quote:
echt hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Dat ze weg wou verbaasde mij al.. voor de 2e keer die stunt uithalen zou bestraft moeten worden.. Exit dreigen en niet doen steeds
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Dat ze weg wou verbaasde mij al.. voor de 2e keer die stunt uithalen zou bestraft moeten worden.. Exit dreigen en niet doen steeds
Huh, is ze weer over gehaald om toch te blijven?quote:
Misschien kan Martin het handboek nog eens bekijken. Dus in theorie kun je onbeperkt je 24 uur aanvragen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Zuster Maddy stopt er wel even een pil inquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
Die pillen zijn in no time weg of gaat ze ze uitdelen?
[ afbeelding ]
Ik ga stuk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:41 schreef Sestra666 het volgende:
int belang vd groep was ze niet transparant
geld was toch opquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:42 schreef Aggie46 het volgende:
(Sta ik in mijn keuken en dan hoor ik Maddy zeggen:)
"deze zijn duurder maar ik heb nu toch genoeg geld"
Dat ging over die pillen.
Ze verwacht echt een staande ovatie.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die is echt niet goed hoor
'als ik nu nog gezeik krijg'
Vandaag een opracht.700 euro.quote:
Je bent me voor.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben toch vanmorgen ¤ 700 verdiend?
Niet meegekregen?quote:
Zag wat caps, was lekker proppenquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet meegekregen?
Opdracht: zoveel mogelijk mensen in een Mini stoppen en dan deuren sluiten, 1 minuut
Paniek,wonden en trauma`s.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag wat caps, was lekker proppen
Echt wel. Maar er gingen er toch 23 in.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eunice met haar voet, is dat wel weer goed gekomen?quote:
Best knap dat ze er toch nog zoveel in de auto gekregen hebben..quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel. Maar er gingen er toch 23 in.
2 waren claustofrobisch en eentje haar voet zat klem.
De rest moest aan het zuurstof.
Nou ja, dat laatste is niet helemaal waar.
Heb haar nog niet weer gezien,maar het is een taaie.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eunice met haar voet, is dat wel weer goed gekomen?
Ik zie haar op stream 1, even opletten of ze kreupel looptquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb haar nog niet weer gezien,maar het is een taaie.
Dit is zo niet goed en totaal overbodig.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:53 schreef Sestra666 het volgende:
man,man waar luister ik naar
hele speech geschreven door martin
lekker awkward morgen, dat dan weer welquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is zo niet goed en totaal overbodig.
cringe to the max.
PUNTquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
Zeg gewoon: "ik heb het op mijn manier gedaan,deal with it.En laat maar zien dat je het beter kan.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
PUNT
ze gaat waarschijnlijk janken bij die ene zin
ze wil applaus ofzo?
Precies.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
Zeg gewoon: "ik heb het op mijn manier gedaan,deal with it.En laat maar zien dat je het beter kan.
Zo simpel kan het zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies.
"Ik heb het op mijn manier gedaan.
Met mijn fouten, maar ik ben ook een gewoon mens.
Bedankt allemaal en succes met de volgende manager".
Klaar.
Die laatste zin is zeker mooi.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies.
"Ik heb het op mijn manier gedaan.
Met mijn fouten, maar ik ben ook een gewoon mens.
Bedankt allemaal en succes met de volgende manager".
Klaar.
Brief voorbereiden voor haar vriend of hij wilt toeteren. Ze wilt iets weten voor de zekerheid.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:59 schreef Chanel5 het volgende:
Het is toch te bezopen voor woorden dat ze zo zacht kunnen praten dat je er niets van kan verstaan.
En het volgende moment knappen je trommelvliezen bijna.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:59 schreef Chanel5 het volgende:
Het is toch te bezopen voor woorden dat ze zo zacht kunnen praten dat je er niets van kan verstaan.
Nee.quote:
Dan zijn ze laat, want ze kunne restjes Thais toch etenquote:
Gaan ze nu doen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zijn ze laat, want ze kunne restjes Thais toch eten
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zijn ze laat, want ze kunne restjes Thais toch eten
Daarna liepen ze weg uit de badkamer.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ze hebben toch nog wat over weten te houden van gisteren ... Iemand nog garnalen ?
Nee die heeft Djedi allemaal op gegetenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ze hebben toch nog wat over weten te houden van gisteren ... Iemand nog garnalen ?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zullen straks we de rest van de extensions eruit gaan halenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daarna liepen ze weg uit de badkamer.
Zegt Mexx:"Oh, kijk, allemaal haren op de grond".
En niks opruimen he.
Dat is voor de volgende.
Berend had juist wel een mooie uitleg over het hamsteren.quote:
Babbelette heeft zelf zin om te kroelen denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Babet denkt dat iedereen vroeg op bed ligt.
Morgen gaat de zoemer weer
Morgen bloed prikken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat voor Berend onderhand wel het moet gaan komen om naar huis te gaan als het zoals nu blijft
Morgenochtend wordt er bloed geprikt bij Berend.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat voor Berend onderhand wel het moet gaan komen om naar huis te gaan als het zoals nu blijft
Wel vrij laat toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef Sestra666 het volgende:
Morgenvroeg kan berend eindelijk bloedprikken,hij heeft ook steeds koorts
Best laat, dat hij nu pas moet bloedprikkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef Sestra666 het volgende:
Eigenlijk zou vandaag al bloed worden gepriktquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef Sestra666 het volgende:
Sterker nog,vorige week al.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou vandaag al bloed worden geprikt
Das dan al best heel lang nu toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef Sestra666 het volgende:
Voor zover ik weet ( en ik moet ook regelmatig bloed laten prikken,) zou Berend dat in het ziekenhuis moeten doen. Daar zit ook het lab en heb je 's middags de uitslag.quote:
Veel te lang.quote:
Bloedprikken kan in bepaalde situaties ook 'thuis', geen idee hoe ze dit bepalenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ( en ik moet ook regelmatig bloed laten prikken,) zou Berend dat in het ziekenhuis moeten doen. Daar zit ook het lab en heb je 's middags de uitslag.
Als de huisarts bloed prikt, duurt het weer een paar dagen.
Het duurt al lang genoeg.
Ze onderzoeken het op diverse ziektes.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bloedprikken kan in bepaalde situaties ook 'thuis', geen idee hoe ze dit bepalen
Je hebt prikposten en die prikken ook aan huis . bloed moet sowieso door een lab worden onderzocht en dat duurt minimaal twee dagen tot een weekquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze onderzoeken het op diverse ziektes.
Kan bij Berend zijn een hardnekkig virus.
De huisarts kan dat niet, wat ik van mijn huisarts hoorde.
Die kan wel bloedprikken., maar een lab moet dat onderzoeken.
Duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt prikposten en die prikken ook aan huis . bloed moet sowieso door een lab worden onderzocht en dat duurt minimaal twee dagen tot een week
Gooi er af en toe een krant naar binnen dan hebben ze misschien wat andere gesperekstofquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutgroep.
Gaat alleen nog maar eten en geld
Ga genieten
Oef nou iddquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi er af en toe een krant naar binnen dan hebben ze misschien wat andere gesperekstof
er kan ook gewoon iemand van bijv Saltro thuis komen prikken ( weet ik uit ervaring) dan kan, afhankelijk van het soort onderzoek de uitslag ook met twee dagen in huis zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ( en ik moet ook regelmatig bloed laten prikken,) zou Berend dat in het ziekenhuis moeten doen. Daar zit ook het lab en heb je 's middags de uitslag.
Als de huisarts bloed prikt, duurt het weer een paar dagen.
Het duurt al lang genoeg.
En dan moeten ze een jaar vullenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef Ebinas het volgende:
Elimineren duurt ook steeds te lang.
Alles kan inkakken
Begrijp ik.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
Saltro kan ook thuis prikken, hier komen ze elke 2 maanden standaard 6 buisjes vullen.
Zou knettergek worden, teveel op elkaars lip.. niet veel kunnen doen..quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het zelf al saai worden om te kijken.
Af en toe gebeurd er wat.
Laat staan als je er zit
Bij mij moeten ze weten of een(chemo) medicijn aanslaat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er kan ook gewoon iemand van bijv Saltro thuis komen prikken ( weet ik uit ervaring) dan kan, afhankelijk van het soort onderzoek de uitslag ook met twee dagen in huis zijn.
En de dynamiek in de groep is ook niet dat je zeg van johoquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou knettergek worden, teveel op elkaars lip.. niet veel kunnen doen..
Die is er bij geen een RLS echt geweestquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de dynamiek in de groep is ook niet dat je zeg van joho
In 6 minuutjes het gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even checken thnxquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
In 6 minuutjes het gebeuren
https://streamable.com/s8ubnj
thnxquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
In 6 minuutjes het gebeuren
https://streamable.com/s8ubnj
Dat is ook zoquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is er bij geen een RLS echt geweest
Ja ik vroeg het me ook al af.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Maddy Ima nu alvast inlichten over de voorraad maandverband etc?
Waarschijnlijk meten ze dan bij jou ook de witte bloedplaatjes ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze weten of een(chemo) medicijn aanslaat.
Maar dat is niet te vergelijken met Berend.
Het hangt er vanaf wat er onderzocht moet worden. Ik moet Woe bloed laten prikken op een prik post. Bloedwaardes HbB12ijzer witte rode bloedlich. daar is de uitsllag binnen een paar uur.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt prikposten en die prikken ook aan huis . bloed moet sowieso door een lab worden onderzocht en dat duurt minimaal twee dagen tot een week
Omdat ze denkt dat Imadief de nieuwe manager wordt?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
Schildklierhormonen , VIT D , VIT B12 , duurt allemaal langer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat er onderzocht moet worden. Ik moet Woe bloed laten prikken op een prik post. Bloedwaardes HbB12ijzer witte rode bloedlich. daar is de uitsllag binnen een paar uur.
Genetische onderzoeken duren een weekof langer. Virus of bacterie onderzoek weet ik niet.
Ik zag bij het terug lezen dat Maddy nu weer op Ima gaatquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het zo nepquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
imading lach eens normaal, nu weten we t wel godsamme![]()
kim was heel erg ong, dus die kreeg bijna een heel doosje
leuke info voor isaac en ima
die zitten toch nog in plastic per stuk verpakt?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
viel een tampon op de grond, hop gewoon weer in t doosje
leek er niet opquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
die zitten toch nog in plastic per stuk verpakt?
altijdquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
die zitten toch nog in plastic per stuk verpakt?
Isaac is een idioot en weet het echt niet. Hoe dan? Je hebt toch partners gehad?quote:
Er zit toch plastic omheen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
viel een tampon op de grond, hop gewoon weer in t doosje
Heeft al 23 jaar dezelfde vriendin en 3 kinderen , natuurlijk weet hij dat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is een idioot en weet het echt niet. Hoe dan? Je hebt toch partners gehad?
En dan wel mogen meestemmen als het gaat over wel of niet menstruatieproducten van de pot bestellen, maar gewoon geen idee hebben. Misselijkmakend.
Anders wat het wat wel wat groterquote:
Hij stelde meerdere domme vragen, blijkbaar weet hij het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft al 23 jaar dezelfde vriendin en 3 kinderen , natuurlijk weet hij dat.
ik denk dat de meeste mannen geen flauw idee hebben hoeveel tampons of maandverband een vrouw gebruikt per dagquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft al 23 jaar dezelfde vriendin en 3 kinderen , natuurlijk weet hij dat.
Ik denk dat we nu nog mazzel hebben.quote:
totaal van de pot geruktquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Dacht je dat het niet erger kon....Jawel hoor
Natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ook de goedkoopste? (hoop ik dan van wel)
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:52 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet op wie ik ga stemmen,ik weet het oprecht niet. Maar ik ga niet zeggen op wie.Maar jij bent er 1 van, aldus Maddy.
Dat vind ik al raar.. maar dan nog.. als iemand met baarmoeder aangeeft dat er 5/6 nodig is en jij dan als lul de behanger vraagt of ze niet kunnen minderen naar 3? Dam heb je het niet begrepen en neem je vrouwen niet serieus.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mannen geen flauw idee hebben hoeveel tampons of maandverband een vrouw gebruikt per dag
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:52 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet op wie ik ga stemmen,ik weet het oprecht niet. Maar ik ga niet zeggen op wie.Maar jij bent er 1 van, aldus Maddy.
dan geef je de lul de behanger de bijsluiter van een pakje tampons en vraag je hem of hij hardop het deel wil voorlezen over Toxic Shock Syndromequote:Op maandag 31 oktober 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik al raar.. maar dan nog.. als iemand met baarmoeder aangeeft dat er 5/6 nodig is en jij dan als lul de behanger vraagt of ze niet kunnen minderen naar 3? Dam heb je het niet begrepen en neem je vrouwen niet serieus.
Ik wel,koop ze vaak ook voordat Soul ze vergeet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mannen geen flauw idee hebben hoeveel tampons of maandverband een vrouw gebruikt per dag
Gewoon een lul de behanger aankijken en vragen waar hij zich in godesnaam mee bemoeit.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan geef je de lul de behanger de bijsluiter van een pakje tampons en vraag je hem of hij hardop het deel wil voorlezen over Toxic Shock Syndrome
beetje bewust zijn creëren is nooit verkeerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon een lul de behanger aankijken en vragen waar hij zich in godesnaam mee bemoeit.
Jij bepaalt dat toch?quote:
Ben ik zelf ook van overtuigd, maar dan nog blijft de vraag wie willen zij en hoe wordt er mee om gegaa door de groep.quote:
op geinteresseerde vragen kun je altijd antwoord geven, of uitlegquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje bewust zijn creëren is nooit verkeerd
GEEN INTERNET!!!quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
juist daar valt nog een wereld te behalenquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
op geinteresseerde vragen kun je altijd antwoord geven, of uitleg
maar op opmerkingen als : kun je het gebruik niet terugbrengen moet je niet eens ingaan.
Over de klonters en de bonkers.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
juist daar valt nog een wereld te behalen
die zou ik haarfijn alles uitleggen
net zo lang tot ze gillend weglopen
Ze zitten er niet voor hun lol maar voor de pegels, en onze lolquote:
Die willen dat Ima het wordt helaas.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben ik zelf ook van overtuigd, maar dan nog blijft de vraag wie willen zij en hoe wordt er mee om gegaa door de groep.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de klonters en de bonkers.
Misschien meer wie het niet zal worden.quote:
gelukkig begon Maddy daar al over. Het stoort me dat een man een vrouw niet serieus neemt op haar eigen terrein.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan geef je de lul de behanger de bijsluiter van een pakje tampons en vraag je hem of hij hardop het deel wil voorlezen over Toxic Shock Syndrome
14,40.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
Ima gaat sigaretten bestellen
hoe dan!!!
is toch ook niet mogelijkquote:
Imidatie.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
Ima gaat sigaretten bestellen
hoe dan!!!
en onverstaanbaarquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu nog mazzel hebben.
Straks met Ima Rupert en deels Moraina wordt het tenenkrommend verwacht ik
klopt echt geen ruk vanquote:
ik ben zoooo moe van Maddyquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
gaat ze nu iedereen haar speech al laten lezen
en rent de poort uitquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
en na de speech valt iedereen Maddy huilend in de armen?
Daar zou ik geen moeite mee hebben maar wel met de hele dag niets om handen hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
And a Vitamine for you and a Vitamine for you.quote:
Ik wel teveel mensen.. en echt terug trekken kan niet.. een dag even niks doen of in begin als je daar bent maar na een week gaat dat idd vervelenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou ik geen moeite mee hebben maar wel met de hele dag niets om handen hebben.
last van zijn ribbenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:10 schreef Sestra666 het volgende:
jeff doucht echt niet koud, staat er zo lekker onder
ik zou me werkelijk scheel irriteren aan bepaalde mensenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel teveel mensen.. en echt terug trekken kan niet.. een dag even niks doen of in begin als je daar bent maar na een week gaat dat idd vervelen
Best leuk haar zonder de nep.quote:
Dat denk ik ook helaasquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die willen dat Ima het wordt helaas.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
And a Vitamine for you and a Vitamine for you
Tekst is beetje mislukt zie ik nu, you had achter andere zin moeten staanquote:
hij is topquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tekst is beetje mislukt zie ik nu, you had achter andere zin moeten staan
Doet er niet aan af.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt!.. moest meteen door FF aan Opera denken en meteen gaan zoekenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doet er niet aan af.
Had het niet eens gezien, de boodschap is heel duidelijk
Die zal blij zijn als de manager af is, en dan maar zien of ze het nog uit houdt daar..quote:
en hij is een lulquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
isaac lult en lult en lult en lult
mensen helemaal suf
Dikke prima.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Martin heeft het ook geredquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zal blij zijn als de manager af is, en dan maar zien of ze het nog uit houdt daar..
kan ze haar balletschoentje niet meer aan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
de voet van Eunice er nog niet afgevallen?
Volgend seizoen.quote:
klem met de auto-opdrachtquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kan ze haar balletschoentje niet meer aan?
Scheelt wel dat ze volgens mij minder het doel is van Wanda, Kenzi en KimKquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is dan ook wel wat sterker dan Maddy
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy heeft echt waanbeelden.. "Ik geloof altijd dat iemand iets goed heeft" Flikker op vrouw.
loze kretenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy heeft echt waanbeelden.. "Ik geloof altijd dat iemand iets goed heeft" Flikker op vrouw.
Dat doen managers voordat ze je het bedrijf uit schoppenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
Jaquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben wat fel vandaag.. sorry..![]()
Dat gebrek aan zelfkennis/ achterbaks gedrag.. het irriteert me gewoon mateloos..
Nix mis mee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Dat gebrek aan zelfkennis/ achterbaks gedrag.. het irriteert me gewoon mateloos..
Zeggen ze dat?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
Muizenkorrels onder de magnetron
[ afbeelding ]
Zeik niet zoquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy zei datquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zeggen ze dat?
Gloeiende...dat is zo smerig.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Nah.. ik roep ook tegen mezelf "Kijk dan niet!!".. maar het is zoals je ook blijft kijken naar een bloederige wond.. kan mijn ogen er niet vanaf houden...quote:
Bemoei je niet.quote:
Nou fijn streams maar weer ipv jijquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah.. ik roep ook tegen mezelf "Kijk dan niet!!".. maar het is zoals je ook blijft kijken naar een bloederige wond.. kan mijn ogen er niet vanaf houden...
als er geen aanmeldingen zijn, blijft de zittende manager nog een periode manager volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Een oud-manager kan herkozen worden als er geen aanmeldingen meer van andere deelnemers zijn
Maddy blijft echt niet zitten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
als er geen aanmeldingen zijn, blijft de zittende manager nog een periode manager volgens mij.
dus als nu niemand zich aangemeld zou hebben, zou maddy blijven zitten
Whut?quote:
als er geen aanmeldingen zouden zijn, dan zou het wel moeten.quote:
Niet op streams te zienquote:
Isaac en Martin doen dat constant.quote:
Wat is er veranderd?quote:
Vind ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |