Zeker, @Drizzt_DoUrden is iemand die dagelijks op het randje leeft, al is het alleen maar omdat iedere hap eten hem fataal kan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @:afcniels
Ga je een bioscoop beginnen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het wachten op mijn 85 inch tv maar de levertijd is tussen 9:00 en 22:00 wat moet je daar nou weer mee.
Niet zo overdrijven gewoon een bescheiden formaat.quote:
Ik verlies het vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoef je dus nog maar 4 uurtjes maximaal te wachten!
Ik wens je veel succes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:00 schreef KingRoland het volgende:
maandag heb ik mijn laatste tentamen van deze periode.
85 inch = 188.2 x 105.9 cm Mwahquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo overdrijven gewoon een bescheiden formaat.
Kut google.quote:
quote:
Ik zie het al, de ene maat is lxb en de andere diagonaal.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kut google.
Dus je hebt niet deze prijspakker in huis gehaald. https://www.coolblue.nl/p(...)TwwsDC0aAu7aEALw_wcB
Meestal zijn dit soort bakbeesten groter dan de woonkamer. Type kratje bier voortuin.quote:
Deze heeft bijna niemand denk ik, het is je vergeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/gr(...)-overleden~a1b08783/
Geen punten boys
Wat een bizarre afgunst. Je kunt zeker zelf de stroomkosten niet betalen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meestal zijn dit soort bakbeesten groter dan de woonkamer. Type kratje bier voortuin.
Ik ken wat mensen die wonen in vrij kleine nieuwe apartementjes, die maken deze maanden aardige winst op hun energierekening.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bizarre afgunst. Je kunt zeker zelf de stroomkosten niet betalen?
Pleb
Maar dan geen plek om de lichtgevende vogeltjes te etaleren. Ik zou bedanken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die wonen in vrij kleine nieuwe apartementjes, die maken deze maanden aardige winst op hun energierekening.
Precies, alleen hiervoor betaal ik graag wat meer. En gelukkig blijft het hoop ik deze hele winter net zo warm als nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan geen plek om de lichtgevende vogeltjes te etaleren. Ik zou bedanken.
Heb jij trouwens enig idee waarom dit ding 10x zo duur is als alle andere tv's van deze maat, ik zie jou vanaf nu als expert op dit gebied.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor.
En he je moet wat om een antwoord te geven op de klikaatactivisten.
Echt geen idee ik heb deze tv impulsief gekocht gisteravondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij trouwens enig idee waarom dit ding 10x zo duur is als alle andere tv's van deze maat, ik zie jou vanaf nu als expert op dit gebied.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
De tropische trump heeft op het wegkappen van het amazone-gebied na wel veel betere plannen dan zijn tegenhanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |