quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
Nog even en Eunice masseert zich een orgasme aan.
Niks mis meequote:
Ik dacht dat GJ gok verslaafd is geweest,moet ie vooral weer gaan pokeren. Gaat Alicia dan ook mee?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
Berend gaat een keer met gj naar tsjechie om te pokeren.
En als Wendy ergens ineens bij komt staan wordt mevrouw boosquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
Babette staat er ook ineens naast en wil een chippie
Ja sorry hoor maar zo ligt ze er echt bij. Of lag.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar zo ligt ze er echt bij. Of lag.
Heb het maar uitzet want werd er ongemakkelijk van aangezien m’n 7jarige ineens mee zat te loeren en niet begreep wat er gebeurde![]()
Eunice lag echt zo te kronkelen
Lekker verstandig plan...quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GJ gok verslaafd is geweest,moet ie vooral weer gaan pokeren. Gaat Alicia dan ook mee?
Die gast moet lekker thuis een dichtbundel gaan maken...quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:39 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Ruben buiten
Ruben is alweer met een gedicht bezig
Ben die Ruben zo zatquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die gast moet lekker thuis en dichtbundel gaan maken...
+1 en die Djedi er gelijk achter aan...hatsjikideequote:Op zondag 30 oktober 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben die Ruben zo zat
Met zijn verbaasde boze blikken
En zijn rare gedichten
Iemand komt oprecht verdrietig naar je toequote:
Eunice heeft het al uitgepraat met Rupertquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Eunice dinsdag gaat vertellen dat ze samen met Isaac,eieren heeft "gejat"
Als iedereen zich aan hun woord houdt basrst de bom dinsdag. Mensen boos,janken,flippen....
Ik denk dat ze hiermee op hun bek gaan als Berend daadwerkelijk zijn bek open trektquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Het plan van Isaac (en Marciano) wordt goed uitgerold. ( o.a. chaos creëren en doen of zij het oplossen,in het belang van de groep)
Dat geeft leuke streams 🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Eunice dinsdag gaat vertellen dat ze samen met Isaac,eieren heeft "gejat"
Als iedereen zich aan hun woord houdt basrst de bom dinsdag. Mensen boos,janken,flippen....
Wat een pestgedrag... wat een triest volk....quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
Haar kamer doet kinderachtig
Expres geluid maken als ze wil slapen
Nee, aan de hele groep vertellen dat ook zij heeft gejat met Isaac samen. Gisteren zei ze nog tegen iemand ( GJ, geloof ik) ik ga dinsdag vertellen weer gejat heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice heeft het al uitgepraat met Rupert
Ah datquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee, aan de hele groep vertellen dat ook zij heeft gejat met Isaac samen. Gisteren zei ze nog tegen iemand ( GJ, geloof ik) ik ga dinsdag vertellen weer gejat heeft.
het zou ook zomaar kunnen dat maddy dit vreselijk overdrijft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een pestgedrag... wat een triest volk....
Ze noemt Ruben bij naam die expres dingen liet vallenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een pestgedrag... wat een triest volk....
Ik wist dat niet eens van Eunice en Isaac... mag hopen dat die bom barst..quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Was niet alleen Isaacquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wist dat niet eens van Eunice en Isaac... mag hopen dat die bom barst..
Nou dat denk ik niet...sneaky lui zijn het....quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou ook zomaar kunnen dat maddy dit vreselijk overdrijft.
Die mensen slapen/wonen ook in die kamer, dus praten misschien, lopen door de kamer, klimmen in een krakend bed enz.
En anders moet ze haar bek opentrekken als ze herrie maken en vragen of ze stil willen zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
Ruben laat constant bewust dingen vallen in het donker omdat Maddy er van schrikt
dan moet ze haar bek opentrekkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet...sneaky lui zijn het....
Dat van Rupert en Moraima heb ik live gezien.. en Jasper en Jeff maar de rest niet...😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet alleen Isaac
Maar ook Rupert Moraima Jasper en Jeff
Is al 4 weken geleden ofzo
Rupie pestte uinice er de hele tijd mee
Daar was Isaac ook bij en Eunicequote:Op zondag 30 oktober 2022 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat van Rupert en Moraima heb ik live gezien.. en Jasper en Jeff maar de rest niet...😉
Die twee zijn ook nooit te verstaan. Kunnen samen niet normaal praten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:17 schreef R0T29 het volgende:
Zelfs met mijn geluid op standje tinnitus, versta ik KimD en Jeff niet...
Makkelijk zeggen... ze durft dat gewoon niet, Maddy is gewoon bang voor dat zooitje ongeregeld..quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet ze haar bek opentrekken
niet lijdzaam gaan liggen wachten tot ze ophouden
Als mensen dingen terug gaan kijken gaan ze zo schrikkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:22 schreef pingu66 het volgende:
Een tijd geleden zei Isaac tegen volgens mij Janet, ik ga stemmen op Maďdy( manager)
Zij zei toen waarom , dat kan ze toch niet.
Toen zei Isaac juist daarom ik wil reuring in de groep, hahaha
En nu zegtcie ik heb op jou gestemd omdat ik wist dat je het kon! Madd trapt erin ( wat Isaac prachtig vindt voor 300%,300%fu cking 300%)
Zijn er al interviews geweest met oud-kandidaten?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen dingen terug gaan kijken gaan ze zo schrikken
Gelukkig niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al interviews geweest met oud-kandidaten?
En dan staat er een ander kleuter met een bal op hem te schietenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef engine het volgende:
Ik heb een gevaarlijke ding in m'n hand
Die kerel praat ook als een kleuter.
Die zaten er te kortquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al interviews geweest met oud-kandidaten?
Ja echt hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan staat er een ander kleuter met een bal op hem te schieten
Nog wat andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |