff weten
Nee Kim d een verloren zaakquote:Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is. Denk eigenlijk dat hij gaat winnen.
Of men wil dat zien.quote:
Ik vraag me ook af om hoe vaak en hoe veel het gaat. Vooralsnog is het vooral speculatie op het filmpje na.quote:
Het plakband was wegquote:Op woensdag 2 november 2022 08:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af om hoe vaak en hoe veel het gaat. Vooralsnog is het vooral speculatie op het filmpje na.
Jeff is totaal gestoord nu, Jasper moet op de eerste stip staan zodat hij kan kijken wat mensen stemmen. Kim aan de andere kant.
De mensen jn de loods heb ik het over. Die hadden het net er over dat ze dingen mee naar boven nemen.quote:
Ima, Esther en Jeff hadden allerdrie plakband gekregen voor de postersquote:Op woensdag 2 november 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het plakband was weg
Dat had Esther gejat volgens Rupie
En wie is er een poster aan het ophangen met plakband.. Rupie
Wendy zij owww dus jij hebt het plakband
Nee!quote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ima, Esther en Jeff hadden allerdrie plakband gekregen voor de posters
daarom is rupi 2,5 kg aangekomenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ima en consorten stelen gewoon heel de zooi bij elkaar... lekker als dat aan het roer staat... dat moet je toch niet willen...
En Ima 3? Dacht ikquote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daarom is rupi 2,5 kg aangekomen
Ja klopt, dat doen ze ook... ze vreten de hele dag door... een ander wordt een gratenpakhuis en zij komen aan in gewicht... nou dat is niet van de wind hoor..quote:Op woensdag 2 november 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen jn de loods heb ik het over. Die hadden het net er over dat ze dingen mee naar boven nemen.
Oh ik geloof ook zeker dat er heel wat gesnoept wordt tijdens het koken.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat doen ze ook... ze vreten de hele dag door... een ander wordt een gratenpakhuis en zij komen aan in gewicht... nou dat is niet van de wind hoor..
Ja precies dat...😉quote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze doen het zo subtiel dat je zelfs op de streams goed moet kijken. Omdat ze in de keuken werken kunnen ze bijvoorbeeld algemene middelen zoals boter en bloem gebruiken voor zichzelf. Maar dat is moeilijk aan te tonen. Heel soms zie je ze in de keuken iets extra's aan elkaar toeschuiven en sowieso namen ze als kookploeg heeeeel veel extra hapjes. Het bewijs is op zich helder. Rupi is aangekomen terwijl iedereen is afgevallen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.
Het wordt mee naar boven genomen..quote:Op woensdag 2 november 2022 08:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook zeker dat er heel wat gesnoept wordt tijdens het koken.
Heb je Rupie al zien sporten daar?quote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of gewoon een extra bord etenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze doen het zo subtiel dat je zelfs op de streams goed moet kijken. Omdat ze in de keuken werken kunnen ze bijvoorbeeld algemene middelen zoals boter en bloem gebruiken voor zichzelf. Maar dat is moeilijk aan te tonen. Heel soms zie je ze in de keuken iets extra's aan elkaar toeschuiven en sowieso namen ze als kookploeg heeeeel veel extra hapjes. Het bewijs is op zich helder. Rupi is aangekomen terwijl iedereen is afgevallen.
Genoeg...quote:Op woensdag 2 november 2022 08:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij zelf gezien dat er gejat werd?
Zo kunnen we wel meer mensen noemen die ff een extra maaltijd namenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gewoon een extra bord eten
Dat Ima op at .. toen had Eunice niks
Zoals?quote:Op woensdag 2 november 2022 08:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo kunnen we wel meer mensen noemen die ff een extra maaltijd namen
Dat heeft Jeff dan ook al aangekondigdquote:Op woensdag 2 november 2022 08:54 schreef chufi het volgende:
Als ima wint voorzie ik een machtsovername in de komende weken...
Babette is sowieso alleen nog maar bezig met alicia en GJquote:Op woensdag 2 november 2022 08:55 schreef Flow3r het volgende:
Babet laat zich volgens mij niet overhalen en gaat op Imadidin
Dan gaat Jeff de hele koelkast leegvretenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:54 schreef chufi het volgende:
Als ima wint voorzie ik een machtsovername in de komende weken...
Peentjes in koffiebekers zodat het lijkt of ze met een bak koffie naar boven lopen en ga zo maar door...quote:Op woensdag 2 november 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gewoon een extra bord eten
Dat Ima op at .. toen had Eunice niks
Die waren toch voor Berendquote:Op woensdag 2 november 2022 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Peentjes in koffiebekers zodat het lijkt of ze met een bak koffie naar boven lopen en ga zo maar door...
Verder?quote:Op woensdag 2 november 2022 08:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper die een ei jat.
Moiraima Isaac Jeff en Eunice die in de nacht brood en ei pikten
Wee je gebeente als je niet op Jeff stemt.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:00 schreef engine het volgende:
Jasper en Kim moeten met stalen ogen kijken en onbewuste druk geven van Jeff.
man man man
Precies. Zo'n gelul "voor de hele groep". Als je mee stemt ben je goed en als je tegen stemt ben je een NSB'er.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik hoop dat Imadidin de manager wordt.
Wat een nare eikel die Jeffrey en met hem IsaacJasper
KimD
Die lui hebben zo geen respect voor de mensen waar ze nu mee samen leven. Nul komma nul...
Wat zij zegt over Jeff is net zo fraaiquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef mootie het volgende:
Even lief doen tegen vieze vette dikke Moraima
Babs lult teveelquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Sestra666 het volgende:
babs mag niet op een ander stemmen?
Echt hoor….quote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zij zegt over Jeff is net zo fraai
Voor mij ook een belangrijke redenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil alleen al dat Jef het wordt omdat ik geen ruk versta van inieminieding
Nee, zelfs Wendy staat braaf te roddelen en lekken over haar bestie Bepquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Sestra666 het volgende:
babs mag niet op een ander stemmen?
En omdat de lockers van hun straks helemaal uitpuilenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil alleen al dat Jef het wordt omdat ik geen ruk versta van inieminieding
Ik moet ook, van 13.00 tot 19.00. Dus met een beetje mazzel maak ik het nog net meequote:Op woensdag 2 november 2022 09:05 schreef HappyCharly het volgende:
Oehhhh ik vind het fascinerend.. ik wil niet werken..
Exact, ze gingen ook wel even sigaretten "regelen" als ze manager zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
En omdat de lockers van hun straks helemaal uitpuilen
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet ook, van 13.00 tot 19.00. Dus met een beetje mazzel maak ik het nog net mee
Ze krijgen nu ook nog weer shag..quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact, ze gingen ook wel even sigaretten "regelen" als ze manager zijn
Dat zou mooi zijn, heeft Jeff een mooi startkapitaal...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
Opzetje van de FEBO
Maak er echt een strijd van
Dan krijgen jullie een dikke verdienopdracht
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, heeft Jeff een mooi startkapitaal...
Volgens mij heeft de halve loods weleens wat gestolen. Meestal breed uitgemeten in de uitzendingen maar helaas hebben ze dat rolletje plakband blijkbaar gemist.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen nu ook nog weer shag..
net als met Halloween
Het is niet alleen plakbandquote:Op woensdag 2 november 2022 09:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de halve loods weleens wat gestolen. Meestal breed uitgemeten in de uitzendingen maar helaas hebben ze dat rolletje plakband blijkbaar gemist.
Daar heeft ze een goede reden voor... Bep wil in ruil voor peukies op Ima gaan.. hoe triest is dat..quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zelfs Wendy staat braaf te roddelen en lekken over haar bestie Bep
Kijk je nietquote:Op woensdag 2 november 2022 09:12 schreef mootie het volgende:
Laat mensen zelf kiezen! Dit irriteert me mateloos.
Leg uit?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heeft z'n een goede reden voor... Bep wil in ruil voor peukies op Ima gaan.. hoe triest is dat..
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heeft ze een goede reden voor... Bep wil in ruil voor peukies op Ima gaan.. hoe triest is dat..
Dat heb ik al gezien 😉quote:Op woensdag 2 november 2022 09:08 schreef Alocanda het volgende:
Van mij mag Jeff het wel worden en laat het maar eens zien. Ik geef hem 1 week en we zien zijn ware niet zo'n mooie kant.
Er zijn meerdere deelnemers die dingen ‘aangeboden’ kregenquote:
Gisteren kwamen er nog sigaretten binnen .. Camel voor Ima oa, nog wat en shag...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact, ze gingen ook wel even sigaretten "regelen" als ze manager zijn
Jeff en Kim hebben anders ook nog veel eten in hun kastjesquote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Bijzonder hčquote:Op woensdag 2 november 2022 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren kwamen er nog sigaretten binnen .. Camel voor Ima oa, nog wat en shag...
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Babette durft geen oogcontact te maken met Jeffrey. Ze is een snitch.
Snitch? Omdat ze niet op Jeff stemt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Mama zorgt voor haar kindersquote:Op woensdag 2 november 2022 09:14 schreef Sestra666 het volgende:
trouwens hoe triest is het, dat 1 iemand brood moet smeren voor 31 mensen.
Ik verwacht nu: Die hebben slim ingekocht!!quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff en Kim hebben anders ook nog veel eten in hun kastjes
Omdat er anders een halve pot jam op een boterham gaatquote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom smeert niet iedereen voor zichzelf? kom op zeg, echt kinderachtig vind ik
Ja ...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijzonder hč
Everlasting zakgeld
Omdat de één dan dikker belegt dan de anderquote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom smeert niet iedereen voor zichzelf? kom op zeg, echt kinderachtig vind ik
Da mag niequote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal. Ze mogen toch zelf weten op wie ze stemmen?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Zal,wel,afgepast zijn. En weinig spul er op.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Omdat ze informatie heeft doorgeluld aan Rupert.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Snitch? Omdat ze niet op Jeff stemt?
Ik zag net Kenzi pindakaas smeren.... ik wist genoegquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de één dan dikker belegt dan de ander
t zijn volwassen mensen dacht ikquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er anders een halve pot jam op een boterham gaat
Omdat ze bang zijn dat de een meer jam/meuk op hun boterhammen smeert dan de anderquote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar toen Esther gisteren aan Babette vroeg om op Jeff te stemmen is ze direct naar Rupert gerend dat Esther zich terug trok uit de verkiezing.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal. Ze mogen toch zelf weten op wie ze stemmen?
En als ze op ima stemt, wil dat toch niet zeggen dat ze gewoon normaal met Jeff om zou kunnen gaan?
Jij typt het. Ik dacht het.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef mootie het volgende:
Er is per ongeluk een bammetje extra gesmeerd. Bep jap en Jeff delen hem.
Is dat ook stelen?
Het is toch niet te geloven, Gewoon geen woorden voor dergelijk gedrag. Omdat de een een dikker laagje op brood neemt dan een ander.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat de een meer jam/meuk op hun boterhammen smeert dan de ander
Qua leeftijd in theorie wel jaquote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t zijn volwassen mensen dacht ik
Ja en?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar toen Esther gisteren aan Babette vroeg om op Jeff te stemmen is ze direct naar Rupert gerend dat Esther zich terug trok uit de verkiezing.
Maar is dat erg? Mensen mogen toch weten dat iemand zich terugtrekt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar toen Esther gisteren aan Babette vroeg om op Jeff te stemmen is ze direct naar Rupert gerend dat Esther zich terug trok uit de verkiezing.
Er waren 32 flessenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef pingu66 het volgende:
Is die siroop al terecht? En is dat überhaupt waar want dan zouden er nu twee zonder siroop zitten. Leila want die mag siroop niet (er zit blijkt nu appel in) en dan degene die geen siroop heeft gekregen want er is er een gejat, volgens Maddy.
Hij is momenteel een wandelend toneelstukquote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft geen zin meer in een toneelstuk
Wat hij zegt en doet spreekt elkaar zo tegen 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 09:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is momenteel een wandelend toneelstuk
Het is 1 grote toneelstuk wat hij opvoert.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft geen zin meer in een toneelstuk
Het slaat nergens op. Ben benieuwd mocht hij winnen wat hij met de info wie niet op hem gestemd heeft gaat doequote:Op woensdag 2 november 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is 1 grote toneelstuk wat hij opvoert.
En dat idiote van kijken wie wat stemt.
Maar het zal wel de bedoeling zijn dat daar allemaal groepsvormingen zijn.
Wat zorgt voor tv ?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is 1 grote toneelstuk wat hij opvoert.
En dat idiote van kijken wie wat stemt.
Maar het zal wel de bedoeling zijn dat daar allemaal groepsvormingen zijn.
Wat zou hij daar mee kunnen doen dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het slaat nergens op. Ben benieuwd mocht hij winnen wat hij met de info wie niet op hem gestemd heeft gaat doe
Nou dat was toen ze in het begin maar 350 euro hadden wel een dingetje natuurlijk. Maar goed zet 40 mensen bij elkaarmet de kans op 1miljoen te winnen wirdt het net een roedel wolven.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven, Gewoon geen woorden voor dergelijk gedrag. Omdat de een een dikker laagje op brood neemt dan een ander.
nou, dit idiote kinderachtige gedrag genereert echt geen kijkers.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zorgt voor tv ?
Groepjes
Niet 1 happy loods
Dat is het hele concept toch ookquote:Op woensdag 2 november 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat was toen ze in het begin maar 350 euro hadden wel een dingetje natuurlijk. Maar goed zet 40 mensen bij elkaarmet de kans op 1miljoen te winnen wirdt het net een roedel wolven.
Kim D. gaat ze bijten 😉quote:Op woensdag 2 november 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou hij daar mee kunnen doen dan?
Hij is gewoon een marionet straks die de mailtjes van de febo uitvoert.
Tegen hen gebruiken, waarom is hij er anders zo gebrand op om spionnen in te zetten?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou hij daar mee kunnen doen dan?
Hij is gewoon een marionet straks die de mailtjes van de febo uitvoert.
Dat klopt.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het hele concept toch ook
quote:
maar hoe zou hij dat dan tegen hun kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen hen gebruiken, waarom is hij er anders zo gebrand op om spionnen in te zetten?
12.37 moet ik de trein hebben, dat ze dus maar een beetje opschieten danquote:
Dan zal de uitslag wel bekend zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
12.37 moet ik de trein hebben, dat ze dus maar een beetje opschieten dan
Ik heb geen idee hoe hij dat wil doen of wat hij met die gegevens wil gaan doen. De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hoe zou hij dat dan tegen hun kunnen gebruiken?
hij heeft 1 maand " de touwtjes in handen" en is daarna gewoon weer eentje die genadeloos weggestemd kan worden als iemand de eliminatieproef haalt.
Dus vijanden maken lijkt mij niet zo slim
Helemaal hyperdepiepquote:Op woensdag 2 november 2022 09:35 schreef Ireth het volgende:
Je kan er van vinden wat je wilt, maar Jeff weet wel wat campagnevoeren is
Jeff en KimD >>> ben je niet voor mij dan ben je tegen mij. Zo niet logischquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal. Ze mogen toch zelf weten op wie ze stemmen?
En als ze op ima stemt, wil dat toch niet zeggen dat ze gewoon normaal met Jeff om zou kunnen gaan?
Jaquote:Op woensdag 2 november 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Ik denk elke keer dat er een grote flatscreen in die slaapkamers hangt, maar dat zijn die rolgordijnen
Ja hčquote:Op woensdag 2 november 2022 09:38 schreef Seattle het volgende:
Okee, er valt een flesje babyoil uit de dekens van Rupert
Ik welquote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef Seattle het volgende:
Wat zit Jeff zich druuuuuuk te maken. Die kan de spanning niet handelen.
Ik heb mijn best gedaan, maar ik vind hem niet leuk.
Hehe zag jij het ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hč![]()
Wilde het niet posten
Dacht zal het verkeerd hebben gezien/begrepen
omdat het voor Jeffrey niet uitmaakt wie er wint.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef Seattle het volgende:
Wat zit Jeff zich druuuuuuk te maken. Die kan de spanning niet handelen.
Ik heb mijn best gedaan, maar ik vind hem niet leuk.
Ja ik zag niet zo snel of hij het niet omschopte of het uit het dekbed vielquote:Op woensdag 2 november 2022 09:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hehe zag jij het ook.
‘Wat is dat water’
‘Nee, baby-oil’
Haha succes. Wil niet per se dat Imadidin wint, maar ik verbaas me over en stoor me aan Jeff.quote:
Daar zeg je wat. Die reactie ben ik dan wel heel benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:37 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk mag ik hopen dat Jeff niet wint wat een irritante gast is hij geworden. Grote deuk in zijn ego wens ik hem toe. Benieuwd of hij dan ook zegt , ,"goed gespeeld ik ben erin getrapt"
Ik heb alleen nog maar Jeff gehoordquote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik ben mijn Bingo-kaart aan het invullen voor vandaag;
heeft Eunice al “basis behoefte” gezegd?
Kim D valt me de laatste week een beetje tegenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha succes. Wil niet per se dat Imadidin wint, maar ik verbaas me over en stoor me aan Jeff.
Hij heeft wel de leukste mensen om zich heen: Jappie, Wendy en Kim D.
Neequote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik ben mijn Bingo-kaart aan het invullen voor vandaag;
heeft Eunice al “basis behoefte” gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze is nu weer in de uitverhoor modusquote:Op woensdag 2 november 2022 09:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik voel hem wel aankomen..
“hoeveel hebben wij nodig voor de “””basis behoefte””” “ xD
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Ik kan echt met de beste wil van de wereld Jeff niet "niet-leuk" vinden*![]()
#TeamJeffrey#TeamJeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ..schreeuwen en dreigen.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:35 schreef Ireth het volgende:
Je kan er van vinden wat je wilt, maar Jeff weet wel wat campagnevoeren is
Psies, zoals het in het echte leven ook gaat met campagne voeren voor presidentschap enzoquote:
Dat zijn dan meestal de eikels waar je niet op moet stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies, zoals het in het echte leven ook gaat met campagne voeren voor presidentschap enzo
In de echte wereld hoef je gelukkig niet jezelf uit en den treure te verantwoorden voor je stem.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies, zoals het in het echte leven ook gaat met campagne voeren voor presidentschap enzo
En toch zit de grootste eikel er als minister presidentquote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal de eikels waar je niet op moet stemmen
Daarom zei ik al, je mag er alles van vinden, maar qua campagnevoeren doet ie het wel goedquote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal de eikels waar je niet op moet stemmen
Ja, zo vreselijk. Wel gek dat de regie dat stelen niet veel beter in beeld heeft weten te brengen. Ze doen het heel sneaky.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D valt me de laatste week een beetje tegen
Wendy en Jappie![]()
![]()
Ik reflecteer het dan maar een beetje op mezelf
Ook al gaat het nergens over, je wilt toch graag winnen ..
en zeker van iemand waarvan iedereen in de loods nu wel weet dat hij steelt
Slechtquote:Op woensdag 2 november 2022 09:50 schreef chufi het volgende:
Eunice haalt de Duitsers erbij ... ivm winnaarsmentaliteit
Dank u ik neem wel wat lijmquote:Op woensdag 2 november 2022 09:51 schreef Ireth het volgende:
Ik ga even aan groepsbonding doen, nog iemand een bakje havermout??![]()
Zoals gewoonlijk dus, mooie praatjes om stemmen te krijgen, die later verkwanselt worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ze worden bij elkaar geroepen denk ik.
Die speech hoef ik niet te horen.
Dat zijn gewoon bij elkaar geraapte leugens om mensen voor je te winnen die nog geen keuze hebben gemaakt.
je mag tegen de ruggen aankijken terwijl er knoppen worden ingedrukt.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:04 schreef Hendrik83 het volgende:
Hopen dat de febo de stemmen laat zien...
Dan kunnen ze niet sjoemelenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:04 schreef Hendrik83 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
je mag tegen de ruggen aankijken terwijl er knoppen worden ingedrukt.
Gewoon open stemmen, noemen op wie je stemt en waaromquote:Op woensdag 2 november 2022 10:04 schreef Hendrik83 het volgende:
hoe oud is die schoonmoeder?????quote:Op woensdag 2 november 2022 10:04 schreef pingu66 het volgende:
Esther speelt de zielige kaart want ze wil het "miljoen" winnen voor haar schoonmoeder die een boek wil schrijven en voor haar gezondheid.
hebben ze tot nu toe niet gedaan, ze moeten in een kring, 1 voor 1 naar voren en dan met hun rug richting de andere bewoners ( en de camera ), op een knop drukken.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon open stemmen, noemen op wie je stemt en waarom![]()
Dan komt het dus in de erfenisquote:Op woensdag 2 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is die schoonmoeder?????
Oud want Esther is al erg oudquote:Op woensdag 2 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat is belangrijk?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan dus zo maar een hele viefe bejaarde zijn, zo'n jaar of 20 ouder dan esther zelfquote:Op woensdag 2 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar open, duidelijk en helder communiceren kunnen ze ook allemaal niet, dus kan ook een les zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die onverstaanbaar zijn (Ima) >>> dan ben je gedwongen goed te luisteren. En vragen te stellen of je iets goed hebt gehoord of begrepen.
Een les die veel daar te leren hebben..
Ja weet ikquote:Op woensdag 2 november 2022 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze tot nu toe niet gedaan, ze moeten in een kring, 1 voor 1 naar voren en dan met hun rug richting de andere bewoners ( en de camera ), op een knop drukken.
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther wil een hoorapparaat? Dat zit toch in de basisverzekering?
Nee die werken niet optimaal bij haar, heeft ze gehad.(zegt zequote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Misschien heeft ze die al geschreven en wil Esther het uitgeven. Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ftfyquote:Op woensdag 2 november 2022 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
Als Aladdin het wordt weet ik dat hij de hele huishoudpot leegsteelt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
3200 euro per jaar ging dat kosten begreep ik laatstquote:Op woensdag 2 november 2022 10:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee die werken niet optimaal bij haar, heeft ze gehad.(zegt ze)
Ze wil een duurdere, luxe uitvoering...
vaak klopt dat welquote:Op woensdag 2 november 2022 10:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
dan heb je nog niet eens een heel gek durequote:Op woensdag 2 november 2022 10:11 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
3200 euro per jaar ging dat kosten begreep ik laatst
Dat kan wel kloppen ik ken ouderen die hebben ook niets aan die hoortoestellen van de basis verzekering ( die zijn ouder dan Esther)quote:Op woensdag 2 november 2022 10:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:10 schreef mario390 het volgende:
egal wie, chaos gaat blijven , het moet
en harde hand de managt
tis een wonder dat we hem nog zien op beeldquote:Op woensdag 2 november 2022 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee GJ zit in de reet van Aliesje
Moet je dan elk jaar een nieuwe?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:11 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
3200 euro per jaar ging dat kosten begreep ik laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |