SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
van boven heeft de regie wel en kameraquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:19 schreef pingu66 het volgende:
MoiDrama ligt in de massage -stoel te rochelen. ( I know, too much information)
Dus zo top was het nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe was nerveus geworden toen Isaac binnenkwam en tegen haar zei: 'Ik heb je door'
mislukt dus maar dit was een voorproefje zegt ze
nee, terwijl ze net bij KimW toch een andere indruk gaf.quote:
Het zijn ook een stelletje hersenlozen bij mekaarquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
zoe is gestopt want isaac had t door
dit was een voorproefje
martin: je moet schijt hebben
Man3 iedereen op de hoogte als Zoe zichzelf gaat bevredigenquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nee, terwijl ze net bij KimW toch een andere indruk gaf.
Isaac :'Is het al gelukt?
Ik snap dat ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man3 iedereen op de hoogte als Zoe zichzelf gaat bevredigen![]()
En elkaars vibrator lenen
Is beter dan je elec tandenborstelquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man3 iedereen op de hoogte als Zoe zichzelf gaat bevredigen![]()
En elkaars vibrator lenen
KimD heeft straks ook wratten op haar flamoes om daarna de vraag te stellen hoe dat kanquote:
Die wordt alleen bekeken in geval van noodquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
van boven heeft de regie wel en kamera
ziet ook in de wc en dat is boven niet gesloten
dat moet ,wanneer jemand omkippt in de wc
dat hadden we bijna met jill in bb
De vader van bern heeft die laten maken voor hem. Vind ik wel lief van zijn pa.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:34 schreef Kakadylo het volgende:
Heb zelden stommere totaal niet begrijpende teksten gezien op een shirt dan telkens bij Bern
Ik heb eigenlijk geen idee, bij spelletjes ga ik meestal wat anders doen.quote:
Is wel te hopen voor de bewoners, maar ik ga ervan uit dat de camera's niet gericht staan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Die wordt alleen bekeken in geval van nood
De bewoners krijgen verder gewoon de privacy dat ze op de wc kunnen zitten of onder de douche kunnen gaan, zonder camera.
De gedachte erachter is mooi maar verzin dan iets beters johquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De vader van bern heeft die laten maken voor hem. Vind ik wel lief van zijn pa.
Dat dacht ik ook in het begin maar omdat ik weet dat zijn pa ze heeft gemaakt, kijk ik er doorheen of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De gedachte erachter is dan mooi maar verzin dan iets beters joh
Door jou kijk ik er nu ook anders naar want achtergrondenquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in het begin maar omdat ik weet dat zijn pa ze heeft gemaakt, kijk ik er doorheen of zo.sentimentele oude gek ikke.
Ben ik niet meer alleen in mijn leed door achtergrond infoquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Door jou kijk ik er nu ook anders naar want achtergronden
Voor hun wel ja, je moet jezelf toch bezig houden daar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:55 schreef Verida het volgende:
Toch vind ik dergelijke activiteiten wel leuk verzonnen.
ze doen in ieder geval iets en hebben lol
zoveel mogelijk kleding aantrekken is ook behoorlijk infantiel, maar ze zijn even bezigquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Wat is dit nu weer voor infantiel spelletje van Bern. Kaartenhuisje bouwen...nou nou, creatief.
Dat zijn het toch ook en hij is ook een meesterquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern met die irritanten "Meester Kwel" stem, alsof die tegen kinderen van de bovenbouw praat![]()
zou kunnen maar is niet zekerquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Die wordt alleen bekeken in geval van nood
De bewoners krijgen verder gewoon de privacy dat ze op de wc kunnen zitten of onder de douche kunnen gaan, zonder camera.
in arg. 2016 en keer is en meisje van en mewerker opquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is wel te hopen voor de bewoners, maar ik ga ervan uit dat de camera's niet gericht staan.
Bern de begripvolle maar vooral autoritair gaat weer een spelletje spelen.
Marciano?quote:
Mexx in een notendop terwijl ze dan denkt slim over te komen maar het tegenovergestelde telkens waar isquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
Mexx knijpt de kaarten eerst in, dat ze wat ronder zijn, lijkt me juist niet handig
Ik zat al met verbazing te luisteren, wat een stem zeg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern met die irritanten "Meester Kwel" stem, alsof die tegen kinderen van de bovenbouw praat![]()
Lol, dat zeg je goed ja, het lukte haar ook totaal niet met die kaarten, ik dacht ook, wtf doet ze nu joh.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx in een notendop terwijl ze dan denkt slim over te komen maar het tegenovergestelde telkens waar is
Bern blijft graag in beroepsdeformatie hangen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zat al met verbazing te luisteren, wat een stem zeg.
Vervolgens zijn ook nog flink wat kaarten krom waar een slimme pokeraar straks weer gebruik van maaktquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat zeg je goed ja, het lukte haar ook totaal niet met die kaarten, ik dacht ook, wtf doet ze nu joh.
Het lijkt mij toch vrij zeker. Want natuurlijk moeten de bewoners er wel van uit kunnen gaan dat ze niet bekeken worden door jan en alleman als ze op de wc zitten of onder de douche staan.quote:
Ja echt he, kunnen ze weer gaan janken om nieuwe kaarten, toch knap van mexxiequote:Op zondag 30 oktober 2022 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vervolgens zijn ook nog flink wat kaarten krom waar een slimme pokeraar straks weer gebruik van maakt
Daar denkt ze dus niet eens over na dus laat staan het denken op het moment zelfquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, kunnen ze weer gaan janken om nieuwe kaarten, toch knap van mexxie
Ja denken is nogal lastig voor haar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar denkt ze dus niet eens over na dus laat staan het denken op het moment zelf
natalie weest toch ook dat ze kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch vrij zeker. Want natuurlijk moeten de bewoners er wel van uit kunnen gaan dat ze niet bekeken worden door jan en alleman als ze op de wc zitten of onder de douche staan.
lijkt me zelfs dat dit wel in het contract kan staan.
kunnen kijken, in geval van nood kan er een camera aangezet worden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
natalie weest toch ook dat ze kijken
Welke tijd ? Ze hebben toch alle tijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d en bern in overleg welke spelletjes ze nog kunnen doen ivm tijd.
Dat dacht ik nou ook en geen idee dus verder.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke tijd ? Ze hebben toch alle tijd
18:30 pas ..quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, het eten komt straks natuurlijk, dat thaise gedoe
Ja dan weet ik het ook niet waarom ze weinig tijd hebben, misschien zich nog opmaken en zo, dat duurt nogal lang bij bepaalde mensen. En de tafel leuk maken en zo. Dat kost ook tijd natuurlijk.quote:
Ik herhaal met 29 puntenquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:45 schreef ChocoFan het volgende:
De winnaar van de kamerbattle is kamer 4
Berend wil een poker iets organiseren wat is verspreid over 5 weken, van Zoe zal wel gaan gaan over de roast?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe en berend zitten bij maddie en die tikt iets maar ik heb verder geen idee wat
Oh dat zou zomaar kunnen, was ook alweer gewisseld dus echt geen idee wat ze zeiden maar klinkt wel allemaal logisch wat je zegt dus zal zeker zo zijn, dat is wat ze beide ook willen doen daar. Hebben we al vaak genoeg gehoord.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend wil een poker iets organiseren wat is verspreid over 5 weken, van Zoe zal wel gaan gaan over de roast?
Ze zat er wel bij maar is volgens mij nu weg, die was eerst met wat ze wilde en heeft verder weinig geduld dus zal er wel niet bij willen als berend zijn verhaal doet.quote:
Zoe zit er niet bijquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat zou zomaar kunnen, was ook alweer gewisseld dus echt geen idee wat ze zeiden maar klinkt wel allemaal logisch wat je zegt dus zal zeker zo zijn, dat is wat ze beide ook willen doen daar. Hebben we al vaak genoeg gehoord.
quote:
Heb zelden mensen zo slecht zien voetballen als zijquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:09 schreef puzziepie het volgende:
Djedi helemaal van slag want vlek in haar kleding.
Ruben: Nu komt de realisatie dat je je realiseert dat dit nooit je thuis is (zoiets)
waarom blamage?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
Het bespaart je ook een blamage op dat scherm terwijl je nu tactisch kunt terugschuiven
Zometeen heeft ze één stem namelijk die van ene Estherquote:
Deze versie hebben we al vaker kunnen zien hoor en staat ook aan de kant van Jeffrey zoals dus weer bleekquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh ... op deze manier kun je Esther wel hebben ..
Het is meer dat Rupert een eliminatieproef kan winnen en je weet dan niet wie ie zal wegsturenquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu even nabespreken met KimD. Over dat Esther Rupert naar huis wil.
Jeff : 'Is wel een goed plan. Als je ziet hoeveel spullen net weer naar boven gaan.... En als hij weg is, wordt Ima zwak, Moraima zwak..'
En een restaurant geleid, zei hij eerder.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is hovenier , je zou verwachten dat hij wat meer kennis en interesse zou hebben in planten
Apartquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
En een restaurant geleid, zei hij eerder.
Wat is de witte vlag?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
Blijf het een interessant idee vinden om namens de witte vlag op Nadir (in samenspraak) te stemmen mits ie tenminste wint
Het idee van Jeff om samen te gaan werken met de groep KimK om zo eerst de 'zwakken' eruit te stemmen.quote:
Vaag verhaal , gemist .quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
Blijf het een interessant idee vinden om namens de witte vlag op Nadir (in samenspraak) te stemmen mits ie tenminste wint
Blijft nog altijd een riskant plan, zelfs als het je lukt om met veel stemmen een zwakke kandidaat genomineerd te krijgen,quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het idee van Jeff om samen te gaan werken met de groep KimK om zo eerst de 'zwakken' eruit te stemmen.
Wat eten ze nu dan ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
Mora, Ima en Rupie stelen dus een hoop eten
was gisteren ook een filmpje van, Ima mag brood pakken van Moira, en jamquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
Mora, Ima en Rupie stelen dus een hoop eten
Heb ik gezienquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef Verida het volgende:
[..]
was gisteren ook een filmpje van, Ima mag brood pakken van Moira, en jam
moira staat in de keuken net alsof met een geel doekje over het aanrecht te zwabberen en gebied Ima om eten te jatten en in zijn broekzak te doen.
Ik vind hem leukquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de engerd![]()
nu moet ik Esther ook niet maar dit...
Rupie mag wel katten maar als iemand hem er op aanspreekt wordt hij pissigquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy mag Rupert niet knippen met de schaar van Esther, omdat hij haar steeds slang noemt.
Vooral laten gebeuren zodat de groep er ook niet meer omheen kanquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
Rupie gooit zijn eigen glazen in
Met zijn valse gedrag
Tilt vals naar een whole new levelquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert geeft de mensheid een slechte naam.....
Nou walgelijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Die vier op stream twee mogen van mij meteen de poort uit
Wat ze zelf doen verwijten ze andere te lachwekkendquote:
Eh nee hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
Voor ons buitenstaanders is Rupi broodnodig vanwege de show maar aldaar zou ie bovenaan moeten staan que eliminatie
Het is vooral Rupi want de rest is nietszeggend materiaalquote:
Ze hebben daar alles nog, zelfs suiker volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
Rupert haalt koffie uit de kast
Het lijkt een wonder kast
Erik vorige week al gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:00 schreef chufi het volgende:
Oops ze weten niet dat de wintertijd is ingegaan.. kwart voor vijf is het volgens KimD
Dus Erik heeft de tijd ook niet goed gedaan, of die klok van de oven werkt gewoon niet goed.. elke keer als ze de oven gebruiken veranderd te tijd volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:00 schreef chufi het volgende:
Oops ze weten niet dat de wintertijd is ingegaan.. kwart voor vijf is het volgens KimD
Erik draait er nog al eens aanquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus Erik heeft de tijd ook niet goed gedaan, of die klok van de oven werkt gewoon niet goed.. elke keer als ze de oven gebruiken veranderd te tijd volgens mij
Misschien idee dat ze een klok bestellen of zal dat niet mogen?quote:
Soms zie je de tijd van een kookprogrammaquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus Erik heeft de tijd ook niet goed gedaan, of die klok van de oven werkt gewoon niet goed.. elke keer als ze de oven gebruiken veranderd te tijd volgens mij
Ze hebben de oven klokquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien idee dat ze een klok bestellen of zal dat niet mogen?
Wou Bern toch voor Sasha.. klokradio zelfsquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien idee dat ze een klok bestellen of zal dat niet mogen?
Ah dat kan iddquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zie je de tijd van een kookprogramma
Nee Bern wilde monopoliequote:Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou Bern toch voor Sasha.. klokradio zelfs
Ja maar als die elke keer niet goed loopt met de originele tijdquote:
Voor haar verjaardag, maar denk dat hij die niet meer gaat kopenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou Bern toch voor Sasha.. klokradio zelfs
Stream 1 of 2?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Jeff maakt Ima en Rupert AF. Heerlijk om te zien.
Benieuwd wie er dan elke dag gaat kokenquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu even nabespreken met KimD. Over dat Esther Rupert naar huis wil.
Jeff : 'Is wel een goed plan. Als je ziet hoeveel spullen net weer naar boven gaan.... En als hij weg is, wordt Ima zwak, Moraima zwak..'
Er zijn genoeg anderen die kunnen kokenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Benieuwd wie er dan elke dag gaat koken
Denk dat ik het heb opgenomen ....quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:09 schreef freaky40 het volgende:
Weet ik niet meer, is al klaar. Stream 2 meen ik.
Marciano kan knakworstjes maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anderen die kunnen koken
Mooiste is het hele verhaalquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat ik het heb opgenomen ....![]()
Jazeker, stream 2 loopt nu ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
Mooiste is het hele verhaal
Dan zie je hoe vaak Rupie liegt in 5 minuten
quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, stream 2 loopt nu ...
Vals kreng is beterquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:14 schreef Kakadylo het volgende:
Blijkbaar moet je een pisnicht zijn om mee te mogen doen want spektakel gezien Rupert en eerder al Quincy
Ik hoop dat wendy heel lang mag blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Wendy tegen Nadir dat hij een meeloper is en met alle winden meewaait.
Bijzondere mensen daarquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die heeft anders al genoeg reserves opgebouwd
Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat wendy heel lang mag blijven
Ik dacht dat ik de enige was die dat ziet ,echt zij staat,zit zo dicht op je en dan dat gefrummel en geaai, tief op mensquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
Esther komt net zo dichtbij in je zone als Van Gaal en dat is heel ongemakkelijk
Ja precies preciesquote:
Net zoals die mensen die iets te lang je hand vasthouden tijdens het handen schuddenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat ziet ,echt zij staat,zit zo dicht op je en dan dat gefrummel en geaai, tief op mens
Ik dacht dat ik de enige was die dat ziet ,echt zij staat,zit zo dicht op je en dan dat gefrummel en geaai, tief op mensquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
Esther komt net zo dichtbij in je zone als Van Gaal en dat is heel ongemakkelijk
Esther gaat nog een paar stappen verder over de grens,vind ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Net zoals die mensen die iets te lang je hand vasthouden tijdens het handen schudden
Is dat het geval waar Marciano en Kim al twee dagen aan het prutsen zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin trots ... (ik heb geen idee of hij echt meegebouwd heeft).
Iedereen blij en high-fiven.
Martin : Even kijken waar we hem neerzetten.
Maddy : Misschien hier in dit hoekje, daar staat geen camera....
Classyquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Er zal zo dadelijk toch wel een bericht voor de manager zijn, als dat vreten binnen komt...
En dat mag van de FEBO?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin heeft de grootste lol, want ze hebben een kamerscherm gemaakt...
[ afbeelding ]
Haar woordkeuze is altijd zo dom ordinair...quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Er zal zo dadelijk toch wel een bericht voor de manager zijn, als dat vreten binnen komt...
Fijnbesnaard als altijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, die waren van alles zwart aan het schilderen..quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:44 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat het geval waar Marciano en Kim al twee dagen aan het prutsen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |