,,We hebben de hele week gehamerd op intensiteit. Als je zo'n wedstrijd speelt, kun je praten over tactiek, maar roep je het gewoon over jezelf af. We hebben niet de wil getoond om ten koste van alles te winnen. De jongens wisten dat dat nodig was, maar hebben dat niet geleverd. We hebben ons de kaas van het brood laten eten. Normaal gesproken bescherm ik mijn jongens altijd, maar ik heb daar nu wel moeite mee. We hebben verloren op inzet, brutaliteit en lef.”quote:
Ga je nog naar wedstrijden eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Genoeg mensen van wie de huurcontracten niet verlengd konden worden ja.Ook weer goed staaltje korte termijn denken, om voor een maandje huurders die er jaren wonen uit te zetten...
Erg jammer dat ze niet nog verder kunnen degraderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:44 schreef EinarBoe het volgende:
Ik vind het erg prettig dat ADO lijkt te blijven waar het hoort, in de Kneuzenkampioen Divisie. Hoewel je het met de play-offs aan het einde van het seizoen nooit weet. Wat mij betreft houden ze Dirk voor de zekerheid dus de komende 10 jaar nog aan boord.
Ja, als resident was het makkelijk kaarten scoren. O.a. alles van NL, Brazilie, R16 2x, twee kwartfinales, beide halve finales, kan niet klagen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ga je nog naar wedstrijden eigenlijk?
Ik wou hier een foto posten van allemaal residents die met hun rechterarm omhoog staan bij de Olympische Spelen van 1936 in Berlijn, maar dat laat ik maar even achterwege, vanwege redenen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, als resident was het makkelijk kaarten scoren. O.a. alles van NL, Brazilie, R16 2x, twee kwartfinales, beide halve finales, kan niet klagen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik wou hier een foto posten van allemaal residents die met hun rechterarm omhoog staan bij de Olympische Spelen van 1936 in Berlijn, maar dat laat ik maar even achterwege, vanwege redenen.
Nee die staat over een paar weken in oranje lederhosen met bavaria vuvuzela hoed op in een het stadion.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer wordt DeeBee uit zijn huis gesmeten?
DeeBee is zo'n trouwe ambassadeur, die laten ze nooit meer gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer wordt DeeBee uit zijn huis gesmeten?
Ik heb Ronald al een tijdje niet meer gehoord over Kwataar!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DeeBee is zo'n trouwe ambassadeur, die laten ze nooit meer gaan.
Ik ben trouwens wel oprecht geïnteresseerd in hoeveel doden er nu echt gevallen zijn bij de bouw. The Guardian onderzoek lijkt me wat aangedikt, de twee of drie van de Fifa zal het ook niet zijn, maar wat zijn nu wel betrouwbare schattingen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Genoeg mensen van wie de huurcontracten niet verlengd konden worden ja.Ook weer goed staaltje korte termijn denken, om voor een maandje huurders die er jaren wonen uit te zetten...
Volgens mij waren het er 8 in Brazilië en 17 in Rusland voor de vorige 2 WK's. Het zullen er wel minstens enkele tientallen zijn die rechtstreeks aan de bouw van de stadions te wijten zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel oprecht geïnteresseerd in hoeveel doden er nu echt gevallen zijn bij de bouw. The Guardian onderzoek lijkt me wat aangedikt, de twee of drie van de Fifa zal het ook niet zijn, maar wat zijn nu wel betrouwbare schattingen?
Die drie van de FIFA slaan nergens op, dat zijn waarschijnlijk alleen mensen van de FIFA zelf of iets en alle sub-contractors genegeerd enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel oprecht geïnteresseerd in hoeveel doden er nu echt gevallen zijn bij de bouw. The Guardian onderzoek lijkt me wat aangedikt, de twee of drie van de Fifa zal het ook niet zijn, maar wat zijn nu wel betrouwbare schattingen?
Mag je dit wel posten of staat de politie zo voor je deur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die drie van de FIFA slaan nergens op, dat zijn waarschijnlijk alleen mensen van de FIFA zelf of iets en alle sub-contractors genegeerd enzo.
Het Guardian aantal is niet wat bij de stadions is omgekomen, maar hun schatting wat er in 10 jaar tijd is overleden van de meest aanwezige expats (Indiers, Nepalezen, Filipinos etc.). Als je de oversterfte daarvan zou willen schatten denk ik dat het juist hoger is dan die 6500, zeker als je hitte gerelateerde doodsoorzaken zou meenemen (had een hartaanval ook gebeurd zonder het werken in Qatar bijv.). Het gaat namelijk om ongeveer 1.5-2 miljoen mensen gedurende 10 jaar, dus dan is de oversterfte al snel een paar duizend en over 10 jaar lijkt die 6500 mij dan juist laag.
De Guardian redeneert dat alle doden (en doodsoorzaken) aan het WK zijn te relateren, wat natuurlijk ook niet helemaal waar is. Zonder het WK hadden ze ook nog een stad uit de grond gestampt, maar het heeft het proces wel versneld. Gebrek aan veiligheidscultuur plus de hitte en tijdsdruk zal het aantal doden tijdens het bouwen wel verhogen. Er zijn 7 stadions nieuw gebouwd, ik denk dat een aantal van 500 serieuze incidenten misschien realistischer is. Dat soort statistieken zijn echter niet beschikbaar, aangezien er vrijwel altijd generieke doodsoorzaken worden gerapporteerd en ze nogal graag goede statistieken willen overleggen. Zo wordt het aantal verkeersdoden bijv. ook zwaar onderschat / ondergerapporteerd en het aantal covid gevallen dat werd benoemd in statistieken werd ook stelselmatig met een factor 5-10 verminderd.
Volgens het strafrecht van Qatar is de doodstraf een al dan niet verplichte straf voor:quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag je dit wel posten of staat de politie zo voor je deur?
Even in een spoiler zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof Qatarezen werken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh wat verrassend.quote:Arbeidsmigranten in Doha zijn uit hun huis gezet vanwege het aanstaande WK voetbal. Dat blijkt uit een document van de lokale autoriteiten, dat in handen is van de NOS. In het document, gericht aan de eigenaren van de appartementen, staat dat voor het einde van deze maand de huizen ontruimd moeten zijn. De Qatarese overheid ontkende eerder dat de ontruiming te maken zou hebben met het WK.
Het gaat om wijken rondom het stadscentrum waar voetbalfans tijdens het toernooi moeten verblijven. In het document staat dat de wijken ontruimd moeten worden vanwege specifieke regels van de wereldvoetbalbond FIFA, om zo "problemen te vermijden" rondom FIFA-accommodaties. De NOS heeft de FIFA benaderd, maar nog geen reactie gekregen.
quote:Voor een van de vijftig Oranjesupporters die de NOS heeft gesproken, was de financiering door Qatar (.pdf) een voorwaarde om naar het WK te gaan. "De accommodaties zijn gewoon veel te duur, dat kunnen wij als gewone fans niet betalen." De supporter had wel bedenkingen bij Qatar als bestemming, "maar als je zo gaat denken, kan je nergens meer naartoe".
Ook over de behandeling van vrouwen in de Golfstaat heeft ze haar twijfels. "Maar we gaan met een grote groep, dus ik ga ervan uit dat we ons daar kunnen gedragen zoals we willen." Een andere fan zegt: "Als je het verschil wil maken in zo'n land, kun je dat alleen doen door ernaartoe te gaan."
Wat een fantastisch staaltje politiek napraten is ditquote:'Geen uithangbord van Qatar'
Ook heeft de NOS Oranjefans gesproken die wel op de hoogte waren van de door Qatar betaalde reis, maar die er de voorkeur aan geven zelf hun reis en verblijf te bekostigen.
"Wij zijn fan van het Nederlands elftal, maar niet van dit WK", zegt de trouwe Oranjesupporter Paul Hirschel over zijn keuze.
Rwandaquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je niet eens meer naar Qatar mag, waar mag je dan nog wel naartoe?
Klimaatverandering is een feestjequote:Op zondag 30 oktober 2022 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een heerlijke temperaturen nog de laatste dagen.
Maar je moet voetbal en politiek gescheiden houden!!!quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:11 schreef hhh38 het volgende:
Oranjefans op kosten Qatar naar WK in ruil voor PR op sociale media - https://nos.nl/l/2450367
[..]
[..]
Wat een fantastisch staaltje politiek napraten is dit![]()
Rwanda is sowieso een walgelijke dictatuurquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje terrorisme in Congo steunen.
Typisch Nederlandquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:03 schreef Marcoss het volgende:
Het wordt een schitterend WK voetbal in Qatar, jammer van alle onterechte negativiteit in Nederland
Misschien dat idioot #6 wél het antwoord is op alle problemen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De Britse politiek is een sociaal experiment
De tietenman blijkt een enorme lul.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:11 schreef hhh38 het volgende:
Oranjefans op kosten Qatar naar WK in ruil voor PR op sociale media - https://nos.nl/l/2450367
[..]
[..]
Wat een fantastisch staaltje politiek napraten is dit![]()
Kunnen we de tietenman gewoon doodzwijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tietenman blijkt een enorme lul.
[ twitter ]
Gewoon opheffen die Tories, nooit meer over pratenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Misschien dat idioot #6 wél het antwoord is op alle problemen?
Misschien moet R. Sunak eens vragen aan ervaren collega's zoals M. Rutte en A. Hitler hoe die het voor elkaar kregen om waanzinnig lang achter de knoppen te blijven zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De Britse politiek is een sociaal experiment
J. Stalin? Die kwam wel sterk terug toen het tij enigszins keerde.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie zich ook terug trok toen het einde in zicht kwam?
Prinses Juliana? Koningin Wilhelmina?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tom Dumoulin?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zulke figuren vallen doorgaans uit het raamquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Oleg niet per ongeluk aangereden tijdens z'n commute.
https://www.ad.nl/wk-voet(...)wehoer-zeg~aa3c9e46/quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tietenman blijkt een enorme lul.
[ twitter ]
Ik heb dit net terug zitten kijken en dit was echt ontzettend cringe.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wk-voet(...)wehoer-zeg~aa3c9e46/
![]()
Dit moeten echt de meest treurige mensen in Nederland zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wk-voet(...)wehoer-zeg~aa3c9e46/
![]()
Deze is ook weer van toepassing op dit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit moeten echt de meest treurige mensen in Nederland zijn
quote:Het eigen minderwaardigheidscomplex wordt even vergeten, zelfs de Nederlandse vlag wordt weer even met de rode baan bovenaan opgehangen. Zo vol walging als ze thuis over de toestand in het eigen land praten, zo trots zijn ze zodra een Nederlander of Nederlands team uitblinkt. Het is een zwerm oranje kevers, die als ze zichzelf hebben volgevreten weer verder trekt naar een ander (inter)nationaal succes. Het is typisch Nederlands om daar trots op te zijn.
Kun je je voorstellen dat er een foto van een Duitse politicus opduikt die een armband van de Partito Nazionale Fascista draagt?quote:
Ach, het braafste jongetje van de klas.quote:Nieuw rapport: klimaatambities groot, maar met dit beleid onhaalbaar
Ook al gebeurt er al veel om klimaatverandering tegen te gaan, toch is het nog te weinig om de klimaatdoelen in Nederland te halen. Dat blijkt uit de zogenoemde Klimaat- en Energieverkenning, de KEV, een jaarlijkse rapport van het Planbureau voor de Leefomgeving, in samenwerking met onder meer het CBS, RIVM en TNO.
Er zijn meer en grotere ambities en plannen dan ooit, van zowel de Europese Commissie als het kabinet, maar het schort aan de uitwerking en uitvoering van die ambities en plannen, concludeert het rapport.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:21 schreef Hamlapjes het volgende:
U2-fan Segers mag bij Op1 komen zitten op een EO-avond, wat een verrassing!
Ik snap sowieso niet dat ze die top 100 lijsten hebben gepubliceerd als ze er toch niets mee doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:16 schreef Pistolero het volgende:
Ach, het altijd volkomen incompetente RIVM.
Zou toch mooi zijn als zowel Twitter als Facebook totaal imploderen vanwege hun geschifte megalomane eigenaren.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:03 schreef Steven184 het volgende:
Zonder blauw vinkje besta je niet:
[ twitter ]
Ik was er al op voorbereid dat gewone bedrijven er niet op in gingen haken en alle WK reclames van die klote betting websites zouden komen.quote:
Werkelijk elke andere sport is er al wel eens op bezoek geweest toch? Judo, wielrennen, zwemmen, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:38 schreef Pistolero het volgende:
Die extreem hypocriete verontwaardiging rond dat WK in Qatar begint wel hele treurige vormen aan te nemen.
Thijsje Zonneveld staat weer vooraan met zijn priemende vingertje, maar hij ging wel kijken want dat moest voor zijn werk.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:38 schreef Pistolero het volgende:
Die extreem hypocriete verontwaardiging rond dat WK in Qatar begint wel hele treurige vormen aan te nemen.
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thijsje Zonneveld staat weer vooraan met zijn priemende vingertje, maar hij ging wel kijken want dat moest voor zijn werk.
Zijn er ook 6.500 mensen overleden om die judomat neer te leggen dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Werkelijk elke andere sport is er al wel eens op bezoek geweest toch? Judo, wielrennen, zwemmen, om maar wat te noemen.
HAHAHAHAHAHAHA, nee.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:41 schreef EinarBoe het volgende:
Minuutje stilte voor de bouwvrijstelling.
Zou dit dan het moment zijn dat de regering het stikstofdossier serieus gaat nemen en de vervuilers gaat aanpakken?
Ja.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:41 schreef EinarBoe het volgende:
Minuutje stilte voor de bouwvrijstelling.
Zou dit dan het moment zijn dat de regering het stikstofdossier serieus gaat nemen
Alle Natura2000 gebieden worden opgehevenquote:en de vervuilers gaat aanpakken?
Daar was dan ook ophef over, maar een stuk minder omdat minder mensen daarin geïnteresseerd zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Werkelijk elke andere sport is er al wel eens op bezoek geweest toch? Judo, wielrennen, zwemmen, om maar wat te noemen.
Formule 1 is dan ook absoluut geen sport.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was dan ook ophef over, maar een stuk minder omdat minder mensen daarin geïnteresseerd zijn.
Formule 1 heeft dat excuus niet, die staan gewoon schaamteloos te hossen in al die schurkenstaten. Ieder jaar opnieuw.
quote:Twitter moet minder afhankelijk worden van inkomsten uit advertenties, vindt nieuwe eigenaar Elon Musk. Daarom liggen er plannen om Twitter-gebruikers te laten betalen om video's op het sociale medium te kunnen bekijken.
Zoals hierboven ook al werd gezegd: erg mooi als al die debiele platformen hun eigen graf blijven graven op deze manier.quote:
Stel je voor als we op de Foks ineens geld moeten gaan betalenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zoals hierboven ook al werd gezegd: erg mooi als al die debiele platformen hun eigen graf blijven graven op deze manier.
Jumbo draait er sowieso zijn hand niet voor om om de middelvinger op te steken naar de mensheid. Zo bleek vorige week nog dat je bij 1/3e van de aanbiedingen bij de kassa genaaid wordt. Dat strookt met mijn ervaring, in het verleden regelmatig verhaal moeten halen als ik het op kon brengen om naar het bonnetje te kijken.quote:
Nouja, als alle platformen die over blijven ineens van Facebook blijken te zijn, dan is dat ook geen groot feestquote:Op woensdag 2 november 2022 12:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zoals hierboven ook al werd gezegd: erg mooi als al die debiele platformen hun eigen graf blijven graven op deze manier.
Ik hoop dat het altijd walgelijke Facebook degradeert.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, als alle platformen die over blijven ineens van Facebook blijken te zijn, dan is dat ook geen groot feest
Frits van Eerd is een crimineelquote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jumbo draait er sowieso zijn hand niet voor om om de middelvinger op te steken naar de mensheid. Zo bleek vorige week nog dat je bij 1/3e van de aanbiedingen bij de kassa genaaid wordt. Dat strookt met mijn ervaring, in het verleden regelmatig verhaal moeten halen als ik het op kon brengen om naar het bonnetje te kijken.
Bij online bestellingen doen ze dat ook, maar net weer anders. Bijv. een aanbieding met 4 halen 3 betalen, dan is vaak nét één van die 4 producten niet leverbaar zodat je voor de andere 3 gewoon het volle pond betaalt.
Iedereen heeft toch wel een paar ton contant geld in huis liggen?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frits van Eerd is een crimineel
[ twitter ]
Elke VVDer jaquote:Op woensdag 2 november 2022 17:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een paar ton contant geld in huis liggen?
Handen af van ONS erfgoed!quote:Op woensdag 2 november 2022 18:31 schreef Pino112 het volgende:
Klimaatactivisten moeten een maand in de bak, maar terrorboeren lopen nog vrij rond.
Gaaf land.
Maar het had verschrikkelijk mis kunnen gaan!!quote:Op woensdag 2 november 2022 18:31 schreef Pino112 het volgende:
Klimaatactivisten moeten een maand in de bak, maar terrorboeren lopen nog vrij rond.
Gaaf land.
Wat een volkomen achterlijk argument, en dat is dan officier van justitie.quote:De officier van justitie noemde Het meisje met de parel een werk van onschatbare waarde. ,,Ze is meer dan 3,5 eeuw oud.” Een werk waar je als bezoeker met je neus bovenop staat. Maar door dit soort acties komt dat in het gedrang. ,,Het had ontzettend mis kunnen gaan. Het glas had kunnen breken, je weet niet hoe bezoekers kunnen reageren.”
Levensgevaarlijke recidivisten die gigantische risico's nemen met hun activisme zijn het!quote:Wouter Mouton (45) en Pieter G. (42) moeten de straf meteen uitzitten. De rechter vreest dat beide mannen het weer zullen doen vanwege het activistische doel van hun actie. Het Openbaar Ministerie had eerder vandaag vier maanden cel waarvan twee voorwaardelijk geëist. Met onmiddellijke gevangenneming. ,,Ze hebben grote risico's genomen.”
Nee, dan de Mona Lisa.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb de hype rond het meisje met de Parel nooit begrepen, kan iemand me even uitleggen wat ik vergeet te zien in dit meesterwerk?
Daar zou ik mijn hond nog niet aan vastlijmen.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dan de Mona Lisa.
Zou Frits wat prenten aan de wand hebben hangen?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hele kunstwereld is één grote scam en witwasoperatie.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou Frits wat prenten aan de wand hebben hangen?
Frits lijkt me wel een type voor wat roofkunst uit 40-45quote:Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Desert Frits.quote:Desondanks bleef Frits van Eerd persoonlijk zaken doen met de Drentse autohandelaar. Duidelijk is dat hij de afgelopen jaren in ieder geval een militaire Hummer en trailer kocht bij E., die bij sponsorcontracten bleef bemiddelen tussen Van Eerd en racetalenten.
Meestervervalser Han van Meegeren verdiende tot zijn dood in 1947 miljoenen aan de verkoop van nep-Vermeers. Onder andere aan Hermann Göring, Hitlers secondant. Duiken er binnenkort meer vervalsingen op?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hele kunstwereld is één grote scam en witwasoperatie.
Binnenkort op de veilingquote:Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een micropenisbolide ja.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk dringt dan ook een breder besef door dat die gigantische veeteelt-productie het land stillegt.
quote:Volgens de VVD onderstreept de uitspraak nog eens waarom we het stikstofprobleem moeten aanpakken. "Nederland staat stil en moet van het slot. Om boerderijen een vergunning te geven, huizen te bouwen, wegen aan te leggen en te investeren in onze economie", zegt Kamerlid Van Campen.
Ik vermoed zomaar van niet.quote:Kamerlid Grinwis van de ChristenUnie noemt de uitspraak een harde klap voor de noodzakelijke energietransitie en de woningbouw. De partij is bang voor een "boerderij-jacht" op het platteland, "omdat overheden en projectontwikkelaars voor ieder project vooraf stikstofruimte moeten zien te fiksen".
Pluimvee Piet vond de deadline van 2030 ook nog aan de vroege kantquote:Op woensdag 2 november 2022 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vermoed zomaar van niet.
Ga weg danquote:Op woensdag 2 november 2022 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk.
Boer Rinus heeft geen hoofd om te denken.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:56 schreef Pino112 het volgende:
En zolang dit soort regionale propaganda gewoon door blijft gaan verandert er ook weinig aan het sentiment bij de mensen denk ik
Boeren houden van koeien
Wegkijker!quote:Op woensdag 2 november 2022 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk.
Er is veldrijden en natuurlijk het WK FOEBAL. En de hoogmis in Ally Pally in december!quote:Op donderdag 3 november 2022 07:07 schreef Szura het volgende:
Hoog tijd dat het wielerseizoen weer begint
Geen BDO wk. Zwart gat in januari.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Er is veldrijden en natuurlijk het WK FOEBAL. En de hoogmis in Ally Pally in december!
Hebben we een provincie zonder boeren?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Achter welke provincie staan we?
Nog even een dame uit het Oostblok aan het einde, lekker manquote:
quote:
quote:
Rustig aan jongens, hier ben ik.quote:
Kan er nog iets positiefs van af?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rustig aan jongens, hier ben ik.
Het was eigenlijk gewoon weer heel erg slecht. Deze hele poule is wel echt een ongekende parodie op voetbal gebleken. Maar het eindresultaat is wel ongekend genot. Slot kan er nog steeds niks van maar heeft de afgelopen anderhalf jaar wel een extreme gouden pik. Als ik hem was zou ik maar eens meedoen aan de loterij.
Paixao en onze Mexicaanse vriend waren dikke prima.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan er nog iets positiefs van af?
Waar is extreemrechts als je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al een week geen enkele reactie op een Tweet, ondanks al dat provoceren
In een bierkelder in Beieren een wandeltocht naar Rome aan het plannen?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar is extreemrechts als je ze nodig hebt?
Is er geen WK voor veteranen, met Wolfie en Hankey?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen BDO wk. Zwart gat in januari.
Hankey zal met live verbinding uit een cel mee moeten doen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is er geen WK voor veteranen, met Wolfie en Hankey?
Toch fijn dat het AD nog even ruimte maakt voor de mening van Sywert van Haga.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Ach, we zijn niet meer geloofwaardig. Dat verwacht je toch ook niet.
Waarom, waarom, waarom?quote:De uitleg van Van der Wal stuit op onbegrip bij met name de SGP, de PVV en de groep-Van Haga. Zij geven Brusselse regelzucht de schuld van de stikstofcrisis, die zorgt dat boeren in de verdrukking zitten en de bouw van woningen stagneert. Het kabinet heeft zich volgens Kamerlid Wybren van Haga ‘als een stel schooljongens’ laten wegsturen. De betrokken ministers noemde hij schamperend ‘smurfen’.
Vermoeiend dat ze uitwegen blijven zoeken. Ga eens gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Beginnersfout om Jaap Stam niet mee te nemen, dan komt er pas echt iemand binnen.quote:Door met zijn vieren naar Brussel te gaan - naast Van der Wal waren dat de ministers Mark Harbers (Infrastructuur) en Hugo de Jonge (Volkshuisvesting) en toenmalig landbouwminister Henk Staghouwer - wilde het kabinet volgens Van der Wal aan powerplay doen. ,,Vier ministers, dat maakt echt wel indruk in Brussel”, aldus de bewindsvrouw. Maar hun zin kregen zij niet. ,,Eerst leveren”, was de boodschap.
Jeetje, de regels van de gezamenlijke markt komen Nederland eventjes niet zo goed uit en lafheid en incompetentie is niet voldoende grond om een uitzonderingspositie te krijgen bij Brussel? Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Of een echte chef als Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beginnersfout om Jaap Stam niet mee te nemen, dan komt er pas echt iemand binnen.
Maar de boeren dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Jeetje, de regels van de gezamenlijke markt komen Nederland eventjes niet zo goed uit en lafheid en incompetentie is niet voldoende grond om een uitzonderingspositie te krijgen bij Brussel? Wat een verrassing.
Wat een treurige poging, ik hoop dat ze in Brussel keihard zijn uitgelachenquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Winston Bogarde is inmiddels beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beginnersfout om Jaap Stam niet mee te nemen, dan komt er pas echt iemand binnen.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:38 schreef Steven184 het volgende:
Alle oranje fans die betaald krijgen zijn een IM.
[ twitter ]
Ze hadden met de trekker moeten komen, dat schijnt te helpenquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan het standaardquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:41 schreef eentwee het volgende:
Ik had even gemist dat @:AllesKaputt ging verhuizen.
‘Jedem das Seine’ is als Nazi dan weer niet de beste keus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:41 schreef eentwee het volgende:
Ik had even gemist dat @:AllesKaputt ging verhuizen.
Erg mooiquote:
Het HYPERAMBITIEUZE Helmond Sport bakt er nog steeds niks vanquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Hans, Hans, Hans kijk nou wat ie doet.
[ twitter ]
Dit kan niet.quote:
Nog niet ontslagen?quote:
Nee en Dirk is geen opgever, die blijft gewoon keihard werkenquote:
Behalve als ie ergens anders een snabbel heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee en Dirk is geen opgever, die blijft gewoon keihard werken
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom noemt deze persoon Elon Musk "Elno"?
Succesvoller zijn dan NASA met eigen geld, ik doe het hem niet na.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:56 schreef Szura het volgende:
Elon Musk
Mensen die ooit een of ander genie in Elon Musk hebben gezien![]()
Tesla-bouwpakket lovers![]()
![]()
Dankjewel. 2 uur voor zijn overlijden bekend werd kwam deze soundtrack spontaan in me op en zong ik het luidikeels mee vanaf 1:10. Ik denk dat het een teken was. Rust in vrede.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:40 schreef noodgang het volgende:
Och, @:mani89 , wat kut voor je.
Heel veel sterkte!!
Steuntje in de rug voor @Mani89quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Ach Aaron Carter. RIP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:09 schreef Mansjester het volgende:
Waar heeft die vent rechtsback gespeeld dan
Tell me whyquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Ach Aaron Carter. RIP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je verwacht ook niet dat deze kritiek komt van iemand die naar Qatar is verhuisd om daar zn zakken te vullen.quote:Op zondag 6 november 2022 07:10 schreef DeeBee het volgende:
Jeetje, Twitter is een nutteloos aidsbedrijf, dat verwacht je toch ook niet zeg!
8 dollar voor een vinkjequote:Op zondag 6 november 2022 07:10 schreef DeeBee het volgende:
Jeetje, Twitter is een nutteloos aidsbedrijf, dat verwacht je toch ook niet zeg!
Ik betaal een stuk meer hier hoor voor dat vinkjequote:Op zondag 6 november 2022 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 dollar voor een vinkje
Ik zie kansen voor Danny
Dat is wat Elon kan leren van Dannyquote:Op zondag 6 november 2022 09:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik betaal een stuk meer hier hoor voor dat vinkje
Wat een debiel ben je danquote:Op zondag 6 november 2022 09:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik betaal een stuk meer hier hoor voor dat vinkje
Ach, die paar tientjes in de maand heb ik er graag voor over om jouw posts te kunnen boten en verwijderenquote:
Daar zijn al die blauw-vinkers woedend over ja, dat vind ik wel weer bijzonder grappig.quote:Op zondag 6 november 2022 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 dollar voor een vinkje
Ik zie kansen voor Danny
Het gaat ook vooral om dat zich nu iedereen als iedereen voor kan gaan doen (zonder controle)? Als je maar betaalt.quote:Op zondag 6 november 2022 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar zijn al die blauw-vinkers woedend over ja, dat vind ik wel weer bijzonder grappig.
Dat is wel een aanname.quote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat ook vooral om dat zich nu iedereen als iedereen voor kan gaan doen (zonder controle)? Als je maar betaalt.
Er zijn nu al meerdere accounts die zich als Elon Musk voordoen (met blauw vinkje).quote:
Heb je dit ook op Twitter gepost en veel likes gekregen?quote:Op zondag 6 november 2022 09:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je verwacht ook niet dat deze kritiek komt van iemand die naar Qatar is verhuisd om daar zn zakken te vullen.
Zou voor Danny wel een aardige revanche op zijn voormalige kompaan.quote:Op zondag 6 november 2022 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb je dit ook op Twitter gepost en veel likes gekregen?
Vrij weinig relevantie, maar ok. Overigens zie ik echt de waarde van dit bedrijf niet in, al die mensen die dat Tweeten serieus nemen moet ik heel erg om lachen. Het is een beetje alsof mensen ons getroll op Fok een paar miljard waard zouden vinden, waanzin.
Ik bedoel dat het een aanname is dat iemand zich tegen betaling voor kan doen als iemand anders. Zijn genoeg maatregelen tegen te bedenken.quote:Op zondag 6 november 2022 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn nu al meerdere accounts die zich als Elon Musk voordoen (met blauw vinkje).
[ twitter ]
[ twitter ]
Die Brobbey heeft de herseninhoud van een pinda.quote:
Gelachen toen ie naar voren liep, terwijl er geen ingooi voor Ajax wasquote:Op zondag 6 november 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Brobbey heeft de herseninhoud van een pinda.
Nee, nee, nee, dit kan niet.quote:Op zondag 6 november 2022 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er wordt al weer terug verlangd naar het voetbal van Frank de Boer.
Daar zat nog iets van een plan achter. 20 meter naar achteren en vanuit een verdedigende organisatie aanvallen met een select aantal gasten.quote:Op zondag 6 november 2022 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, dit kan niet.
Maar ik zou Frons de Boer terug bij Ajax prima vinden.
Deze man is echt al een tijd de weg kwijt.quote:
#fleddiemaakmegekquote:Op zondag 6 november 2022 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou de man direct ontslaan na zo'n vergelijking. En dan Lukkien bij Emmen weghalen. #ikbenfludderus
Dit was - buiten het feit dat het sowieso een kansloze actie is - nogal pijnlijk. Ramalho reageerde er helemaal niet opquote:Op zondag 6 november 2022 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Moest ook lachen om Boy Waterman en Maarten Stekelenburg. En om Boerderijhoofd Klaassen.
[ afbeelding ]
Alles is fijn.quote:Op zondag 6 november 2022 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is een erg fijn nummer van het nieuwe album
Zal Hermien Sophmans vanavond de zon nog zien ondergaan?quote:Op maandag 7 november 2022 07:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
De altijd hypocriete VVD voert een showtje op voor de achterban, om eerdaags alsnog in te stemmen met de rest van kabinet.
Van het zielige zooitje op het veld (aan beide kanten) was dat nou wel het toppunt van een droeftoeter wezen.quote:Op maandag 7 november 2022 07:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ramalho echt een baas. Beetje provoceren en dan zelf rustig weg lopen.
Ik las dat Aaron een contactverbod had met Nick en de rest van de fam dus hoe moet ik mij nu voelen? Misschien kan @Mani89 de situatie nog even duiden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Steuntje in de rug voor @:mani89
@:johannes_vermeer
Aaron had Nick met de dood bedreigd. Maar dat was slechts satire weet je wel.quote:Op maandag 7 november 2022 09:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las dat Aaron een contactverbod had met Nick en de rest van de fam dus hoe moet ik mij nu voelen? Misschien kan @:Mani89 de situatie nog even duiden.
Beetje slapstick ditquote:Op maandag 7 november 2022 08:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waylon onder vuur na onthulling over erectieproblemen: ‘Heel slap’
Mediacourantgoden.
Zeer spijtig dat de wereld een meester satiricus is ontvallenquote:Op maandag 7 november 2022 09:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aaron had Nick met de dood bedreigd. Maar dat was slechts satire weet je wel.
Manuela Kemp?quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De stichting. Een wielerploeg beginnen en dan na 2-3 maanden stoppen met betalen
Alsof je je laat sponsoren door Sisha-lounge Sahara.quote:Op maandag 7 november 2022 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl het nochtans zo'n betrouwbaar ogend stel is.
Was tenminste wel een uitgesproken kandidaat bij Per Seconde Wijzerquote:Op maandag 7 november 2022 20:08 schreef Felagund het volgende:
"Het is belachelijk dat ze Lance zijn 7 Tours hebben afgepakt vanwege dopinggebruik".
Dit zou zo bij mij om de hoek kunnen zitten ja.quote:Op maandag 7 november 2022 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof je je laat sponsoren door Sisha-lounge Sahara.
Dat is Urska.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dan heb ik er weinig problemen mee, beter dan al die voetballers die doen het met andere vrouwen.
Makkelijke toezegging nu de Belgische ‘gouden’ generatie op De Bruyne na bejaard en over de top isquote:Op maandag 7 november 2022 21:06 schreef DeeBee het volgende:
Koning droogneuker is blijkbaar een glory fucking hunter
Belgische koning of minister alleen naar Qatar bij succes Rode Duivels - https://nos.nl/l/2451481
Dansen vind ik veel eer, hij beweegt als Froome op de fiets.quote:Op maandag 7 november 2022 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je al niet met je eigen vriendin mag dansen mag niks meer.
Niet iedereen is zo soepel in de heupen als jij en ik!quote:Op maandag 7 november 2022 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dansen vind ik veel eer, hij beweegt als Froome op de fiets.
Dat is een gegeven.quote:Op maandag 7 november 2022 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo soepel in de heupen als jij en ik!
Laten we hopen dat vandaag de kast racisten van de VVD ook imploderen over de asielwet!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanavond weer een nieuwe stap in het uiteenvallen van derdewereldland VS.
En dan vriezen er straks mensen dood voor de poorten van Ter Apel? Nee, hopelijk geven de Thierry Aartsens van deze wereld hun zetel op en komen er mensen voor in de plaats wiens hart en hersens niet voor 80% uit frituurvet bestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laten we hopen dat vandaag de kast racisten van de VVD ook imploderen over de asielwet!
Is er nog een (voormalig) PA van Rutte over die nog geen zetel heeft?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En dan vriezen er straks mensen dood voor de poorten van Ter Apel? Nee, hopelijk geven de Thierry Aartsens van deze wereld hun zetel op en komen er mensen voor in de plaats wiens hart en hersens niet voor 80% uit frituurvet bestaan.
Maarten vd Weijden staat nog op de lijst. Die kan misschien wel de Middellandse zee overzwemmen ter compensatie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er nog een (voormalig) PA van Rutte over die nog geen zetel heeft?
Ik zou daarmee oppassen nu Italië die mensen weer wil laten verdrinkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maarten vd Weijden staat nog op de lijst. Die kan misschien wel de Middellandse zee overzwemmen ter compensatie.
Window of opportunity voor een linkse partij in de regering is dicht. Bij verkiezingen nu gaan VVD & CDA weer iets radicaal rechts uitproberen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laten we hopen dat vandaag de kast racisten van de VVD ook imploderen over de asielwet!
Lees 'em nu pas, jeetje zeg.quote:Op maandag 7 november 2022 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe technische sport is uit.
Wat is het toch gewoon fantastisch dat het WK daar wordt georganiseerd, anders hadden we deze levenswijsheden moeten missen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:15 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Homoseksualiteit is een geestelijke afwijking, aldus een man die niet bij machte is om één minuut te praten zonder dat een woordvoerder in moet grijpen.
Als het kabinet op dit thema valt wel inderdaad. Dus hopelijk houden ze het nog even vol totdat ze vallen vanwege Groningen of een ander thema waar links mee kan scoren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Window of opportunity voor een linkse partij in de regering is dicht. Bij verkiezingen nu gaan VVD & CDA weer iets radicaal rechts uitproberen.
Gaat gezellig worden!
Kredietcrisis, klimaatverandering, huizenmarkt etc. etc., links kan zo vaak gelijk krijgen als ze willen maar het helpt niets bij verkiezingenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het kabinet op dit thema valt wel inderdaad. Dus hopelijk houden ze het nog even vol totdat ze vallen vanwege Groningen of een ander thema waar links mee kan scoren.
Maar goed, dat dachten we ook over de toeslagenaffaire
De gemiddelde Nederlander mens is gewoon compleet hersendood en zou helemaal geen stemrecht mogen hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kredietcrisis, klimaatverandering, huizenmarkt etc. etc., links kan zo vaak gelijk krijgen als ze willen maar het helpt niets bij verkiezingen
Dat de huidige coalitie nog 40+ zetels krijgt in de recente peilingen is bizar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander mens is gewoon compleet hersendood en zou helemaal geen stemrecht mogen hebben.
De midterms in de VS vandaag gaan dat ook weer vrolijk bewijzen.
Maar ze willen een einde maken aan de grote instroom van asielzoekers en ze willen energiekosten vergoeden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat de huidige coalitie nog 40+ zetels krijgt in de recente peilingen is bizar.
Ook erg benieuwd naar 1899. En een nieuw seizoen van True Detective zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog iets meer dan een week tot 1899. Benieuwd of het in de buurt kan komen van Dark! Er komt schijnbaar ook weer een nieuw seizoen van True Detective, ditmaal in IJsland.
Ik heb echt geen idee maar gok Toon Aertsquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Het was echt een parcours dat ik leuk vond. Toen ik het op de klimmetjes uit elkaar zag spatten, moest ik wel even huilen. Normaliter had ik in die voorste groep gezeten en had ik kans gemaakt. Ik wilde de race graag spectaculair maken en kreeg ook berichten van mensen die zeiden dat het een andere race was geweest als ik had meegedaan.'
Van wie is deze quote?
Meisje Vollering!quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee maar gok Toon Aerts
Wel lekker makkelijk voor de NCTV zo, ze hoeven zelf niet eens meer moeite te doen om ze op te sporen.quote:
Delete je accountquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Nee maar serieus als je zoekt op #ikbeneenterrorist kom je bijna alleen maar vrouwen tegen. Wat een idioterie.
Sorry dat het weer over Twitter gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |