Heb filmpje terug gekeken, het was een mooie wedstrijd tussen twee gelijke strijdersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
Aan welke regels zou Ima zich dan niet hebben gehouden?
Het waren twee mannen, allebei met bokshandschoenen aan die op elkaars lijf stonden te beuken.
Allebei op dezelfde manier.
Gelijk niet helemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb filmpje terug gekeken, het was een mooie wedstrijd tussen twee gelijke strijders
Net een heel boksgala gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:32 schreef R0T29 het volgende:
Het is wel echt een initiatiefloos zooitje. Ze ondernemen niks...enige wat ze doen is kaarten, sporten en ouwehoeren.
Voor wie ??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda Wendy en KimK vragen af wat de sancties inhouden waar Berend het over had.
Het is ook nooit goedquote:
Nou, weet ik niet. Ik ben meer voorstander voor deze microfoons omdat ze toch wat duidelijker klinken. Die ketingmics gaan ook wel eens op verkeerde plekken om je nek zitten. Deze zijn wat gerichter, maar ze mogen wel eens nieuwe zenders bestellen, de draadjes kraken als een malle.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Die ketting/microfoon bij BB was toch beter
Ik denk dat het over die microfoons gaat.quote:
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Boring en afgezaagde geregisseerde shit
Whuttquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vooral bij Moraima.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet. Ik ben meer voorstander voor deze microfoons omdat ze toch wat duidelijker klinken. Die ketingmics gaan ook wel eens op verkeerde plekken om je nek zitten. Deze zijn wat gerichter, maar ze mogen wel eens nieuwe zenders bestellen, de draadjes kraken als een malle.
Wat had jij dan willen zien of gedaan als je daar zat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus, het was gewoon een amateuristisch wedstrijdje om iets te doen te hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |