Ik had "Dreigen met Jopen". als tt, maar toen bleek er al een nieuwe te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
Ik wilde geen schimmeltopic maken, alhoewel die Jopen wel een mooi voorzetje was natuurlijk
almdudler is almdudlerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
Ik wilde geen schimmeltopic maken, alhoewel die Jopen wel een mooi voorzetje was natuurlijk
geleuf t niequote:
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaatquote:
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:03 schreef Nizno het volgende:
Almdudler is een Oostenrijkse kruidenlimonade op natuurlijke basis. De drank werd in 1957 in Wenen ontwikkeld door W. Weber en E. Klein en in 2005 geproduceerd door de firma Almdudler Limonade, A. & S. Klein GmbH & Co KG. Almdudler wordt verkocht in flessen waarop een in klederdracht gestoken paartje staat afgebeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben meer aan Nizno als het om Oostenrijk gaat
GADVERDAMME!!! ++++quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef Nizno het volgende:
Almradler is een mix van half bier en half Almdudler.
iedereen zou al volstaan.... kan ook snel natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die komt er geloof ik op tijdens die proeverijquote:
Pciesquote:
Is geen bier maar we zetten hem er gewoon op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders zetten we dat Amlduder ook op de lijst, als dat bier is
Ja het is echt heel triest.quote:
Het moet maar jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is geen bier maar we zetten hem er gewoon op.
Het schiet niet echt op met die proeverij.
nee als zij het niet zei,heeft wel ik gezegd kräuterlimoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
puntiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
Maar ehm mario...ik durf het bija niet te vragen maar wat is het beste Oostenrijkse bier?
Dan zetten we het op de lijst en zuupen we dat gewoon
In Amsterdam noemen we zoiets uilenzeikquote:
quote:
Bieren (bekendste merken)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
Maar ehm mario...ik durf het bija niet te vragen maar wat is het beste Oostenrijkse bier?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
das van Heinekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
Donder maar op met al dat 2e rangs bier![]()
Een Punti moet het zijn![]()
![]()
GADVERDAMME!!!quote:
goed bezig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Had voor m'n ouders gekookt
[ afbeelding ]
Zo dat ziet er best uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jummiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Koken?quote:
ik doe de aanname dat dit dit 6 seconden filmpje is dat ik ook op google zie... en nee ze drinkt t niet ze maakt t alleen open en roept es ist offenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bieren (bekendste merken)
…
Edelweiss
…
kijk eens goed wat er gekwoot wordtquote:
sauerkrautquote:
das nie wat google zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
puntigamer is niet van heineken
puntigamer is steiermark
Hmm nja ze zal die fles niet voor de kat zijn kut wezen openen ging ik maar van uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe de aanname dat dit dit 6 seconden filmpje is dat ik ook op google zie... en nee ze drinkt t niet ze maakt t alleen open en roept es ist offen
Zeg het ze marioquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
puntigamer is niet van heineken
puntigamer is steiermark
wie weet zit dat dopje niet lekker en brengt ze het zonder dopje inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm nja ze zal die fles niet voor de kat zijn kut wezen openen ging ik maar van uit
quote:
Blijkbaar wel. Deze afbeelding haal ik net van hun website dus daar gebruiken ze het ook nog gewoon.quote:
quote:
In Oostenrijk zijn ze pas over 30 jaren wokequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oh ja dat zie ik nu pas.
[..]
Blijkbaar wel. Deze afbeelding haal ik net van hun website dus daar gebruiken ze het ook nog gewoon.
[ afbeelding ]
Oh, flikker het maar weg dan,quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
das nie wat google zegt
Puntigamer (Brau Union - Heineken)
Commercial Brewery
Triester Strasse 395, Graz, Austria 8055
(43) (316) 502 0
wel van de HEMA, dies t bestequote:
Die zijn nog in staat om zuurkoolbier in het assortiment te nemenquote:
ik hoef alleen de rookworsten en de tompoucen van ze... de rest van de dingen die ze verkopen kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn nog in staat om zuurkoolbier in het assortiment te nemen
@Dotteke is het hier mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:23 schreef pullup het volgende:
Maar die rookworst van de HEMA is inderdaad erg
zag het net idd in t wie gaan er dood topic...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |