Als je er niks aan doet niet meer nee. Maar het gaat hier meer in de theorie. De baan ligt er wel nog in zijn vorm. Dat zal met tracks als bijvoorbeeld het oude Hockenheim niet zo snel meer mogelijk zijn. Om maar te zwijgen over tracks die überhaupt niet meer bestaan zoals Riverside, Ceasars Palace of Jacarapagua.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het ding is meer dat die baan niet meer bestaat
Nog wel herkenbaar voor een groot stuk, maar daar zal geen racewagen ooit meer komen.
Nee, er wordt nu gebouwd op het terrein.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je er niks aan doet niet meer nee. Maar het gaat hier meer in de theorie. De baan ligt er wel nog in zijn vorm. Dat zal met tracks als bijvoorbeeld het oude Hockenheim niet zo snel meer mogelijk zijn. Om maar te zwijgen over tracks die überhaupt niet meer bestaan zoals Riverside, Ceasars Palace of Jacarapagua.
Ik heb je gerapporteerdquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ongemakkelijk waarheid: Max fans op Twitter zijn net zo erg als Hamilton fans.
[poll=4624]
Stond weer een heel epistel over hoe knap die 44 rondjes in de 1:22 waren.quote:
Geen idee, ik ben niet geinteresseerd in de meningen van mensen op twitterquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[poll=4624]
44 rondes is gewoon erg consistent, zeker als je in die rondes ook nog door verkeer heen moet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stond weer een heel epistel over hoe knap die 44 rondjes in de 1:22 waren.
Ik waagde het om te nuanceren dat consistente rondetijden tijdens het bandenmanagement makkelijker is in een snelle auto omdat het je meer ruimte geeft om de auto af te stellen op banden sparen en om je rijstijl aan te passen.
Hoe durf ik.
Consistent rijden is ook één van Max zijn sterke punten, daarin is er misschien wel geen betere op de grid. Alleen kun je dat pas echt beoordelen als hij in een strijd verwikkeld is. Hij heeft Leclerc daarin dit jaar al meerdere malen verslagen, puur door geen foutjes te maken over meerdere ronden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:48 schreef Adames het volgende:
[..]
44 rondes is gewoon erg consistent, zeker als je in die rondes ook nog door verkeer heen moet.
Het lijkt me nogal wiedes dat je dat alleen haalt als je je auto niet op de limiet hoeft te rijden.
Al eerder gezegd volgens mij, maar ik luister bijna iedere race mee met on-board van Max en in Mexico was het echt niet normaal hoe ze aan het managen waren. Constant informatie over waar hij tijd kon laten liggen en waar hij misschien iets meer tijd kon pakken, om het weer ergens anders te laten liggen omdat dat beter was voor de banden. Informatie vanuit GP en de manier waarop Max dat dan weer kan toepassen is echt fenomenaal.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Consistent rijden is ook één van Max zijn sterke punten, daarin is er misschien wel geen betere op de grid. Alleen kun je dat pas echt beoordelen als hij in een strijd verwikkeld is. Hij heeft Leclerc daarin dit jaar al meerdere malen verslagen, puur door geen foutjes te maken over meerdere ronden.
En dat vind ik indrukwekkender dan deze 44 ronden, waarin hij dankzij de extra power van de auto ook de mogelijkheid heeft om zijn rijstijl aan te passen.
Er zijn mensen die alles aangrijpen om daar Verstappen (of Hamilton, of Kaag, of Trump, of de Paus, of wie dan ook) op aan te vallen. Lekker belangrijk. Die mensen zijn niet voor rede vatbaar, ze zijn enorm onbelangrijk en zodoende dienen ze gewoon volledig genegeerd te wordenquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ah, we zijn weer op het punt aanbeland waar Lewis zijn best doet om heilig verklaard te worden in Brazilië, de Piquet-familie daar dan weer ultra domme dingen over gaat roepen, en Max vervolgens op social media afgemaakt wordt omdat hij niet z'n excuses aanbiedt.
Aah, dat wist ik niet! R.I.P. Valencia Street circuit danquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er wordt nu gebouwd op het terrein.
Vroeger dacht je "heuj! Regen!"quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hou maar rekening met een uitgestelde quali, sprintrace en race
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach jongens, we weten nu in elk geval wanneer er volle punten worden uitgedeeld en wanneer niet.
Lijkt me toch best vet, in een onweersbui racenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
is wel leuk ja, nu sergio perez die rondjes aan het rijden is. Max zal wel niet komen die moest gisteren nog een VR race rijdenquote:
Waarde hechten aan weersvoorspellingen voor een week verderop.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Een week ervoor klopt vaak niet. Mexico zou ook regen worden op zondagquote:Op zondag 6 november 2022 11:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan weersvoorspellingen voor een week verderop.![]()
Ze hebben vaak al moeite het weer te voorspellen 1-2 dagen vantevoren.
10 races zijn nog niet omquote:
Mooi, 22 niet waar op 21 waar. Ik heb de doorslaggevende stem gegeven, coolquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[poll=4624]
Pfff, je weet ook wel hoe die banden tot stand komen en dat spray en aquaplaning aan meer onderhevig zijn dan de banden.quote:Op zondag 6 november 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik hoop van harte dat Pirelli goed op hun flikker krijgt voor het compleet om zeep helpen van regenraces.
Nee, als je regenbanden slechter zijn dan je inters, dan heb je gewoon gefaald.quote:Op maandag 7 november 2022 11:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Pfff, je weet ook wel hoe die banden tot stand komen en dat spray en aquaplaning aan meer onderhevig zijn dan de banden.
Uiteindelijk komt het er op neer dat Pirelli produceert waar de F1, de FIA en de teams om vragen. Pirelli geeft meerdere keren per jaar feedback, en daar is debat en consensus over.
Klopt, ze zijn zelfs erger.quote:Op maandag 7 november 2022 11:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mooi, 22 niet waar op 21 waar. Ik heb de doorslaggevende stem gegeven, coolConclusie: Max-fans zijn niet zo erg als Ham-fans.
Ik reken alle MasiOut stemmen mee als een stem voor Hamiltonfans hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 11:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mooi, 22 niet waar op 21 waar. Ik heb de doorslaggevende stem gegeven, coolConclusie: Max-fans zijn niet zo erg als Ham-fans.
Whehehequote:
Gewoon onzin omdat er normaliter meer licht is bij zo'n avondrace en je ziet de vonken dan ook niet meerquote:
Kan Olav misschien eindelijk eens wat rijders en teams herkennen, snap wel dat hij voor is!quote:
Die gast kan echt geen Engelsquote:
Doe maar niet.quote:
Slechter in wat?quote:Op maandag 7 november 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, als je regenbanden slechter zijn dan je inters, dan heb je gewoon gefaald.
Nee, regenbanden zijn slechter in extreem weer dan inters. Dat is gewoon bevestigd in Japan.quote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Slechter in wat?
Over welke variabel heb je het dan?
Regenband is beter in extreem weer en voert meer water af dan de intermediate.
Alleen wordt er dan al niet meer gereden omdat er veel te weinig zicht is door de spray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |