Hahaha, ja goed puntquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het te koud was om buiten te zitten
Ik zit in de OR.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:34 schreef Geertje_G het volgende:
I know. Ik verruim mijn horizon graag.
Avondvierdaagse was hier vorige week.
Helaas nog een kind dat graag meedoet.
Mijn eigen knd zijn leuk, die van een ander...brrr.
Ik zal niet verklappen wat voor werk ik doe 😆quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zit in de OR.
Maar ik vind kinderen van anderen ook niet leuk.![]()
![]()
Ik kwam ook ff kijken, dat influencers topic gaat soms zo snel dat ik niet bijgelezen raak na een dag werken (en eigenlijk moet ik nog wat doen, maar uitstelgedrag haha)quote:Op zondag 22 juni 2025 12:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Haaai, ik kom ook slowchatten. Anders lullen we topics vol die er niet voor bedoeld zijn.
Gezellig! Ik ben nu meh vanwege een antibioticakuur. Dus ik refresh de hele dag en ik sims wat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik kwam ook ff kijken, dat influencers topic gaat soms zo snel dat ik niet bijgelezen raak na een dag werken (en eigenlijk moet ik nog wat doen, maar uitstelgedrag haha)
Heb je autorefresh niet aan staan? Hoef je niets te doen, verschijnen de nieuwe posts vanzelf op je scherm......tenzij je op een mobiel layout zit, dan niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ben nu meh vanwege een antibioticakuur. Dus ik refresh de hele dag en ik sims wat.Maar normaal zou het me ook te snel gaan.
Morgen een nieuwe dag, lekker uitstellen.
Moet het hier niet te druk worden, dan heb je meerdere topics om bij te lezen 🙃quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik kwam ook ff kijken, dat influencers topic gaat soms zo snel dat ik niet bijgelezen raak na een dag werken (en eigenlijk moet ik nog wat doen, maar uitstelgedrag haha)
Even hierover..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Denk dat het vooral makkelijker tikt ipv influencers
Ik haat dat soort woorden, hubbie, mannetje, koffietje. Influ's vind ik een beetje viezig klinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Even hierover..
Fluflu klinkt bij mij als "dinnie" "gezellie" alsof het iets leuks is. Ik snap dat influencers te lang is maar mag het dan influ's zijn ofzo? Mja ook kut.
Haha ja daar was al eerder commentaar op dat het klonk als een ziekte.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat dat soort woorden, hubbie, mannetje, koffietje. Influ's vind ik een beetje viezig klinken
Zijn ze natuurlijk ook wel een beetje. Viezig. Maar eens hoor, is ook kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat dat soort woorden, hubbie, mannetje, koffietje. Influ's vind ik een beetje viezig klinken
Ik forum op mijn mobiel. Ik kan er op de laptop helemaal niks mee worden. Met de site is niks mis mee hoor, maar het leest niet zo fijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je autorefresh niet aan staan? Hoef je niets te doen, verschijnen de nieuwe posts vanzelf op je scherm......tenzij je op een mobiel layout zit, dan niet.
Morgen nieuwe dag, en een vrije dag
Ow echt, ja soort van geslachtsziekte zou het best kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja daar was al eerder commentaar op dat het klonk als een ziekte.
Zie je jij denkt dat ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:50 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Zijn ze natuurlijk ook wel een beetje. Viezig. Maar eens hoor, is ook kut.
Ik heb dat juist andersom, mobiel lezen is nog wel te doen, maar reageren, quoten en zoeken vind ik echt een drama, maar dat ligt aan mij, gepriegelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik forum op mijn mobiel. Ik kan er op de laptop helemaal niks mee worden. Met de site is niks mis mee hoor, maar het leest niet zo fijn.
Ja same, ik vind laptop echt miljard keer chiller, mobiel lees ik echt alleen maar (en like ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, mobiel lezen is nog wel te doen, maar reageren, quoten en zoeken vind ik echt een drama, maar dat ligt aan mij, gepriegel
Ja liken wil me ook nog wel lukken mobiel, al heb ik daar soms 3 pogingen voor nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja same, ik vind laptop echt miljard keer chiller, mobiel lees ik echt alleen maar (en like ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |