SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
`Joe COcker![]()
![]()
Titel moet ik je schuldig blijven
Dat doe je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit lijkt JOe Jackson wel,..![]()
![]()
Maar ben bang dat ik de plank mis sla
Dat is inderdaad een groot compliment voor Erik en coquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe je.
Maar ik denk dat de zanger enorm trots is, dat hij met hem verward wordt.
Deze plaat heeft als hoogste positie nummer 39 bereikt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook wel een idee, maar durf niet meer te gokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Gibbjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:55 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat Symph deze band wel herkent.
(Al dan niet met hulp van Ddm.)
Hoe gaat het nu met de band?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er weer. Ik luisterde wel hoor, maar er kwamen wat bandzaken tussendoor.
Tja, op zich goed. Besloten om door te gaan en een nieuwe bassist te zoeken. Dat proces is nu gaande.quote:
Oh hier liepen ze wel door de straat. In Hilversum was het groots georganiseerd hoorde ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
Night of fear...... bijna Halloween hè?
Wordt er door de kinderen bij jullie in de buurt iets aan gedaan?
Je hoort het wel steeds vaker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oh hier liepen ze wel door de straat. In Hilversum was het groots georganiseerd hoorde ik
Wat moet je daar dan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben misschien vrijdag in Delft
Ik denk even rondlopen. Ben wel nieuwsgierig naar een belangrijk stukje Nederlandse geschiedenis.quote:
Als je een museumjaarkaart hebt zijn er genoeg leuke (ook kleinere) museums om naar toe te gaan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk even rondlopen. Ben wel nieuwsgierig naar een belangrijk stukje Nederlandse geschiedenis.
Maar ik ga eerst naar het Mauritshuis. Had al tickets gekocht voor het voorval van deze week. Als ik genoeg tijd over heb, ga ik wellicht even in Delft wandelen..
Ik heb een Vriendenloterij VIP Kaart. Kan ik ook gratis naar binnen bij een aantal musea. Zal eens kijken. Heb nog geen verdere plannen gemaakt die dag..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Als je een museumjaarkaart hebt zijn er genoeg leuke (ook kleinere) museums om naar toe te gaan!
Dat verklaart veelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt niet alleen zo....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Robert SMith en zijn mannen komen te dicht bij
Ja, ze zongen over "A Forest". Dat is inderdaad wel heel dichtbij een bomenverzamelingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Robert SMith en zijn mannen komen te dicht bij
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ze zongen over "A Forest". Dat is inderdaad wel heel dichtbij een bomenverzameling
Ik snap niet hoe dat kan gebeuren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
In Seoul is het behoorlijk mis gegaan met Halloweendrukte![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)opt-op-naar-146.html
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
In Seoul is het behoorlijk mis gegaan met Halloweendrukte![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)opt-op-naar-146.html
Zonder alarm deze keer.quote:
Mensenmassa's. Altijd gevaarlijk. Ik kan me het Heizeldrama nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat kan gebeuren?
Nou ik ook, ik stond te strijken die avondquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mensenmassa's. Altijd gevaarlijk. Ik kan me het Heizeldrama nog goed herinneren.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mensenmassa's. Altijd gevaarlijk. Ik kan me het Heizeldrama nog goed herinneren.
Mijn vakantievriendje was daar toen. Speciaal uit Italië gekomen voor die wedstrijd. Eerst bij mij langs gegaan en vervolgens naar de wedstrijd. Gelukkig zat hij in een neutraal vak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik ook, ik stond te strijken die avond
Vooruit, omdat het alarm vanavond al heeft geklonken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonder alarm deze keer.
Ze willen het graag een beetje stil houden.
[ afbeelding ]
Ja, ik ben zo oudquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben jij dan zo oud?
Ik was pas 9. Heb er toen niets van gehoord, volgens mij.
en wist jij tijdens het gebeuren dat hij veilig zat of was het afwachten ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was daar toen. Speciaal uit Italië gekomen voor die wedstrijd. Eerst bij mij langs gegaan en vervolgens naar de wedstrijd. Gelukkig zat hij in een neutraal vak.
Het speelde zich ook af in een neutraal vak (waar toen Juve supporters zaten).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was daar toen. Speciaal uit Italië gekomen voor die wedstrijd. Eerst bij mij langs gegaan en vervolgens naar de wedstrijd. Gelukkig zat hij in een neutraal vak.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is Suburbia de enige Pet Shop Boys-single die in Nederland een grotere hit was dan in het Verenigd Koninkrijk.
Nutteloos weetje.
Nee, daar kwam ik pas later achter. Dus dat was afwachten. Hij belde de volgende dag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
en wist jij tijdens het gebeuren dat hij veilig zat of was het afwachten ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
ROllingStones - Street Figthing Man
Ik ga trouwens iets anders doen.
Bedankt Melting
Ja, geen idee dan waar hij zat. Zijn oom woonde in België en hij was daar samen met hem naartoe gegaan in een vak waar dus voornamelijk Belgen zaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Het speelde zich ook af in een neutraal vak (waar toen Juve supporters zaten).
jeuh.. dat zal best lang wachten geweest zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik pas later achter. Dus dat was afwachten. Hij belde de volgende dag.
Dus zowel het balletje als je Italiaan is niets geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik pas later achter. Dus dat was afwachten. Hij belde de volgende dag.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus zowel het balletje als je Italiaan is niets geworden.
Vakantievriendje he. Het was al heel bijzonder dat hij ineens bij ons voor de deur stond. Ik had geen idee dat hij richting Nederland zou komen. Ik was op de fiets op weg naar een vriendin, toen er ineens een auto naast me stopte. Zat hij daarin met mijn moederquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus zowel het balletje als je Italiaan is niets geworden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Vakantievriendje he. Het was al heel bijzonder dat hij ineens bij ons voor de deur stond. Ik had geen idee dat hij richting Nederland zou komen. Ik was op de fiets op weg naar een vriendin, toen er ineens een auto naast me stopte. Zat hij daarin met mijn moeder![]()
Mijn moeder stapte uit; zei tegen mij dat zij wel op de fiets terug zou gaan en mijn vriendin zou bellen en wenste ons een fijne dag. Mijn moeder laat zich niet zo makkelijk gek maken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Vakantievriendje he. Het was al heel bijzonder dat hij ineens bij ons voor de deur stond. Ik had geen idee dat hij richting Nederland zou komen. Ik was op de fiets op weg naar een vriendin, toen er ineens een auto naast me stopte. Zat hij daarin met mijn moeder![]()
Mijn moeder stapte uit; zei tegen mij dat zij wel op de fiets terug zou gaan en mijn vriendin zou bellen en wenste ons een fijne dag. Mijn moeder laat zich niet zo makkelijk gek maken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:37 schreef just me het volgende:
Zo kreeg Merel in het verre verleden ook eens onverwacht bezoek van een fokker, zij was er bepaald niet blij mee
![]()
dat zal ze zelf wel doorgegeven hebben, ach ze was naief in die tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan is dat wel erg.
Hoe wist hij waar ze woonde dan?
Oops, dat is dan minder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:37 schreef just me het volgende:
Zo kreeg Merel in het verre verleden ook eens onverwacht bezoek van een fokker, zij was er bepaald niet blij mee
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt toch wel verdacht veel als Abba
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
Mijn vriendje sliep wel op de bank die nacht. Daar waren mijn ouders dan wel weer vrij strikt in. En dus de volgende dag door naar België voor die wedstrijd. En daarna nog een paar kaarten en telefoontjes en nooit meer gezien. Precies zoals het hoort met vakantieliefdes.
En zo af en toe komen de herinneringen weer terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
Mijn vriendje sliep wel op de bank die nacht. Daar waren mijn ouders dan wel weer vrij strikt in. En dus de volgende dag door naar België voor die wedstrijd. En daarna nog een paar kaarten en telefoontjes en nooit meer gezien. Precies zoals het hoort met vakantieliefdes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef livelink het volgende:
Vincent (hopelijk niet besmeurd met tomatensoep)
Inmiddels al vele schilderijen, maar ook de zonnebloemen van Van Gogh. Stelletje gekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat was Vermeer, toch? Meisje met de parel?
alles om aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Inmiddels al vele schilderijen, maar ook de zonnebloemen van Van Gogh. Stelletje gekken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Inmiddels al vele schilderijen, maar ook de zonnebloemen van Van Gogh. Stelletje gekken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nooit meer gekeken wat er van hem geworden is?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
Ian Dury and the Blockheads - Hit me with your rhythm stick
Het wordt door verrassend veel mensen goedgepraat. Zolang het maar voor 'de goede zaak' is, dan mag er veel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Fogel zit in Londen. Daar heb je nu weinig aan.quote:
Vlieg met me mee....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Fogel zit in Londen. Daar heb je nu weinig aan.
Helaas doen ze de zaak er geen goed mee, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt door verrassend veel mensen goedgepraat. Zolang het maar voor 'de goede zaak' is, dan mag er veel.
Dichterbij dan in Noorwegen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Fogel zit in Londen. Daar heb je nu weinig aan.
Zeker niet. Moest wel lachen naar dat belachelijke optreden van die gast bij Beau.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas doen ze de zaak er geen goed mee, wat mij betreft.
elke vorm van aandacht geven is al teveelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker niet. Moest wel lachen naar dat belachelijke optreden van die gast bij Beau.
quote:
Alleen die zangeres dan? Annie Schilder?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen die zangeres dan? Annie Schilder?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien iets voor just me?
Die zocht nog een schilder.
En dan nog steeds die 0.99quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
@:Madmaster:
dat wordt nog even sparen:
[ afbeelding ]
Of gewoon een extra hypotheek afsluiten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:02 schreef livelink het volgende:
Cliff Richard - Power to all our friends
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Ashes To Ashes
(Het intro is later nog eens gekopieerd door Keane voor Better Than This)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Er gaat weer een maandsalaris aan vuurwerk de lucht in hier in de buurt..
Again…
quote:
bed time storiesquote:
Had je toch in Drenthe moeten gaan wonenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Again…
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Again…
Ik ben aan het draaien. Dan schiet dat niet op natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil je zoveel vertellen, maar je neemt niet op
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Owwww het waren Ruud en Trudy Schaap
Pfff.... hoe heette die quiz ook alweer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: van welk tv-programma was dit nummer de tune?
Hier gebeurt dat ook genoeg hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had je toch in Drenthe moeten gaan wonen
Herexamenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef DJ11 het volgende:
quote:
don't know about historyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb opeens capslock op mijn ipadquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
DAT KLOPT!![]()
Maar ik sla dat kussen toch maar over.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:20 schreef just me het volgende:
Je laat haar zelf gaan, nu niet janken
ja ik heb mijn zachte schild laten zakenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik heb mijn zachte schild laten zaken
ik zal morgens een zoekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waar is de zachtaardige just me gebleven die ik ken?
Gaat openen denk ik. Even opzoeken wanneer het precies is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las dat -ie de Evergreen Top 1000 van Radio 5 gaat openen (of heeft geopend)
Enola Gayquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:24 schreef Melting het volgende:
Ik hoop dat de plaat hierna niet uit komt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van The Mike Flowers Pops toch leuker.
Hij is al uitgekomen, zo te horen decennia geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:24 schreef Melting het volgende:
Ik hoop dat de plaat hierna niet uit komt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is al uitgekomen, zo te horen decennia geleden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is al uitgekomen, zo te horen decennia geleden
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet waar is.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet waar is.
Heb de straat die achter het huis van mijn ouders liep iets lager op de berg letterlijk naar beneden zien storten. 14 huizen in 1 keer.. en verderop mudslides met rotsblokken van meer dan 20 ton die op de weg waren gespoeld. Bizar was dat.
Heb je ze eerst gewogen voordat je ze opruimde?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet waar is.
Heb de straat die achter het huis van mijn ouders liep iets lager op de berg letterlijk naar beneden zien storten. 14 huizen in 1 keer.. en verderop mudslides met rotsblokken van meer dan 20 ton die op de weg waren gespoeld. Bizar was dat.
Sleep well.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen.
Dank Melting![]()
Fijne avond nogm
Dat lukt niet op deze trap…quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Sleep well.
Loop als een Egyptenaar naar bed.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Geen roltrap laten installeren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lukt niet op deze trap…
Ben blij dat we straks weer een normale trap hebben
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen roltrap laten installeren?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen roltrap laten installeren?
had je daar last van ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:48 schreef Melting het volgende:
Deze nog maar een keer.
Herfstvakantie is hier in het zuiden nu gelukkig ook afgelopen.
Alles is ontregeld. Was in de Efteling vorige week toen ik er met Tjoent was veel te druk.quote:
Tja... dan had je misschien niet tijdens de vakantie moeten gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles is ontregeld. Was in de Efteling vorige week toen ik er met Tjoent was veel te druk.
Ik wilde eerst Tjoent de schuld geven, maar dat zou ook niet eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
Tja... dan had je misschien niet tijdens de vakantie moeten gaan
Zoals?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:50 schreef brother52 het volgende:
In het deel van mijn geheugen dat dit wist had zo veel informatie kunnen staan die wel nuttig is...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Tjoent de schuld geven, maar dat zou ook niet eerlijk zijn.
Ja, dat weet ik nu dus nietquote:
quote:
2x maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je hebt de smaak vanavond wel te pakken hè?
Ja, maar meestal is het maar 1 keer.quote:
kloptquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar meestal is het maar 1 keer.
Het advies op het blik niet opvolgen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:56 schreef Melting het volgende:
Ik neem er nog 1.
Deze keer is het deze:
[ afbeelding ]
Inderdaad zonde van het bier.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het advies op het blik niet opvolgen!
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:04 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
![]()
Mijn ogen beginnen dicht te vallen dus tijd om te gaan slapen
Welterustenquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:04 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:04 schreef brother52 het volgende:
Knocking on heavens door, alleen geen idee wie het zingt.
Welterusten just mequote:Op zondag 30 oktober 2022 00:04 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
![]()
Kun je nagaan hoe ver Zwolle achterloopt op HHW.quote:
Bij ons is het ook al een tijd bal. Je zou zeggen dat mensen dit jaar minder geld uit te geven hebben voor vuurwerk, maar daar lijkt het toch niet op.quote:
Of het is nog vuurwerk van vorig jaar en dat willen ze voor de jaarwisseling nog weg hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is het ook al een tijd bal. Je zou zeggen dat mensen dit jaar minder geld uit te geven hebben voor vuurwerk, maar daar lijkt het toch niet op.
Het was wel zo weer afgelopen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is het ook al een tijd bal. Je zou zeggen dat mensen dit jaar minder geld uit te geven hebben voor vuurwerk, maar daar lijkt het toch niet op.
Ja, maar dan had hun bandnaam niet meer gekund.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet je de verwarming dan wat warmer laten worden in de gang.
[ afbeelding ]
Gewoon wijzigen naar Hot Corridor - aanpassen aan de klimaatverandering heet dat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar dan had hun bandnaam niet meer gekund.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon wijzigen naar Hot Corridor - aanpassen aan de klimaatverandering heet dat.
Die is niet zo lekker…quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, maar ik heb gehoord dat het een bak hout is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt hem al gehad?
En welkom bij de staart van de show.
Hoop dat het gesmaakt heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gehoord dat het een bak hout is.
Net thuis vanuit alweer R'dam van een etentje…
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, Italiaans zoals het echt hoort, zonder spaghettislierten en pizza's…
Ik moest opzoeken wat Cuban heels waren.quote:
Maar nu vergeet je het nooit weerquote:Op zondag 30 oktober 2022 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat Cuban heels waren.
Hakken waar je nog wel op kunt lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat Cuban heels waren.
Welterusten DJ11quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de knollen op, zoals ze dat hier zeggen. Bedankt voor weer een avond fijne muziek, Melting.
Welterusten allemaal.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:31 schreef livelink het volgende:
Zijn je biertjes nog niet op, Melting?
Welterusten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de knollen op, zoals ze dat hier zeggen. Bedankt voor weer een avond fijne muziek, Melting.
Welterusten allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |