quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat was een soort puntzak gevormd ding wat ik kan herinneren. Zat onderin een kauwgombal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:15 schreef RipCity het volgende: [..] ROod en wit. Met gummibal toch onderin?
Deze kistjes hebben nu een stickerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was een soort puntzak gevormd ding wat ik kan herinneren. Zat onderin een kauwgombal.
Dit waren de kistjes
[ afbeelding ]
Hij was wel wit dus grotere kans op overleven.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:18 schreef Poefbank het volgende:
De volgende keer dat we iets over Roy horen is dat ie is gevonden in een blauw vat
Haai haaiquote:
Jaquote:Op woensdag 2 november 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen ze elke kandidaat vragen om een favo item mee te nemen
Denies deelt ze ter plekke uit…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Laat de drakendildo's maar komenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
@DKUp komt met z’n eigen Appel collectiequote:Op woensdag 2 november 2022 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denies deelt ze ter plekke uit…
Ja, en als je niks meeneemt moet je poseren met dat rare hartjes knuffelkussenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker trending onder de jeugd?quote:
Nou nou nouquote:
iPhone 14 Pro Max in het paars genotquote:Op woensdag 2 november 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:DKUp komt met z’n eigen Appel collectie
Meerderen vandaagquote:Op woensdag 2 november 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ondertiteling voor ons dagelijkse debieltje uit het zuiden
Oh jaaaaaaaquote:Op woensdag 2 november 2022 19:32 schreef AgnesGru het volgende:
Holistisch coach, speciaal voor Monique @:Pisces29
Zou Pien ook piemels kleien?quote:
Glaasje draaienquote:
Ze beitelt hout. Alles puur natuurquote:
Zoveel mogelijkheden met je eigen praktijk aan huisquote:
Daar is al dat personeel heen gegaan die niemand kan vinden. Pure waanzin.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Van die subsidieopleidingen van het Uwv
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is zo'n man die na de seks niet even gaat knuffelen maar naakt op een yoga matje gaat zitten.
Holistisch coachen van piemels aan huisquote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkheden met je eigen praktijk aan huis
Jij knuffelt nadat je hebt geneukt. Man man man…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is zo'n man die na de seks niet even gaat knuffelen maar naakt op een yoga matje gaat zitten.
Na de sex knuffelen. Guttegut zeg.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
DM maarquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je ook helende sex krijgen? Boeiend onderwerp dit
Het is hét teken…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Is stukje wenkbrauw scheren een lesbisch ding?
Ja stuur ff een DM op insta dan. Inbox zit vol hierquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de sex knuffelen. Guttegut zeg.
Zo dan populaire chickquote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja stuur ff een DM op insta dan. Inbox zit vol hier
En oesters en champignonsquote:
Wat is erger? Zoet wit of een oester?quote:
Zoete witte wijn 100%quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is erger? Zoet wit of een oester?
Zoete witte wijn, vooral met ijs.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoete witte wijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen gaan zo slecht op jumpsuitsquote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou van kleding, vooral jute zakken…
Ben vooral van de witte puntmuts.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou van kleding, vooral jute zakken…
Geen mention?quote:
Is dat nog steeds lekker als dit koppie er bovenop zit?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Victor probeert krampachtig niet naar de tieten te kijken
Bij bepaalde lichaamsvormen wel, ja…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen gaan zo slecht op jumpsuits
Die dubbele kin zou ik meteen klaar mee zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds lekker als dit koppie er bovenop zit?
Victor is te Nederlands.quote:
Nou nou nouquote:
Maakt voor mij niet uit, best een leuk gezicht. En zou toch 98% van de tijd naar haar lichaam kijken.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds lekker als dit koppie er bovenop zit?
Ah ja. Dat hebben vrouwen helaas nietquote:Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, best een leuk gezicht. En zou toch 98% van de tijd naar haar lichaam kijken.
Vast die shop in shop van de bijenkorf ofzo inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef XSbig het volgende:
Stage lopen bij Armani. In de kledingwinkel ja.
Een brommer…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef alpeko het volgende:
Iemand enig idee waar ze het over hebben?
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hij komt bijna klaar als hij praat over Armani. Typisch.
Deze man weetquote:
Flashbacksquote:
Stagiair aankomend assistent floor manager.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vast die shop in shop van de bijenkorf ofzo inderdaad.
Uiteindelijk eindig je op FOK!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Mediteren, yoga, crystal meth, steeds verder…
Standaard bij hulpverleners en verslaafdenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah, weer iemand die zelf ontspoort en daarna denkt als coach te kunnen werken.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil weer verbinding met mijn lijf, help, ik ben uitgetreden.
Kan ook op de bingokaartquote:
ja manquote:
Nee misschien een andere keerquote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over een gasgestookte oven, maar die gat net te ver denk ik.
Ja leuk!!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over een gasgestookte oven, maar die gat net te ver denk ik.
Met de huidige gasprijzen wel maar voor een warm bad moet gestookt wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ze doet niet andersquote:
En Pien maar denken dat alle mannen verliefd op haar worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
maw hij krijgt de kriebels van haar gedoe
Uiterlijk niet lelijk. Knap dat deze man geen standaard man isquote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
maw hij krijgt de kriebels van haar gedoe
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pien zou als ze wil eventueel mij wel mogen peggen misschien met een dildo van bergkristal.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pien zou als ze wil eventueel mij wel mogen peggen misschien met een dildo van bergkristal.
Witte broek, witte schoenen en een verschrikkelijk roze overhemd met een te hoog ondershirt.quote:
Hopelijk gaat het goed met hemquote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wow
Witte broek
Roze overhemd
@:Nine. wordt gemist
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Zanger John van TV Oranje.
Beetje volkszanger outfit ofzo.
De aflevering zit vol met niet standaardmannen, hoop ikquote:Op woensdag 2 november 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiterlijk niet lelijk. Knap dat deze man geen standaard man is
quote:
Die zijn er inderdaad om niet zichtbaar te zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef XSbig het volgende:
Stop nou eens met een zichtbaar wit shirt te dragen onder een overhemd.
Hij kijkt er wel doorheen…quote:Op woensdag 2 november 2022 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaat hij nota bene klagen over kleur
Moesten we deze week weer even aanvinkenquote:
Neequote:Op woensdag 2 november 2022 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Deze twee worden ineens relatief veel leuker, alleen dat gehinnik went maar niet.
Al genoeg gekkies gehad vandaagquote:
Haai met eyeliner. Ik bedank even.quote:
quote:
Ik vind dit een hele vermakelijke afleveringquote:
Ah een kennerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |