Nee, je begrijpt het niet... geeft niet pop, kan gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is de taak van de politie, heb jij verder niets mee te maken. Verder blijf je mijn punt negeren, tweets hebben geen waarde, vinkje of niet is irrelevant.
Op YouTube werkt dat best goed. Die waarderen hun grote kanalen, laten ze meedelen in de advertentie-inkomsten en delen zelfs plaquette enzo uit als je een bepaald aantal abonnees aantrekt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef capricia het volgende:
Voor goede contentschrijvers moet je betalen, want die zorgen dat er gebruikers komen. Ben echt heel benieuwd hoe dit uit gaat werken.
[ twitter ]
Nee, dat waren verschillende zinnen, te herkennen aan de punt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt het belachelijk dat mensen op Twitter bijv Pieter Omtzigt aan kunnen spreken?
Of commentaar op een MH17-rapport kunnen geven?
Ik had ooit een intake waarbij ik opmerking kreeg dat de code op mijn Github gestolen was, de best man kende het concept Fork nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als je code inleveren bij Elon zodat hij je code kan gaan reviewen.
Vandaar dat de twitter engineers maar 4 uur per week werkten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als iemand mij zou dreigen met ontslag als ik een bepaalde feature niet op tijd af heb dan neem ik direct ontslag, je zet een engineer nooit onder tijdsdruk om feature op zulke korte termijn af te hebben. Zoals Developers zeggen: Het is af wanneer het af is.
uitgeprintquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als je code inleveren bij Elon zodat hij je code kan gaan reviewen.
Twitter is tijdbesteding voor mensen. Daar zitten mensen echt niet voor goede content.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef capricia het volgende:
Voor goede contentschrijvers moet je betalen, want die zorgen dat er gebruikers komen. Ben echt heel benieuwd hoe dit uit gaat werken.
[ twitter ]
Een marathonloper werkt op jaarbasis ook maar 4 uurquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat de twitter engineers maar 4 uur per week werkten.
Echt niet: https://twitter.com/belgischehuizen?lang=enquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Twitter is tijdbesteding voor mensen. Daar zitten mensen echt niet voor goede content.
Rare investeringsstrategie. Geld pompen in een medium, waarvan de eigenaar 'free speech' pretendeert, maar als je onderdanen ook maar iets kritisch erop zetten, gooi je ze voor jaren achter de tralies.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
En Elon Musk is geen elite? En de prins van Saoedi-Arabië ook niet?
[ twitter ]
Zijn dat de voorvechters tegen de elite?
Je zou het bijna uitlokking kunnen noemenquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Rare investeringsstrategie. Geld pompen in een medium, waarvan de eigenaar 'free speech' pretendeert, maar als je onderdanen ook maar iets kritisch erop zetten, gooi je ze voor jaren achter de tralies.
Als hij contentmakers wil gaan waarderen zal hij ze eerst moeten behouden en krijg niet de indruk dat hij nu een campagne ter behoud van goede contentmakers aan het runnen is. Daarnaast lijkt me dat positieve PR omtrent behandeling van eigen personeel nodig is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op YouTube werkt dat best goed. Die waarderen hun grote kanalen, laten ze meedelen in de advertentie-inkomsten en delen zelfs plaquette enzo uit als je een bepaald aantal abonnees aantrekt.
Zoiets schijnt Musk met Twitter ook wel te willen, maar ik weet niet hoe dat er dan uit moet zien.
Voor het einde van het jaar is Twitter 90% goedkoper.quote:
Hetgeen er bijkomt is geen fake news disclaimer maar lijkt een ondersteuning van het verhaal van Biden te zijn.quote:
Dat is een aanname.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:29 schreef MoreDakka het volgende:
want bijna niemand klikt op de link en leest alleen de headline.
Ik zie het niet in zijn feedquote:
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie het niet in zijn feedHeb je een linkje, of is het een photoshop?
Het feit dat hem gevraagd wordt of Trump terugkomt zegt niets over het wel of niet terugwillen van Trump.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
De hele wereld wil oranjeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |