SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
`Joe COcker![]()
![]()
Titel moet ik je schuldig blijven
Dat doe je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit lijkt JOe Jackson wel,..![]()
![]()
Maar ben bang dat ik de plank mis sla
Dat is inderdaad een groot compliment voor Erik en coquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe je.
Maar ik denk dat de zanger enorm trots is, dat hij met hem verward wordt.
Deze plaat heeft als hoogste positie nummer 39 bereikt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook wel een idee, maar durf niet meer te gokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Gibbjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:55 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat Symph deze band wel herkent.
(Al dan niet met hulp van Ddm.)
Hoe gaat het nu met de band?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er weer. Ik luisterde wel hoor, maar er kwamen wat bandzaken tussendoor.
Tja, op zich goed. Besloten om door te gaan en een nieuwe bassist te zoeken. Dat proces is nu gaande.quote:
Oh hier liepen ze wel door de straat. In Hilversum was het groots georganiseerd hoorde ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
Night of fear...... bijna Halloween hè?
Wordt er door de kinderen bij jullie in de buurt iets aan gedaan?
Je hoort het wel steeds vaker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oh hier liepen ze wel door de straat. In Hilversum was het groots georganiseerd hoorde ik
Wat moet je daar dan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben misschien vrijdag in Delft
Ik denk even rondlopen. Ben wel nieuwsgierig naar een belangrijk stukje Nederlandse geschiedenis.quote:
Als je een museumjaarkaart hebt zijn er genoeg leuke (ook kleinere) museums om naar toe te gaan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk even rondlopen. Ben wel nieuwsgierig naar een belangrijk stukje Nederlandse geschiedenis.
Maar ik ga eerst naar het Mauritshuis. Had al tickets gekocht voor het voorval van deze week. Als ik genoeg tijd over heb, ga ik wellicht even in Delft wandelen..
Ik heb een Vriendenloterij VIP Kaart. Kan ik ook gratis naar binnen bij een aantal musea. Zal eens kijken. Heb nog geen verdere plannen gemaakt die dag..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Als je een museumjaarkaart hebt zijn er genoeg leuke (ook kleinere) museums om naar toe te gaan!
Dat verklaart veelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt niet alleen zo....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Robert SMith en zijn mannen komen te dicht bij
Ja, ze zongen over "A Forest". Dat is inderdaad wel heel dichtbij een bomenverzamelingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Robert SMith en zijn mannen komen te dicht bij
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ze zongen over "A Forest". Dat is inderdaad wel heel dichtbij een bomenverzameling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |