Misschien toch op stream 2 ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze ineens zitten wisselenJoehoe regie, goed bezig hoor
Bij mn tandarts staat er een ..... helemaal uitgewoondquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zou wel handig zijn.
Nog steeds geen idee, wel ruppie gehoord en ik denk weg zien lopen maar voor de rest geen idee of er iemand in de stoel ligt.quote:
Heel Nederland volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die pleur ik tegenwoordig uit als er slapers op verschijnen.
Gadverdamme en daar gaan mensen dus nog gewoon in zitten? Bij een tandarts, zodat je van te voren ff kan ontspannen of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mn tandarts staat er een ..... helemaal uitgewoond
Wachten tot hij wakker wordt dan maarquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, wel ruppie gehoord en ik denk weg zien lopen maar voor de rest geen idee of er iemand in de stoel ligt.
De massagestoel.quote:
Droplul.quote:
blijkbaar ... 1 keer geprobeerd ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme en daar gaan mensen dus nog gewoon in zitten? Bij een tandarts, zodat je van te voren ff kan ontspannen of zo.
Isaac stond ineens naast beren en leila dus die ligt iig niet meer in de stoel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Wachten tot hij wakker wordt dan maar
Bij de tandarts?quote:
Ik ook 1 keer, op een bootquote:
Stond allemaal op het schermquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:13 schreef chufi het volgende:
FEBO waar is die massage-stoel prijs ? Niet gegeven ? dus dan hebben ze nog iets anders tegoed !!?
Ah wel een luxe ... zou de sponsor niet willen dat ie wat vaker in beeld was ? Arme sponsorquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is de stoel @:Chufi
[ afbeelding ]
Prostaat voornamelijk.quote:
Vooruit.quote:
Heerlijk die stoelen, bij mijn kapper hebben ze er ook een aantal voor tijdens het haren wassen ow heerlijk!quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer, op een bootwas best lekker, zeker die dingen om je onderbenen heen.
![]()
Berend en leila lullen nog steeds over geld en eten. Nou ja, vooral berend lult veel, leila luistert.
Echt?quote:
Was GJ nog niet gestopt dan ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
Berend gaat een keer met gj naar tsjechie om te pokeren.
Ik dacht van wel, omdat ie veel schulden had in het verleden daardoor. Maar ja, denk een makkelijk excuus om dan toch aan zijn verslaving toe te geven. Want samen met iemand anders gaan.quote:
Met een miljoen kan je veel doen.quote:
Misschien is het gewoon een verhaallijntje van niksquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, omdat ie veel schulden had in het verleden daardoor. Maar ja, denk een makkelijk excuus om dan toch aan zijn verslaving toe te geven. Want samen met iemand anders gaan.
Of een aandachtsverhaaltje, hoe dan ook, na de loods gaat ie met berend dus naar tsjechie om te pokeren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een verhaallijntje van niks
Eeehh nee. zijn gewoon aan het kletsen en berend heeft trek en dorst.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:43 schreef chufi het volgende:
Maar denk niet dat Leilah op Berend valt ...
Ja dat kan en mag .... Zelfs op een dichte zak chips kwam er al een vlieg afquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeehh nee. zijn gewoon aan het kletsen en berend heeft trek en dorst.
Waar de fuck blijven die vliegen vandaan komen, liggen er dooie beesten in de muren of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan en mag .... Zelfs op een dichte zak chips kwam er al een vlieg af
Ergens een dooie duif.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar de fuck blijven die vliegen vandaan komen, liggen er dooie beesten in de muren of zo.
Hou op ik heb net Dahmer gekeken op NFquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar de fuck blijven die vliegen vandaan komen, liggen er dooie beesten in de muren of zo.
Ja zeg, mot je zulke dingen niet kijken he.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op ik heb net Dahmer gekeken op NF
Amai,trusten.quote:
Ik vind dat ook dat Leilah dat prima doet ... die lijkt gewoon wel geinterresseerd te zijn .. Ze komt dan misschien wat sullig over , maar dat komt meer door haar achtergrond als vluchteling die nog niet alles goed begrijpt .. maar meer dan we denken wel ,..quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, mot je zulke dingen niet kijken he.![]()
Volgens mij vertelt leila dat ze de 1 op 1 gesprekken met mensen wel leuk vind omdat je elkaar dan beter leert kennen. Tis een beetje moeilijk te volgen
1 op 1 gesprekken zijn altijd anders dan als je met meer in gesprek bent. Is buiten de loods ook zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook dat Leilah dat prima doet ... die lijkt gewoon wel geinterresseerd te zijn .. Ze komt dan misschien wat sullig over , maar dat komt meer door haar achtergrond als vluchteling die nog niet alles goed begrijpt .. maar meer dan we denken wel ,..
Net dat filmpje even gezien over die ruzie met Moraima.Is gewoon lullig hoe ze tegen Leila doet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook dat Leilah dat prima doet ... die lijkt gewoon wel geinterresseerd te zijn .. Ze komt dan misschien wat sullig over , maar dat komt meer door haar achtergrond als vluchteling die nog niet alles goed begrijpt .. maar meer dan we denken wel ,..
Oh gemist ... mischien ff kijken danquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net dat filmpje even gezien over die ruzie met Moraima.Is gewoon lullig hoe ze tegen Leila doet.
Ben wel een beetje klaar met grootbekken.Rupert doet dat ook.quote:
Goed bezig Mario.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:05 schreef mario390 het volgende:
mijn pc ,mij handy heeft zich nu op 2 gestellt
en ook fok hoe je ziet
Beter blijft ie liggen ... Is een beetje irritant als ie opstaat en anderen wakker meent makenquote:
De rest zal snel volgen 😉 hopelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:07 schreef Charmian het volgende:
martin is wakker, heeft zijn eigen drab gemaakt en eet dat nu op. Voor de liefhebbers: hij zit op het aanrecht.
Alleen Djedi heb ik nog gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De rest zal snel volgen 😉 hopelijk.
Ik zie eucine ook liggen trillen 🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alleen Djedi heb ik nog gezien.
Martin heeft ondertussen een ligbedje buiten gemaakt en ligt daar nu op.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
Nog even en Eunice masseert zich een orgasme aan.
Niks mis meequote:
Ik dacht dat GJ gok verslaafd is geweest,moet ie vooral weer gaan pokeren. Gaat Alicia dan ook mee?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
Berend gaat een keer met gj naar tsjechie om te pokeren.
En als Wendy ergens ineens bij komt staan wordt mevrouw boosquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
Babette staat er ook ineens naast en wil een chippie
Ja sorry hoor maar zo ligt ze er echt bij. Of lag.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar zo ligt ze er echt bij. Of lag.
Heb het maar uitzet want werd er ongemakkelijk van aangezien m’n 7jarige ineens mee zat te loeren en niet begreep wat er gebeurde![]()
Eunice lag echt zo te kronkelen
Lekker verstandig plan...quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GJ gok verslaafd is geweest,moet ie vooral weer gaan pokeren. Gaat Alicia dan ook mee?
Die gast moet lekker thuis een dichtbundel gaan maken...quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:39 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Ruben buiten
Ruben is alweer met een gedicht bezig
Ben die Ruben zo zatquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die gast moet lekker thuis en dichtbundel gaan maken...
+1 en die Djedi er gelijk achter aan...hatsjikideequote:Op zondag 30 oktober 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben die Ruben zo zat
Met zijn verbaasde boze blikken
En zijn rare gedichten
Iemand komt oprecht verdrietig naar je toequote:
Eunice heeft het al uitgepraat met Rupertquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Eunice dinsdag gaat vertellen dat ze samen met Isaac,eieren heeft "gejat"
Als iedereen zich aan hun woord houdt basrst de bom dinsdag. Mensen boos,janken,flippen....
Ik denk dat ze hiermee op hun bek gaan als Berend daadwerkelijk zijn bek open trektquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Het plan van Isaac (en Marciano) wordt goed uitgerold. ( o.a. chaos creëren en doen of zij het oplossen,in het belang van de groep)
Dat geeft leuke streams 🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Eunice dinsdag gaat vertellen dat ze samen met Isaac,eieren heeft "gejat"
Als iedereen zich aan hun woord houdt basrst de bom dinsdag. Mensen boos,janken,flippen....
Wat een pestgedrag... wat een triest volk....quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
Haar kamer doet kinderachtig
Expres geluid maken als ze wil slapen
Nee, aan de hele groep vertellen dat ook zij heeft gejat met Isaac samen. Gisteren zei ze nog tegen iemand ( GJ, geloof ik) ik ga dinsdag vertellen weer gejat heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice heeft het al uitgepraat met Rupert
Ah datquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee, aan de hele groep vertellen dat ook zij heeft gejat met Isaac samen. Gisteren zei ze nog tegen iemand ( GJ, geloof ik) ik ga dinsdag vertellen weer gejat heeft.
het zou ook zomaar kunnen dat maddy dit vreselijk overdrijft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een pestgedrag... wat een triest volk....
Ze noemt Ruben bij naam die expres dingen liet vallenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een pestgedrag... wat een triest volk....
Ik wist dat niet eens van Eunice en Isaac... mag hopen dat die bom barst..quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Was niet alleen Isaacquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wist dat niet eens van Eunice en Isaac... mag hopen dat die bom barst..
Nou dat denk ik niet...sneaky lui zijn het....quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou ook zomaar kunnen dat maddy dit vreselijk overdrijft.
Die mensen slapen/wonen ook in die kamer, dus praten misschien, lopen door de kamer, klimmen in een krakend bed enz.
En anders moet ze haar bek opentrekken als ze herrie maken en vragen of ze stil willen zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
Ruben laat constant bewust dingen vallen in het donker omdat Maddy er van schrikt
dan moet ze haar bek opentrekkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet...sneaky lui zijn het....
Dat van Rupert en Moraima heb ik live gezien.. en Jasper en Jeff maar de rest niet...😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet alleen Isaac
Maar ook Rupert Moraima Jasper en Jeff
Is al 4 weken geleden ofzo
Rupie pestte uinice er de hele tijd mee
Daar was Isaac ook bij en Eunicequote:Op zondag 30 oktober 2022 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat van Rupert en Moraima heb ik live gezien.. en Jasper en Jeff maar de rest niet...😉
Die twee zijn ook nooit te verstaan. Kunnen samen niet normaal praten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:17 schreef R0T29 het volgende:
Zelfs met mijn geluid op standje tinnitus, versta ik KimD en Jeff niet...
Makkelijk zeggen... ze durft dat gewoon niet, Maddy is gewoon bang voor dat zooitje ongeregeld..quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet ze haar bek opentrekken
niet lijdzaam gaan liggen wachten tot ze ophouden
Als mensen dingen terug gaan kijken gaan ze zo schrikkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:22 schreef pingu66 het volgende:
Een tijd geleden zei Isaac tegen volgens mij Janet, ik ga stemmen op Maďdy( manager)
Zij zei toen waarom , dat kan ze toch niet.
Toen zei Isaac juist daarom ik wil reuring in de groep, hahaha
En nu zegtcie ik heb op jou gestemd omdat ik wist dat je het kon! Madd trapt erin ( wat Isaac prachtig vindt voor 300%,300%fu cking 300%)
Zijn er al interviews geweest met oud-kandidaten?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen dingen terug gaan kijken gaan ze zo schrikken
Gelukkig niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al interviews geweest met oud-kandidaten?
En dan staat er een ander kleuter met een bal op hem te schietenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef engine het volgende:
Ik heb een gevaarlijke ding in m'n hand
Die kerel praat ook als een kleuter.
Die zaten er te kortquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja echt hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan staat er een ander kleuter met een bal op hem te schieten
Nog wat andersquote:
Een hok voor Kim in te stoppenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:33 schreef engine het volgende:
Wat is Marciano eigenlijk aan het knutselen?
Die was amper in beeldquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Jerrold niet, al zal daar wel van alles langs heen gegaan zijn
Zat dat in de tv uitzending? Herinner me wel zoiets vaag.quote:
Zagen wij ze in beeld, of krijg je weer steeds SL's?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog wat anders
Vanmorgen hadden ze het ook al over oempaloempas die dingen aan het doen waren maar ze moesten doen of ze er niet waren
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:35 schreef engine het volgende:
[..]
Zat dat in de tv uitzending? Herinner me wel zoiets vaag.
Wij zagen ze nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zagen wij ze in beeld, of krijg je weer steeds SL's?
Dat is toch ook raar dat ze bij die kerel dat ineens wel doen. Afgelopen vrijdag zat er ineens een psycholoog in de uitzending, ook al zo raar.quote:
Ze proberen wat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch ook raar dat ze bij die kerel dat ineens wel doen. Afgelopen vrijdag zat er ineens een psycholoog in de uitzending, ook al zo raar.
Iemand van het team die een goede reden aandraagt voor de meeste SL's van alle RLSen of het uitblijven van eliminaties was er zeker niet?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch ook raar dat ze bij die kerel dat ineens wel doen. Afgelopen vrijdag zat er ineens een psycholoog in de uitzending, ook al zo raar.
Nee helaasquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand van het team die een goede reden aandraagt voor de meeste SL's van alle RLSen of het uitblijven van eliminaties was er zeker niet?
In elkaar getimmerd door Martin las ik hier gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:40 schreef engine het volgende:
Wat heeft Babette voor vlekken op haar wang?
https://lovereality.nl/je(...)n-jaar-van-je-leven/quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat echt van Martin!!! Met zijn leuke grapjesquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
In elkaar getimmerd door Martin las ik hier gisteren
Laten ze dan gewoon 1x per week een semi-live uitzending doen met dat soort geouwehoer en achtergrond informatie. Ik heb geen zin om die dagelijkse uitzending te kijken omdat er misschien zoiets in zit, idioot tijdstip..quote:
Weetvik niet,ik kijk allen de streamsquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:35 schreef engine het volgende:
[..]
Zat dat in de tv uitzending? Herinner me wel zoiets vaag.
Ik vind de live shows van bb echt slechtquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze dan gewoon 1x per week een semi-live uitzending doen met dat soort geouwehoer en achtergrond informatie. Ik heb geen zin om die dagelijkse uitzending te kijken omdat er misschien zoiets in zit, idioot tijdstip..
Maar die WAREN ook heel slecht. Maar dat wil niet zeggen dat ze geen goede zouden kunnen makenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de live shows van bb echt slecht
Ja mede door Sjerraldien, maar voor achtergrondinformatie werkt zo'n liveshow op een vast moment beter dan het te verstoppen in de dagelijkse uitzendingen..quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de live shows van bb echt slecht
Ik kijk sowieso de uitzendingen niet omdat deze enorm gekleurd zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja mede door Sjerraldien, maar voor achtergrondinformatie werkt zo'n liveshow op een vast moment beter dan het te verstoppen in de dagelijkse uitzendingen..
Nee johquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat echt van Martin!!! Met zijn leuke grapjes
Waar blijft dan die gele kaart
Jij hebt nog een zwartwit tv ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso de uitzendingen niet omdat deze enorm gekleurd zijn
Nadir jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:48 schreef D. het volgende:
Nadir, Maddy en Djedi zullen voortijdig vertrekken denkt Babette
Ze zei dat ze denkt dat mensen dat denken, zelf vertrouwt ze Isaac nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
Babette
Isaac is vader dus zal de boel niet bedriegen
Hoe weet je dit als je ze niet kijkt?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso de uitzendingen niet omdat deze enorm gekleurd zijn
Neequote:Op zondag 30 oktober 2022 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei dat ze denkt dat mensen dat denken, zelf vertrouwt ze Isaac niet
Djedi ook, omdat iemand haar zal nomineren, zodat Ruben er achteraan holtquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir ja
Maddy als ze haar weer aanvallen deze week ja
Djedi moeilijk
Jij weet dit ookquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weet je dit als je ze niet kijkt?
Zo te horen niet, ze vindt ze harstikke leuk maar ze stemt niet op hem omdat ze teveel macht hebben/alles wetenquote:
Sommige personen komen meer aan bod dan anderen. Verder vind ik de tv uitzending best goed. Dat keelgrijpen zat er ook gewoon in. Het wippen ook.quote:
Nu nog afwachten of ze Ima en ruppie ook laten zienquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige personen komen meer aan bod dan anderen. Verder vind ik de tv uitzending best goed. Dat keelgrijpen zat er ook gewoon in. Het wippen ook.
Nou, dat was zo nietszeggend, daar hadden we ook niets aanquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/je(...)n-jaar-van-je-leven/
Is daar echt bewijs van? Ik heb er zelf nog nooit iets van gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu nog afwachten of ze Ima en ruppie ook laten zien
Zit haar wel echt hoog hé, dat die twee ineens zo close zijn.. je zou bijna denken dat ze jaloers isquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
Nu weer over alicia en GJ
Dat Alicia een groot stuk appeltaart afsneed voor GJ met slagroom
Dat doe je alleen als je verliefd bent zegt Babette
Neequote:Op zondag 30 oktober 2022 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Is daar echt bewijs van? Ik heb er zelf nog nooit iets van gezien.
Ik vind Babette heel vaak jaloers overkomenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit haar wel echt hoog hé, dat die twee ineens zo close zijn.. je zou bijna denken dat ze jaloers is
Valt mij nu heel erg opquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Babette heel vaak jaloers overkomen
Ja daar kan ik ook niets aan doen,dat het geen diepte interview isquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dat was zo nietszeggend, daar hadden we ook niets aan
Dat weet ik niet. Misschien maakte hij een grapje. Vind het te weinig om maar aan te nemen dat het gebeurd is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Isaac vertelde het
Waarom zou hij zoiets verzinnen?
Ik neem het je ook niet kwalijk hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niets aan doen,dat het geen diepte interview is
Nou echt héquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alles wat Babette over een ander vindt is ze zelf.
Ergens las ik over Alicia dat er iemand in het verleden over haar grens is gegaan op sexueel gebied. Misschien wil Babette haar beschermen ( omdat er nogal een leeftijdsverschil zit tueen GJ en Alicia.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit haar wel echt hoog hé, dat die twee ineens zo close zijn.. je zou bijna denken dat ze jaloers is
Ze heeft een vriend thuisquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ergens las ik over Alicia dat er iemand in het verleden over haar grens is gegaan op sexueel gebied. Misschien wil Babette haar beschermen ( omdat er nogal een leeftijdsverschil zit tueen GJ en Alicia.
Ik zeg ook maar wat hoor
Zijn in verhouding met de restquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Martin zegt hij alles mijn armen zijn te kort
Welk verhaal?quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:16 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd of Wendy het verhaal van Babette doorsluist naar Jeffrey en zo niet dan is dat een belangrijke indicatie
Babette is de vrouwelijke Isaacquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei dat ze denkt dat mensen dat denken, zelf vertrouwt ze Isaac niet
Heb het (terecht!) nog geen enkele keer gebruikt zien worden en je kunt er beter mee gaan sjoelenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Martin zegt bij alles mijn armen zijn te kort
Bezigheidstherapiequote:Op zondag 30 oktober 2022 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Erik is weer iets aan het knutsel alleen weet ik niet wat
Hij was bezig met rekstok onder de trap.. of hangt die er al?quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Erik is weer iets aan het knutsel alleen weet ik niet wat
Blijkbaar wel, hij zat nu buiten was met een hakschoen bezig..quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was bezig met rekstok onder de trap.. of hangt die er al?
Hij geeft alleen niks om te delen, loopt altijd bij anderen te bietsenquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Eerlijke oprechte Nadir die wil delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |