Aangevroten door ratten?quote:
OH SJESUSquote:
Me tooquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Bah! ik ben helemaal klaar met Babette
Ik ook. Wat een opportunist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij hebben jullie niet door dat ik vanuit de derde persoonsvorm praat ipv als volgeling van x of yquote:
Wat heeft ze gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Gevoelsmatig zou ik weigeren mezelf bloot te geven tegen haar en eerder de rollen omdraaien of de draak ermee stekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Marciano no wayquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef juul. het volgende:
Op dit moment staat Babs me nog meer tegen dan Nadir
Hebben jullie ook niet dat de winnaar min of meer vast staat, Marciano of Isaac, het maakt het wat minder
leuk om te volgen
Het is toch een blunder dat die twee elkaar al jaren kennen, hoe dan?
Wel een blunder maar heb zeker niet het gevoel dat een van de twee gaat winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef juul. het volgende:
Op dit moment staat Babs me nog meer tegen dan Nadir
Hebben jullie ook niet dat de winnaar min of meer vast staat, Marciano of Isaac, het maakt het wat minder
leuk om te volgen
Het is toch een blunder dat die twee elkaar al jaren kennen, hoe dan?
Febo opdrachtjes wegen te zwaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp even niets meer van Babette.
dann moet zij naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Babette wil niets met televisie te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |