En zijn worst lag dagenlang in de kastquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:20 schreef IkFok het volgende:
nog niet eens afgekoeld en Erik zet het zo de koelkast in
Maar 1 streams las ik, terwijl er nog best wat bewoners wakker zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO laat toch weinig zien snachts
Hoe om te gaan met eten ..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn worst lag dagenlang in de kast
Erik snapt veel, maar hoe om te gaan met een koelkast is hem vreemd
Zoals mijn vader zei: Je eet de honger in je lijfquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na zo`n maaltijd heb je vaak na een paar uur weer trek.
Voor het eten maakt het niet uit. Alleen de koelkast moet wat harder werken...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn worst lag dagenlang in de kast
Erik snapt veel, maar hoe om te gaan met een koelkast is hem vreemd
En ze raadt hem aan om het in bijzijn van de mensen te zeggen dat hij moet ophoudenquote:
Als er genoeg warm spul in de koelkast staat wordt de rest ook verwarmdquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Voor het eten maakt het niet uit. Alleen de koelkast moet wat harder werken...
JW mag van Esther niet zeggen dat ze zeiktquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Ja hoor het klagen over het eten is begonnen
Erik heeft denk ik een heel wijze les geleerd met zijn leverworstquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Voor het eten maakt het niet uit. Alleen de koelkast moet wat harder werken...
Nah echt heel warm was het al niet meer...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg warm spul in de koelkast staat wordt de rest ook verwarmd
Het is gewoon niet goed in verband met de bacteriën in de koelkast, op die manier geef je ze de kans toe te slaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Warm eten in je koelkast? Volgens Schlunegger kan je koelkast de warmte van het eten gewoon aan. Om de andere producten in je koelkast vers te houden, kun je deze even aan de kant schuiven zodat ze het warme eten niet raken. Om je warme eten nog sneller te laten afkoelen, kun je het in kleine porties verpakken.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft denk ik een heel wijze les geleerd met zijn leverworstHij zorgt er nu voor dat alles zo snel mogelijk in de koelkast gaat.
Kunnen de vliegen er ook niet meer bij
Ja zeg, wat was het nou?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nah echt heel warm was het al niet meer...
Ik doe zelf ook nooit, maar volgens Google kan het dus wel..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet goed in verband met de bacteriën in de koelkast, op die manier geef je ze de kans toe te slaan
Volgens de ene link die jij quote welquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook nooit, maar volgens Google kan het dus wel..
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:32 schreef D. het volgende:
Hoe zit dat met dat planken trouwens? Is dat een opdracht?
Als je het eten afdekt toch niet?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet goed in verband met de bacteriën in de koelkast, op die manier geef je ze de kans toe te slaan
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Bern loopt anders als hij zijn haar los heeft
Briefquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
van de regie? wanneer word dat gezegd?
Behalve zijn leverworst, hij bleef er bij dat die niet in de koelkast hoeft ook al las hij op het etiket dat het gekoeld bewaard moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft denk ik een heel wijze les geleerd met zijn leverworstHij zorgt er nu voor dat alles zo snel mogelijk in de koelkast gaat.
Kunnen de vliegen er ook niet meer bij
Ik had vroeger alleen maar liefjes met lang haar. nu vind ik er geen reet meer aanquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Bern loopt anders als hij zijn haar los heeft
Dat weet ik niet precies , maar ze moeten 30 dagen planken oidquote:
30 dagen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies , maar ze moeten 30 dagen planken oid
Barst van de pijn, maar wel met zijn drieën proppen in een bedquote:
"Jij hebt echt geen filter hč"quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe vraagt iets over Kenzi's ongesteld zijn , maar daar was Kenzi niet blij mee
Precies dat en als ie mazzel heeft gaan ze zo ook nog een partij windenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Barst van de pijn, maar wel met zijn drieën proppen in een bed
Thais etenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef mario390 het volgende:
nasi hebben ze gegeten?
goed dat niet voeti of oori
Boeren sowiesoquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Precies dat en als ie mazzel heeft gaan ze zo ook nog een partij winden
en nieuw maanverbandquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hadden 3 weken geleden nog 2 maanden voorraad
Er is net nieuwe binnen als het goed is, een doos voor Moraima, en eentje voor Alicia (meen ik)quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er is net nieuwe binnen als het goed is, een doos voor Moraima, en eentje voor Alicia (meen ik)
Daarom stemt ze ook Ima, lekker woke...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
Mirthe vind negerzoenen heel discriminerend
want ze waren zwart en leken op hele dikke lippen
soms komt ze totaal niet snugger over
Dit moeten ze gaan doen,denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:32 schreef D. het volgende:
Hoe zit dat met dat planken trouwens? Is dat een opdracht?
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
Mirthe vindt negerzoenen heel discriminerend
want ze waren zwart en leken op hele dikke lippen
soms komt ze totaal niet snugger over
ik heb nog nooit negerzoenen gegeten die op lippen lekenquote:
Diegene waar ze het laatst sex mee had gehad? Want dat vertelde ze laatst ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Mexx vertelt over iemand die ze leuk vond toen ze het huis in ging, iemand van de FEBO, ze denkt elke avond aan hem als ze gaat slapen. Ze werd thuis opgehaald....en SL
er zal ook een warmte stand op zittenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Rupert heeft last van opvliegers terwijl hij in de massagestoel ligt
Nee dit ging om iemand anders, dom wichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Diegene waar ze het laatst sex mee had gehad? Want dat vertelde ze laatst ook.
Ik kan niet tegen dat soort films , daar is mijn hartje te teer voorquote:
Een maandje oefenen, en iedereen die het dan 5 minuten kan wint een X bedrag?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit moeten ze gaan doen,denk ik
https://fitgirlcode.nl/de(...)p-5-minuten-planken/
Wat een fokking puber (terwijl het om KimK draait)quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Mexx vertelt over iemand die ze leuk vond toen ze het huis in ging, iemand van de FEBO, ze denkt elke avond aan hem als ze gaat slapen. Ze werd thuis opgehaald....en SL
ooit Amsterdammend gekeken op 16 jarige leeftijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat soort films , daar is mijn hartje te teer voor
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooit Amsterdammend gekeken op 16 jarige leeftijd
nooit meer slapen![]()
![]()
Door Leontien Ruiters?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooit Amsterdammend gekeken op 16 jarige leeftijd
nooit meer slapen![]()
![]()
gewoon niet mijn dingquote:
spiegeltje nodigquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Je moet Rupie niets vertellen want de volgende dag gaat het door loods heen.
Goh maddy
En met gespeeld dramaqueen kennelijk minderquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Nadir heeft er moeite mee om gespeeld leuk te doen
Die hebben elkaar wel gevonden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon niet mijn ding
ik hou er niet van
ik slaap er niet van
ik kan het niet zien![]()
Maddy en Nadir bonden
ach nadir lult wel weer wat over maddy tegen een anderquote:
Ze houdt van keiharde sexquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Wanda: ik hou ervan als ie aan mijn haren trekt, en la ie mij keihard op mijn reet slaat
Okquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Wanda: ik hou ervan als ie aan mijn haren trekt, en als ie mij keihard op mijn reet slaat
Heeft ze zelf bedacht.quote:
Zei ze geen liefde bedrijven sexquote:
lekker on stream roepenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zei ze geen liefde bedrijven sex
Wanda weet van wantenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Wanda: ik hou ervan als ie aan mijn haren trekt, en als ie mij keihard op mijn reet slaat
Gaat ze dan knorren?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Ze krijgt vrijstelling van 1 eliminatie?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
manager kan niet worden geelimineerd
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Weten we dat ook weerquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
tja ik weet het niet zit niet bij de FEBOquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ze krijgt vrijstelling van 1 eliminatie?
Dat klopt ook niet, want als er vandaag een eliminatie is mag men nog steeds niet op de manager stemmen
Pohh Wandaquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: In het begin hadden we 7 keer op een dag seks
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen bij zo'n stil muisje. Bij de Schoolkrant zeker....quote:
ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen bij zo'n stil muisje.
Waarschijnlijk heeft ze weer een vage kronkel in haar hoofd, zelf wat vage conclusies getrokkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja ik weet het niet zit niet bij de FEBO
wat lullt zij denn nuquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: In het begin hadden we 7 keer op een dag seks
Ik wil hier graag meer over wetenquote:
Ik heb de link weleens geplaatst.quote:
Dat vertelde zequote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Wat een gesprek![]()
Vertelt Djedi nu net dat ze een hele tijd met een op afstand bestuurbare vibrator rondgelopen heeft?
quote:
Ah dan zag ik het goedquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef freaky40 het volgende:
Isaac is niet te peilen aldus Maddy. Ik wel; want niet te vertrouwen...
ik dacht dat Djedi er niks over zou zeggen op tvquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Wat een gesprek![]()
Vertelt Djedi nu net dat ze een hele tijd met een op afstand bestuurbare vibrator rondgelopen heeft?
Dit zijn de streams maarquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Djedi er niks over zou zeggen op tv
Hij weet schijnbaar niet at zijn zender kraaktquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef freaky40 het volgende:
Nadir's zender blijft maar kraken. Vraag een andere aan de Febo.
Ik weet wie dat isquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda lijkt me een typische zeester met haar grootspraak.
Mij nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda lijkt me een typische zeester met haar grootspraak.
quote:
wwat is en bn-erquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Kim K. heeft ooit seks gehad met een BN-er
hahaquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Kim K. zei tegen haar moeder over seks met de BN-er: Ik weet niet wat hij aan het doen was, maar het leek wel of hij stamppot aan het maken was
Een Youtuber.quote:
Qucee...schijnbaar heeft Kim daar mee gedate.quote:
nee was een grapje van mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Qucee...schijnbaar heeft Kim daar mee gedate.
ondertussen zit GJ aan zijn tenen te fruttenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef Sestra666 het volgende:
ligt alicia aan de tiet van babs of wah
man,man, dat geplak bij elkaar de hele tijd
Ohquote:
Moet kunnen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zo onaantrekkelijk dat gesprek met die viswijven
maaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Het gaat over vinger in de anus duwen. SL.
Babs heeft altijd wel iemand in dr bedquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef Sestra666 het volgende:
ligt alicia aan de tiet van babs of wah
man,man, dat geplak bij elkaar de hele tijd
Creampie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Djedi vindt het geil als het eruit glijdt.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ondertussen zit GJ aan zijn tenen te frutten
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
We leven in 2022
Ze zijn inmiddels bijna alle schaamte voorbij, lijkt hetquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
Erover praten is normaal maar niet terwijl je op een livestream bent
gadverquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Djedi vindt het geil als het eruit glijdt.
Ik zou hun gezichten wel willen zien als ze dit terug kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
We leven in 2022
De dames zijn geilquote:
Dan kun je nog gewoon meeluisteren hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
gadver
ik wil het gewoon niet weten
* greysbones doet handen voor haar ogen
nee die stream staat op mutequote:
Die was van Kim D vanmorgenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Kim K even haar vibrator moet uitlenen.
Die ouders en rest van de familie die zit te kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zou hun gezichten wel willen zien als ze dit terug kijken.
Ach, tis ook eigenlijk heel gewoon
Die weet niet wat hij gehoord heeftquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:24 schreef D. het volgende:
Zit Ruben nu mee te luisteren en er een gedicht over te schrijven?
Ruben de ranzige dichter.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:24 schreef D. het volgende:
Zit Ruben nu mee te luisteren en er een gedicht over te schrijven?
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb wel een ander idee bij die vork smilie nu
martin dan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
KimK zou ik niet eens in m'n bed willen joh
Ik denk dat ie maagd isquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die weet niet wat hij gehoord heeft
Jij was toch #teamSacha?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef engine het volgende:
Wanda vindt het wel lekker als het na het pijpen overal zit. Goed gesprek dit
Team Sasha Wanda en Mirthequote:
ik geloof wanda gaat bij de sex zo afquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Kim K even haar vibrator moet uitlenen.
quote:
goed ik nu niet an het kauen benquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:27 schreef engine het volgende:
Kim had het uitgespuugd terwijl normaal slikt ze het altijd door.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou als de moeder al aan haar vraagt of het met de vork of de worst was
Ja hallo...nu krijgt "spuit" een hele andere betekenis.quote:
In deze zin klinkt dat best raar.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja hallo...nu krijgt "spuit" een hele andere betekenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |