abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2022 @ 13:06:27 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206509280
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:02 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ook weer een teken van Europees falen, in plaats van Duitse wapens kopen ze Amerikaans en Koreaans en hetzelfde geldt nu voor kernreactoren; in dit geval vissen de Fransen achter het net.
Duitsland heeft zichzelf bewezen als een onbetrouwbare partij. Besluitneming duurt een eeuwigheid (zie ook de aankoop van de Arrow 3) en ze zitten onder de Russische invloed.
pi_206509410
quote:
Echt goeie propaganda weer knul.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206509419
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206509655
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Echt goeie propaganda weer knul.
Deze hele topic staat vol propaganda.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  maandag 31 oktober 2022 @ 13:59:17 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:22:46 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206509900
Hele artikel staan lezen over een ambitieus Latvian bedrijf die militaire drones maakt, blijkt de eigenaar op het eind toch weer een Israelier te zijn _O-

quote:
When Tolchinsky was 10 years old, his family moved to Israel. Since then, the army has become part of his life: Tolchinsky participated in the armed conflict in Lebanon and served in the ranks of the special forces of the Israeli army. He later studied Dynamics engineering in Israel and received a private aircraft pilot license.

Israel is known for its advanced technology sector and military innovation, but starting a company in the country is not easy - mass production in Israel is not cost-effective and the regulations are very strict, especially for businesses that could potentially serve the military, according to Tolchinsky.

Latvia, in turn, has affordable taxation and simpler regulation, he said. Companies can hire people there for lower wages than in the U.S. or Western Europe.
Er gaan flink wat drones naar Ukraine
quote:
Now the company directed all its efforts to help Ukraine. "I used to be happy if I could sell 10 drones a month. Today we are trying to bring the number of UAVs produced per month to 700 units - and this is still not enough," Tolchinsky said in an interview with Deutsche Welle.
https://kyivindependent.c(...)roduction-in-ukraine
Latvian Atlas Dynamics supplies Ukrainian military with futuristic drones, plans to start production in Ukraine
twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 31-10-2022 14:31:47 ]
pi_206510068
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die hele onzin dat Oekrane wemelt van de neonazi's is dus dat directe gevolg van het klakkeloos overnemen van het Russische narratief, zoals dat steengoede artikel dat van de week gepost werd. Moest er gisteren nog aan denken toen ik in een toonaangevende krant het woord "pro-russische separatisten" aangehaald zag worden.
Deze bedoel je? https://www.maritderoij.c(...)g-een-handje-helpen/
quote:
De mythe van extreemrechts in Oekrane

In augustus 2017 zat ik met een cappuccino en mijn laptop in een caf in Kyiv toen ik plotseling langs een bericht scrolde dat mijn mond deed openvallen. Op de sociale media van De Correspondent werd een nieuwe serie aangekondigd over “de neofascistische beweging die in Oekrane onder de oppervlakte groeit.” Mijn cappuccino werd snel koud toen ik erop klikte en in een brij van grove onwaarheden en Russische desinformatie belandde. In de weken daarna werd het ene na het andere Correspondentstuk gepubliceerd dat las alsof het direct van Russia Today kwam, en vroeg ik me af: hoe kn dit toch?

Want, laat ik het nog maar eens uitleggen (blijkbaar is het nodig): extreemrechts is een marginaal fenomeen in Oekrane. Natuurlijk lopen er een paar neofascisten rond, maar ze spelen in samenleving noch politiek enige rol van betekenis. Nog nooit is een extreemrechtse partij ook maar in de buurt van de kiesdrempel gekomen, in tegenstelling tot West-Europese landen, waar extreemrechtse partijen al sinds jaar en dag ruim in parlementen vertegenwoordigd zijn. En het beroemde Azov-regiment – waar Rusland haar propagandamachine overuren op heeft laten draaien – is al sinds 2016 met de beste wil van de wereld niet extreemrechts meer te noemen, toen de neonazi’s zich afsplitsten in een mislukte poging een politieke partij te worden. Het bataljon werd een regulier onderdeel van het Oekraense leger, met daarin veel diversiteit, waaronder joodse soldaten. Er zullen heus nog wat onfrisse types rondlopen, maar die vind je in elk leger. Kortom, in Oekrane is extreemrechts kleiner dan in West-Europa.

Het is ook kleiner dan in Rusland. Zelfs wanneer je de Russische samenleving (waar extreemrechtse sentimenten alom vertegenwoordigd zijn) buiten beschouwing laat en alleen kijkt naar het leger, zie je dat Rusland meerdere openlijke neonazistische regimenten heeft die groter zijn dan Azov en verantwoordelijk zijn voor enorme slachtpartijen onder burgers in verschillenden landen – in tegenstelling tot Azov, dat puur defensief opereert.

Toch hebt u daar de afgelopen jaren niet over gelezen. Wat u wel hebt gelezen is een tsunami aan artikelen, reportages en andere berichten over extreemrechts in Oekrane, en elke keer dat het Azov-regiment genoemd werd las u daar het woord ‘extreemrechtse’ voor. Hoe komt dat?

Dat komt door de Russische propagandamachine die sinds 2014 keihard werkt aan het verspreiden van het narratief dat extreemrechts Oekrane in zijn greep houdt. Rusland spuwt al acht jaar lang op al haar kanalen dagelijks artikelen over Oekraense nazi’s de wereld in, en heeft op die manier nuttige idioten en opiniemakers met een stem in de Westerse media benvloed, die het narratief de gevestigde media in hielpen. Daarover later meer. De journalistiek, onbewust benvloed door de stroom aan desinformatie, maakte het Rusland heel makkelijk door niet na te gaan of het allemaal wel klopte en dus aandacht verdiende, maar over te schrijven wat overal op internet stond. Als je iets heel vaak hoort, ga je vanzelf geloven dat er wel een kern van waarheid in moet zitten. Onze media raakten zelfs dusdanig verblind door Russische desinformatie dat ze met aanzienlijke regelmaat reportages over extreemrechts in Oekrane publiceerden, maar volledig misten dat de Russische samenleving ondertussen wegzonk in fascisme.
pi_206510085
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:50:45 #11
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206510103
Maar ondertussen is Captain Price ook oekrainers aan het trainen, dus alles komt nu zeker goed :)

twitter
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:52:18 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206510116
quote:
6s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:50 schreef ExTec het volgende:
Maar ondertussen is Captain Price ook oekrainers aan het trainen, dus alles komt nu zeker goed :)

[ twitter ]
Echt als 2 druppels water _O_

No Russians :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206510130
De Russen willen een nieuwe wereldorde en verdomd het gaat ze nog lukken ook, Rusland-witrusland-nkorea-syrie en straks haakt China ook nog aan als het loos gaat.
Net zo lang Oekrane beschieten tot het westen ingrijpt en ze hebben hun zin.
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:55:46 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206510149
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:53 schreef etuiedelapiel het volgende:
De Russen willen een nieuwe wereldorde en verdomd het gaat ze nog lukken ook, Rusland-witrusland-nkorea-syrie en straks haakt China ook nog aan als het loos gaat.
O oke
pi_206510153
quote:
En toen werd je wakker.
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:58:18 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206510165
Rusland, Belarus, Noord-Korea en Syri.

Nou nou, poeh poeh, indrukwekkend rijtje hoor.

En China gaat op zeker niet met hen mee doen, die hebben het Westen net zo hard nodig als wij hen.
A murky, forgotten land.
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:01:56 #17
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206510192
quote:
Wit-Rusland zou meteen wegvallen ivm binnenlandse onlusten, en Syri kan onder de duim worden gehouden door Isral.
Heb je Noord-Korea over. Nou, gefeliciteerd.

China gaat niet ingrijpen. Die gaan slechts geld proberen te verdienen, en als het uitkomt pakken ze de rest van Mantsjoerije af van de Russen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206510193
quote:
:')
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:03:23 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206510207
quote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:03:33 #20
6484 ExTec
pi_206510208
quote:
Ik ben genteresseerd, hoe werkt dat dan, het westen grijpt in en dan BOEM, de nieuwe wereldorde is er dan ineens?

En hoe gaan we dat dan merken, ofzo?
pi_206510218
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Hele artikel staan lezen over een ambitieus Latvian bedrijf die militaire drones maakt, blijkt de eigenaar op het eind toch weer een Israelier te zijn _O-

ook een proxy oorlog Iran >< Israel dus
pi_206510366
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik ben genteresseerd, hoe werkt dat dan, het westen grijpt in en dan BOEM, de nieuwe wereldorde is er dan ineens?

En hoe gaan we dat dan merken, ofzo?
Allemaal schilderij van Kim Jong-un in onze huiskamer.
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:31:45 #23
6484 ExTec
pi_206510421
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:24 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Vang je daar nog wat voor, als je het op marktplaats gooit?

Anders hoeft het van mij niet :N
pi_206510426
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:24 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Huh, gaan wij verliezen in dat scenario dan?
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:40:30 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206510486
quote:
Ja deze, bedankt!
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:42:39 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206510509
quote:
De Russen willen een nieuwe wereldorde en verdomd het gaat ze nog lukken ook, Rusland-witrusland-nkorea-syrie
Nou poe-hee, wat een "wereldorde" _O- .

* Isdatzo rillend en bevend onder het bureau verstopt zit.
Huilen dan.
pi_206510514
Naast de 16 graanschepen die in Turkse wateren liggen zijn er vandaag ook 12 schepen vanuit Odessa vertrokken. De internationale gemeenschap moet nu echt gewoon een keiharde grens trekken en deze schepen een vrijgeleide geven. Als die fascistische Russische kenkerlijers ook maar een van die schepen als doelwit zien moet er simpelweg een keiharde reactie komen van de internationale gemeenschap. Tijd dat het een keer klaar is met de terroristische acties van Putler.
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:43:40 #28
6484 ExTec
pi_206510517
Lichtelijk spannend. Als er niks gebeurt heeft erdogan putin de moeder der aller middelvingers gegeven.

twitter
pi_206510537
Nou ome Erdo kan de gaspijplijn wel vergeten nu :7
pi_206510562
quote:
Een groep krakers heeft een pand van, zo zeggen ze zelf, de Russische miljardair Arkadi Volozj aan de Vossiusstraat in Amsterdam Zuid gekraakt. Volozj staat sinds juni op de sanctielijst van de Europese Unie.

Volozj is de oprichter van Yandex. Het Russische bedrijf is een van Europa's grootste internetbedrijven en beheert de populairste zoekmachine van Rusland, het gelijknamige Yandex. Volozj zou volgens meerdere media zijn rol als CEO van het bedrijf hebben opgezegd nadat de sancties vanuit de EU werden ingevoerd.

Uit onderzoek van het NRC en De Groene Amsterdammer blijkt dat het voor de Nederlandse regering lastig was om grip te krijgen op de bezittingen van Volozj. Hij zou het pand aan het Vondelpark namelijk hebben gekocht via een bedrijf dat is gevestigd op de Britse Maagdeneilanden. Het pand bleef daardoor onder de radar, maar door slordigheid van Volozj is via de notarile akte te achterhalen dat hij de eigenaar is. Het pand is inmiddels bevroren.
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:49:46 #31
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206510577
quote:
6s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:43 schreef Nielsch het volgende:
Naast de 16 graanschepen die in Turkse wateren liggen zijn er vandaag ook 12 schepen vanuit Odessa vertrokken. De internationale gemeenschap moet nu echt gewoon een keiharde grens trekken en deze schepen een vrijgeleide geven. Als die fascistische Russische kenkerlijers ook maar een van die schepen als doelwit zien moet er simpelweg een keiharde reactie komen van de internationale gemeenschap. Tijd dat het een keer klaar is met de terroristische acties van Putler.
Ja maar kernwapens, ja maar nazi´s in het Oosten, ja maar Zalenski heeft miljoenen, ja maar..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_206510585
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
O oke
Gezamelijk GDP gelijk aan de Benelux.
pi_206510587
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Nou ome Erdo kan de gaspijplijn wel vergeten nu :7
Ach, misschien ook wel beter dat Erdo op deze manier tegen zichzelf in bescherming wordt genomen. Een gasrotonde aanleggen om de EU van gas te voorzien heeft niet bijster hoge slagingskansen :').
pi_206510606
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja maar kernwapens, ja maar nazi´s in het Oosten, ja maar Zalenski heeft miljoenen, ja maar..
DE NOEKS DE NOEKS!!!! AAAHHHH DE NOEKS!!!!
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:52:51 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206510617
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:43 schreef ExTec het volgende:
Lichtelijk spannend. Als er niks gebeurt heeft erdogan putin de moeder der aller middelvingers gegeven.

[ twitter ]
De moeder der of de moeder aller middelvingers ;)

Der aller is dubbelop, een beetje zoals de combi "corrupte Rus" of "fascistische Poetin"
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:54:16 #36
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206510628
quote:
6s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Straks weer ff de Wijk met Boekestijn luisteren.

Denk dat Rob weer de oude plaat van 7 maanden geleden erbij haalt: "tjonge, het wordt nu echt gevaarlijk, als Westen kunnen we echt niet gek veel meer" of "de huidige generatie politici heeft geen ervaring met dit spel en de dreiging van kernwapens, dialoog met Rusland blijft belangrijk".
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:54:18 #37
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206510629
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Moeilijk kiezen: waar heb ik meer een hekel aan: die Rus of aan krakers...
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:54:47 #38
6484 ExTec
pi_206510637
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Der aller is dubbelop, een beetje zoals de combi "corrupte Rus" of "fascistische Poetin"
Dank voor me er op wijzen, voor we het weten escaleert het gierend uit de klauwen ;)
pi_206510639
quote:

[..]

Bazenactie!
Plaatje:
twitter
pi_206510643
quote:

[..]
I did it all for the nukie
(Come on) the nukie
(Come on) so you can call me crookie
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206510667
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bazenactie!
Plaatje:
[ twitter ]
Ik heb een hekel aan krakers, maar dit is een prima actie. ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:58:19 #42
6484 ExTec
pi_206510681
quote:

[..]
Bazenactie!
Plaatje:
[ twitter ]
Vind het wel heel verfrissend dat ze blijkbaar snappen dat dat rus tuig ook gewoon kapitalisten zijn. Ook nog eens van het ergste soort. Maar al te vaak doet volk aan die zijde alsof rusland nog communistisch is, ofzo.
pi_206510685
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan vastgoedspeculanten waardoor er bijna nergens meer betaalbare woonruimte voor jongeren te vinden is, en dit is ook een prima actie. ^O^
pi_206510687
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik niet zo. De meest toffe feesten waar ik ooit ben geweest waren georganiseerd door krakers in kraakpanden :P
pi_206510707
quote:
6s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan vastgoedspeculanten waardoor er bijna nergens meer betaalbare woonruimte voor jongeren te vinden is, en dit is ook een prima actie. ^O^
Dit alles hebben we te danken aan de fijne clubs CDA en VDD die er al jaren alles aan doen om een beetje betaalbaar wonen onmogelijk te maken. _O_ _O_
pi_206510727
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Straks weer ff de Wijk met Boekestijn luisteren.

Denk dat Rob weer de oude plaat van 7 maanden geleden erbij haalt: "tjonge, het wordt nu echt gevaarlijk, als Westen kunnen we echt niet gek veel meer" of "de huidige generatie politici heeft geen ervaring met dit spel en de dreiging van kernwapens, dialoog met Rusland blijft belangrijk".
De Wijk kan beter naar zijn eigen generatie politici kijken, die hebben na 1989 immers de westerse krijgsmachten gesloopt en onder het mom van "Wandel durch Handel" met de Russen gecollaboreerd.
pi_206510734
quote:

[..]
Daar hebben we dan blijkbaar samen een hekel aan. :Y
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:05:11 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206510754
quote:

[..]
Voor wel meer mensen dan jongeren hoor. Alles onder anderhalf keer modaal zonder opstarthulp van de ouders is de sjaak.
pi_206510773
twitter
pi_206510800
Onderstaand filmpje kijken op eigen risico.

Oekraense mini drone met granaat blaast helft van gezicht van Russische soldaat op :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:15:11 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206510838
quote:
Mooie wereldorde. Rusland-Witrusland-Noord-Korea-Syri-China als vazalstaat van de nieuwe supermacht EU.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206510846
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:02 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Wijk kan beter naar zijn eigen generatie politici kijken, die hebben na 1989 immers de westerse krijgsmachten gesloopt en onder het mom van "Wandel durch Handel" met de Russen gecollaboreerd.
Ik meen dat de Wijk daar ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kritisch over is.
pi_206510855
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:43 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Putin is nog aan het verzinnen hoe hij die schepen tot zinken kan brengen op een manier zodat hij het westen de schuld kan geven |:)
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:17:06 #54
pi_206510865
quote:

[..]
*O*
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:17:49 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206510872
Proxy buitenaardse wezens
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Putin is nog aan het verzinnen hoe hij die schepen tot zinken kan brengen op een manier zodat hij het westen de schuld kan geven |:)
Proxy buitenaardse wezens :Y
A murky, forgotten land.
pi_206510880
quote:
Is dit vertraagd afgespeeld, erg langzaam vliegt hij.
pi_206510883
quote:
Interessante info weet jij altijd te vinden! _O_
pi_206510895
quote:

[..]
Bazenactie!
Plaatje:
[ twitter ]
Beter steken ze het in de fik.
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:21:33 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206510906
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:10 schreef koffiekoekjes het volgende:

Oekraense mini drone met granaat blaast helft van gezicht van Russische soldaat op :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dan.
Dat wordt vloeibaar voedsel voorlopig.
A murky, forgotten land.
pi_206510918
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:20 schreef Confetti het volgende:

[..]
Beter steken ze het in de fik.
Nog beter geven ze er een dikke Teknoparty en leven ze die tent helemaal uit.
pi_206510925
quote:

SPOILER
Niet iemand die nog vaak zal gaan kamperen, gok ik zo.
pi_206511019
Die zal na een paar minuten flink lijden wel in zijn eigen bloed gestikt zijn. ^O^
pi_206511037
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_206511038
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206511048
twitter
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:39:05 #66
6484 ExTec
pi_206511089
quote:

SPOILER
Heftige shizzle dude :{
pi_206511091
twitter
pi_206511103
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:32 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Het machtige, onverslaanbare Ruzzische leger is afhankelijk van: ...Kinderen die in hun vrije tijd kleding in elkaar naaien. _O_ Wat een land _O_
pi_206511108
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou poe-hee, wat een "wereldorde" _O- .

* Isdatzo rillend en bevend onder het bureau verstopt zit.
Poetin gaf dat zelf aan in zijn toespraak, het westen domineert de wereld die tijd is volgens Poetin voorbij.
pi_206511123
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:41 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Poetin gaf dat zelf aan in zijn toespraak, het westen domineert de wereld die tijd is volgens Poetin voorbij.
Met z'n mini-economietje _O-
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:42:57 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206511125
quote:

[..]
Oh oke Poetin zegt het nou dan zal het wel zo zijn ja.
Huilen dan.
pi_206511127
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Mooie wereldorde. Rusland-Witrusland-Noord-Korea-Syri-China als vazalstaat van de nieuwe supermacht EU.
Supermacht? De Eu slaat nog geen deuk in een pakje boter _O- _O-
pi_206511136
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het machtige, onverslaanbare Ruzzische leger is afhankelijk van: ...Kinderen die in hun vrije tijd kleding in elkaar naaien. _O_ Wat een land _O_
"Vrije tijd"?
Verplicht kleding maken.
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:43:55 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206511137
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar ze hebben wel een heel groot en indrukwekkend leger hoor!!!

:'( !!!
Huilen dan.
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:44:04 #75
pi_206511139
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:43 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Nee, nu nog niet. :)
pi_206511144
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die mini economie heeft wel 5000 kernkoppen wij hebben er een paar te leen en op afroep _O- _O-
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:45:06 #77
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206511151
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zo dan.
Dat wordt vloeibaar voedsel voorlopig.
Gezien de rook die er uit de krater van zijn gezicht komt denk ik niet dat er nog veel op zijn to do list or staat, inclusief eten.
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:47:17 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206511170
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:43 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Qua economie is EU veruit superieur aan de landen die jij noemt. En dan heeft EU op militair gebied nu eigenlijk nog niets gedaan behalve het leveren van reservewapens.
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:48:47 #79
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206511187
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:44 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Die mini economie heeft wel 5000 kernkoppen wij hebben er een paar te leen en op afroep _O- _O-
Know your facts. En wat moet je met 5000 kernkoppen? Je hebt er maar 1tje nodig hoor.
pi_206511226
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar ze hebben hadden wel een heel groot en indrukwekkend leger hoor!!!

:'( !!!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206511263
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Know your facts. En wat moet je met 5000 kernkoppen? Je hebt er maar 1tje nodig hoor.
En waarvoor ga je de ene gebruiken dan?
pi_206511357
Iemand plaatst een filmpje met daarbij een waarschuwing. Ik klik dan niet op zo'n filmpje, want ik heb al genoeg narigheid gezien in mijn leven.

Vervolgens gaan mensen die het wel bekijken, tamelijk plastisch beschrijven wat ze gezien hebben. Ik zou het prettig vinden dat men dat f niet zou doen f in een spoiler zou zetten.
Ik heb al genoeg narigheid gelezen.
Bij voorbaat dank.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206511400
quote:

[..]
Deze crisis heeft in werkelijkheid aangetoond dat wij in het Westen veruit superieur zijn. Militair, economisch en vooral moreel. Wij zijn de goedzakken en het stereotype van het rode gevaar is waarheid gebleken.
pi_206511412
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:04 schreef OllieA het volgende:
Ik heb al genoeg narigheid gelezen.
Iedereen zijn ding natuurlijk, maar je zit hier wel in een semi live draadje over een oorlog.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_206511449
quote:

SPOILER
Boh nice! Die kan geen Oekranse meisjes meer verkrachten!
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:15:48 #86
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206511472
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Boh nice! Die kan geen Oekranse meisjes meer verkrachten!
Ze beffen zal ook wat lastiger gaan nu _O-
A murky, forgotten land.
pi_206511476
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Check deze grammar Nazi
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206511495
quote:

[..]
Grappig dat zijn toespraken altijd gaan over het Westen. Net alsof hij probeert at te leiden van wat zijn land nu allemaal uitvreet.

Hij kan zeggen wat hij wil. Maar ieder normaaldenkend mens prikt daar zo doorheen.
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:18:55 #89
6484 ExTec
pi_206511502
quote:

[..]
NOEKS! NOEKS!
pi_206511511
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:18 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Grappig dat zijn toespraken altijd gaan over het Westen. Net alsof hij probeert at te leiden van wat zijn land nu allemaal uitvreet.
Niks verenigd een volk als een (vermeende) externe dreiging.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:20:03 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206511513
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
NOEKS! NOEKS!
@Noek
A murky, forgotten land.
pi_206511518
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Thierry tegen Davide vanavond: "Hee uhm, kan die kleine van ons al een beetje naaien?"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2022 17:20:52 ]
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:21:00 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206511524
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
Check deze grammar Nazi
Oh nazi's

@poetin
A murky, forgotten land.
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:21:43 #94
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206511531
Verrek, is nog een bestaande user ook
A murky, forgotten land.
pi_206511546
quote:

[..]
OHNEEEE NOEKS!!!! MENSEN MENSEN ZE HEBBEN NOEKS!!!
pi_206511563
Hear, hear

twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:24:54 #97
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206511567
quote:
nee dat gaat niet lukken , ik geef Putin nog twee maanden
Dictators hebben nooit lang geleefd

Op Castro en Mugabe na
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206511575
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
Daar moest ik ook om lachen :D
-Rabia Al-Basri
pi_206511607
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
Net als @Hitler
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:32:09 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206511623
😱
A murky, forgotten land.
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:34:55 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206511649
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
Check deze grammar Nazi
Ja ik hoopte dat er een lekkere Rus zou binnenvallen...
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:38:31 #102
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206511674
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dat gaat niet lukken , ik geef Putin nog twee maanden
Dictators hebben nooit lang geleefd

Op Castro en Mugabe na
Mobutu, Idi Amin, Stalin, Franco, Mao, Kim Il-Sung, Hoxha, Assad Sr...
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:49:11 #103
38496 Perrin
pi_206511777
quote:

[..]

nice.
pi_206511788
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mobutu, Idi Amin, Stalin, Franco, Mao, Kim Il-Sung, Hoxha, Assad Sr...
Je vergeet er een, met een snor.
pi_206511801
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:50 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Je vergeet er een, met een snor.
Jullie geloven toch niet echt dat die nog altijd in Argentini woont?
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:54:39 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206511814
Tering honden :(

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:56:51 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206511836
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:52 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Jullie geloven toch niet echt dat die nog altijd in Argentini woont?
Adolf Hitler de oudste man ter wereld!
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:59:17 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206511855
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja ik hoopte dat er een lekkere Rus zou binnenvallen...
Je zult het moeten doen met die Rus met die centenbak, uit dat filmpje met die granaat :7
A murky, forgotten land.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:03:02 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206511870
Happy Halloween O+

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206511879
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:03 schreef Starhopper het volgende:
Happy Halloween O+

[ twitter ]
O+
pi_206511905
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:10:23 #112
6484 ExTec
pi_206511920
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:54 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Hier kunnen we het live volgen.

https://www.marinetraffic(...)/centery:45.3/zoom:7
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:10:33 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206511922
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:54 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
En straks natuurlijk ook, traditiegetrouw, janken als de russen schepen vol graan laten zinken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206511924
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:03 schreef Starhopper het volgende:
Happy Halloween O+

[ twitter ]
Hi, Mars bar.
pi_206511929
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En straks natuurlijk ook, traditiegetrouw, janken als de russen schepen vol graan laten zinken natuurlijk.
Wat niet meer dan terecht zou zijn, toch?
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:12:30 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206511939
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat niet meer dan terecht zou zijn, toch?
Tuurlijk.

En zelf wel ouwehoeren met bestuurbare bootjes.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206511952
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tuurlijk.

Valt Oekrane daar burgerdoelen meeaan dan?
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:16:23 #118
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206511976
quote:
5s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Valt Oekrane daar burgerdoelen meeaan dan?
Maakt geen fuck uit wat het is, als je door een Naval blockade vaart word je normaliter tot zinken gebracht.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:17:37 #119
6484 ExTec
pi_206511987
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:

Ah, kijk. Daar is die alweer, oekraine moet zich gewoon maar rap overgeven. Want anders is het natuurlijk allemaal hun eigen schuld.
pi_206511989
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maakt geen fuck uit wat het is, als je door een Naval blockade vaart word je normaliter tot zinken gebracht.
Waarom begin je dan over de op afstand bestuurbare bootjes?
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:19:46 #121
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206511997
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ah, kijk. Daar is die alweer, oekraine moet zich gewoon maar rap overgeven. Want anders is het natuurlijk allemaal hun eigen schuld.
Selectieve verontwaardiging moet eens ophouden.
pi_206512000
Coen & Franky
https://steunactie.nl/act(...)en-in-oekraine/-8647
*O*
quote:
Er zijn meer dan 9000 donaties gedaan en de financile toekomst van onze stichting is daardoor voorlopig gegarandeerd.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:20:28 #123
6484 ExTec
pi_206512002
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Welke selectieve verontwaardiging?
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:21:22 #124
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512009
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom begin je dan over de op afstand bestuurbare bootjes?
Omdat dat de aanleiding is om de graandeal af te schaffen vanuit Rusland.

En nu gaan de graanschepen provocatief uitvaren.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:22:24 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512024
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Welke selectieve verontwaardiging?
Dat gejank dat er straks schepen tot zinken worden gebracht.
pi_206512029
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe je nu nog pro-Rusland kan zijn in dit conflict.
pi_206512037
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou doe dat dan even zou ik zeggen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:24:32 #128
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512046
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ik snap echt niet hoe je nu nog pro-Rusland kan zijn in dit conflict.
Dat ben ik ook niet. Maar dat beeld ontstaat al gauw als je nuance blijft zoeken.
pi_206512050
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat ben ik ook niet. Maar dat beeld ontstaat al gauw als je nuance blijft zoeken.
Als je het zelf maar gelooft.
pi_206512057
quote:

[..]

Ik ben blij om jouw objectieve mening te lezen
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:28:04 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206512078
quote:
Wat :')
pi_206512084
quote:

[..]
Als nuance betekent dat je het ok vind dat Rusland een graantekort wilt creeeren, dan succes met je nuance. Maar ik denk dat je niet weet wat nuance betekent.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:30:25 #134
6484 ExTec
pi_206512101
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Want een boot is een boot is een boot,

En als oekraine een oorlogsbodem zinkt, is het reuze logisch dat rus een civiele boot die graan vervoert laat zinken,

Vat ik jouw geweldig "intelligente, onafhankelijke" standpunt zo een beetje goed samen? :)
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:31:13 #135
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512117
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als nuance betekent dat je het ok vind dat Rusland een graantekort wilt creeeren, dan succes met je nuance. Maar ik denk dat je niet weet wat nuance betekent.
En dat was niet opnieuw gebeurd als er geen guerilla-tactieken worden gebruikt tegen de Russische vloot.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:32:00 #136
6484 ExTec
pi_206512128
quote:
Kan je dan ook nog "niet-provocatief uitvaren"?
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:32:40 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512136
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want een boot is een boot is een boot,

En als oekraine een oorlogsbodem zinkt, is het reuze logisch dat rus een civiele boot die graan vervoert laat zinken,

Vat ik jouw geweldig "intelligente, onafhankelijke" standpunt zo een beetje goed samen? :)
Dat is een beetje het punt van een militaire blokkade nietwaar?

Een burger vliegtuig wordt ook, na waarschuwing, neergehaald in een nofly-zone. Jammer dan.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:33:39 #138
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512156
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Kan je dan ook nog "niet-provocatief uitvaren"?
Ja, vanuit havens zonder zeeblokkade.
pi_206512171
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En dat was niet opnieuw gebeurd als er geen guerilla-tactieken worden gebruikt tegen de Russische vloot.
Als de gehele russische vloot in de zwarte zee weggevaagd is kunnen die graanschepen rustig doorvaren dus laten ze beter daaraan werken.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:34:41 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206512175
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een burger vliegtuig wordt ook, na waarschuwing, neergehaald in een nofly-zone. Jammer dan.
Nee? Dat doen ze niet zomaar.
pi_206512179
quote:

[..]
Ohnoes Oekrane vecht terug gedurende een invasie van hun land. Wat ONEERLIJK van ze! :'(
pi_206512183
quote:
Verwarrend hoor, weer geen nazi's?
En opvallend dat Friends bijna samenvalt met het uiteenvallen van de USSR.

maandag 31 oktober 2022 @ 18:36:37 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206512197
quote:

[..]

Die graanschepen varen natuurlijk uit om te provoceren.

En ik maar denken dat die uitvaren omdat die elders op de wereld keihard nodig zijn.
Hoe kan ik zo dom zijn.

Kolere zeg 8)7 |:(
A murky, forgotten land.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:37:41 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512206
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ohnoes Oekrane vecht terug gedurende een invasie van hun land. Wat ONEERLIJK van ze! :'(
Mooie dooddoener weer.

Laten we de discussie vooral beperken tot de 5 hersencellen die dit soort teksten op blijven lepelen.
pi_206512210
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En ik maar denken dat die uitvaren omdat die elders op de wereld keihard nodig zijn.
Hoe kan ik zo dom zijn.

Ja, je moet wel genuanceerd blijven en kritisch nadenken.
pi_206512215
quote:

[..]

D'r is niet veel voor nodig om Russen te provoceren. Verwarming, stromend water, ziekenhuizen, woontorens, kinderspeelplaatsen, vrouw zijn, eigenaar zijn van een wasmachine, en nu ook al graanschepen.
Is allemaal reuze bedreigend.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:38:40 #147
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512220
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoe kan ik zo dom zijn.

Dat kun je logistiek ook op geen enkel andere manier regelen natuurlijk.
pi_206512240
quote:

[..]
Zijn aanvallen met kruisraketten of drones op Oekraense doelen dat ook dan?
pi_206512241
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mooie dooddoener weer.

Laten we de discussie vooral beperken tot de 5 hersencellen die dit soort teksten op blijven lepelen.
De dooddoener met 5 hersencellen ben jij in dezen. Rusland moet gewoon opflikkeren uit Oekrane.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:40:24 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206512246
quote:

SPOILER
Wanneer gaat dit nu eens met die tering vlad putin gebeuren dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206512249
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Sommigen hebben zelfs minder dan 5 hersencellen en dan is een discussie niet eens meer mogelijk.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:41:02 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512254
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:38 schreef OllieA het volgende:

[..]
D'r is niet veel voor nodig om Russen te provoceren. Verwarming, stromend water, ziekenhuizen, woontorens, kinderspeelplaatsen, vrouw zijn, eigenaar zijn van een wasmachine, en nu ook al graanschepen.
Goeie uitputtende samenvatting van irrelevante zaken.

Zeeblokkades zijn gewoon militair geoorloofd.
pi_206512265
quote:

[..]
Als de Russen Oekrane niet binnengevallen waren zouden de Oekraners ook geen Russische oorlogsbodems hoeven aan te vallen.
pi_206512269
Maar ik begrijp dat sommigen vinden dat de Zwarte Zee ook al eigendom is van Rusland? Als verklaring dat Rusland het recht heeft om civiele schepen die voedsel transporteren aan te vallen?
pi_206512305
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Naar mijn weten is er geen sprake van een oorlogsverklaring die eraan voorraf gegaan is?
pi_206512327
quote:

[..]

Volgens mij zijn daar ook wel wat internationale regels en verdragen voor (niet dat dat Russische ongedierte zich daar ook maar iets van aantrekt), dus ik kan me voorstellen dat een zeeblokkade niet zomaar "gewoon" geoorloofd is.
pi_206512359
quote:

[..]

Ik zie dat je weer de nuance zoekt. Wat je niet bevalt noem je gewoon irrelevant, of guerrillatactieken. Vervolgens bekijk je het van twee kanten: de pro-russische kant en de anti-westerse kant.
En als je dan eens uitglijdt en iets post wat echt een immoreel standpunt is, zeg je snel dat dat cynisme was.
Goed glibberig bezig!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2022 @ 18:51:52 #158
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206512384
quote:

[..]

De graanschepen zijn provocatief? Heb je deze benadering door het Kremlin ingefluisterd gekregen ofzo?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206512404
quote:

[..]
Dit is echt de meest infantiele redenatie die ik in deze topic reeks heb gelezen, en geloof me, ik heb een berg debiele posts hier gezien.

De mate van hersengymnastiek die nodig is om tot deze conclusie te komen is gewoonweg niet voor te stellen. Ik vind het gewoon knap dat je dit uit je toetsenbord krijgt, het is bijna kunst te noemen.
pi_206512420
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:53 schreef Scorpie het volgende:
meest infantiele redenatie die ik in deze topic reeks heb gelezen, en geloof me, ik heb een berg debiele posts hier gezien.
Nee, dat heet nuance.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:58:24 #161
6484 ExTec
pi_206512473
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

We hadden het over waar precies die 'selectieve verontwaardiging' in zat.

Maar die was er niet.
  maandag 31 oktober 2022 @ 18:58:31 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206512477
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Nee, dat heet nuance.
Dom getroll dekt de (scheeps)lading beter denk ik :7
A murky, forgotten land.
pi_206512490
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dom getroll dekt de (scheeps)lading beter denk ik :7
Ik hoop echt dat het een troll is. Anders zie ik het zwaar in voor desbetreffende user.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:06:55 #164
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206512581
twitter

Wielerfans hier weten :)
pi_206512611
quote:

[..]
Tuurlijk ben je wel pro-Rusland
pi_206512662
quote:
Eerlijk gezegd vind ik het tamelijk warrig wat die dame uitkraamt
pi_206512687
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Wielerfans hier weten :)
Kunnen die mensen hun rijkdom wel meenemen dan?

En afstand gedaan, okay, maar vraag me af welk paspoort ze dan wel hebben.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:18:48 #168
38496 Perrin
pi_206512746
Er zijn ook Russen met een goed hart:
twitter
pi_206512756
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:38 schreef OllieA het volgende:

[..]
Het bedreigende en staatsondermijnende van Friends was al ik die wartaalbabbel goed begrepen heb dat het begon met een scene waarin Ross verward opkwam omdat zijn vrouw ontdekt had dat ze lesbisch was en wilde scheiden en gaan samenwonen met een vriendin. En dat Oekraners samenleven van partners van gelijke sekse omarmden terwijl Russen onmiddellijk begrepen dat dit de ondergang betekende. Zoiets, de dame was niet echt helder in dat betoog.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:20:44 #170
38496 Perrin
pi_206512772
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Het bedreigende en staatsondermijnende van Friends was al ik die wartaalbabbel goed begrepen heb dat het begon met een scene waarin Ross verward opkwam omdat zijn vrouw ontdekt had dat ze lesbisch was en wilde scheiden en gaan samenwonen met een vriendin. En dat Oekraners samenleven van partners van gelijke sekse omarmden terwijl Russen onmiddellijk begrepen dat dit de ondergang betekende. Zoiets, de dame was niet echt helder in dat betoog.
Mensen die Friends keken :')
pi_206512790
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mensen die Friends keken :')
Ik had vroegah huisgenoten die Friends-marathons hielden. :')
pi_206512791
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:18 schreef Perrin het volgende:
Er zijn ook Russen met een goed hart:
[ twitter ]
Ahw, ze doen het vanuit de goedheid van hun hart... 8 maanden na de invasie.
pi_206512798
Ik snap steeds niet dat dat graantransport nou echt zo’n issue is voor de rest van de wereld.

Kan dat niet eenvoudig elders (meer) verbouwd worden?
Vakman pur sang
pi_206512808
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En straks natuurlijk ook, traditiegetrouw, janken als de russen schepen vol graan laten zinken.
Maak jezelf toch een niet zo extreem belachelijk, treurig fascistenvriendje.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:23:49 #175
38496 Perrin
pi_206512811
quote:
15s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik had vroegah huisgenoten die Friends-marathons hielden. :')
Ooit in een vlaag van verstandsverbijstering geprobeerd een aflevering te kijken maar na een kwartier met hersenverweking uitgeschakeld.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:23:52 #176
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206512812
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap steeds niet dat dat graantransport nou echt zo’n issue is voor de rest van de wereld.

Dat kost natuurlijk tijd.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206512821
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:

Nou, daarom dus.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:24:29 #178
38496 Perrin
pi_206512822
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:22 schreef YStec het volgende:

[..]
Ahw, ze doen het vanuit de goedheid van hun hart... 8 maanden na de invasie.
Duurt even voordat de gewetenswroeging je in zijn grip krijgt.
pi_206512841
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:23 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Dat kost natuurlijk tijd.
Ja natuurlijk, maar er is al wat tijd geweest en het is al wat jaren te verwachten dan Oekrane in een oorlogssituatie zou (kunnen) komen.
Steeds weer die wereldafhankelijkheid van zaken waarvan je achteraf denkt; hoe kun je nou daarvan zo afhankelijk raken?

Dit gaan we meer en meer meemaken de komende tijd. Wacht maar tot China aan de boom gaat schudden.
Vakman pur sang
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:28:32 #180
6484 ExTec
pi_206512863
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Wacht maar tot China aan de boom gaat schudden.
Gratis mandarijnen? :9
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:30:07 #181
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206512897
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:49 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik zie dat je weer de nuance zoekt. Wat je niet bevalt noem je gewoon irrelevant, of guerrillatactieken. Vervolgens bekijk je het van twee kanten: de pro-russische kant en de anti-westerse kant.
En als je dan eens uitglijdt en iets post wat echt een immoreel standpunt is, zeg je snel dat dat cynisme was.
Goed glibberig bezig!
Dat is helemaal niet waar. Men komt hier niet verder dan het standaard appl op emotie en het verwijzen naar de juridische onjuistheden van de russische invasie.

Beetje kinderlijk om alle inhoudelijke disussie daar de nek voor om te draaien.
pi_206512906
quote:

[..]
Ja natuurlijk, maar er is al wat tijd geweest en het is al wat jaren te verwachten dan Oekrane in een oorlogssituatie zou (kunnen) komen.
Steeds weer die wereldafhankelijkheid van zaken waarvan je achteraf denkt; hoe kun je nou daarvan zo afhankelijk raken?

Dit gaan we meer en meer meemaken de komende tijd. Wacht maar tot China aan de boom gaat schudden.
Was jij niet een van die Putinverstehers die tot het einde blijf volhouden dat Putler echt nooit de Oekrane zou binnen vallen en dat berichten daarover enkel Amerikaanse propaganda was bedoelt om Rusland in een kwaad daglicht te stellen?
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:31:08 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206512915
twitter

Wat een dappere Russen, burgers doden die voedsel vervoeren...
pi_206512921
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Gratis mandarijnen? :9
En panda's
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:31:33 #185
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206512924
quote:

[..]

Dat is nou eenmaal de mens eigen, korte termijnvisie. Zelfde als elkaar afslachten, je schiet er niets mee op, op de lange termijn. Eigenlijk zijn wij heel primitief.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206512934
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet waar. Men komt hier niet verder dan het standaard appl op emotie en het verwijzen naar de juridische onjuistheden van de russische invasie.

Beetje kinderlijk om alle inhoudelijke disussie daar de nek voor om te draaien.
Dus, het was "onjuist" maar we moeten het over de inhoud hebben of zo? Waarom is de inhoud nog relevant als de hele casus onjuist is?
pi_206512938
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Duurt even voordat de gewetenswroeging je in zijn grip krijgt.
Oh kom nou, laten we niet doen alsof die oligarchen niet alleen denken aan hun eigen welzijn, en dat dit niet gedaan is om o.a. financile redenen en omdat ze niet getarget willen worden door de Kremlin.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2022 19:33:32 ]
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:36:42 #188
6484 ExTec
pi_206513007
quote:

[..]
twitter

Rob _O_
pi_206513011
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
@:Noek
Je kernkopt em er zo in.
Go hard or go home
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:37:14 #190
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206513017
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus, het was "onjuist" maar we moeten het over de inhoud hebben of zo? Waarom is de inhoud nog relevant als de hele casus onjuist is?
Omdat die 'casus' de realiteit is. Het zou dom zijn om niet bezig te zijn met de inhoud.

Volgens mij is een beslissing op basis van ratio doorgaans een betere oplossing.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:38:25 #192
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206513042
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ twitter ]

Rob _O_
Lekker ongenuanceerd van Rob.

Moet kunnen, niks mis mee.
pi_206513061
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Omdat die 'casus' de realiteit is. Het zou dom zijn om niet bezig te zijn met de inhoud.

Volgens mij is een beslissing op basis van ratio doorgaans een betere oplossing.
Mijn insteek is 100% rationeel. Rusland is de agressor en maakt zich op grote schaal schuldig aan misdaden tegen de menselijkheid in deze oorlog. Wij moeten Oekraine vanuit die positie steunen in hun strijd tegen dit Rusland.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:40:46 #195
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206513083
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik had zo’n dochter. |:(
Had? Heb je haar vermoord?
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206513166
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Was jij niet een van die Putinverstehers die tot het einde blijf volhouden dat Putler echt nooit de Oekrane zou binnen vallen en dat berichten daarover enkel Amerikaanse propaganda was bedoelt om Rusland in een kwaad daglicht te stellen?
Nee.
Vakman pur sang
pi_206513174
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De 'casus' is dat Rusland onrechtmatig een buurland binnen is gevallen. Het zou dom zijn omdat niet te erkennen.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:45:40 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206513192
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mijn insteek is 100% rationeel. Rusland is de agressor en maakt zich op grote schaal schuldig aan misdaden tegen de menselijkheid in deze oorlog. Wij moeten Oekraine vanuit die positie steunen in hun strijd tegen dit Rusland.
Jij noemt het een rationele beslissing. Daarbij benoem je mensenrechten en een sterk gevoel van veronderstelde rechtvaardigheid. Het is dus louter ethisch gedreven. Ik kan dat begrijpen.

Het ethische perspectief is erg belangrijk. Maar er bestaan natuurlijk meer brilletjes om de oorlog mee te beschouwen.
pi_206513195
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het is inderdaad hoog tijd voor Russische tranen omdat hun gaspijp en internetkabels vernielende sabotageschepen met man en muis vergaan zijn.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:45:57 #200
38496 Perrin
pi_206513197
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik had zo’n dochter. |:(
RIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo