Eunice is bezig vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
Erik wil niet vertellen aan wie hij denkt wanneer hij fapt. Eunice wil het toch weten en blijft vissen.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
Erik wil geen Nederlandse namen noemen, voor het geval ze kijkt.
Verkeerd pilletjequote:
man man wann stoppen de meiden ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice zegt dat ze ook gaat proberen om te vingeren onder de douche
Oh dank jequote:Op zondag 30 oktober 2022 23:08 schreef Adat231 het volgende:
was een confrontatie tussen jef en a;icia
Shit. Gemistquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:09 schreef juul. het volgende:
Wat was dat net met Jef en Alicia, schreeuwpartij
Je zou het haast denkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Heeft Eunice een opdracht van de febo gekregen dat ze meerderen zit uit te vragen vandaag.
Ik ook en die gene die het hebben gezien hebben het niet echt uitgelegdquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:14 schreef mikekomen het volgende:
Schakel net in en heb dus de actie gemist![]()
alicia vond het te druk op de kamer, jeff voelde zich aangesproken omdat hij onderdeel van die drukte was, hij vond het belachelijk dat hij er op aangesproken werd, omdat hij voor het eerst in 2 maanden eens onderdeel van de drukte was op de kamer, zei in zijn boosheid dat alicia dan maar naar huis moest en alicia ligt nu te jankenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:09 schreef juul. het volgende:
Wat was dat net met Jef en Alicia, schreeuwpartij
Nu pas?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:17 schreef spapaars het volgende:
Agressieve toontje van Jef begint mij aardig te storen.
Dat boeit nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
bij de stream staat urtijd
24:17 wat is met de idioten los?
Een wat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Erik een Fleshlight-gebruiker...van huis uit...
Verbaast me niet want ik weet nog dat Jeff het totaal niet ok vond dat Alicia haar 24 uur had aangevraagd en daarna heeft ingetrokken. Toen kwam die verwijdering tussen die 2.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
alicia vond het te druk op de kamer, jeff voelde zich aangesproken omdat hij onderdeel van die drukte was, hij vond het belachelijk dat hij er op aangesproken werd, omdat hij voor het eerst in 2 maanden eens onderdeel van de drukte was op de kamer, zei in zijn boosheid dat alicia dan maar naar huis moest en alicia ligt nu te janken
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Verbaast me niet want ik weet nog dat Jeff het totaal niet ok vond dat Alicia haar 24 uur had aangevraagd en daarna heeft ingetrokken. Toen kwam die verwijdering tussen die 2.
vabdaag 25 uhrquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
bij de stream staat urtijd
24:17 wat is met de idioten los?
Of ruzie of het gaat over seksquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een commotie vanavond. Zat er alcohol in het Thais eten of zo.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
“Alsof ze een prinses is”
Is ze ook, voor het werk
quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Erik een Fleshlight-gebruiker...van huis uit...
Waarom moet hij daar eigenlijk iets van vindenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Verbaast me niet want ik weet nog dat Jeff het totaal niet ok vond dat Alicia haar 24 uur had aangevraagd en daarna heeft ingetrokken. Toen kwam die verwijdering tussen die 2.
Men men wat een schijnheilquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac moet even z’n straatje schoonvegen
En ook weer zo stiekem, hij zorgt er wel voor dat niemand het hoortquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac moet even z’n straatje schoonvegen
Heeft ie het toch echt zelf naar gemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
Jammer dat Berend niet meer bij dat groepje past
Omdat hij op Jeff zou hebben gestemd ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie het toch echt zelf naar gemaakt
Heeft hij ookquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij op Jeff zou hebben gestemd ?
Loyaliteit is belangrijk en daarin is communicatie keyquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij op Jeff zou hebben gestemd ?
I know. Maar dan nog maakt dat niets uit voor het feit dat ik het jámmer vind.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Loyaliteit is belangrijk en daarin is communicatie key
Nou ja als Berend gaat dreigen met 24 aanvraag dan zal de FEBO daar niet blij van wordenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey denkt dat de FEBO teleurgesteld is in Berend en meer van dat typetje hadden verwacht
'Doe maar beste jongeman' zou ik zowat emotieloos tegen hem zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja als Berend gaat dreigen met 24 aanvraag dan zal de FEBO daar niet blij van worden
Van alle etenswaar die hij heeft gejat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef juul. het volgende:
Jef; iedereen is afgevallen en Rupert is aangekomen
Vooral jammer dat hij het niet bespreekt met Berendquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
I know. Maar dan nog maakt dat niets uit voor het feit dat ik het jámmer vind.
Nee hoor Imadine is ook aangekomenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef juul. het volgende:
Jef; iedereen is afgevallen en Rupert is aangekomen
Ja ook wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral jammer dat hij het niet bespreekt met Berend
Berend zelf ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft hij welquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Berend heeft geen issues met Jeff, Jeff wel met Berend
Die draagt af en toe kindermaatjesquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
Valt me nu eigenlijk op hoe klein eunice eigenlijk is naast Jeff
24 uur aanvragen en daarna van iedereen afscheid nemen om vervolgens te zeggen dat je toch gewoon blijftquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet hij daar eigenlijk iets van vinden
Nou ja, zeiken vind ik het niet. Snap prima dat ze het vreselijk vindenquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
Staan ze weer brood te bakken.
Leila zeiken over de vliegen
Naar mijn mening stond ze te zeiken omdat ze deed alsof ze die vliegen voor het eerst zag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, zeiken vind ik het niet. Snap prima dat ze het vreselijk vinden
Die bal ligt toch echt wel bij Berend maar ook Jappie spreekt ie niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Berend stinktquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die bal ligt toch echt wel bij Berend maar ook Jappie spreekt ie niet meer
Ze kwamen net ergens vandaan ... zouden ze net wat gedaan hebben buiten beeld ?quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Djedi is trouwens ook van het lang en warm douchen in de ochtend en het interesseert haar niet dat anderen dan koud moeten douchen. Een heel egoïstisch meisje bleek maar weer dat ze al de garnalen er uitpikte bij het Thaise diner.
heb je ook de sextalk van de meiden zo om 18 00??quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net terug , weer heel wat gemist, ruzie Jeffrey komt zo online ....
Zit misschien in uurfilmpjes, was een beetje te goor om te monteren ....quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
heb je ook de sextalk van de meiden zo om 18 00??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie Jeffrey en Alicia - 30 oktober 2022.wow bro joh hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het probleem niet omtrent Jeffrey. Hij is duidelijk. Mag toch.
Jazeker, maar ik vond hem hier te hard naar Alicia ...quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
wow bro joh haha
Ik vond het een uitstekend verweer van Jeff. Ze had niet veel meer in te brengen, deze verwende stiekeme sneaky blaag.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wow bro joh haha
Ja geen idee... volgens mij bestelt bloem voor de bv , maar gebruikt ie het ook prive idd ... samen met bedmaatje Imaquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij staat Rupert weer eten te jatten veilig te stellen in de keuken ....
Ik hoop dat hij volledig herstelt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer doet ie tegenwoordig niet ... herstellende van iets is ie
Haha, was tijdens de race dus ik heb het gelukkig gemist. Schaamteloos als ik de reacties moet geloven.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, de sextalk van die meangirls, die staan er mooi op .....
Ja, standjes en creampies ....quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
Haha, was tijdens de race dus ik heb het gelukkig gemist. Schaamteloos als ik de reacties moet geloven.
En Wanda die als ze geen zin heeft om geneukt te worden want das teveel gedoe dan wel graag bij het pijpen wel graag vol over haar gezicht gespoten wil worden ... .. maar goed dat is nog maar een dingetje .. er is meerquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, de sextalk van die meangirls, die staan er mooi op .....
Ja, schaamteloos en dan zit je vriend thuis streams te kijken, die kan niet meer naar zijn werk morgen ...quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
En Wanda die als ze geen zin heeft om geneukt te worden want das teveel gedoe dan wel graag bij het pijpen wel graag vol over haar gezicht gespoten wil worden ... .. maar goed dat is nog maar een dingetje .. er is meer
Een Huub zie ik hier wel, maar nog geen Brian .....quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Amanda uit de GDK toppen ze nog niet. Maar ze zijn goed op weg.
Die vriend is op missie vermoedelijk en kan beter nog even niet thuiskomen ...quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos en dan zit je vriend thuis streams te kijken, die kan niet meer naar zijn werk morgen ...
Nou die Marciano misschien als ie echt boos wordt...quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Een Huub zie ik hier wel, maar nog geen Brian .....
En misschien een Jaap (Berend ...)
Nee, is een pussy en een meeloper denk ik ...quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
Nou die Marciano misschien als ie echt boos wordt...
Ja top weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
GOEDEMORGEN,quote:Op maandag 31 oktober 2022 05:23 schreef Dotteke het volgende:
Sssttt…….
iedereen slaapt nog in de loods 😉
Ja lekker fris hé, z'n kleding en sokken staan ook s'ochtends klaar, hij kan er zo in springen...quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik, ongedoucht, al weer klaar voor de dag.
Klopt, vanaf 7:50.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Die Alicia staat volgens mij nu al 25 min onder de douche... echt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
OopsNippelgate.. 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, volgens mij is het alweer uitgepraat, welterusten ...![]()
Isaac, Jeffrey en Alicia - 30 oktober 2022.Duizend maal dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En prinses alicia mag inderdaad wel eens wat tegenspraak krijgen
Ipv van dat ach gossie arme meisje gelul van Babette en IsaacThinking is difficult, that’s why most people judge
Hij werd wel een beetje meegesleept in z’n emoties.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Teruggekeken, ik vond de reactie van Jeffrey niet okay ....
Ergens jammer. Maar misschien is het maar beter zo. Ik vind haar een leuke deelnemer maar misschien niet voor dit programma.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia heeft haar 24 uur blijkbaar aangevraagd ..
Mooiquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia heeft haar 24 uur blijkbaar aangevraagd ..
Nadir gaat ook nog wel binnenkort.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : Die 24-uur aanvraag, staat die al vast?
Maddy : Ik heb 'm gemaild, ik heb er nog geen antwoord op omdat het weekend is.
Alicia : Dan zou die vandaag binnenkomen toch, kun je me dat laten weten?
Maddy : Ja, meteen.
Elkaar niks gunnen. Gisteravond kon je goed zien dat er van een hechte groep geen sprake is. Iedereen denkt alleen aan zichzelf en zijn eigen groepje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Het Thaise eten zag er wel goed uit... dan staat er zoveel en dan moeten er toch hele bergen opgeschept worden, hoezo pak je gelijk 2 loempia's, dat egoïsme van bepaalde figuren...
Ook een leuke verdienopdracht. Allemaal een vliegenmepper. 10 minuten. 100 euro voor de pot per dode vlieg.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
Die vliegen… ik snap gewoon nog steeds niet waarom ze daar niet een aantal vliegenmeppers voor hebben gekocht en grondig aan de poets gaan en de bron opzoeken.
Of ik moet dit echt gemist hebben dat dit wel gedaan is.
Ik vind dat zo triest maar de hele huidige maatschappij is zo tegenwoordig... zijn nog maar weinig mensen die iets voor een ander over hebben ..quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Elkaar niks gunnen. Gisteravond kon je goed zien dat er van een hechte groep geen sprake is. Iedereen denkt alleen aan zichzelf en zijn eigen groepje.
Ik gok erop dat de FEBO ook rekening heeft gehouden met een 2de golf vertrekkers..quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:46 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen Cos. Snap wel dat Alicia haar 24 uur aangevraagd heeft. Ze heeft weinig aansluiting, behalve met wat ouderen zoals GJ en Babs en Isaac. Ze is verliefd, ze kan prachtig zingen, had wat kansen gekregen vlak voordat ze de loods in ging. En ze is niet gelukkig daar, dat is overduidelijk. Snel wegwezen. Wel jammer dat er daardoor weer geen eliminatie komt waarschijnlijk
Dit en dat in die loods sowieso procentueel meer mensen zitten die opportunistisch en sommigen narcistisch zijn anders gooi je geen jaar van je leven weg om of met je stomme kop op TV te komen of 970K te winnen. Wie wil nou werkelijk een jaar geen contact met je geliefden? Een gevangenis is nog minder erg bij wijze van.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest maar de hele huidige maatschappij is zo tegenwoordig... zijn nog maar weinig mensen die iets voor een ander over hebben ..
Nee Olivier stond gister aan het hekquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Ik had eigenlijk helemaal niet de indruk dat ze weg wilde.. is dat naar aanleiding van die ruzie met Jeff?
O serieus? Kan dat dan? En wat deed hij? Ging hij roepen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Olivier stond gister aan het hek
Ooh echt... jemig ik heb veel gemist..quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Olivier stond gister aan het hek
Hij heeft wat geroepenquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
O serieus? Kan dat dan? En wat deed hij? Ging hij roepen?
Gisterochtend ... mochten we niet horen van de Febo.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... jemig ik heb veel gemist..
Was dat na het eten?
Smorgens alquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... jemig ik heb veel gemist..
Was dat na het eten?
Wel gek dat dat mogelijk is, want dan gaan meerdere geliefden dat misschien doen en dan is ‘het hek’ van de damquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wat geroepen
Wat is onduidelijk
Thanx... nah heb ik echt niks van meegekregen...😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gisterochtend ... mochten we niet horen van de Febo.
Goedemorgen! Ja, haha, die pendel, die zie ik nauwelijks meer. Zou die toch niet werkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
Mssn moet Alicia het even aan het pendel vragen?
Ze kan altijd Isaac zijn 500 euro nog uitgeven.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy is van niet-bestaand geld boodschappen aan het doen geloof ik.
Zo stond ik net ook bij de AHquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zie ook niet meer dat hij gebruikt wordt, in het begin zaten ze hele dagen te pendelenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ja, haha, die pendel, die zie ik nauwelijks meer. Zou die toch niet werken
Make uppenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Die is bijna opquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze kan altijd Isaac zijn 500 euro nog uitgeven.
Heb gister veel gemist wat ik een beetje terug kan lezen. Gaat Alicia naar huis?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
Krijgen we weer de hele dag Alicia streams
Nee door Isaac zelfquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel opletten he, ze was net niet aan het make-uppen.
Ze heeft gisteren haar 24 uur aangevraagdquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb gister veel gemist wat ik een beetje terug kan lezen. Gaat Alicia naar huis?
Dat zei ik tochquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ze heeft maar 25
Ze kan niks bestellen bij de jumbo
Dat laatste want bij de 25 zit nog 15 van kenziquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zei ik tochZal wel die 30 van Isaac bij zitten ... of ze was zich gewoon aan het verlekkeren op de website van jumbo.
Ik geloof helemaal niet dat dat geld van Isaac op is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee door Isaac zelf
Geen idee waaraan allemaal.
In ieder geval de spelletjes
Proteïne poeder
Het schijnt gezegd te zijn door Maddy tegen Isaacquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat dat geld van Isaac op is.
Hij houdt het volgens mij ergens achter de hand om later te gebruiken, hetzij voor zichzelf, hetzij om stemmen te ronselen voor iets.
Ik ben het met hem eensquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
JW maakt even het dames Oranje met de grond gelijk ... ouwe zeikerd, echt waar.
Vrouwenvoetbal heeft nog een hele lange weg te gaan. Je kunt het inderdaad niet vergelijkenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind het onzin om te gaan vergelijken.
Dat is dan wel een heel betrouwbare bron natuurlijk....Maddyquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het schijnt gezegd te zijn door Maddy tegen Isaac
Eh ja ze is de manager en zij kan dat zien op de computerquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heel betrouwbare bron natuurlijk....Maddy
En Isaac weet volgens mij tot op de cent wat hij nog heeft, die weet echt wel waar hij mee bezig is met zijn geld.
Natuurlijk .. passen over het algemeen heel goed in zijn leeftijdsbereik..quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:23 schreef engine het volgende:
Erik kijkt liever naar voetballende dames
Ongeveer 25quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Natuurlijk .. passen over het algemeen heel goed in zijn leeftijdsbereik..
Klopt en het is niet zo dat als je als jonge jongen een beetje talent hebt kom je er niet maarzoquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat Erik zegt klopt niet .. er zijn genoeg full-prof dames.
tjaquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh ja ze is de manager en zij kan dat zien op de computer
Ze zaten samen op kantoor
Daar had Erik ook groot gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik ziet een complottheorie : er wordt echt alles aan gedaan dat vrouwen niet kunnen doorstromen naar de top.
GJ : Dan investeer je als voetbalclub heel erg in een vrouw, en dan is ze zwanger.
Erik : Dat vind ik echt een bullshit argument. Dat is een argument van 18-zoveel, we leven in 2022 hoor.
Even team-Erik hoot
Is al weer van de baanquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat ik Isaac hoorde zeggen dat hij het bedrag zou aanvullen tot 50 euro zodat Maddy een bestelling kon plaatsen... in ieder geval voor het ontbijt...
Gj is weg met Nadirquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gesprek valt ongemakkelijk stil bij Erik, JW en GJ.
Meeste dames beginnen na hun sport carrière aan kinderen, maar goed, laat GJ lekker zo denken, beetje bekrompen, alhoewel ik het met sommige dingen wel met hem eens ben. En Erik heeft gelijk over de mannen, die jankend over het veld rollen als ze een klein duwtje krijgen, schwalbes etc,quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
Dan investeer je er in worden ze zwanger
Een jaar kost het zegt GJ![]()
Nah, ik loop echt achter..quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al weer van de baan
Maddy staat uiteindelijk al in de min
In dit geval heet het realistischquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
JW lekker positief over het planken
De dames(mexx etc. ) gaan het nooit redden
Sommige dingen veranderen heel snelquote:
Planken is best makkelijk te trainen met dat schemaquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In dit geval heet het realistisch
Dat verstond ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir vindt het een egoistische actie van Olivier lijkt hij tussen het gekraak door te zeggen.
Zou ze dan gisteren haar 24 uur hebben aangevraagd?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
Volgens GJ is ze er nog niet uit..
terwijl ik bij Isaac en alicia een ander idee kreeg
Ja ze heeft vanmorgen al bij Maddy gecheckt of ze had gemaildquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou ze dan gisteren haar 24 uur hebben aangevraagd?
Ik dacht dat dat niet kon in het weekend?
Dat vind ik ook wel egoïstisch.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
Vriend Olivier heeft geroepen dat alicia er voor hem moet zijn
@:Puzziepie
Jawel maar dan gaat het pas in op maandagochtend 9 uurquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou ze dan gisteren haar 24 uur hebben aangevraagd?
Ik dacht dat dat niet kon in het weekend?
Wat deed hij dan? Ik zag het nietquote:
Dus daarom heeft ze haar 24 uur aangevraagd?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
Vriend Olivier heeft geroepen dat alicia er voor hem moet zijn
@:Puzziepie
maar eerder moesten ze toch wachten tot maandag met het aanvragen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ze heeft vanmorgen al bij Maddy gecheckt of ze had gemaild
En ze wil graag bericht of hij goed is doorgekomen
Geen idee wat er dan met die vriend is.. en waarom hij dat roeptquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus daarom heeft ze haar 24 uur aangevraagd?
Ah ok, eens zien of ze nu wel echt weg gaat of toch weer over gehaald kan wordenquote:
In het weekend gaat niemand weg.. dat weet ik zekerquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
maar eerder moesten ze toch wachten tot maandag met het aanvragen?
Bijna op zijn buik liggen..quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? Ik zag het niet
Ach ja, dat is een begin toch ?quote:
Die stream skip ik dan maarquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
En Wanda begint weer te zeiken over Maddy
Dan nog ben je een kleuter als je aan een poort gaat staan roepen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan met die vriend is.. en waarom hij dat roept
Maar kan me voorstellen dat hij niet heel blij wordt van die beelden
En dat had alicia zich ook kunnen bedenken
Wanda krijgt het nog zwaar als Maddy geen manager meer isquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
En Wanda begint weer te zeiken over Maddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |