Ik vind het een goed idee.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze Ruben zn schrijfgerei niet afnemen ... Normaliter mag je niet schrijven ...
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
We kunnen ook de jeffbingo doen
Stabiele basis
Mooie herinneringen
Kutgroep
Ik sta voor de groep
Algemeen belang
Dat deed Rutte/Trump/Biden ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef mootie het volgende:
Jeff doet zoooo popi tegen iedereen, dat ze daar intrappen, bizar
Hoe durft ze… nu proberen het af te dwingen. Waarom gaat ze zich verantwoorden…quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]Dat kan ook
Hele dag dat gelul aangehoord ook nog![]()
Jeffrey geïrriteerd dat Mirthe niet op hem wil stemmen.
Heeft ondertussen een beetje een agressief toontje gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Mij maakt het niet uit op wie je stemt, al stem je op hem, maar dan ga je spijt krijgen.
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ondertussen een beetje een aggressief toontje gekregen.
Bij Mirthe is dat gewoon zo: trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"
Ik vind dat heel naar, zeker nu ze zich echt uitgebreid gaat verantwoordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad "Oh ik hoor het al, dit heeft geen zin"
Ik krijg wel het idee dat ze er spijt van heeft dat ze haar stem aan Ima heeft beloofdquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij Mirthe is dat gewoon zo: trekken aan een dood paard.
Zoals hij vanmiddag sprak. Hij vindt zichzelf de beste kandidaat 🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ondertussen een beetje een agressief toontje gekregen.
Neeeheeee… bij de officiële aankondigingquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje wist niet dat Sjeffie meedeed..![]()
Ze is dom. of ze speelt dom
Tja dan vraag ik me ook af, want in zo'n spel kan je gewoon terug komen op je toezegging.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje wist niet dat Sjeffie meedeed..![]()
Ze is dom. of ze speelt dom
Als je weet dat je er helemaal niks voor elkaar krijgt, moet je er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals hij vanmiddag sprak. Hij vindt zichzelf de beste kandidaat 🤣🤣🤣🤣
Precies dit. Ik dacht eerst dat ze één van de meest normale daar in die loods was. Maar die spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef IkFok het volgende:
Die mirthe leeft echt onder een steen. Wat een vaag figuur
Yep! Ze probeert nu Babette in kamp Jeff te krijgen door te vragen op hem te stemmen in plaats van op Esther zelf, maar daar wil Babette nog over nadenken.quote:
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje of ze oprecht zo dom is, of het een beetje aandikt om verder te komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef IkFok het volgende:
Die mirthe leeft echt onder een steen. Wat een vaag figuur
Maar hij ging geen campagne voeren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.
Als je ziet wie de tegenstanders zijn dan heeft hij gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jeffrey het wordt, want ook hij redt het niet en dan ben ik benieuwd hoe lang hij zijn dictatorschap vol houdt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je weet dat je er helemaal niks voor elkaar krijgt, moet je er niet aan beginnen.
Het kan zomaar zijn dat Jeff door het het ijs zakt.
Maken we dat ook mee.
Tis net echt.quote:
Zo bedoelde ze het niet. Bij de bekendmaking waren alleen ima en Esther bekend, Jeff pas een dag later ofzo. Toen had zij haar stem al aan ima gegevenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies dit. Ik dacht eerst dat ze één van de meest normale daar in die loods was. Maar die spoort ook niet helemaal.
Maar dan ligt het er aan dat er niet voldoende geld binnenkomt. Die slag houdt hij nu al om de armquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jeffrey het wordt, want ook hij redt het niet en dan ben ik benieuwd hoe lang hij zijn dictatorschap vol houdt.
Gaat ze nu dan echt alleen maar voor de poster?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Ze probeert nu Babette in kamp Jeff te krijgen door te vragen op hem te stemmen in plaats van op Esther zelf, maar daar wil Babette nog over nadenken.
Wie is hier de slang?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan ligt het er aan dat er niet voldoende geld binnenkomt. Die slag houdt hij nu al om de arm
Het gaat me niet om mirthe mbt tot het stemmen, maar mirthe in het algemeen. Ik vind het een rare.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze het niet. Bij de bekendmaking waren alleen ima en Esther bekend, Jeff pas een dag later ofzo. Toen had zij haar stem al aan ima gegeven
Yep! En ze proberen degene die op haar zouden stemmen op Jeffrey te laten stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gaat ze nu dan echt alleen maar voor de poster?
dat vermoeden had ik ook jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Jasper moet even met Wanda gaan zitten, hij is mijn enige ingang daar.
Dus de vriendschap tussen Jasper en Wanda heeft een reden.
Stressquote:
zag je net wat voor kop hij trok naar de camera?quote:
gouden bergenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij belooft feesten, echte zakgeld, volop eten op tafel.. wie wil dat nou niet daar..
moeten ze toch tevreden zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Dit wordt nog een lange avond![]()
En wie is Richard? Of hoor ik zo slecht?
Tot de rekening komt, en die moet nog steeds betaald worden van Febo's lullige spelletjes, zoals al 2 maandenquote:
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef R0T29 het volgende:
Mexx heeft haar opa op zijn sterfbed belooft om voor haar oma te zorgen. Tot nu toe doet ze dit nog steeds.
Behalve dit jaar dan verder....
Bern is ook te slim om in die enorm beroerde tactiek van jw te trappen. ‘Jij hoort ook bij de slimmen toch?’quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Daarin is Bern wel slim. Hij luistert maar zegt niet teveel.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.
Daar heb ik ook voor gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkt bijna nog harder dan Jeff zelfquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeff heeft wel een goed knechtje in JW gevonden
mocht ik ooit voor die keus komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.
Daar heb ik ook voor gekozen.
Ja inderdaad, ik heb hem nog nooit zoveel in beweging gezienquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Die werkt bijna nog harder dan Jeff zelf
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Denk dat ie door heeft dat nu het moment is om te laten zien dat ie 'one of the guys' is, en dat ie ook van toegevoegde waarde is, om zijn (en Esthers) toekomst voorlopig veilig te stellenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb hem nog nooit zoveel in beweging gezien
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
mocht ik ooit voor die keus komen
zou ik dat ook doen
knap dat je er zo open over kunt praten![]()
![]()
wel confronterend dan zo een gesprek als deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:
En JW wil echt niet dat Imadin manager wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie door heeft dat nu het moment is om te laten zien dat ie 'one of the guys' is, en dat ie ook van toegevoegde waarde is, om zijn (en Esthers) toekomst voorlopig veilig te stellen
Ook dat!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En JW wil echt niet dat Imadin manager wordt.
Die moet Rupert niet en hij weet ook wel dat Rupert dan alles gaat beslissen. Imading voert uit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En JW wil echt niet dat Imadin manager wordt.
Als man ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me vreselijk als vrouw om steeds maat en pik genoemd te worden.
kim is ietwat jaloersquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. kunnen we Mirthe net even laten voor wat het is, ik word helemaal niet goed van haar.
Kim D. zegt het zelf ook tegen andere kinderen vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Zoë zei er gisteren wat van. Die vond het ook maar niks.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Of papaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |