blijkbaarquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:36 schreef Flory het volgende:
Is er ooit brood met plastic in de oven gedaan?
Ja, had jw gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:36 schreef Flory het volgende:
Is er ooit brood met plastic in de oven gedaan?
Ik had ooit een vriendin die het concept afbakbroodjes niet snapte.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die het concept afbakbroodjes niet snapte.
eensquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gezegd, eerst zien dan geloven
Ook als ie het doet valt het vaak tegen en gaat ie beginnen schelden omdat ie er niet uitkomtquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gezegd, eerst zien dan geloven
Tinkerbel.quote:
Valt enorm tegen van hem, had meer verwacht, best jammer, gelukkig genoeg andere mafketels nog.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook als ie het doet valt het vaak tegen en gaat ie beginnen schelden omdat ie er niet uitkomt
Hoorde je het?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
volgens mij is Babette aardig happy aan het eind
Mag wel even een doekje bij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
volgens mij is Babette aardig happy aan het eind
het is saaaaiiiiiquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, terug van een lekker avondje uit, nog iets terug te zoeken ?
En dan terug hangen in de keuken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Die van de voetverzorging van Mexx kan nog wel een keer
Mennn hoe opquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan terug hangen in de keuken.
Niks jammer,je avond uit was vast leuker.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, zet zo die ruzie online van eerder vanavond ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zijn allemaal bang voor hun eigen hachjequote:Op zondag 30 oktober 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
Conclusie: ALLES IS DE SCHULD VAN MADELEINE
Zo makkelijk dit
En degene die maddie dingen influisterd maar ze weten niet wiequote:Op zondag 30 oktober 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
Conclusie: ALLES IS DE SCHULD VAN MADELEINE
Zo makkelijk dit
dat weten ze welquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En degene die maddie dingen influisterd maar ze weten niet wie
Opletten Skeet,Isaac dropte het bommetje bij Marciano toen ging het balletje rollen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dubbel terug komt van Ruppie toch?
Wat toch een soort van knap is van ze.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:48 schreef Kakadylo het volgende:
Het gaat ook telkens eigenlijk nergens over hè
ik dacht een samenwerking tussen ruppie en isaacquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Opletten Skeet,Isaac dropte het bommetje bij Marciano toen ging het balletje rollen.
Ook dat ja, ooow ik kan hier zo niet tegen, met z'n allen op éénquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn allemaal bang voor hun eigen hachje
Bij ons kon het het over koekjes gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat toch een soort van knap is van ze.
UInice is de hele avond al zo vermoeiendquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Ook dat ja, ooow ik kan hier zo niet tegen, met z'n allen op één
Uhuh, ik zal geen koekjes noemen nuquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons kon het het over koekjes gaan.
kit katquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, ik zal geen koekjes noemen nu
Onzin, Maddy kan niks verzwijgenquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En degene die maddie dingen influisterd maar ze weten niet wie
isaac dusquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie dan, heb ik gemist geloof ik tenzij het jeff is dan niet gemist
quote:
Nee ze moeten wakkker blijvenquote:
eunice krabbelt al terugquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Gj weet niet wie achter het idee zit van maddie, of juist wel, gj wil iig liever weten wie de dief is en eunice zegt dat zij een hele lijst heeft en die dinsdag bekend gaat maken.
Waar ze zelf onderdeel van was.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Gj weet niet wie achter het idee zit van maddie, of juist wel, gj wil iig liever weten wie de dief is en eunice zegt dat zij een hele lijst heeft en die dinsdag bekend gaat maken.
Dat wil Isaac liever niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen
Eunice overschat zichzelf want Rupert zal altijd winnenquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen
Ik kan haar goed hebben, roep soms wel wat ze moet doenquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel zo, meestal wissel ik als zij op stream is
Ja dat wel, eunice is geen partij voor ons rupertjequote:Op zondag 30 oktober 2022 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice overschat zichzelf want Rupert zal altijd winnen
Snap niet dat ze dat nu nog niet doorheeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice overschat zichzelf want Rupert zal altijd winnen
wat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog steeds geen sanctie voor Martin, snap niet waarom de FEBO dit laat lopen ....![]()
Jeffrey krijgt hierna nog minder stemmen dan Esther dus beter doet ze het nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, eunice is geen partij voor ons rupertjeDaarom wil ik het zien.
Ze liet zich vanavond helemaal inpakken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, eunice is geen partij voor ons rupertjeDaarom wil ik het zien.
Te weinig streamers die klagen vermoed ik dan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog steeds geen sanctie voor Martin, snap niet waarom de FEBO dit laat lopen ....![]()
Die gast is echt wel gestoord ... dat filmpje van vanochtend aan Babs dr bed ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shit, heb je ook een punt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey krijgt hierna nog minder stemmen dan Esther dus beter doet ze het niet
Zij moet niet anderen erbij lappen omdat ze er zelf spijt van heeftquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat nu nog niet doorheeft.
Dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
Die gast is echt wel gestoord ... dat filmpje van vanochtend aan Babs dr bed ...
Ja dat was wel grappig om te zien, vooral het hoofd van ruppie, heel de tijd met zijn ogen draaien ook, zo van mens hou op nouquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze liet zich vanavond helemaal inpakken.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een grote bek heeft dat wijf, ik zou haar heel snel nomineren .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Moraima en Leila - 29 oktober 2022.Ik dacht dat die twee afgelopen week nog vollop aan het DuoSlijmen waren samen.. hoe snel een act kan veranderen onder druk van nixdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet zeuren dat ik nu honger heb,MAAAAAR....quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:57 schreef Flory het volgende:
GJ nu dat hij vandaag te weinig heeft gegeten omdat hij het heeft weggegeven, serieus...
Rupi is een vermakelijke slang en pure gold voor dergelijke realityquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig om te zien, vooral het hoofd van ruppie, heel de tijd met zijn ogen draaien ook, zo van mens hou op nou
Precies dat!quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niet zeuren dat ik nu honger heb,MAAAAAR....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |