Dus eigenlijk maak je het leven minder leuk voor jezelf omdat je een goed formaat tv in een bepaalde hoek drukt?quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik vond het verhaal misschien net iets te vlak voor de duur van de film maar de zinloosheid wel heel gaaf in beeld gebracht. Wellicht had ik hem toch iets lager moeten inschalen!
Had deze wel wat liever in de bioscoop willen zien aangezien ik niet zo'n tokkie-tv als @:littlerabbit heb.
Nee, maar ik haat Elon Musk ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:14 schreef Wereldgozer het volgende:
zitten de influencers hier al op mastodon? @:kingroland @:afcniels
Deze gast vind ik meestal niet leuk, deze vind ik dan wel weer grappig.quote:
Mensen die blockendoos zeggen zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze gast vind ik meestal niet leuk, deze vind ik dan wel weer grappig.
[ twitter ]
Ik vind alleen die vierluikjes van 'm grappigquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Misschien kun je aangifte tegen die persoon doen! Mijn Lidl-vogels zijn overigens bestand tegen elk weer, maar ik heb besloten om ze pas in het voorjaar in de tuin los te laten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een flamingo in een tuin staan, in het roest van snavel tot poten. Jij geeft je vogels wat meer TLC, toch? @:AFCNiels
In 2017 blijkbaar al aangemaakt. Ik blijf op Twitter, gedoe.quote:
Hij is echt altijd grappig.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Steeds een uur eerder al honger nu door die wintertijd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Lasagna is wel echt hemels.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Maar nu verlichten ze je tuin toch heel leuk?quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je aangifte tegen die persoon doen! Mijn Lidl-vogels zijn overigens bestand tegen elk weer, maar ik heb besloten om ze pas in het voorjaar in de tuin los te laten.
Er is nu denk ik een beetje te weinig zon om die dingen goed op te laden.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar nu verlichten ze je tuin toch heel leuk?
Ah ja, dan kun je ze beter nog even opsluiten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is nu denk ik een beetje te weinig zon om die dingen goed op te laden.
Eens met Yvonne.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
In 2017 blijkbaar al aangemaakt. Ik blijf op Twitter, gedoe.
Eens. Minder managers, gewoon weer focus op je core business.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef KingRoland het volgende:
Ns moet weer terug in de handen van de overheid. Hoe de fuck kan je elke week tussen amsterdam en den haag een storing hebben
@:socios @:treinhoer @:trein2000 graag duiding
@Lange_Lans precies, dit leer ik op tijdens mijn studiequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:05 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Eens. Minder managers, gewoon weer focus op je core business.
Het lijkt me wel een flinke organisatie.quote:
https://mastodon.social/@Gargronquote:I do software development, devops, accounting, customer support, project management, product design, public relations, and moderation for 36K per year...
Arme gozer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een flinke organisatie.
[..]
https://mastodon.social/@:Gargron
Dit kan nooit lang goed gaan.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:41 schreef Treinhoer het volgende:
Niet zo janken. Ik volg @:yvonne ook en het valt reuze mee.
Het enige nadeel is dat ze me elke dag een PM stuurt op Twitter met gore strontfoto's.
Kan jij mij uitleggen wat Mastodon is?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer door @:Yvonne ben ik al gespoiled.
Ik ga deze film dus niet meer kijken
CC: @:ggmm
al sla je me doodquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen wat Mastodon is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |