Lekker hoor. Alleen al visueel plezier.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
EC laat al sneeuw zien 19 november.
Ver weg uiteraard.
[ afbeelding ]
Dat is het leuke van de winter vind ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Alleen al visueel plezier.![]()
Was vanmiddag nog ff in je stadjequote:Op vrijdag 11 november 2022 17:24 schreef INViCTuS het volgende:
Met dit weer kan je toch niet klagen?! Wederom veel uren zon en een graad of 13 hier. Prima herfst weer
Ach, dan hebben we in ieder geval voorpret gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is het leuke van de winter vind ik.![]()
Vaak valt het dan weer tegen, als het niet uitkomt. .
Zo is dat.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we in ieder geval voorpret gehad.
Kom je af en toe post halen in Zutphen? Volgende keer ff melden voor biertjequote:Op vrijdag 11 november 2022 17:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was vanmiddag nog ff in je stadjePostadres regelen bij gemeentehuis, voor de overgangsmaanden dat we in Spanje zitten. Mogen we adres van ouders van vrouwlief gebruiken
![]()
Fijn zonnetje idd.
Je bent de nieuwe @bloodymary1quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:24 schreef INViCTuS het volgende:
Met dit weer kan je toch niet klagen?! Wederom veel uren zon en een graad of 13 hier. Prima herfst weer
Haha jawel, we hebben daar wel een adres, maar voor een paar instanties is het de eerste maanden makkelijker om een NL briefadres te houden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom je af en toe post halen in Zutphen? Volgende keer ff melden voor biertje
Nog geen postadres in Spanje?
Haha, bij de oude ook de hele dag zon!quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de nieuwe @:bloodymary1Hier maar af en toe een beetje zon.
Hier in regio Den Haag idd een heerlijk zonnetje.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
Meeste provincies zon zie ik op de zonradar. Hier 12 tinten grijs.
3 uur rijden voor de bewoonde wereld (en geen kust) zou me eerder nekken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:13 schreef dick_laurent het volgende:
Noord Nederland. Geen wonder dat de huizen daar geen drol kosten, het vriest er het hele jaar
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Van de echte diepvrieskou komt het voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |