niet eens adviserend meerquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Jij moet zeker niet het gesprek gaan initieren...
Dat zei ik twee topics geleden al. Maar dat was het spel volgens mensen hier. En gezeur en zo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve schat
wat ik al 10 x tegen je heb gezegd
als ze 1000 euro zouden willen
dan betalen ze er 25000 voor
dus je hebt er vrij weinig aan want een groot bedrag eruit halen
dan is de pot leeg
soms heb je het gevoel dat je tegen een muur praatquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik twee topics geleden al. Maar dat was het spel volgens mensen hier. En gezeur en zo.
Ik lees je posts nooit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik twee topics geleden al. Maar dat was het spel volgens mensen hier. En gezeur en zo.
Voor liefde staat geen leeftijd, maar vind het wel een dingetje, zij heeft een vriend en ik denk dat je in een kleine zetting als deze als snel denkt dat je verliefd bent, maar zoals ze in Utopia zeiden, je wordt hier nog verliefd op een boomquote:
heeft zij een vriend? Dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor liefde staat geen leeftijd, maar vind het wel een dingetje, zij heeft een vriend en ik denk dat je in een kleine zetting als deze als snel denkt dat je verliefd bent, maar zoals ze in Utopia zeiden, je wordt hier nog verliefd op een boom
hoeft nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
19 jaar verschil.. het kan.. maar het heeft iets treurigs...
Ja. ze zijn 3 maand samen (waarvan Alicia 2 maand in de loods zit)quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heeft zij een vriend? Dat wist ik niet..
Dat is ook wel een heeeeeeel kort eisenlijstje..quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia heeft gezegd dat ze een man zoekt van max 40, max 2 kinderen en bruine ogen.
GJ : Ik vinkte alles af, en ik dacht, ze bedoelt mij....
niks engs aanquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef pingu66 het volgende:
Zie je wel dat GJ meer voelt voor Alies. Ik vind het maar een eng ventje.
verliefd op de liefde en het gemis aan liefdequote:Op dinsdag 1 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet
als je echt verliefd bent
maar de kans dat je in een gesloten setting echt verliefd wordt is niet groot
situatie GJ- Alicia heeft iets treurigs vanuit hem. Het leeftijdsverschil van 19 jaar an sich (buiten de loods) nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet
als je echt verliefd bent
maar de kans dat je in een gesloten setting echt verliefd wordt is niet groot
Ik bedoelde de situatie tussen GJ en Alicia, vind ik iets treurigs hebben vanuit hem. Leeftijdsverschil an sich (buiten de loods) niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |