abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206476278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]
We moeten nog zien waar hij praktisch de lijn trekt.

Fascisten zijn niet de zwijgende minderheid. Als je vrije meningen, pseudo wetenschap en Russische staatspropaganda van fascisten online toelaat is de kans dat het onder jongeren meer aanhang krijgt en normaliseert erg groot. Daarmee ook de kans dat je in de toekomst generaties kweekt die dit toepassen in de praktijk omdat het dichter bij de norm komt. Fascisme en democratie zijn twee uitersten. Daarom is zoiets als openlijk fascisme faciliteren iets wat over een generatie kan leiden tot problemen die we zelf gaan kweken bij wijze van experiment.
Het filteren van informatie is een groter gevaar dan het toelaten, juist de fascisten hebben laten zien dat ze groot konden worden omdat ze mensen met een andere mening monddood konden maken, sterker nog ze hebben het geperfectioneerd. Daarnaast voor de situatie in Nederland zou ik eerst eens hand in eigen boezem steken, de Politiek is de laatste 10 jaar nou niet de meest betrouwbare geweest, dat er dan allerlei ruis en onzin ontstaat is te verwachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:16:39 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206476281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:09 schreef Aurelius het volgende:
Gewoon duidelijke richtlijnen instellen wat wel en niet toelaatbaar is. Discriminatie, Racisme en oproepen tot geweld lijkt me een goede basis.

Dus niet dat je niet mag vinden dat er maar 2 genders zijn en niet gelooft in die klimaathysterie.
Maar vooral het handhaven ervan.
Een van de grote (terechte) kritieken op Twitter, was dat er duidelijke regels waren maar dat deze slechts voor een bepaald gedeelte van het publiek golden. Daarmee zaai je tweedracht en creëer je alleen maar meer afstand tussen mensen.

Nou is het hebben van fatsoenlijke moderatie godsonmogelijk (zie FOK!), dus dat zal wel een groot issue worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206476315
Wat wel heel fijn op Twitter zou zijn is dat er een vrijwillige accountverificatie komt, dus dat je wel gewoon anoniem kunt Twitteren, maar dat het moeilijker word om te spammen.
pi_206476323
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het filteren van informatie is een groter gevaar dan het toelaten, juist de fascisten hebben laten zien dat ze groot konden worden omdat ze mensen met een andere mening monddood konden maken, sterker nog ze hebben het geperfectioneerd. Daarnaast voor de situatie in Nederland zou ik eerst eens hand in eigen boezem steken, de Politiek is de laatste 10 jaar nou niet de meest betrouwbare geweest, dat er dan allerlei ruis en onzin ontstaat is te verwachten.
Dat onze politiek gebrekkig is zal ik niet ontkennen. Iemand als Omtzicht en assistentie krijgt voor de poging het hier en daar te fixen mijn krediet. Maar de gaten voegen met pseudo wetenschap en populisme is een ander uiterste.

heb jarenlang in een land gewoond waarin de vrijheid die men wil groter was dan in Nederland. De kwakzalverij en piramidespelen schoten als paddestoelen uit de grond. Dat gaan we ook krijgen als we niet reguleren en alles maar op zn beloop laten.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:22:56 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206476343
quote:

[..]

Fascisten zijn niet de zwijgende minderheid. Als je vrije meningen, pseudo wetenschap en Russische staatspropaganda van fascisten online toelaat is de kans dat het onder jongeren meer aanhang krijgt en normaliseert erg groot. Daarmee ook de kans dat je in de toekomst generaties kweekt die dit toepassen in de praktijk omdat het dichter bij de norm komt. Fascisme en democratie zijn twee uitersten. Daarom is zoiets als openlijk fascisme faciliteren iets wat over een generatie kan leiden tot problemen die we zelf gaan kweken bij wijze van experiment.
En wie bepaald wat staatspropaganda is en wat niet? En welke propaganda wordt wel toegelaten en welke niet?
We hebben de afgelopen jaren gezien dat ook onze gave overheid zelden eerlijk is. Moeten we dat dan wel accepteren?
pi_206476348
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat onze politiek gebrekkig is zal ik niet ontkennen. Iemand als Omtzicht en assistentie krijgt voor de poging het hier en daar te fixen mijn krediet. Maar de gaten voegen met pseudo wetenschap en populisme is een ander uiterste
Ik vind dat Twitter dit prima regeld, die laten het staan maar wel met een melding dat het geen officiële informatie is, en waar je het wel kunt opzoeken. En afgelopen periode is maar al te vaak gebleken dat wat 2 jaar terug als pseudo wetenschap werd geduid, wel degelijk bleek te kloppen. En nee ik ga niet hier weer een hele discussie daarover voeren ;)
pi_206476394
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik vind dat Twitter dit prima regeld, die laten het staan maar wel met een melding dat het geen officiële informatie is, en waar je het wel kunt opzoeken.
Het oude twitter.

Wat Musk ervan maakt blijft gissen.

quote:
En afgelopen periode is maar al te vaak gebleken dat wat 2 jaar terug als pseudo wetenschap werd geduid, wel degelijk bleek te kloppen. En nee ik ga niet hier weer een hele discussie daarover voeren ;)
Net als met de gradaties van conspiracytheorieen is het dat ook met randwetenschap is. Regulatie blijft belangrijk.
pi_206476401
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:09 schreef Aurelius het volgende:
Gewoon duidelijke richtlijnen instellen wat wel en niet toelaatbaar is. Discriminatie, Racisme en oproepen tot geweld lijkt me een goede basis.

Dus niet dat je niet mag vinden dat er maar 2 genders zijn en niet gelooft in die klimaathysterie.
Oh dus je zegt dat vrouwen wel bestaan, maar je ontkent dat ik Aliagender kan zijn? Dat is discriminatie!
pi_206476443
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het oude twitter.

Wat Musk ervan maakt blijft gissen.
[..]
Net als met de gradaties van conspiracytheorieen is het dat ook met randwetenschap is. Regulatie blijft belangrijk.
En wie gaat over de regulatie?
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:36:35 #72
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206476456
De reactie van de EU is vrij belachelijk. Direct zo vijandig, waarom in hemelsnaam?
pi_206476515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:36 schreef Scrummie het volgende:
De reactie van de EU is vrij belachelijk. Direct zo vijandig, waarom in hemelsnaam?
Ik vermoed dat dat deels ingegeven is door de nogal rigoreuze ontslaggolf bij Twitter. Ik vind zelf dat we nog helemaal niet weten hoe Musk het nieuwe twitter voor zich ziet, dus dat het nogal voorbarig is.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_206476525
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
En wie gaat over de regulatie?
Dat is meer een inhoudelijke vraag voor twitter HQ dan voor mij. Zoals het ging, ging het imho prima.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:44:52 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206476527
quote:
Omdat de belangen van de EU haaks staan op de ideeën van Musk.
pi_206476579
De EU globalisten willen niet iemand rechts aan de macht op zo'n groot platform.
Grote kans dat EU twitter zal blokkeren in EU, Biden ook het een en ander gaat uitvoeren. Wantja mean tweets van Trump kunnen we natuurlijk niet hebben, laat staan de waarheid.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206476587
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:50 schreef epicbeardman het volgende:
De EU globalisten willen niet iemand rechts aan de macht op zo'n groot platform.
Grote kans dat EU twitter zal blokkeren in EU, Biden ook het een en ander gaat uitvoeren. Wantja mean tweets van Trump kunnen we natuurlijk niet hebben, laat staan de waarheid.
Gewoon VPN gebruiken.
Fuck de EU.
pi_206476643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Welke belangen van de EU?
pi_206476656
quote:
8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206476668
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alternatieve feiten zijn leuk, he?
Alternatieve feiten? Dat er maar twee geslachten (man en vrouw) zijn is de biologische realiteit van de mens. En dat niet iedereen hysterisch is mbt klimaatverandering heeft ook weinig te maken met alternatieve feiten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
De EU is nogal progressief/woke georiënteerd. Het is binnen ligt binnen dat soort kringen daarom nogal gevoelig als anderen niet meegaan in bepaalde progressieve/woke dogma's. Musk lijkt daar nu niet bepaald het persoon naar te zijn, dus dat zorgt voor flink wat frustratie bij al die beleidsmakers en politici in Brussel.
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
8)7
Misschien zou je er inhoudelijk op moeten reageren in plaats van enkel een smiley te posten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:58:42 #81
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206476682
quote:
Vond het ook een bizarre reactie.
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:03:02 #82
70532 loveli
N
pi_206476714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Vond het ook een bizarre reactie.
Vinger uit de pap.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:05:22 #83
70532 loveli
N
pi_206476732
Hilarische posts zo hier en daar, hetzelfde gevoel als koeien die in de lente voor het eerst in de wei mogen.
crap in = crap out
  Forum Admin vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:05:46 #84
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206476741
quote:

[..]

Ik kan dit niet genoeg liken. Het is precies tot op de letter waarom figuren die eigenlijk helemaal niks op hebben met vmu er zo over gillen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:07:55 #85
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206476758
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wel gunstig zo met de midterms, dat Trump weer meer in de spotlight komt.
Ik denk niet dat de democraten Trump nodig hebben om de midterms te verliezen
BRON : m'n glazen bol (8>
Ik ben inmiddels overleden
pi_206476780
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de democraten Trump nodig hebben om de midterms te verliezen
BRON : m'n glazen bol (8>
Ik denk dat de kans aanzienlijk is dat ze gaan verliezen en dat hun kans toeneemt als Trump meer in de spotlight komt.
pi_206476799
quote:
De complot gekkies zijn er ook weer zie ik.
pi_206476838
quote:

[..]

Kun je het idee van fascisten in deze ook verder beargumenteren? Over wie gaat het hier precies en welke criteria zijn er om mensen op die manier weg te kunnen zetten? En op welke manier zou fascisme worden gefaciliteerd?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik denk dat de kans aanzienlijk is dat ze gaan verliezen en dat hun kans toeneemt als Trump meer in de spotlight komt.
Dit. Als Trump weer zijn wellicht soms grappige, maar over het algemeen vrij kinderlijke tweets de wereld in kan sturen zal hem dat meer kwaad dan goed gaan doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef Breekfast het volgende:

[..]
De complot gekkies zijn er ook weer zie ik.
Kun je ook onderbouwen waar er hier sprake zou zijn van een complot, of vindt je het gewoon leuk om een andere user op deze manier weg te zetten vanwege een verschil van mening?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206476853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Als je de feiten die je niet bevallen wilt weren van een sociaal media platform omdat je ze bedreigend vindt zijn ze blijkbaar niet zo alternatief.
Bedreigend? Bijzondere uitdrukking wel, de enige die huilt hier omdat ze zichzelf een slachtoffer voelen van niet-bestaande regels ben jij.
pi_206476867
Dit artikel in de Telegraaf spreekt boekdelen. Minder inclusiviteit, oh jee!

Musk krijgt Twitter in handen: ’Meer vrijheid, minder inclusiviteit’
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:21:18 #91
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206476869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
We gaan het zien. Het zwartmaken van elkaar is iig weer begonnen , wel weer genieten voor de neutrale kijker _O_
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:22:19 #92
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206476877
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
Dit artikel in de Telegraaf spreekt boekdelen. Minder inclusiviteit, oh jee!

Musk krijgt Twitter in handen: ’Meer vrijheid, minder inclusiviteit’
Paywall ;(
  Forum Admin vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:22:41 #93
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206476883
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]
We gaan het zien. Het zwartmaken van elkaar is iig weer begonnen , wel weer genieten voor de neutrale kijker _O_
De inzet is nu wel iets hoger. Die clown kan nu voor onherstelbare schade gaan zorgen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')