quote:De Champions Leaguecampagne loopt voor Ajax nog niet zoals gehoopt. In de uitwedstrijd tegen de Rangers moet de ploeg oppassen niet te verliezen, want dan kan het zomaar gedaan zijn met Europees voetbal dit jaar.
Toen in augustus de loting voor de Champions League werd verricht was er sprake van het nodige vertrouwen bij Ajax. Tuurlijk, Liverpool en Napoli zijn geen makkelijke tegenstanders, maar er lagen zeker kansen met ook het zwakker geachte Rangers in de poule.
Ajax in de Champions League 2022
Ajax startte voortvarend aan de groepsfase met een dikke thuiszege op de Rangers, maar daarna kwam de klad er flink in. Uit bij Liverpool werd er terecht verloren en thuis tegen Napoli werden de Amsterdammers met 1-6 van het veld geblazen. Vervolgens hadden ze ook in Napels weinig in te brengen: 4-2.
Ajax vs. Rangers
De druk staat er in Glasgow dus flink op, want bij een nederlaag kan het Europese seizoen zomaar voorbij zijn. De derde plek, die een plekje in de Europa League oplevert, lijkt het hoogst haalbare.
Aftrap: Dinsdag 1 november 21:00
Wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk nu snel de 0-2, dan kan ik wat anders gaan doen.
Dat PSV van dit Ajax verliest is al helemaal bijzonder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Dit is een érg slechte wedstrijd.
Dat PSV van dit Rangers verloren heeft blijft bijzonder.
Dat Arsenal van dit PSV verloor is extreem bijzonder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat PSV van dit Ajax verliest is al helemaal bijzonder.
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijft bijzonder dat Psv hier niet van kon winnen.
Blijft bijzonder dat deze club de Europea League-finale haaldequote:Op dinsdag 1 november 2022 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijft bijzonder dat Psv hier niet van kon winnen.
Het begon lekker toen Antony er nog was.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nog niet onder de indruk van Bergwijn dit seizoen
Dat was nog met BasseyGodquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat deze club de Europea League-finale haalde
Wat snap jij wel?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet.
Ik dacht niet dat het kon maar die is echt nog slechter dan Renschquote:
In dit soort posts moet je @PowerLoungen tekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die aanname van Alvarez... man man man.
Heeft @PowerLoungen ook een mening over Marco van Basten die Guus 'draufganger' Til op 10 wil in het Nederlands Elftal?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In dit soort posts moet je @:PowerLoungen tekken.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft @:PowerLoungen ook een mening over Marco van Basten die Guus 'draufganger' Til op 10 wil in het Nederlands Elftal?
Regenboog, man met kleurtje, lekker woke.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Lidl-reclame slaat als een tang op Mo Ihattaren
Ik snap nooit als dat soort toch wel grote bedrijven met zulke teringslechte reclames komen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Lidl-reclame slaat als een tang op Mo Ihattaren
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft @:PowerLoungen ook een mening over Marco van Basten die Guus 'draufganger' Til op 10 wil in het Nederlands Elftal?
Gelukkig wel grinta ofzo . Smerige Utrechtvoetballerquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die aanname van Alvarez... man man man.
Hier komme de negers er niet ien aldus boer hans uut Gemertquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Regenboog, man met kleurtje, lekker woke.
En gvd in elke reclame moet tegenwoordig een neger(in) meespelen, want anders is het racistisch en niet een juiste afspiegeling van de samenleving
Lekker druk om makenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En gvd in elke reclame moet tegenwoordig een neger(in) meespelen, want anders is het racistisch en niet een juiste afspiegeling van de samenleving
Blessaquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Is Blind ook geblesseerd? Of heeft die straf ofzo?
Zou je Nederlands kunnen spreken?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Blessa
En Ajax speelt ineens een stuk beter.
Goh.
Ik zou ook graag als Fries in 5% van de reclames een Fries willen zien.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In de Hunkemuller reclame zit toch een Fries(in)?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou ook graag als Fries in 5% van de reclames een Fries willen zien.
Lutz Jacobi, geil.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de Hunkemuller reclame zit toch een Fries(in)?
Meer van dit! Voornamelijk vanwege het lingeriemerk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de Hunkemuller reclame zit toch een Fries(in)?
Heb je er wat op tegen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Deze smoes gaat niemand geloven om je Grindr avontuurtjes te verhullen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:40 schreef -XOR- het volgende:
Ik vrees dat ik van het kijken naar deze wedstrijd apenpokken heb opgelopen.
Dan moet je zelf je diploma halen, ja? Ga zelf dan de trainerscursus doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:40 schreef -XOR- het volgende:
Ik vrees dat ik van het kijken naar deze wedstrijd apenpokken heb opgelopen.
Grindr-avontuurtjes doen vast minder pijn dan deze wedstrijd aanschouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze smoes gaat niemand geloven om je Grindr avontuurtjes te verhullen.
Dani 2.0quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
Portugeesje gaan we nog heel veel plezier aan hebben
Beiden portugeesjes. Dani had overigens enorm veel talent.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neuh ik zie wel talent in dit ventje. Belachelijk snel ook trouwens
Klopt maar dit ventje kan mij erg bekorenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beiden portugeesjes. Dani had overigens enorm veel talent.
Uitgeschakeld voor CL ja, door fucking late goal van Tottenham toch nog EL voor zequote:Op dinsdag 1 november 2022 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sporting uitgeschakeld. Gunstig voor Nederland
Ja, dat is dan weer jammer. Weer genaaid door Spurs.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld voor CL ja, door fucking late goal van Tottenham toch nog EL voor ze
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld voor CL ja, door fucking late goal van Tottenham toch nog EL voor ze
Ja, bizar. K-hutzooi.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:38 schreef Marcoss het volgende:
Marseille speelde ook wel alles of niets, die hadden vast geen zin in de EL..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |