Dat hij massaal volgers verloor heeft misschien ook een ietsiepietsie te maken met het feit dat hij zo er zo grandioos naast zat met zijn voorspellingenquote:
- Minder dan 20% van alle Amerikanen is actief gebruiker (dat houdt voornamelijk in dat ze met enige regelmaat meelezen) op twitter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:25 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
het was zeker wel een poging tot een coup. hij heeft willens en wetens geprobeerd om de bevestiging van de rechtmatig gekozen president tegen te houden. door het gebruik van geweld. Als dat geen couppoging is dan weet ik het ook niet meer
Ik zie jou er wel voor aan om te schreeuwen tegen linksdraaiende yoghurt. Wat een armoede als je denkt dat het spectrum zo binair is dat alleen links en rechts bestaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:39 schreef YoungDriller het volgende:
Hahaha al die linkse traantjes.
GENOT
Ik ook, maar waarom krijg ik geen ban dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:21 schreef Nober het volgende:
Heeft Musk toevallig interesse in instagram?
[ afbeelding ]
Ik gebruik instagram in de browser en dat is genoeg voor een ban.
Je hebt inderdaad ook nog conservatief en progressief in de politiek Maar het zijn vooral linkse traantjes die ik hier proef.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om te schreeuwen tegen linksdraaiende yoghurt. Wat een armoede als je denkt dat het spectrum zo binair is dat alleen links en rechts bestaat.
Het is een poging tot een coup. Dat het niet succesvol was maakt het niet minder erg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Daarnaast: waar heeft Trump opgeroepen om met geweld de verkiezing van Biden te voorkomen? Hoe kun je die treurige bestorming van het Capitool door een groep rednecks, die gewoon burger zijn waar hij helemaal geen bevel over voert (en die hij ook helemaal geen 'opdracht' heeft gegeven om geweld te gebruiken), een coup noemen? Daar zit geen enkele realiteitszin meer achter.
Twitter is gepolariseerd, nog erger dan Fok.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om te schreeuwen tegen linksdraaiende yoghurt. Wat een armoede als je denkt dat het spectrum zo binair is dat alleen links en rechts bestaat.
Je bedoelt kinderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:22 schreef Nielsch het volgende:
Mensen gebruiken toch vooral Insta, Snap en TikTok.
Ik benoemde het in grote lijnen. Het micromanagement zal uiteindelijk een combinatie van de wet en de moderatie door bots en medewerkers van het platform zelf zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie bepaald wat staatspropaganda is en wat niet? En welke propaganda wordt wel toegelaten en welke niet?
We hebben de afgelopen jaren gezien dat ook onze gave overheid zelden eerlijk is. Moeten we dat dan wel accepteren?
Je hebt de app wel gedownload?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook, maar waarom krijg ik geen ban dan?
Zo’n zelfde soort woke type is hij ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je overkomen als Sander Schimmelpeninck?
Op basis waarvan definieer jij dit als een "poging tot een coup"?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is een poging tot een coup. Dat het niet succesvol was maakt het niet minder erg.
ik denk niet dat dit de plek is om het hier diep op in discussie te gaan maar ik raad je aan de volgende podcast te luisterenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:19 schreef Repentless het volgende:
Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat Trump volgens jou twitter heeft gebruikt om "een coup te plegen?" 80% van de Amerikanen doet geen fuck met het platform, de invloed wordt grandioos overschat.
Daarnaast: waar heeft Trump opgeroepen om met geweld de verkiezing van Biden te voorkomen? Hoe kun je die treurige bestorming van het Capitool door een groep rednecks, die gewoon burger zijn waar hij helemaal geen bevel over voert (en die hij ook helemaal geen 'opdracht' heeft gegeven om geweld te gebruiken), een coup noemen? Daar zit geen enkele realiteitszin meer achter.
Dat bedoel ik. Knap dat uit deze interactie weet te halen dat ik links ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:23 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad ook nog conservatief en progressief in de politiek Maar het zijn vooral linkse traantjes die ik hier proef.
Ook bij jou.
Heb je toevallig naar je buurmeisje lopen gluren? Ik weet niet of je het weet, maar tegenwoordig kun je exact zien wie je profiel bezoekt en hoe vaak, en dat kun je dan rapporteren als: ongewenst/ik voel me niet veilig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:21 schreef Nober het volgende:
Heeft Musk toevallig interesse in instagram?
[ afbeelding ]
Ik gebruik instagram in de browser en dat is genoeg voor een ban.
Dat betweterige zit er wel een tikje in ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zo’n zelfde soort woke type is hij ook.
Daarom zei ze vanmorgen niets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je toevallig naar je buurmeisje lopen gluren? Ik weet niet of je het weet, maar tegenwoordig kun je exact zien wie je profiel bezoekt en hoe vaak, en dat kun je dan rapporteren als: ongewenst/ik voel me niet veilig.
Een eerlijke verkiezing ontkennen en de certificatie daarvan proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Op basis waarvan definieer jij dit als een "poging tot een coup"?
Klopt, dom gehuilquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:39 schreef YoungDriller het volgende:
Hahaha al die linkse traantjes.
GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |