Hij heeft er niet toe opgeroepen om dat te doen. Oproepen tot een demonstratie mag gewoon. Begrijp me overigens niet verkeerd: ik vind het verre van fraai wat er allemaal gebeurd is die dag, uitermate trieste gebeurtenis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:58 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nee dat is geen staatsgreep maar dat die mensen vervolgens het capitool bestormen en daar proberen om de aanstelling van Biden als president tegen te houden is dat zeker wel. En daar is trump geen onschuldige omstander bij geweest.
YoungDriller roept op tot genocide. Allemaal bij zijn huis verzamelen om acht uur om dit aan de kaak te stellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
En dit onderstreept mijn vorige reactie nog maar eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Niet hij, zij. De mensen die probeerden de coup te plegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ontkennen van de eerlijkheid van de verkiezingen en oproepen om ertegen te protesteren heeft hij inderdaad gedaan. Dat valt niet te ontkennen. Maar dat is geen staatsgreep. Waarom is het dat volgens jou wel?
Er was natuurlijk ook helemaal geen sprake van een coup, maar het komt inderdaad een bepaalde groep mensen goed uit om de opstand van 6 januari 2021 zo te framen omdat dit de meest dramatische en negatieve manier is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hij heeft er niet toe opgeroepen om dat te doen. Oproepen tot een demonstratie mag gewoon. Begrijp me overigens niet verkeerd: ik vind het verre van fraai wat er allemaal gebeurd is die dag, uitermate trieste gebeurtenis.
Het frappante is alleen dat men er dan als de kippen bij is om dit met uitermate zware termen als 'coup' te betitelen en volledig op het conto van Trump te schrijven. Het komt allemaal erg goed uit in het totaalplaatje.
Nogmaals: de protesten, beschuldigingen over Russische inmenging/gesjoemel bij Trumps verkiezing, het gehuil en meerdere impeachmentsprocedures om hem als president af te zetten, zijn vier jaar lang onafhoudelijk geweest. Ligt dat dan anders?
Waarom zou je dat hilarisch vinden dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook de berichten van extremistische moslims die losgaan op Geertjeuh worden hilarisch.
Dat is eigenlijk nog een veel groter punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom zijn die tweets überhaupt nog ergens beschikbaar/opgeslagen zou je denken?
Gewoon zelf onderzoek doen ja tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog een veel groter punt.
Stel dat Danny morgen al je verwijderde posts terug zet, ook de posts die je zelf liever vergeten zou zijn? ...
Kijk dan naar de feiten! Check het volgende filmpje van 120 minuten eens, daar staat het haarfijn uitgelegd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon zelf onderzoek doen ja toch
Waarom denk je dat stemmen "gevonden" moesten worden ter grootte van wat hij miste in Georgia?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hij heeft er niet toe opgeroepen om dat te doen. Oproepen tot een demonstratie mag gewoon. Begrijp me overigens niet verkeerd: ik vind het verre van fraai wat er allemaal gebeurd is die dag, uitermate trieste gebeurtenis.
Het frappante is alleen dat men er dan als de kippen bij is om dit met uitermate zware termen als 'coup' te betitelen en volledig op het conto van Trump te schrijven. Het komt allemaal erg goed uit in het totaalplaatje.
Nogmaals: de protesten, beschuldigingen over Russische inmenging/gesjoemel bij Trumps verkiezing, het gehuil en meerdere impeachmentsprocedures om hem als president af te zetten, zijn vier jaar lang onafhoudelijk geweest. Ligt dat dan anders?
Die demonstratie stond niet op zichzelf maar was onderdeel / sluitstuk van een grotere campagne om zichzelf alsnog tot de winnaar van de verkiezingen te kunnen kronen. Hier een mooi overzicht: https://en.m.wikipedia.or(...)residential_electionquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
YoungDriller roept op tot genocide. Allemaal bij zijn huis verzamelen om acht uur om dit aan de kaak te stellen.
Dit is vrijheid van meningsuiting. Als je hier iets van vindt censureer je me en ben je een linkse jankert.Doe maar een DM als je in de straat staat stoere vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Straatcommando. op 28-10-2022 17:31:28 ]
Daar heb je Musk niet voor nodig. De kranten staan er vol mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klopt, dom gehuil
Heb je Musk al voorgesteld om Holleeder en Taghi ook wat meer exposure te geven?
Ik moet eerst even m'n volgers oproepen, ik kom natuurlijk niet zelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:27 schreef YoungDriller het volgende:
[..]knip. Doe maar een DM als je in de straat staat stoere vent.
Oh, daar wil ik best in meegaan, maar het ging over Trump die een coup wilde plegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet hij, zij. De mensen die probeerden de coup te plegen.
Als ik met een knuffelbeer een slot probeer te forceren is het nog steeds een poging inbraak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, daar wil ik best in meegaan, maar het ging over Trump die een coup wilde plegen.
Een paar duizend agressieve rednecks gaan overigens geen coup voor elkaar krijgen.
Volgens mij wil Sander Schimmelpenninck, die veel jonger dan mij is, vooral als Tijger_m overkomen. I was here firstquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je overkomen als Sander Schimmelpeninck?
Nah, die heeft zijn eigen toko, Truth Social en hij wil nooit meer terug op Twitter en we weten allemaal dat Trump altijd de waarheid verteltquote:
Huh, terwijl hij in het Witte Huis juist nooit wist wat hij deed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik met een knuffelbeer een slot probeer te forceren is het nog steeds een poging inbraak.
Trump wist heel goed wat hij deed.
Kan me niet herinneren dat ik dat geroepen hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huh, terwijl hij in het Witte Huis juist nooit wist wat hij deed?
Wel grappig dat het altijd over Trump gaat, er waren ook antifa lui aanwezig daar tijdens de "coup"(fok link) met FBI kneusjes(Ray Epps o.a) die aanstichter waren van de "coup". Daarom zal Trump ook niet worden veroordeeld. Kom anders een kijkje nemen in BNW!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik met een knuffelbeer een slot probeer te forceren is het nog steeds een poging inbraak.
Ahhhhhhh whataboutism en een stukje spiegelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wel grappig dat het altijd over Trump gaat, er waren ook antifa lui aanwezig daar tijdens de "coup"(fok link) met FBI kneusjes(Ray Epps o.a) die aanstichter waren van de "coup". Daarom zal Trump ook niet worden veroordeeld. Kom anders een kijkje nemen in BNW!
We zitten hier toch niet in het Trump topic? de onderliggende angst komt duidelijk naar boven in deze reeks. In een Elon Musk twitter topic blijft het maar over onze bozeoranjeman gaan.
De vraag is, zal Biden of democratische leiders bij bedrijven zoals Apple/Google Twitter verbannen uit de stores in de toekomst om zodoende Twitter te slopen en Trump op die manier monddood proberen te maken?
Weet ik het of jij het specifiek was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat geroepen heb
Hopelijk houdt het je niet wakker in de nacht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ahhhhhhh whataboutism en een stukje spiegelen.
Volgens mij was de aftredende president geen lid van antifa en de mensen die het capitool bestormden waren toch echt maga wappies..zie ook ashli babbit
Leuke stropop, maar nee. Trump wist wat hij deed, maar hield zich slim van de domme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het of jij het specifiek was.
Het is slechts opvallend dat volgens het gros hier hij nooit wat weet, totdat het nuttig is voor het gros dat hij wel weet wat hij doet.
Ah de argumenten zijn weer op zie ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hopelijk houdt het je niet wakker in de nacht...
Ik vind het wel opvallend dat sommige mensen hier wel voor vanalles mogen worden uitgemaakt, maar anderen weer niet. Dan wordt het verwijderd omdat "het op de man spelen is", "niet relevant is", "nodeloos beledigend is".quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:39 schreef Tijger_m het volgende:
Godallemachtig, het alt-right wappie contigent is er weer![]()
Helemaal uit hun plaat gaan als je Peterson een junk noemt omdat hij een junk is, ik lach mij helemaal dood om dit soort mensen. Oh, en oh wee als je aan hun godheid Trump durft te komen. Waar ze niet voor mogen stemmen en die hun land niet bestuurt![]()
En dit is de redding van Twitter wat nu 2 miljard verlies draait, de onrendabelen en complot gekkies
Twitter al geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet eerst even m'n volgers oproepen, ik kom natuurlijk niet zelf
Gelukkig ben jij helderziend en kun je in zijn hoofd kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Leuke stropop, maar nee. Trump wist wat hij deed, maar hield zich slim van de domme.
En ja, dat roekeloze gedrag was bewust.
Er valt als BNW'er niet te discussiëren met iemand die heilig in alles gelooft wat de media hem voorkauwt. En als ik dat toch zou doen hier krijg ik een post remove omdat ik BNW praat in NWS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah de argumenten zijn weer op zie ik.
Goed dat je het vraagt, heb het vorige deel van deze reeks nog ff teruggelezen en sinds begin oktober - toen het onderwerp weer flink oplaaide - moesten bepaalde mensen per se Trump er weer aan de haren bij trekken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
We zitten hier toch niet in het Trump topic? de onderliggende angst komt duidelijk naar boven in deze reeks. In een Elon Musk twitter topic blijft het maar over onze bozeoranjeman gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:01 schreef Bocaj het volgende:
Kansen voor Trumpie om terug te keren op Twitter!![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
Pocket change voor Elon God, alsof ie boodschappen doet.
Stuur maar tikkie!
Is er een nieuwe Godwin? De Trumpwin?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
God has entered the HQ.
Nou, direct naar de unban knop om Trump weer toe te laten.
Zoals gezegd maakt dat niet uit. En nee, het ging niet alleen over Trump.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, daar wil ik best in meegaan, maar het ging over Trump die een coup wilde plegen.
Een paar duizend agressieve rednecks gaan overigens geen coup voor elkaar krijgen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt, heb het vorige deel van deze reeks nog ff teruggelezen en sinds begin oktober - toen het onderwerp weer flink oplaaide - moesten bepaalde mensen per se Trump er weer aan de haren bij trekken:
[..]
[..]
[..]
Trump idemquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:29 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Daar heb je Musk niet voor nodig. De kranten staan er vol mee.
Nix mis mee. Trump is ten onrechte door de linkse kliek eraf gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt, heb het vorige deel van deze reeks nog ff teruggelezen en sinds begin oktober - toen het onderwerp weer flink oplaaide - moesten bepaalde mensen per se Trump er weer aan de haren bij trekken:
[..]
[..]
[..]
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet Bojac.
Het oproepen tot ophangen van je eigen VP is een rechts dingetje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix mis mee. Trump is ten onrechte door de linkse kliek eraf gehaald.
Ja, proberen de verkiezingsuitslag ongedaan te maken omdat hij vond dat die niet eerlijk was verlopen, en mensen ertoe oproepen om tegen die verkiezingsuitslag te protesteren. Ga ik niet ontkennen, valt niet te ontkennen. Verdient ook geen schoonheidsprijs. Het is alleen geen staatsgreep en hij heeft de menigte ook niet opgeroepen/opgedragen om het Capitool te bestormen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag effectief laten worden, omdat hij vond dat die niet eerlijk waren verlopen. Daar is geen discussie over. Het is alleen geen staatsgreep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom denk je dat stemmen "gevonden" moesten worden ter grootte van wat hij miste in Georgia?
Waarom denk je dat fake electors werden geronseld?
Waarom denk je dat van Pence verlangd werd om de uitslag niet te certificeren?
Waarom denk je dat maandenlang de achterban gek is gemaakt met leugens over verkiezingsfraude waarna er een stop the steal feestje georganiseerd werd. Wat moest er gestopt worden?
Die intentie was er wel, maar goed. Daar komen we niet uit denk ik.. Agree to disagreequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, proberen de verkiezingsuitslag ongedaan te maken omdat hij vond dat die niet eerlijk was verlopen, en mensen ertoe oproepen om tegen die verkiezingsuitslag te protesteren. Ga ik niet ontkennen, valt niet te ontkennen. Verdient ook geen schoonheidsprijs. Het is alleen geen staatsgreep en hij heeft de menigte ook niet opgeroepen/opgedragen om het Capitool te bestormen.
De rechtbanken in de VS denken daar anders over gezien de veroordelingen wegens sedition. Mischien wel relevanter dan hoe JIJ dat ziet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, proberen de verkiezingsuitslag ongedaan te maken omdat hij vond dat die niet eerlijk was verlopen, en mensen ertoe oproepen om tegen die verkiezingsuitslag te protesteren. Ga ik niet ontkennen, valt niet te ontkennen. Verdient ook geen schoonheidsprijs. Het is alleen geen staatsgreep en hij heeft de menigte ook niet opgeroepen/opgedragen om het Capitool te bestormen.
Ik snap je, maar zoals je hier ziet kan een uitstapje best hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Er valt als BNW'er niet te discussiëren met iemand die heilig in alles gelooft wat de media hem voorkauwt. En als ik dat toch zou doen hier krijg ik een post remove omdat ik BNW praat in NWS.
Snap je het?
Doe eens zelf wat onderzoek naar "ZHE INSURRECTION" en laat je ogen openen. Bekijk het van beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |