quote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil weer verbinding met mijn lijf, help, ik ben uitgetreden.
Kan ook op de bingokaartquote:
ja manquote:
Nee misschien een andere keerquote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over een gasgestookte oven, maar die gat net te ver denk ik.
Ja leuk!!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over een gasgestookte oven, maar die gat net te ver denk ik.
Met de huidige gasprijzen wel maar voor een warm bad moet gestookt wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ze doet niet andersquote:
En Pien maar denken dat alle mannen verliefd op haar worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
maw hij krijgt de kriebels van haar gedoe
Uiterlijk niet lelijk. Knap dat deze man geen standaard man isquote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
maw hij krijgt de kriebels van haar gedoe
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pien zou als ze wil eventueel mij wel mogen peggen misschien met een dildo van bergkristal.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pien zou als ze wil eventueel mij wel mogen peggen misschien met een dildo van bergkristal.
Witte broek, witte schoenen en een verschrikkelijk roze overhemd met een te hoog ondershirt.quote:
Hopelijk gaat het goed met hemquote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wow
Witte broek
Roze overhemd
@:Nine. wordt gemist
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Zanger John van TV Oranje.
Beetje volkszanger outfit ofzo.
De aflevering zit vol met niet standaardmannen, hoop ikquote:Op woensdag 2 november 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiterlijk niet lelijk. Knap dat deze man geen standaard man is
quote:
Die zijn er inderdaad om niet zichtbaar te zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef XSbig het volgende:
Stop nou eens met een zichtbaar wit shirt te dragen onder een overhemd.
Hij kijkt er wel doorheen…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaat hij nota bene klagen over kleur
Moesten we deze week weer even aanvinkenquote:
Neequote:Op woensdag 2 november 2022 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Deze twee worden ineens relatief veel leuker, alleen dat gehinnik went maar niet.
Haai met eyeliner. Ik bedank even.quote:
quote:
Ik vind dit een hele vermakelijke afleveringquote:
Ah een kennerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |