Ik had "Dreigen met Jopen". als tt, maar toen bleek er al een nieuwe te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
Ik wilde geen schimmeltopic maken, alhoewel die Jopen wel een mooi voorzetje was natuurlijk
almdudler is almdudlerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
Ik wilde geen schimmeltopic maken, alhoewel die Jopen wel een mooi voorzetje was natuurlijk
geleuf t niequote:
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaatquote:
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:03 schreef Nizno het volgende:
Almdudler is een Oostenrijkse kruidenlimonade op natuurlijke basis. De drank werd in 1957 in Wenen ontwikkeld door W. Weber en E. Klein en in 2005 geproduceerd door de firma Almdudler Limonade, A. & S. Klein GmbH & Co KG. Almdudler wordt verkocht in flessen waarop een in klederdracht gestoken paartje staat afgebeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaat
GADVERDAMME!!! ++++quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef Nizno het volgende:
Almradler is een mix van half bier en half Almdudler.
iedereen zou al volstaan.... kan ook snel natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaat
Ja die komt er geloof ik op tijdens die proeverijquote:
Pciesquote:
Is geen bier maar we zetten hem er gewoon op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders zetten we dat Amlduder ook op de lijst, als dat bier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |