Ik vind het een goed idee.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze Ruben zn schrijfgerei niet afnemen ... Normaliter mag je niet schrijven ...
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
We kunnen ook de jeffbingo doen
Stabiele basis
Mooie herinneringen
Kutgroep
Ik sta voor de groep
Algemeen belang
Dat deed Rutte/Trump/Biden ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef mootie het volgende:
Jeff doet zoooo popi tegen iedereen, dat ze daar intrappen, bizar
Hoe durft ze… nu proberen het af te dwingen. Waarom gaat ze zich verantwoorden…quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]Dat kan ook
Hele dag dat gelul aangehoord ook nog![]()
Jeffrey geïrriteerd dat Mirthe niet op hem wil stemmen.
Heeft ondertussen een beetje een agressief toontje gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Mij maakt het niet uit op wie je stemt, al stem je op hem, maar dan ga je spijt krijgen.
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ondertussen een beetje een aggressief toontje gekregen.
Bij Mirthe is dat gewoon zo: trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"
Ik vind dat heel naar, zeker nu ze zich echt uitgebreid gaat verantwoordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"
Ik krijg wel het idee dat ze er spijt van heeft dat ze haar stem aan Ima heeft beloofdquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij Mirthe is dat gewoon zo: trekken aan een dood paard.
Zoals hij vanmiddag sprak. Hij vindt zichzelf de beste kandidaat 🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ondertussen een beetje een agressief toontje gekregen.
Neeeheeee… bij de officiële aankondigingquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje wist niet dat Sjeffie meedeed..![]()
Ze is dom. of ze speelt dom
Tja dan vraag ik me ook af, want in zo'n spel kan je gewoon terug komen op je toezegging.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje wist niet dat Sjeffie meedeed..![]()
Ze is dom. of ze speelt dom
Als je weet dat je er helemaal niks voor elkaar krijgt, moet je er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals hij vanmiddag sprak. Hij vindt zichzelf de beste kandidaat 🤣🤣🤣🤣
Precies dit. Ik dacht eerst dat ze één van de meest normale daar in die loods was. Maar die spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef IkFok het volgende:
Die mirthe leeft echt onder een steen. Wat een vaag figuur
Yep! Ze probeert nu Babette in kamp Jeff te krijgen door te vragen op hem te stemmen in plaats van op Esther zelf, maar daar wil Babette nog over nadenken.quote:
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje of ze oprecht zo dom is, of het een beetje aandikt om verder te komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef IkFok het volgende:
Die mirthe leeft echt onder een steen. Wat een vaag figuur
Maar hij ging geen campagne voeren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.
Als je ziet wie de tegenstanders zijn dan heeft hij gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jeffrey het wordt, want ook hij redt het niet en dan ben ik benieuwd hoe lang hij zijn dictatorschap vol houdt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je weet dat je er helemaal niks voor elkaar krijgt, moet je er niet aan beginnen.
Het kan zomaar zijn dat Jeff door het het ijs zakt.
Maken we dat ook mee.
Tis net echt.quote:
Zo bedoelde ze het niet. Bij de bekendmaking waren alleen ima en Esther bekend, Jeff pas een dag later ofzo. Toen had zij haar stem al aan ima gegevenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies dit. Ik dacht eerst dat ze één van de meest normale daar in die loods was. Maar die spoort ook niet helemaal.
Maar dan ligt het er aan dat er niet voldoende geld binnenkomt. Die slag houdt hij nu al om de armquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jeffrey het wordt, want ook hij redt het niet en dan ben ik benieuwd hoe lang hij zijn dictatorschap vol houdt.
Gaat ze nu dan echt alleen maar voor de poster?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Ze probeert nu Babette in kamp Jeff te krijgen door te vragen op hem te stemmen in plaats van op Esther zelf, maar daar wil Babette nog over nadenken.
Wie is hier de slang?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan ligt het er aan dat er niet voldoende geld binnenkomt. Die slag houdt hij nu al om de arm
Het gaat me niet om mirthe mbt tot het stemmen, maar mirthe in het algemeen. Ik vind het een rare.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze het niet. Bij de bekendmaking waren alleen ima en Esther bekend, Jeff pas een dag later ofzo. Toen had zij haar stem al aan ima gegeven
Yep! En ze proberen degene die op haar zouden stemmen op Jeffrey te laten stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gaat ze nu dan echt alleen maar voor de poster?
dat vermoeden had ik ook jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Jasper moet even met Wanda gaan zitten, hij is mijn enige ingang daar.
Dus de vriendschap tussen Jasper en Wanda heeft een reden.
Stressquote:
zag je net wat voor kop hij trok naar de camera?quote:
gouden bergenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij belooft feesten, echte zakgeld, volop eten op tafel.. wie wil dat nou niet daar..
moeten ze toch tevreden zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Dit wordt nog een lange avond![]()
En wie is Richard? Of hoor ik zo slecht?
Tot de rekening komt, en die moet nog steeds betaald worden van Febo's lullige spelletjes, zoals al 2 maandenquote:
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef R0T29 het volgende:
Mexx heeft haar opa op zijn sterfbed belooft om voor haar oma te zorgen. Tot nu toe doet ze dit nog steeds.
Behalve dit jaar dan verder....
Bern is ook te slim om in die enorm beroerde tactiek van jw te trappen. ‘Jij hoort ook bij de slimmen toch?’quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Daarin is Bern wel slim. Hij luistert maar zegt niet teveel.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.
Daar heb ik ook voor gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkt bijna nog harder dan Jeff zelfquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeff heeft wel een goed knechtje in JW gevonden
mocht ik ooit voor die keus komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.
Daar heb ik ook voor gekozen.
Ja inderdaad, ik heb hem nog nooit zoveel in beweging gezienquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Die werkt bijna nog harder dan Jeff zelf
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Denk dat ie door heeft dat nu het moment is om te laten zien dat ie 'one of the guys' is, en dat ie ook van toegevoegde waarde is, om zijn (en Esthers) toekomst voorlopig veilig te stellenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb hem nog nooit zoveel in beweging gezien
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
mocht ik ooit voor die keus komen
zou ik dat ook doen
knap dat je er zo open over kunt praten![]()
![]()
wel confronterend dan zo een gesprek als deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:
En JW wil echt niet dat Imadin manager wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie door heeft dat nu het moment is om te laten zien dat ie 'one of the guys' is, en dat ie ook van toegevoegde waarde is, om zijn (en Esthers) toekomst voorlopig veilig te stellen
Ook dat!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En JW wil echt niet dat Imadin manager wordt.
Die moet Rupert niet en hij weet ook wel dat Rupert dan alles gaat beslissen. Imading voert uit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En JW wil echt niet dat Imadin manager wordt.
Als man ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me vreselijk als vrouw om steeds maat en pik genoemd te worden.
kim is ietwat jaloersquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. kunnen we Mirthe net even laten voor wat het is, ik word helemaal niet goed van haar.
Kim D. zegt het zelf ook tegen andere kinderen vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Zoë zei er gisteren wat van. Die vond het ook maar niks.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Of papaquote:
Ik irriteer me aan haar onverstaanbare gebrabbel, het lijkt vaak of ze gezopen heeft.quote:
Ze is net iets te zwakbegaafd om complete zinnen te formuleren, lijkt hetquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar onverstaanbare gebrabbel, het lijkt vaak of ze gezopen heeft.
Ergerquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar onverstaanbare gebrabbel, het lijkt vaak of ze gezopen heeft.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is net iets te zwakbegaafd om complete zinnen te formuleren, lijkt het
Isaac en Martin.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:13 schreef R0T29 het volgende:
Erik gaat dus ook op Jeff stemmen tactisch
[..]
Er zijn ook Polen die deels Jap zijn
Jaquote:
Er zijn er dus sowieso 2 van de 13 die nu pro-Jeff zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:16 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Toen had Jeffrey 13 stemmen dus gaan ze ervan uit dat hij dus al 13 stemmen tegen heeft.
Nee, jw zegt dat ze er dan een voor een uitvliegenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:16 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Toen had Jeffrey 13 stemmen dus gaan ze ervan uit dat hij dus al 13 stemmen tegen heeft.
Aliciaquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
Maar waarom is Gert-Jan nou zo afwezig?
Aliciaquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er zijn ook Polen die deels Jap zijn
vlieft op Aliciaquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik probeer na tienen niet meer hardop te lachen
ivm de buren
mislukt
dit jaar tochquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:19 schreef Aggie46 het volgende:
Ach, ik vind het toch wel erg voor Eunice. Haar zus is vorig jaar mei 0verleden, 44 jaar.
[ afbeelding ]
gofferquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:19 schreef R0T29 het volgende:
De hoeveelheid vliegen daar is toch wel bizar....ik zie meer vliegen op stream dan Moriama in beeld is
Ik hoorde ze vanochtend over 10 uur s'ochtendsquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
Hoe laat zijn die verkiezingen ? middag?
Hij praat als een kleuter. Klinkt echt heel raar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
af en toe heeft Marciano een hele rare uitspraak
de rrr
net of hij zich een accent heeft aangemeten die niet bij hem horen
Viel mij ook, een soort van mengelmoesquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
af en toe heeft Marciano een hele rare uitspraak
de rrr
net of hij zich een accent heeft aangemeten die niet bij hem horen
Marciano heeft een lekker wijf met een dikke bibs gescoord, die ook nog alle wensen vervult..quote:
Oh das wel vroeg, maar prima ... Dan gelijk een vette verdien opdracht er achteraan en bestellen maarquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik hoorde ze vanochtend over 10 uur s'ochtends
quote:
Je zou toch denken dat hij die straattaal/rappers taal kwijt zou zijn op z'n 42equote:Op dinsdag 1 november 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hij praat als een kleuter. Klinkt echt heel raar.
Er zijn een paar zwevende stemmers zoals Eunice en Zoe die het verschil gaan maken. Het gaat behoorlijk gelijk op in de tussentijdse peilingquote:
Misselijk mannetje is het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.
Zou het graag zien.. alhoewel ik meer benieuwd ben hoe Sjeffie alle feesten, zakgeld en tafels vol eten gaat betalen de komende maandquote:
Als we dat nou eens wisten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef R0T29 het volgende:
Hoe laat zijn morgen de eerste exitpolls bekend?
maar wel zijn kleren aan trekkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Alicia: voor mij mag hij naar huis.
Ok, dus ze heeft zo'n hekel aan Jeff.
Dat kan.
Dankjewel Babette,
Verrek, je hebt gelijk. Zou ze dan iemand anders bedoelen? Kan haast niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel zijn kleren aan trekken
hypocriet mens
Jeffrey heeft Alicia wel heel hard laten vallen nadat Alicia de eerste keer haar 24 uur introk. En voorheen konden ze goed met elkaar overweg. Ik vond Jeffrey in deze ook te hard naar haar toe.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Alicia: voor mij mag hij naar huis.
Ok, dus ze heeft zo'n hekel aan Jeff.
Dat kan.
Dankjewel Babette,
Ik ben vooral benieuwd naar de coup van jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:42 schreef Seattle het volgende:
Beiden worden leuk om mee te maken als manager en alles wat het teweeg gaat brengen.
En verder moet de manager vooral boodschappen bestellen, dat gun ik ze beide die k*t-klus
Of loopt Jeff in haar kleren ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel zijn kleren aan trekken
hypocriet mens
2 x haar 24 uur .quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey heeft Alicia wel heel hard laten vallen nadat Alicia de eerste keer haar 24 uur introk. En voorheen konden ze goed met elkaar overweg. Ik vond Jeffrey in deze ook te hard naar haar toe.
ik snap het welquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey heeft Alicia wel heel hard laten vallen nadat Alicia de eerste keer haar 24 uur introk. En voorheen konden ze goed met elkaar overweg. Ik vond Jeffrey in deze ook te hard naar haar toe.
Hij zegt letterlijk: kijk, het maakt mij helemaal niks uut, maar als Imadidin het wordt ja dat is waardeloos.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat blijft hij zeggen, ondertussen rent hij van hot naar her om mensen om te praten
dubbelzinnigquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de coup van jeff
Ja! Dan hoop ik toch stiekem dat Ima het wint. Sowieso dat Jeff verliest, vind ik wel even goed voor zijn te grote egoquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de coup van jeff
Ik wil nog wel zien of GJ en Alicia een setje gaan vormenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Alicia lekker naar huis
je voegt niks toe
zit alleen bij Babette en GJ
raaaarrrrrquote:
De Febo heeft besloten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
raaaarrrrr
we mochten ook een deel van het gesprek niet horen
Jeffrey heeft haar laten vallen na de EERSTE keer dat ze haar 24 uur introk dus weken geleden, een maand zelfs of langer.....en ze gingen echt veel met elkaar om in het begin. Dus ik snap Alicia in dit geval. En ja ik vind Jeffrey tof maar niet alles wat hij doet is automatisch goed omdat ik hem tof vind.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
2 x haar 24 uur .
Dus had Jeff wel gelijk.
Alicia is labiel.
maar die was al om tochquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
En nu Erik bewerken
[ afbeelding ]
Ooooo die backstabber!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef Poesjuh het volgende:
Alicia: jeff mag van mij naar huis
Isaac: van mij ook van mij ook, jeff koopt gewoon 1 maand tijd extra meer niet, zodra iemand een eliminatie wint dan kiest die jeff. Anders kom je niet van hem af.
Isaac de mol......
die is al klaarquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
En nu Erik bewerken
[ afbeelding ]
Is al gebeurd, die stemt op Jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
En nu Erik bewerken
[ afbeelding ]
He he het is er eindelijk uitquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef Poesjuh het volgende:
Alicia: jeff mag van mij naar huis
Isaac: van mij ook van mij ook, jeff koopt gewoon 1 maand tijd extra meer niet, zodra iemand een eliminatie wint dan kiest die jeff. Anders kom je niet van hem af.
Isaac de mol......
naar huis moet zij niet maar met gj wordquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil nog wel zien of GJ en Alicia een setje gaan vormen
Ik schrok er ook van!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ooooo die backstabber!!
He’s smiling in your face…
Isaac is net zo'n slang als Rupertquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van!!
Dacht eerst dat het spel was maar hij zegt tegen alicia dat hij iscaa zijn vertrouweling is en adviseerde haar ook nog om op imadi te stemmen..
Ik hoorde het anders.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van!!
Dacht eerst dat het spel was maar hij zegt tegen alicia dat hij iscaa zijn vertrouweling is en adviseerde haar ook nog om op imadi te stemmen..
Oh echtttt, wat hoorde jij dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders.
Kan gebeuren dus.
Ik weet het ook nog steeds niet. Als ima wint wordt Isaac ook gewoon zijn adviseur, weet ik zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders.
Kan gebeuren dus.
Isaac stemt op Jeff en zal het Alicia niet kwalijk nemen dat zij op Ima stemt. Daar was ze bang voor.quote:
Gecondoleerd , sterkte en neem je tijd aub.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, net gebeld, moet een paar dagen naar Duitsland vanwege een onverwacht sterfgeval in de familie,
kan daarom voorlopig even geen filmpjes meer doen ...
familie is toch veel belangrijker, sterktequote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, net gebeld, moet een paar dagen naar Duitsland vanwege een onverwacht sterfgeval in de familie,
Stektequote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gecondoleerd.quote:
huh???? zei Isaac dat echt? Vraag is dus wat zijn echte mening is.. met wie lult hij mee?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ooooo die backstabber!!
He’s smiling in your face…
Straks 10.000 euro op de bank.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:11 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat Jeff heel snel zonder geld komt te zitten als manager. Hij beloofd vanalles.
Volgens mij ziet hij het juist heel realistisch, geen geld geen boodschappen, met veel geld een buffer maken..quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:11 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat Jeff heel snel zonder geld komt te zitten als manager. Hij beloofd vanalles.
190 euro sowieso.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat zou niet fair zijn dat Jeffrey het gemakkelijk krijgt.
"Het gaat de beste maand van je leven worden"quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij het juist heel realistisch, geen geld geen boodschappen, met veel geld een buffer maken..
Dat is wel een beetje bluf iddquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
"Het gaat de beste maand van je leven worden"
Dat sluit mijn post niet uitquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Isaac stemt op Jeff en zal het Alicia niet kwalijk nemen dat zij op Ima stemt. Daar was ze bang voor.
Mag ook gewoon dat hij mensen probeert over te halen. Daar vind ik niks mis mee. Maar het is wel een beetje onzin wat hij vertelt inmiddels.quote:
kimka ,mexx slapen al?quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mag ook gewoon dat hij mensen probeert over te halen. Daar vind ik niks mis mee. Maar het is wel een beetje onzin wat hij vertelt inmiddels.
Ik geloof best dat isaac op jeff stemt en iedereen dus ook Alicia respecteert in haar keuze. Maar ik hoorde echtquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh???? zei Isaac dat echt? Vraag is dus wat zijn echte mening is.. met wie lult hij mee?
Denk ik niet maar weet ik niet zeker.quote:
Missie bijna geslaagd!quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper heeft een subtiele manier v Wanda proberen te overtuigen.. met goed luisteren en veel aandacht
Absoluut niet domquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Missie bijna geslaagd!
Wanda is dommer dan ik dacht
Echt een gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut niet dom
Ik snap alleen niet waarom ze aan de ene kant zo gemeen kan zijn en dan met Jappie vind ik haar wel leuk
Ja dat hoor ik dus ook. Ze is lief als ze met Jasper praat. Ze luistert zelf ook naar Jasper.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind t wel mooi dat Wanda liever en genuanceerder is als iemand echt naar haar luistert.
Ja ik kan haar niet snappen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een gespleten persoonlijkheid.
Zou ze denken een status moeten ophouden? Zo kan ik haar prima hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik kan haar niet snappen.
Nu is ze echt leuk
Gesprekken met Bern ook
Waarom dan in die kamer zo vilein
Jappie is een leuke gastquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper heeft ook een soort rustige aanwezigheid, af en toe een grapje maar wel veel aandacht, luistert goed. Geeft haar af en toe vriendelijke feedback ("Denk dat je het nu te zwaar maakt") Denk dat zo iemand als Wanda daar heel goed op gaat.
Welnee dit is een leuk gesprek met Jasper.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:36 schreef Poesjuh het volgende:
Het blijft n verschrikkelijk mens die chronisch sjago wanda
Probeert haar wel een beetje te overtuigen maar is daar niet dwingend inquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper heeft ook een soort rustige aanwezigheid, af en toe een grapje maar wel veel aandacht, luistert goed. Geeft haar af en toe vriendelijke feedback ("Denk dat je het nu te zwaar maakt") Denk dat zo iemand als Wanda daar heel goed op gaat.
Dat zal ook niet werken bij Wandaquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Probeert haar wel een beetje te overtuigen maar is daar niet dwingend in
Aan haar haar trekken en op dr billen petsen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal ook niet werken bij Wanda
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan haar haar trekken en op dr billen petsen.
kinkyquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan haar haar trekken en op dr billen petsen.
Ja daarom doet hij dit ook slim. Maar het is voor hemzelf ook wel heel handig om vanuit hun groepje een ingang te hebben bij Wandaquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal ook niet werken bij Wanda
Daar gaat ze goed op.quote:
Ik denk een leuke vriendschapquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarom doet hij dit ook slim. Maar het is voor hemzelf ook wel heel handig om vanuit hun groepje een ingang te hebben bij Wanda
Haar eigen woorden Poesjuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |