Die kant en klare bakken zijn vaak goedkoper als het los kopenquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Scheelt wel hoor kant & klare snoepgroente, scheelt een hoop snijden.
't is natuurlijk ook een overvolle agenda daar iedere dag, begrijpelijk wel
Voor zoveel mensen niet, ze hebben gewoon macaroni en zakken met groentesquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kant en klare bakken zijn vaak goedkoper als het los kopen
Al weet ik niet als je in grote hoeveelheden koopt of dat nog zo is
In zo'n groep lijkt me toch dat zelf snijden voordeliger is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kant en klare bakken zijn vaak goedkoper als het los kopen
Al weet ik niet als je in grote hoeveelheden koopt of dat nog zo is
Dat moet je toch in een half uur klaar hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor zoveel mensen niet, ze hebben gewoon macaroni en zakken met groentes
Ze al al, maar er moest nog een berg bij..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering, Defensie-muts gooit er ff 'n eetlepel zout over zonder eerst ff te proeven
Snijden kunnen ze sowieso in de middag al mee beginnen.. lekker bezig desnoods bij de eettafelquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moet je toch in een half uur klaar hebben
??quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
Wat een egoïsme en zo klote voor Erik
[ afbeelding ]
Ik was op zoek naar Erikquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 bord minder voor Erik om schoon te likken.
Fritsie lekker bezig maatquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Loopt daar gif genoeg in de loods
Ik gebruik bijna geen zoutquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het sowieso goor dat ze overal aromat over gooien
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna geen zout
Zou er echt beroerd van worden zoveel zout en ook suiker ze gebruiken
Marciano dusquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Net gegeten en er staat iemand 2 boterhammen met pindakaas te maken.
zag net ook bij de boodschappen 4 ijsbergsla en een heel krat vol ! goedkope siroopquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna geen zout
Zou er echt beroerd van worden zoveel zout en ook suiker ze gebruiken
Ze krijgen allemaal elke week een fles siroopquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
zag net ook bij de boodschappen 4 ijsbergsla en een heel krat vol ! goedkope siroop
Ze sprong net op de schoot van Alicia.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Babette lijkt jaloers op GJ
Dat hij meer aandacht krijgt van Alice dan zij
Mirthe omdat ze alleen zatquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
Babette vind iemand zielig
Een beetje
Ja Alicia lachte niet met haarquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze sprong net op de schoot van Alicia.
Ik vind het niet normaal tussen die 2.
Beste vriendinnen, ok. Maar op deze manier? Nope.
Niks mis mee. Behalve de smaak danquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Treurnis allemaal een eigen fles siroop.
Die vieze oranjequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve de smaak dan
Maar Maddy mist er eentje. Iemand moet er (per ongeluk?) 2 gepakt en dat wil ze tijdens het ijsje, gaan zoeken dmv omroepen dat ze dat gaat doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Treurnis allemaal een eigen fles siroop.
Die is juist wel goed. Past goed bij de karnemelkquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve de smaak dan
Zou beginnen met het kastje van Rupiequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar Maddy mist er eentje. Iemand moet er (per ongeluk?) 2 gepakt en dat wil ze tijdens het ijsje, gaan zoeken dmv omroepen dat ze dat gaat doen.
Das toch stomquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar Maddy mist er eentje. Iemand moet er (per ongeluk?) 2 gepakt en dat wil ze tijdens het ijsje, gaan zoeken dmv omroepen dat ze dat gaat doen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vieze oranje![]()
Ik hou van roosvicee
Sja....ik ben Maddy nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das toch stom
Niet iedereen heeft zijn fles op
Sommige delen
Hebben de flessen bij elkaar staan
Nietquote:
Of karvan cevitamquote:
MAddy is van de centjes en besteld overal de goedkoopste van.quote:
Ze moest naar de WC, en wilde bij de poker uitleg zijn..quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:21 schreef pingu66 het volgende:
"Ze,ijn al bezig met het tuutje uitserverrren" zegt Eunice.
Mirthe antwoord iets terug watcer totaal niets mee te maken heeft. Zit ff op een andere wereld.
“Ze wil misschien van Martin af”quote:
Ik denk meer dat het voor Mexx niet uitmaakt als ze maar een kerel heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Ze wil misschien van Martin af”
Ik denk dat Nadir z’n bek gewoon een duw gaf.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het voor Mexx niet uitmaakt als ze maar een kerel heeft.
ik kom je helpenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Is goed jongens...ik houd hier de boel wel even in de gaten.
Jeff en Maddy in het kantoor. Maddy nog een keer helemaal leeglopen.quote:
iedereen die hoi zegt tegen Maddy krijgt haar levensverhaalquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Jeff
[..]
Jeff en Maddy in het kantoor. Maddy nog een keer helemaal leeglopen.
ze zal zich heel erg onbegrepen voelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
Het is zo dom dat ze maar tegen iedereen alles wil vertellen.
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
Het is zo dom dat ze maar tegen iedereen alles wil vertellen.
vind dat wel weerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Ah volgens mij is dit naar aanleiding van de vraag over pesten aan Jeff. Hij zat er al mee vanmiddag.
En dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Maddy heeft ook achter besproken dat ze het gevoel heeft dat de anderen op de kamer haar pesten.
Echt he. En die stem, zo nasaal en zeurderig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.
Kat heeft altijd voorrangquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
Ja sorry hoor...ik had een kat op schoot. En dat zijn onze momentjes.
Maddy weer alles vertellen dus, maar zo te horen is ze echt wel gepest. Wat een trieste bedoening.
Ja zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat wel weervan Jeff dat hij er op terug komt
Jupquote:
lekker pakken die momentjesquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
Ja sorry hoor...ik had een kat op schoot. En dat zijn onze momentjes.
Maddy weer alles vertellen dus, maar zo te horen is ze echt wel gepest. Wat een trieste bedoening.
Na het bedverhaal wel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker pakken die momentjes![]()
ik weet niet of ze echt gepest wordt of dat ze het zo ervaart
als ze het zo ervaart moet het bespreekbaar gemaakt worden
als het zo is dan moeten ze aangesproken worden
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zekerBenieuwd of/wat hij er aan gaat doen.
[..]
Jup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |