Soms heb ik dat ook , op de bank voor de tv in slaap vallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja baal wel. Ga straks nog wel even op de bank tv kijken hopelijk val ik dan nog even inslaap.
Gek is dat hè. Lig nu ook nog wel in bed. Tv aan. Maar dan kan ik mijn draai niet vinden. Als ik naar boven ga stap in bed dan slaap ik gelijk als de lamp uit is. Maar dat doorslapen is een probleem. Helemaal nu met dat gehoest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ook , op de bank voor de tv in slaap vallen.
Op de bank ben ik vaak zo in slaap , in bed niet
Ik ben een nachtmens , heeft ook te maken met mijn ADD, maar de laatste jaren lig ik rond een 11 half 12 in bed /op de bank. ik soms later , soms een hele nacht wakker maar dan heb ik ook weer dagen dat ik heel vroeg ga slapen. Slaap is belangrijk , ik heb het nodig . ik ben alleen in periodes een slechte slaperquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek is dat hè. Lig nu ook nog wel in bed. Tv aan. Maar dan kan ik mijn draai niet vinden. Als ik naar boven ga stap in bed dan slaap ik gelijk als de lamp uit is. Maar dat doorslapen is een probleem. Helemaal nu met dat gehoest.
Jij gaat altijd laat naar bed of niet?
Gelukkig maar dat het in periodes is. Kan je wel uitslapen in de goede periodes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens , heeft ook te maken met mijn ADD, maar de laatste jaren lig ik rond een 11 half 12 in bed /op de bank. ik soms later , soms een hele nacht wakker maar dan heb ik ook weer dagen dat ik heel vroeg ga slapen. Slaap is belangrijk , ik heb het nodig . ik ben alleen in periodes een slechte slaper
Ik kan soms hele dagen slapen , maar dat doe ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het in periodes is. Kan je wel uitslapen in de goede periodes?
O dat zou ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan soms hele dagen slapen , maar dat doe ik niet
Je hersenen hebben rust nodig je lichaam ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou ik
Best een keer willen. Een hele dag en nacht slapen 🤣
Ik ook niet. Was het maar zo feest 😉quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 03:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hersenen hebben rust nodig je lichaam ook.
Ik slaap nooit een hele dag en nacht
Prachtige opnamequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die heeft wel 'n joint in z'n mik![]()
Mogguh / Laterz
[ afbeelding ]
Goed ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat opstartprblemen. Zet nog maar een pot koffie.
Ik neem er nog 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Koffie is altijd een goed idee.
Meer of minder honten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hont iemand?
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid.....
[ afbeelding ]
Patroon?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken jezelf:
[ afbeelding ]
Eetbare hontquote:
quote:
Mooi om te zien, dieren genieten ook van mooi muziekquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi om te zien, dieren genieten ook van mooi muziek
Nee, maar ga vanavond even checkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Ken je deze ook?
Zorg dat je geluid goed aanstaat, ze communiceren hier erg veel
Drink smakelijk....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de hema rookworst en bierliefhebbers hier, rookworstbier van de hema
https://www.manners.nl/meest-bizarre-bieren-ter-wereld/
En nog andere bizarre bieren ook.
Of willen jullie toch een wat exclusiever biertje (sommige met fors prijskaartje)
https://www.manners.nl/5-zeldzame-bieren/
Ieeuuwww goor zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de hema rookworst en bierliefhebbers hier, rookworstbier van de hema
https://www.manners.nl/meest-bizarre-bieren-ter-wereld/
En nog andere bizarre bieren ook.
Of willen jullie toch een wat exclusiever biertje (sommige met fors prijskaartje)
https://www.manners.nl/5-zeldzame-bieren/
Zou je het proeven?quote:
Jawelquote:
Waarom zou het moeten?quote:
Waarom begin je er dan over ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou het moeten?
Ik sla ook over
Is dat dit weekend?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:02 schreef pullup het volgende:
Bijna Halloween![]()
![]()
Dat was nog eens een meesterwerk
Omdat het hier gisteren over rookworsten en bier gingquote:
True storyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het hier gisteren over rookworsten en bier ging
Fantasiaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:02 schreef pullup het volgende:
Bijna Halloween![]()
![]()
Dat was nog eens een meesterwerk
Ah ok ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het hier gisteren over rookworsten en bier ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |