Ga ik die even zo terug kijkenquote:
Die kant en klare bakken zijn vaak goedkoper als het los kopenquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Scheelt wel hoor kant & klare snoepgroente, scheelt een hoop snijden.
't is natuurlijk ook een overvolle agenda daar iedere dag, begrijpelijk wel
Voor zoveel mensen niet, ze hebben gewoon macaroni en zakken met groentesquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kant en klare bakken zijn vaak goedkoper als het los kopen
Al weet ik niet als je in grote hoeveelheden koopt of dat nog zo is
In zo'n groep lijkt me toch dat zelf snijden voordeliger is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kant en klare bakken zijn vaak goedkoper als het los kopen
Al weet ik niet als je in grote hoeveelheden koopt of dat nog zo is
Dat moet je toch in een half uur klaar hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor zoveel mensen niet, ze hebben gewoon macaroni en zakken met groentes
Ze al al, maar er moest nog een berg bij..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering, Defensie-muts gooit er ff 'n eetlepel zout over zonder eerst ff te proeven
Snijden kunnen ze sowieso in de middag al mee beginnen.. lekker bezig desnoods bij de eettafelquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moet je toch in een half uur klaar hebben
??quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
Wat een egoïsme en zo klote voor Erik
[ afbeelding ]
Ik was op zoek naar Erikquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 bord minder voor Erik om schoon te likken.
Fritsie lekker bezig maatquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Loopt daar gif genoeg in de loods
Ik gebruik bijna geen zoutquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het sowieso goor dat ze overal aromat over gooien
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna geen zout
Zou er echt beroerd van worden zoveel zout en ook suiker ze gebruiken
Marciano dusquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Net gegeten en er staat iemand 2 boterhammen met pindakaas te maken.
zag net ook bij de boodschappen 4 ijsbergsla en een heel krat vol ! goedkope siroopquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna geen zout
Zou er echt beroerd van worden zoveel zout en ook suiker ze gebruiken
Ze krijgen allemaal elke week een fles siroopquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
zag net ook bij de boodschappen 4 ijsbergsla en een heel krat vol ! goedkope siroop
Ze sprong net op de schoot van Alicia.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Babette lijkt jaloers op GJ
Dat hij meer aandacht krijgt van Alice dan zij
Mirthe omdat ze alleen zatquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
Babette vind iemand zielig
Een beetje
Ja Alicia lachte niet met haarquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze sprong net op de schoot van Alicia.
Ik vind het niet normaal tussen die 2.
Beste vriendinnen, ok. Maar op deze manier? Nope.
Niks mis mee. Behalve de smaak danquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Treurnis allemaal een eigen fles siroop.
Die vieze oranjequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve de smaak dan
Maar Maddy mist er eentje. Iemand moet er (per ongeluk?) 2 gepakt en dat wil ze tijdens het ijsje, gaan zoeken dmv omroepen dat ze dat gaat doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Treurnis allemaal een eigen fles siroop.
Die is juist wel goed. Past goed bij de karnemelkquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve de smaak dan
Zou beginnen met het kastje van Rupiequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar Maddy mist er eentje. Iemand moet er (per ongeluk?) 2 gepakt en dat wil ze tijdens het ijsje, gaan zoeken dmv omroepen dat ze dat gaat doen.
Das toch stomquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar Maddy mist er eentje. Iemand moet er (per ongeluk?) 2 gepakt en dat wil ze tijdens het ijsje, gaan zoeken dmv omroepen dat ze dat gaat doen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vieze oranje![]()
Ik hou van roosvicee
Sja....ik ben Maddy nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das toch stom
Niet iedereen heeft zijn fles op
Sommige delen
Hebben de flessen bij elkaar staan
Nietquote:
Of karvan cevitamquote:
MAddy is van de centjes en besteld overal de goedkoopste van.quote:
Ze moest naar de WC, en wilde bij de poker uitleg zijn..quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:21 schreef pingu66 het volgende:
"Ze,ijn al bezig met het tuutje uitserverrren" zegt Eunice.
Mirthe antwoord iets terug watcer totaal niets mee te maken heeft. Zit ff op een andere wereld.
“Ze wil misschien van Martin af”quote:
Ik denk meer dat het voor Mexx niet uitmaakt als ze maar een kerel heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Ze wil misschien van Martin af”
Ik denk dat Nadir z’n bek gewoon een duw gaf.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het voor Mexx niet uitmaakt als ze maar een kerel heeft.
ik kom je helpenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Is goed jongens...ik houd hier de boel wel even in de gaten.
Jeff en Maddy in het kantoor. Maddy nog een keer helemaal leeglopen.quote:
iedereen die hoi zegt tegen Maddy krijgt haar levensverhaalquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Jeff
[..]
Jeff en Maddy in het kantoor. Maddy nog een keer helemaal leeglopen.
ze zal zich heel erg onbegrepen voelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
Het is zo dom dat ze maar tegen iedereen alles wil vertellen.
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
Het is zo dom dat ze maar tegen iedereen alles wil vertellen.
vind dat wel weerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Ah volgens mij is dit naar aanleiding van de vraag over pesten aan Jeff. Hij zat er al mee vanmiddag.
En dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Maddy heeft ook achter besproken dat ze het gevoel heeft dat de anderen op de kamer haar pesten.
Echt he. En die stem, zo nasaal en zeurderig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.
Kat heeft altijd voorrangquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
Ja sorry hoor...ik had een kat op schoot. En dat zijn onze momentjes.
Maddy weer alles vertellen dus, maar zo te horen is ze echt wel gepest. Wat een trieste bedoening.
Ja zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat wel weervan Jeff dat hij er op terug komt
Jupquote:
lekker pakken die momentjesquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
Ja sorry hoor...ik had een kat op schoot. En dat zijn onze momentjes.
Maddy weer alles vertellen dus, maar zo te horen is ze echt wel gepest. Wat een trieste bedoening.
Na het bedverhaal wel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker pakken die momentjes![]()
ik weet niet of ze echt gepest wordt of dat ze het zo ervaart
als ze het zo ervaart moet het bespreekbaar gemaakt worden
als het zo is dan moeten ze aangesproken worden
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zekerBenieuwd of/wat hij er aan gaat doen.
[..]
Jup
kinderachtigquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Na het bedverhaal wel.
Gingen ze, als de lampen uitgingen en alles lag op bed, één voor één hoesten. Op een gegeven moment allemaal hoesten.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me niet
ben ik volkomen met je eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat die Ruben eens een keer flink aangepakt wordt. Wat een naar jong.
Ja weinig denk ik. Daar draait het programma een beetje om. Blijkbaar is er wel gezegd dat pesten niet toegestaan is....maar ja, wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me niet
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weinig denk ik. Daar draait het programma een beetje om. Blijkbaar is er wel gezegd dat pesten niet toegestaan is....maar ja, wat doe je eraan.
Ja okay maar ga je dan gele kaarten geven als iemand hoest? Dat lijkt mij ook overdreven ingrijpen. Een groep hoort zoiets ook zelf op te kunnen lossen...benieuwd of dat gebeurd.quote:
Gewoon een TR zetten Maddy ...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Godver Maddy zegt nog een keer dat pesten niet getolereerd wordt hierzo en SL.
ik denk meer vanuit de FEBOquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar ga je dan gele kaarten geven als iemand hoest? Dat lijkt mij ook overdreven ingrijpen. Een groep hoort zoiets ook zelf op te kunnen lossen...benieuwd of dat gebeurd.
Dit is echt topquote:
Als ze dat eens konquote:
Dit is echt topquote:
ik wel, maar niet van die leeftijd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.
Ik weet het niet. Ik vind eigenlijk dat het pesten dan wel heel extreem moet worden als je wilt gaan ingrijpen. Teveel regie invloed wordt het programma niet leuker op denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer vanuit de FEBO
die zien namelijk wel alles
een waarschuwing
en wordt daar niks mee gedaan een![]()
maar dan wel voor de hele groep met opgaaf van reden
het probleem is dat niet iedereen alles ziet/kan zien
dus moet je afgaan op wat een persoon zegt
het hele groepjequote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Alleen als er klachten komen van de kijkers.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eigenlijk dat ze het een beetje overdreef maar nu ik het zo achter elkaar hoor klinkt het inderdaad niet echt fraai.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het hele groepje
Ik ervaar het ook echt als pestgedrag wat ze doen
Ze zouden die spiegels eens moeten voorhouden voor zelfreflectie ipv make-up
Als je als programma de regel steltquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind eigenlijk dat het pesten dan wel heel extreem moet worden als je wilt gaan ingrijpen. Teveel regie invloed wordt het programma niet leuker op denk ik.
Ze zijn wel heel hard bezig tegen 1 persoon jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het hele groepje
Ik ervaar het ook echt als pestgedrag wat ze doen
Ze zouden die spiegels eens moeten voorhouden voor zelfreflectie ipv make-up
Een gele kaart zou inderdaad wel op zijn plek zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer vanuit de FEBO
die zien namelijk wel alles
een waarschuwing
en wordt daar niks mee gedaan een![]()
maar dan wel voor de hele groep met opgaaf van reden
het probleem is dat niet iedereen alles ziet/kan zien
dus moet je afgaan op wat een persoon zegt
Dat zag mario al snel correctquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
al meerdere keren gezien dan ze keihard zijn over en tegen madeleinequote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eigenlijk dat ze het een beetje overdreef maar nu ik het zo achter elkaar hoor klinkt het inderdaad niet echt fraai.
Het is niet altijd zo eenvoudig te zeggen wat nu wel pesten is en wat niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je als programma de regel stelt
pesten wordt niet getolereerd moet je daar wel op acteren
en kun je niet een kruisje slaan en hopen dat iemand het oplost
Die heeft er kijk opquote:
wij kunnen natuurlijk nog iets ervan zienquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel hard bezig tegen 1 persoon ja
nee die pest anderenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Complimentje voor Martin trouwens. Doet niet mee aan dat pesten van de rest van de kamer.
die ging er gisteravond ook even flink tegen inquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Complimentje voor Martin trouwens. Doet niet mee aan dat pesten van de rest van de kamer.
quote:
Dat gaat mij veels te verquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
moraima de vieze dweil in het gezicht dreigen te duwenquote:
Potlood ventenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
moraime de vieze dweil in het gezicht dreigen te duwen
niet 1 keer meerdere keren
met Zoe een poos terug
had ze al 10 x gezegd martin hou op
maar hij bleef door gaan
mensen laten schrikken die dit echt niet leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadir zou ook wel eens aangepakt mogen worden, wat een loser is dat ....![]()
![]()
![]()
Mexx en Nadir - 31 oktober 2022.ook een viezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat groepje Wanda mag best wel weten dat zij extremer zijn in hun kwaadspreken met bijbehorende snode plannen dan andere groepjes in de loods. Een waarschuwing of gele kaart zou inderdaad op zijn plek zijn. Ik kan er tegenwoordig maar een paar minuten naar luisteren en dan krijg ik pijn in mijn buik, zo erg vind ik dat soort groepsgedragquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Een gele kaart zou inderdaad wel op zijn plek zijn
Is geen pesten maar gewoon stom gedrag en niet weten wanneer te stoppen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
moraima de vieze dweil in het gezicht dreigen te duwen
niet 1 keer meerdere keren
met Zoe een poos terug
had ze al 10 x gezegd martin hou op
maar hij bleef door gaan
mensen laten schrikken die dit echt niet leuk vinden
dat ze iemand niet mogen of moetenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat groepje Wanda mag best wel weten dat zij extremer zijn in hun kwaadspreken met bijbehorende snode plannen dan andere groepjes in de loods. Een waarschuwing of gele kaart zou inderdaad op zijn plek zijn. Ik kan er tegenwoordig maar een paar minuten naar luisteren en dan krijg ik pijn in mijn buik, zo erg vind ik dat soort groepsgedrag
ik schakel ook snel over naar een andere stream. Dan liever nog slaapstreams dan de tenenkommende haatgesprekken. Ik ben ook benieuwd wat hun vrienden en families er van vinden. Zelf lijken ze het echt niet door te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat groepje Wanda mag best wel weten dat zij extremer zijn in hun kwaadspreken met bijbehorende snode plannen dan andere groepjes in de loods. Een waarschuwing of gele kaart zou inderdaad op zijn plek zijn. Ik kan er tegenwoordig maar een paar minuten naar luisteren en dan krijg ik pijn in mijn buik, zo erg vind ik dat soort groepsgedrag
Eens. Iedereen praat wel over elkaar en dat is logisch. Maar hoe naar en vol haat, dat doet alleen dat groepje en dat gaat nu dus nog een stap verder met echt pesten. Dat voel je als je gepest wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze iemand niet mogen of moeten
en dat met elkaar bespreken
kan
mag
vind ik niet zo gezellig maar ze moeten uiteindelijk elkaar wegspelen dus snap het dan wel
maar echt iemand die bij je op de kamer ligt het leven zuur maken omdat je hem of haar niet mag vind ik wel van een heel andere orde
wat Ruben ook vaak bij Wendy doet
als ze zich omdraaitdoen
zo niet nodig
Kloptquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij kunnen natuurlijk nog iets ervan zien
maar andere bewoners niet
dan zou maddy constant een bodyguard moeten hebben
en aangezien maddy niet zo'n goed trackrecord heeft
is het puur haar woord tegen dat van een ander
Zo onnatuurlijk .....quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh Djedi krijgt weer donkere wenkbrauwen
Is nu erg donker,maar volgens mij wordt het na een week al wel lichter..quote:
Ze missen 1 fles ranja.quote:
Overalquote:
Dat groepje is gewoon om te kotsen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik ben wel blij dat andere bewoners ook door krijgen hoe groep Wanda manipuleert en pest. Ik hoop ook echt dat Wanda er bij de volgende nominatie uit ligt. Ik vindt fitties en reuring leuk maar dit gaat veel te ver.
Haalde ik er ook niet uitquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:45 schreef IkFok het volgende:
Rupert en ima wel vreemd gedrag tijdens controle door isaac en zoe op de kamer
ff @DGK_Tegengas vragen of hij dat momentje er uit kan pikken?quote:
met zoe is vriend heb je geen vijand nodigquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Was-beer het volgende:
Zoe denkt dat Jeff misschien dubbel heeft omdat Kim D al voor hem gepakt had. Maar Jeffrey heeft zelf volgens mij geen siroop gepakt dus die is het niet lijkt me.
Jeff had al gezegd dat hij er geen een gepakt had.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Was-beer het volgende:
Zoe denkt dat Jeff misschien dubbel heeft omdat Kim D al voor hem gepakt had. Maar Jeffrey heeft zelf volgens mij geen siroop gepakt dus die is het niet lijkt me.
maar ze schakelden de camera 's weg toen ze aan het smoezen waren jammer genoegquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff @:DGK_tegengas vragen of hij dat momentje er uit kan pikken?
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
met zoe is vriend heb je geen vijand nodig![]()
![]()
Nou ehhh, gewoon, daarom dus.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is al gratis ... waarom dan een 2e ?
ze hebben meermaals geteldquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks is er gewoon verkeerd geteld en zijn er maar 31 siroop flessen
Sasha en Bern hebben samen met Maddy geteld, dus 3 man die verkeerd tellen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Schijnbaar hebben Maddy, Bern en Sasha 32 flessen geteld dus die kans is klein.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Tja je weet het nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha en Bern hebben samen met Maddy geteld, dus 3 man die verkeerd tellen?
Ok,dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben Maddy, Bern en Sasha 32 flessen geteld dus die kans is klein.
Nee, dat wordt nog wat.quote:
Het zou mij niks verbazen. Die stonden daar weer geniepig te doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Jaag Ima weg bij zijn locker. Wedden dat die fles daar staat
die zal nu wel lachen gggggggggggquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Jaag Ima weg bij zijn locker. Wedden dat die fles daar staat
Die lach is echt zwaar irritant jaquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hebben hem vast inwendig opgeborgen
Heeftie wel gelijk in.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Er lagen dus twee op de bank tijdens de verdien opdracht
Jeff vindt het jammer en mis groeps dynamiek
Was mooi geweest als dat vanavond nog geklapt was. En dan morgen de verkiezingenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen. Die stonden daar weer geniepig te doenmoet een keer fout gaan.
Zeker weten.. er bij staan en aanmoedigen is ook al mooiquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeftie wel gelijk in.
Het was een leuke opdracht: 24 man in een mini cooper.
En dan ga je op je nest/bank liggen?
Dat zijn dingen die je niet mag vergeten.
Degene die mee hebben gedaan zijn reuze benieuwd om dat terug te zien, lekker lachen.
Precies dat. Dan heb je toch plezier en daar gaat het toch om.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker weten.. er bij staan en aanmoedigen is ook al mooi
Voor sommigen blijkbaar erg lastig om zich even normaal te gedragen tijdens centraalquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies dat. Dan heb je toch plezier en daar gaat het toch om.
Vanmorgen was het ook erg tijdens centraal.
Bingo.
Weglopen.
Hard lachen.
Sorry, voor een uurtje even je concentreren, mee luisteren.
Alleen maar quotes op haar lichaamquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Being yourself is the best revolution
Nog 5 te gaan.
Ja en ook allemaal van die domme nikszeggende dingen.....daarom ben ik al vanaf het begin benieuwd wat ze nu eigenlijk allemaal heeftquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen maar quotes op haar lichaam
Waar kijken we naar?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Nog 5 te gaan.
Het lichaam van Mexxquote:
En dan durven we tijdens een streamlock niet weg te gaan, bang om iets te missen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Nog 5 te gaan.
terwijl hij in het filmpje gewoon lachtquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die lach is echt zwaar irritant ja
Lijkt mij niet,maar dat is met elk tattoo zo lijkt mij..quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ook allemaal van die domme nikszeggende dingen.....daarom ben ik al vanaf het begin benieuwd wat ze nu eigenlijk allemaal heeft
Stay badass![]()
In zo'n raar lettertype ook. Dat kun je toch niet je hele leven mooi blijven vinden?!
Ja maar dan krijg je het volgende:quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks staat die fles ergens buiten, verstopt tussen de planten
Op haar linkerbovenarm: Hate Lovequote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Nog 5 te gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Op haar linkerbovenarm: Hate Love
(onder elkaar)
Boh, lijkt alsof er rupsen zijn blijven hangen na een knuffel met die herfsttafel!quote:
JW is dat.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
GJ: De hele kinderkamer stemt op Imadin
Leuk geprobeerd van Jeff en JW, maar dat gaat Esther echt niet los latenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
JW is dat.
Hij probeert de stemmen van Esther te krijgen.
Maar Esther laat het niet gaan, die wil de 4 of 5 stemmen lekker zelf houden.
En dan wordt Ima het.
Precies, dat is de belangrijkste vraag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: wie heeft 2 flessen.
Hoe vermaken we ons?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dat is de belangrijkste vraag.
Dat is Imadininini ook als je niet oppastquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
JW: Moraima, Rupert en oma willen Jeff eruit hebben, want hij is de pain in the ass
Die hebben het naar hun zin, kutkinderen 😡quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Die grieten maakt het niets uit, de lachen de hele dag, maken zich op en het maakt ze verder niet uit.
Ik moet er wel om lachen hoe JW over die meiden praatquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben het naar hun zin, kutkinderen 😡
Ik had het ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie nu pas het Mini proppen van gisteren, geweldig
In de keuken ligt nog wel 'n groot mes.....quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Esther weet dat ze het niet gaat worden, maar ze wil het wel af maken.
Edit: is al gewijzigd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
GJ tegen Esther: Het moet heel raar lopen dat jij het wordt.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Nog 5 te gaan.
“Bite me” op haar bilquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Nog 5 te gaan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jij verwart GertJan met Jan Willen.
Het moet dus JW zijn die bij Esther zit.
Leuke man he, die GJ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
InderdaadBij de laatste paar posts ineens, ik heb het even aangepast, thanks
Nou zeker, ze geeft de namen van Berend en Janet door, dat die waarschijnlijk wel zijn over te halen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
respect voor Esther hoe sportief ze zich nu opstelt
Jaa, bedanktquote:
Nou he, alsof alles van Jeff afhangt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:33 schreef mootie het volgende:
Wat doen ze dramatisch. Het tij kan niet meer worden gekeerd. We gaan eraan. Het is dan voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er nog geen bingo topic?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa, bedankt![]()
Stay badass
Honesty
Love Hate (onder elkaar)
Bite me (op haar bil)
![]()
Nog 3.
ik ook, al ben ik dan wel heel benieuwd naar de coupquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Slechte verliezer genot. Ik hoop dat Imading wint.
Voor de chaos wel leuk wellicht, maar ik gun het 'm nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Slechte verliezer genot. Ik hoop dat Imading wint.
Ja hallo...ik wil wel een keer uitslapen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag iets van 10 uur de start, 1 uur nadenken enz
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
oooooo spannend morgenJij weer wel, 3x raden wie er morgen cursus heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe laat is die verkiezing ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat heb ik nou bij Jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de chaos wel leuk wellicht, maar ik gun het 'm niet
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja hallo...ik wil wel een keer uitslapen.
Ben vanmorgen ook al vroeg opgestaan.
En voor het eerst de wekker op mijn mobiel gezet.
Kanone...alsof er een draaiorgel naast mijn bed stond.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij Jeffgaat hij ook een maand lang veel in beeld zijn.
Hij is nu al veel in beeldquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
We kunnen ook de jeffbingo doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet ook werkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij weer wel, 3x raden wie er morgen cursus heeft![]()
Hoe laat is die verkiezing ?
Elke kamer heeft een potloodquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze Ruben zn schrijfgerei niet afnemen ... Normaliter mag je niet schrijven ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |