Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de sex knuffelen. Guttegut zeg.
Zo dan populaire chickquote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja stuur ff een DM op insta dan. Inbox zit vol hier
En oesters en champignonsquote:
Wat is erger? Zoet wit of een oester?quote:
Zoete witte wijn 100%quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is erger? Zoet wit of een oester?
Zoete witte wijn, vooral met ijs.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoete witte wijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen gaan zo slecht op jumpsuitsquote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou van kleding, vooral jute zakken…
Ben vooral van de witte puntmuts.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou van kleding, vooral jute zakken…
Geen mention?quote:
Is dat nog steeds lekker als dit koppie er bovenop zit?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Victor probeert krampachtig niet naar de tieten te kijken
Bij bepaalde lichaamsvormen wel, ja…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen gaan zo slecht op jumpsuits
Die dubbele kin zou ik meteen klaar mee zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds lekker als dit koppie er bovenop zit?
Victor is te Nederlands.quote:
Nou nou nouquote:
Maakt voor mij niet uit, best een leuk gezicht. En zou toch 98% van de tijd naar haar lichaam kijken.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds lekker als dit koppie er bovenop zit?
Ah ja. Dat hebben vrouwen helaas nietquote:Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, best een leuk gezicht. En zou toch 98% van de tijd naar haar lichaam kijken.
Vast die shop in shop van de bijenkorf ofzo inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef XSbig het volgende:
Stage lopen bij Armani. In de kledingwinkel ja.
Een brommer…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef alpeko het volgende:
Iemand enig idee waar ze het over hebben?
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hij komt bijna klaar als hij praat over Armani. Typisch.
Deze man weetquote:
Flashbacksquote:
Stagiair aankomend assistent floor manager.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vast die shop in shop van de bijenkorf ofzo inderdaad.
Uiteindelijk eindig je op FOK!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Mediteren, yoga, crystal meth, steeds verder…
Standaard bij hulpverleners en verslaafdenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah, weer iemand die zelf ontspoort en daarna denkt als coach te kunnen werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |