Mooi, 22 niet waar op 21 waar. Ik heb de doorslaggevende stem gegeven, coolquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ongemakkelijk waarheid: Max fans op Twitter zijn net zo erg als Hamilton fans.
[poll=4624]
Pfff, je weet ook wel hoe die banden tot stand komen en dat spray en aquaplaning aan meer onderhevig zijn dan de banden.quote:Op zondag 6 november 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik hoop van harte dat Pirelli goed op hun flikker krijgt voor het compleet om zeep helpen van regenraces.
Nee, als je regenbanden slechter zijn dan je inters, dan heb je gewoon gefaald.quote:Op maandag 7 november 2022 11:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Pfff, je weet ook wel hoe die banden tot stand komen en dat spray en aquaplaning aan meer onderhevig zijn dan de banden.
Uiteindelijk komt het er op neer dat Pirelli produceert waar de F1, de FIA en de teams om vragen. Pirelli geeft meerdere keren per jaar feedback, en daar is debat en consensus over.
Klopt, ze zijn zelfs erger.quote:Op maandag 7 november 2022 11:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mooi, 22 niet waar op 21 waar. Ik heb de doorslaggevende stem gegeven, coolConclusie: Max-fans zijn niet zo erg als Ham-fans.
Ik reken alle MasiOut stemmen mee als een stem voor Hamiltonfans hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 11:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mooi, 22 niet waar op 21 waar. Ik heb de doorslaggevende stem gegeven, coolConclusie: Max-fans zijn niet zo erg als Ham-fans.
Whehehequote:
Gewoon onzin omdat er normaliter meer licht is bij zo'n avondrace en je ziet de vonken dan ook niet meerquote:
Kan Olav misschien eindelijk eens wat rijders en teams herkennen, snap wel dat hij voor is!quote:
Die gast kan echt geen Engelsquote:
Doe maar niet.quote:
Slechter in wat?quote:Op maandag 7 november 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, als je regenbanden slechter zijn dan je inters, dan heb je gewoon gefaald.
Nee, regenbanden zijn slechter in extreem weer dan inters. Dat is gewoon bevestigd in Japan.quote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Slechter in wat?
Over welke variabel heb je het dan?
Regenband is beter in extreem weer en voert meer water af dan de intermediate.
Alleen wordt er dan al niet meer gereden omdat er veel te weinig zicht is door de spray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |