Mes steek pijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelt het om gepasseerd te worden ten faveure van PietjePuk?
Oh sorry ik heb de laatste review die ik geschreven had gekopieerd en dat was blijkbaar in een tijd dat er geruchten gingen dat jij het forum zou gaan verlaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word blijkbaar niet meer meegenomen in filmreviews.
Oke opa wereldgozerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
zo tijd voor een dutje @:KingRoland
Ik ga straks spaghetti maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dat lijkt me redelijk racistisch.quote:
Ik maak vanavond kleftiko.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
HotD heb ik alleen afl 1 van gezien, dus geen mening. Anderen niet gezien op Andor na, die geef ik wel een 8/10.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Even een aantal reviews. Aangezien ik op vakantie was heb ik helaas niet met enige frequentie gepost.
House of the Dragon SE01 - 7,3/10
Dopesick - 8,3/10
The bear - 8,7/10
The rings of power - 6,7/10
En even twee reviews van series die nog niet klaar zijn:
The Peripheral - 8,2/10
Andor - 6,2/10
Ik heb net pasta met kaas op! (Parmezaanse kaas, geraspt). Je zou eens de @Drizzt_DoUrden variant kunnen proberen met plakjes kaas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks spaghetti maken.
Ik hoor graag van het culinair wonder @:AFCNiels of hij kaas op de pasta doet en nog een goeie tip heeft.
Leuk dat je me nog steeds mentioned GGMM.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
Barbarian(2022)7.3horror, thriller102R16Zach CreggerZach CreggerGeorgina Campbell, Bill Skarsgård, Justin LongA woman staying at an Airbnb discovers that the house she has rented is not what it seems@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review7.5
Oh, ik hoopte op een geniale twist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net pasta met kaas op! (Parmezaanse kaas, geraspt). Je zou eens de @:Drizzt_Dourden variant kunnen proberen met plakjes kaas.
Sorry! Het kan niet iedere dag feest zijn. Ik ben op dit moment vooral benieuwd of @Littlerabbit er al aan gewend is om een voetbalwedstrijd te bekijken op een scherm van meer dan twee meter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een geniale twist.
Je moet de spaghetti zo lang mogelijk laten koken, zodat het een lekker zompig smaakje krijgt. Begin bescheiden met doseren, je kan tegen het einde nog altijd spaghetti erbij gooien die wat meer crunchy is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks spaghetti maken.
Ik hoor graag van het culinair wonder @:AFCNiels of hij kaas op de pasta doet en nog een goeie tip heeft.
Pastasaus op z’n Nederlands. Kan geen Italiaan aan tippen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet de spaghetti zo lang mogelijk laten koken, zodat het een lekker zompig smaakje krijgt. Begin bescheiden met doseren, je kan tegen het einde nog altijd spaghetti erbij gooien die wat meer crunchy is.
Serveren met plakjes kaas en tomatensaus uit zo’n kartonnetje, goed doorgekookte wokgroentenmix en in boter gebakken gehakt. Vegetarisch. Van het huismerk.
Er is ongetwijfeld iemand die dit echt heeft gepost.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet de spaghetti zo lang mogelijk laten koken, zodat het een lekker zompig smaakje krijgt. Begin bescheiden met doseren, je kan tegen het einde nog altijd spaghetti erbij gooien die wat meer crunchy is.
Serveren met plakjes kaas en tomatensaus uit zo’n kartonnetje, goed doorgekookte wokgroentenmix en in boter gebakken gehakt. Vegetarisch. Van het huismerk.
Ik denk dat hij hem verplaatst heeft naar de animatiekamer. Gezellig voor bij het poolen. Ik zeg niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry! Het kan niet iedere dag feest zijn. Ik ben op dit moment vooral benieuwd of @:Littlerabbit er al aan gewend is om een voetbalwedstrijd te bekijken op een scherm van meer dan twee meter.
Een Italiaan zou hier een hartaanval van krijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pastasaus op z’n Nederlands. Kan geen Italiaan aan tippen.
Mmmmmm van Knorr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld iemand die dit echt heeft gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |