Love it. Ben zo blij.

Ik ga het nog even verwerken (en nog een keer kijken), maar even wat gedachten, opmerkingen en zo:
- Disney+-tijd is exact de seconde dat het half 8 werd (handig, want BBC One begon te laat). Goed om te weten voor volgende week,
- Zó leuk om Tennant en Tate weer samen te zien,

- Wat ziet het er allemaal goed uit he? Wow.
- Opening credits: gaaf. Muziek, graphics, alles. Ik zat te grijnzen als een maniak toen ik het zag/hoorde.
- Leuke twist, al had ik al zo'n vermoeden.

- De nieuwe Sonic maakt precies hetzelfde geluid als de speelgoedversie (of andersom natuurlijk)
- Leuke vondst trouwens, die nieuwe trucjes van de Sonic.
- Rose en de wijze waarop zij het probleem opving; was even bang dat het er te dik bovenop zou liggen, maar gelukkig kun je altijd op RTD rekenen.
- OMG DIE TARDIS! Wat een gaaf interieur. Ik hoop niet dat ze die voor Ncuti alweer meteen hebben vervangen.
- Overigens dacht ik even dat we misschien Fifteen uit een hoek van de TARDIS zouden zien komen met de vraag wat er allemaal aan de hand is (je begrijpt, ik ben op mijn hoede voor een dergelijke verrassing

)
In Unleashed gezien:
- Meep, TARDIS, Wrarth Warriors; allemaal praktisch en niet digitaal, pakken, acteurs, enorme set, etc. Alleen de gezichtsbewegingen en pupillen e.d. van de Meep zijn digitaal uitgebreid.
- David Tennant die als een fanboy de schrijver en tekenaar van 'Doctor Who and the Star Beast' (de comic in Doctor Who Weekly waar deze aflevering op is gebaseerd) ontmoet en om handtekeningen vraagt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.