Ik had "Dreigen met Jopen". als tt, maar toen bleek er al een nieuwe te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
Ik wilde geen schimmeltopic maken, alhoewel die Jopen wel een mooi voorzetje was natuurlijk
almdudler is almdudlerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
Ik wilde geen schimmeltopic maken, alhoewel die Jopen wel een mooi voorzetje was natuurlijk
geleuf t niequote:
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaatquote:
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:03 schreef Nizno het volgende:
Almdudler is een Oostenrijkse kruidenlimonade op natuurlijke basis. De drank werd in 1957 in Wenen ontwikkeld door W. Weber en E. Klein en in 2005 geproduceerd door de firma Almdudler Limonade, A. & S. Klein GmbH & Co KG. Almdudler wordt verkocht in flessen waarop een in klederdracht gestoken paartje staat afgebeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaat
GADVERDAMME!!! ++++quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef Nizno het volgende:
Almradler is een mix van half bier en half Almdudler.
iedereen zou al volstaan.... kan ook snel natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die komt er geloof ik op tijdens die proeverijquote:
Pciesquote:
Is geen bier maar we zetten hem er gewoon op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders zetten we dat Amlduder ook op de lijst, als dat bier is
Ja het is echt heel triest.quote:
Het moet maar jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is geen bier maar we zetten hem er gewoon op.
Het schiet niet echt op met die proeverij.
nee als zij het niet zei,heeft wel ik gezegd kräuterlimoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
puntiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
Maar ehm mario...ik durf het bija niet te vragen maar wat is het beste Oostenrijkse bier?
Dan zetten we het op de lijst en zuupen we dat gewoon
In Amsterdam noemen we zoiets uilenzeikquote:
quote:
Bieren (bekendste merken)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
Maar ehm mario...ik durf het bija niet te vragen maar wat is het beste Oostenrijkse bier?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
das van Heinekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
Donder maar op met al dat 2e rangs bier![]()
Een Punti moet het zijn![]()
![]()
GADVERDAMME!!!quote:
goed bezig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Had voor m'n ouders gekookt
[ afbeelding ]
Zo dat ziet er best uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jummiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Koken?quote:
ik doe de aanname dat dit dit 6 seconden filmpje is dat ik ook op google zie... en nee ze drinkt t niet ze maakt t alleen open en roept es ist offenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bieren (bekendste merken)
…
Edelweiss
…
kijk eens goed wat er gekwoot wordtquote:
sauerkrautquote:
das nie wat google zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
puntigamer is niet van heineken
puntigamer is steiermark
Hmm nja ze zal die fles niet voor de kat zijn kut wezen openen ging ik maar van uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe de aanname dat dit dit 6 seconden filmpje is dat ik ook op google zie... en nee ze drinkt t niet ze maakt t alleen open en roept es ist offen
Zeg het ze marioquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
puntigamer is niet van heineken
puntigamer is steiermark
wie weet zit dat dopje niet lekker en brengt ze het zonder dopje inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm nja ze zal die fles niet voor de kat zijn kut wezen openen ging ik maar van uit
quote:
Blijkbaar wel. Deze afbeelding haal ik net van hun website dus daar gebruiken ze het ook nog gewoon.quote:
quote:
In Oostenrijk zijn ze pas over 30 jaren wokequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oh ja dat zie ik nu pas.
[..]
Blijkbaar wel. Deze afbeelding haal ik net van hun website dus daar gebruiken ze het ook nog gewoon.
[ afbeelding ]
Oh, flikker het maar weg dan,quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
das nie wat google zegt
Puntigamer (Brau Union - Heineken)
Commercial Brewery
Triester Strasse 395, Graz, Austria 8055
(43) (316) 502 0
wel van de HEMA, dies t bestequote:
Die zijn nog in staat om zuurkoolbier in het assortiment te nemenquote:
ik hoef alleen de rookworsten en de tompoucen van ze... de rest van de dingen die ze verkopen kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn nog in staat om zuurkoolbier in het assortiment te nemen
@Dotteke is het hier mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:23 schreef pullup het volgende:
Maar die rookworst van de HEMA is inderdaad erg
zag het net idd in t wie gaan er dood topic...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
ze zegten al dagen erder hij is overleden
maar daar klopte hiet nog niet
quote:Het wereldberoemde rock-’n-rollicoon Jerry Lee Lewis is overleden. ‘The Killer’ stierf vanochtend thuis op 87-jarige leeftijd.
Dat meldt zijn woordvoerder in een verklaring. Amerikaanse media meldden eerder deze week ook al dat de zanger was overleden, maar dat ontkende zijn agent toen.
een voetenfetisj vinnik zo smerig hequote:Voormalig The Beatles-ster John Lennon was zo van de artiest onder de indruk dat hij bij hun ontmoeting in de jaren 70 op zijn knieën zakte en zijn voeten kuste.
De laatste van een heel grote generatie (volgens het bericht dan)quote:
Lennon was onder invloed denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
een voetenfetisj vinnik zo smerig he
Mien lekkuh wurstjuh die @hemarookworstquote:
dat was Jerry ook toen hij in zn auto met een geladen pistool en een champagnefles tegen de hekken van Graceland aan knaldequote:
Sex, drugs and Rock and Rolllllllquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was Jerry ook toen hij in zn auto met een geladen pistool en een champagnefles tegen de hekken van Graceland aan knalde
Ik had nog niet van alle (mogelijke) kandidaten 2 nominaties ontvangen, maar heb het één en ander, en zal er vanavond even mee gaan puzzelenquote:
Kwam ook voor in zijn muziek volgens mij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
of en ander geloof om dat
harrison ook hare krishna zung
ja dat bedoelte ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Kwam ook voor in zijn muziek volgens mij...
Oepsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had nog niet van alle (mogelijke) kandidaten 2 nominaties ontvangen, maar heb het één en ander, en zal er vanavond even mee gaan puzzelen
Ja, echt. De enige echte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef alleen de rookworsten en de tompoucen van ze... de rest van de dingen die ze verkopen kan me gestolen worden.
Er was een tijd dat ze slagroomtompouce haddenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef alleen de rookworsten en de tompoucen van ze... de rest van de dingen die ze verkopen kan me gestolen worden.
Zag ik later....ook nog op gereageerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd
Ik bedoelde dat plaatje op dat bier met de tekst "Mohren"
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, je bent al helemaal ingeburgerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wij zijn de smurfen, hier in het smurfendorp?
Spreek nu jouw taal ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, je bent al helemaal ingeburgerd.
Kom danquote:
bier ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ben ook weer weg. Morgen werken
Alleen ietsje teveel op vanavond
Noppie, Duijvenbode en vd Voort zijn wel door naar de tweede rondequote:
Siquote:
die 1e 2 tegen elkaar ... fijne lotingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Noppie, Duijvenbode en vd Voort zijn wel door naar de tweede ronde
ah, een echte Koentje dus, ik kom en de rest gaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ben ook weer weg. Morgen werken
Alleen ietsje teveel op vanavond
Ja dat kan ... ik game niet maar kan het me wel voorstellen dan dat een drankje beter smaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Siik wilde niet drinken, maar ik was aan het gamen en online en dan smaakt het gewoon net iets te goed
de fles maakte zichzelf openquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Siik wilde niet drinken, maar ik was aan het gamen en online en dan smaakt het gewoon net iets te goed
Ja dat is wel jammer eigenlijk...maar wel 1 nederlander doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
die 1e 2 tegen elkaar ... fijne loting
dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer eigenlijk...maar wel 1 nederlander door
ach, dat gaat ie ook wel als je er nog 1 neemt ;-)quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen maar de wekker gaat om 7 uur
Ik doe ook rustigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:30 schreef Koen66 het volgende:
morgen geen ochtendplannen dus geen haast
Ja was weer een kort nachtje helaas.quote:
Jeetje dat is minder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was weer een kort nachtje helaas.
Ja baal wel. Ga straks nog wel even op de bank tv kijken hopelijk val ik dan nog even inslaap.quote:
Soms heb ik dat ook , op de bank voor de tv in slaap vallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja baal wel. Ga straks nog wel even op de bank tv kijken hopelijk val ik dan nog even inslaap.
Gek is dat hč. Lig nu ook nog wel in bed. Tv aan. Maar dan kan ik mijn draai niet vinden. Als ik naar boven ga stap in bed dan slaap ik gelijk als de lamp uit is. Maar dat doorslapen is een probleem. Helemaal nu met dat gehoest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ook , op de bank voor de tv in slaap vallen.
Op de bank ben ik vaak zo in slaap , in bed niet
Ik ben een nachtmens , heeft ook te maken met mijn ADD, maar de laatste jaren lig ik rond een 11 half 12 in bed /op de bank. ik soms later , soms een hele nacht wakker maar dan heb ik ook weer dagen dat ik heel vroeg ga slapen. Slaap is belangrijk , ik heb het nodig . ik ben alleen in periodes een slechte slaperquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek is dat hč. Lig nu ook nog wel in bed. Tv aan. Maar dan kan ik mijn draai niet vinden. Als ik naar boven ga stap in bed dan slaap ik gelijk als de lamp uit is. Maar dat doorslapen is een probleem. Helemaal nu met dat gehoest.
Jij gaat altijd laat naar bed of niet?
Gelukkig maar dat het in periodes is. Kan je wel uitslapen in de goede periodes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens , heeft ook te maken met mijn ADD, maar de laatste jaren lig ik rond een 11 half 12 in bed /op de bank. ik soms later , soms een hele nacht wakker maar dan heb ik ook weer dagen dat ik heel vroeg ga slapen. Slaap is belangrijk , ik heb het nodig . ik ben alleen in periodes een slechte slaper
Ik kan soms hele dagen slapen , maar dat doe ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het in periodes is. Kan je wel uitslapen in de goede periodes?
O dat zou ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan soms hele dagen slapen , maar dat doe ik niet
Je hersenen hebben rust nodig je lichaam ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou ik
Best een keer willen. Een hele dag en nacht slapen 🤣
Ik ook niet. Was het maar zo feest 😉quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hersenen hebben rust nodig je lichaam ook.
Ik slaap nooit een hele dag en nacht
Goedemorgenquote:
Prachtige opnamequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die heeft wel 'n joint in z'n mik![]()
Mogguh / Laterz
[ afbeelding ]
Goed ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat opstartprblemen. Zet nog maar een pot koffie.
Ik neem er nog 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Koffie is altijd een goed idee.
Meer of minder honten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hont iemand?
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid.....
[ afbeelding ]
Patroon?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken jezelf:
[ afbeelding ]
Mooi om te zien, dieren genieten ook van mooi muziekquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi om te zien, dieren genieten ook van mooi muziek
Nee, maar ga vanavond even checkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Ken je deze ook?
Zorg dat je geluid goed aanstaat, ze communiceren hier erg veel
Drink smakelijk....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de hema rookworst en bierliefhebbers hier, rookworstbier van de hema
https://www.manners.nl/meest-bizarre-bieren-ter-wereld/
En nog andere bizarre bieren ook.
Of willen jullie toch een wat exclusiever biertje (sommige met fors prijskaartje)
https://www.manners.nl/5-zeldzame-bieren/
Ieeuuwww goor zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Of willen jullie toch een wat exclusiever biertje (sommige met fors prijskaartje)
Eerst proevenquote:
Jawelquote:
Waarom zou het moeten?quote:
Waarom begin je er dan over ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou het moeten?
Ik sla ook over
Is dat dit weekend?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:02 schreef pullup het volgende:
Bijna Halloween![]()
![]()
Dat was nog eens een meesterwerk
Maandag dacht ikquote:
Omdat het hier gisteren over rookworsten en bier gingquote:
True storyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het hier gisteren over rookworsten en bier ging
Fantasiaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:02 schreef pullup het volgende:
Bijna Halloween![]()
![]()
Dat was nog eens een meesterwerk
Ah ok ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het hier gisteren over rookworsten en bier ging
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:25 schreef pullup het volgende:
Madeira he?![]()
![]()
[ twitter ]
Ik wilde daar ooit nog heen
Gadver. Die gaan we niet proberen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Prisha was daar toch dit jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:25 schreef pullup het volgende:
Madeira he?![]()
![]()
[ twitter ]
Ik wilde daar ooit nog heen
Ah dat is mooi om te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Ken je deze ook?
Zorg dat je geluid goed aanstaat, ze communiceren hier erg veel
Die ene waar die aap op sterven ligt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is mooi om te zien![]()
Laatst een filmpje gezien van een aap die haar verzorger weer zag na een lange tijd
Volgens mij nog weer ander, maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ene waar die aap op sterven ligt?
Er zijn er veelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is mooi om te zien![]()
Laatst een filmpje gezien van een aap die haar verzorger weer zag na een lange tijd
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:40 schreef pullup het volgende:
Deze had ook een verzorger
[ afbeelding ]
Hij zit erbij alsof ie iemand mistquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij is op. Even uitbuikenquote:
Ja die is wel grappig. Heb jij ook een spiegelquote:
Ik ben ermee gestopt, ze barsten elke keerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is wel grappig. Heb jij ook een spiegel
Ik zie nooit watquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt, ze barsten elke keer
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt, ze barsten elke keer
Ik heb er wat af gewapperd . Het was wat veelquote:
Ik vind het altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wat af gewapperd . Het was wat veel
Jawelquote:
Lekker, eet zequote:
Ja BAASquote:
Ziet er goed uit.quote:
Yep, najaar is klok uur terug.. Voorjaar is de klok een uur vooruitquote:
Liegbeestquote:
Ik ken mijn papheimers ondertussenquote:
Heeft je moeder dat nooit tegen je gezegd?quote:
Nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft je moeder dat nooit tegen je gezegd?
Niet? Ook geen L op je voorhoofd als je loog?quote:
Ik doe het nu terug bij haar.quote:
Een L ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet? Ook geen L op je voorhoofd als je loog?
Ja als ik een leugen vertelde.quote:
Ach wie weet in de toekomst geen zomertijd meer..quote:
Hoi Deisyy...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken wel de L van loser
[ afbeelding ]
Mijn moeder was ver vooruitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken wel de L van loser
[ afbeelding ]
Missquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach wie weet in de toekomst geen zomertijd meer..
Nooit een leugen verteld?quote:
Daar kom ik best vaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |